Oletko torjunut naisen? Minkä tasoisen ja miten hän reagoi?

peruskaveri

Kaikki tietävät faktat siitä, että nainen ei lähesty miestä ikinä ellei hänellä ole taka-ajatusta. Naisella on jotain mielessä, aikoo saada esim. drinkin ilmaiseksi, etuilua jonossa, palveluksia jne. Nainen luo jännitteen siitä että palkinnoksi on seksiä. Todella moni mies menee tähän helposti lankaan, varsinkin kokemattomat ja epätoivoiset. Kuten hyvässä mainoksessa ja tarjouksessa, liian hyvää ollakseen totta. Ei nainen ole todellisuudessa kiinnostunut eikä anna seksiä.

Oletteko törmänneet tilanteeseen? Miten toimisitte ja miten nainen reagoi? Nämä 22v pikku prinsessat, jotka vielä ovat kauniita, varmasti suuttuvat. Itse aloin nauramaan päin naamaa tällaisesta esityksestä, nainen hämmentyi ja meni hiljaiseksi. Kiva, kun jonkun itsetunto saa kolauksen. Kerrankin näinpäin.

49

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M27v

Ehkä 100 kpl elämäni aikana. Paskapuhetta ettei naiset muka iske muuten kuin ilmaisen drinkin vuoksi, ehkä 1/10 naisista on sitä kysynyt?

• Naisasialooseri.

Olen antanut pakkeja rumille ja läskeille sekä vanhoille naisille, viimeeksi uutena vuonna.

Kerran tarjosin pari drinkkiä eräälle kauniille mallinaiselle ja sainkin kopeloida häntä hieman.

Kerran baarissa joku nainen pyysi ATM kaveriani tarjoamaan hänelle drinkin, mies kieltäytyi ja nainen suuttui.

• oksennus.tulee

Sä kuulostat tosi vastenmieliseltä kopelointinesi.

• mies 86

Ujouttani olen torjunut pari kolme oikein kaunista ja suloista nuorta naista.

• 20+8

Torjuin joskus pentuna yhen tytön, koska se oli finninaamainen ja rasvalettinen. Sitten torjuin myös vanhempana yhden naisen, koska se oli liikaa miehen näköinen, leveät hartiat yms. Lisäksi en kerran edes vaihtanut puh. numeroa yhden naisen kanssa jonka kanssa pyörin illan humussa. En tavallaan kadu muita kuin tuota ensimmäistä ehkä vähän, ei olisi pitänyt siinä tapauksessa olla niin pinnallinen, mutta nuorena poikana tuommoisia vielä tajunnut.

• 9125

Mitä vitunnnn väliä sillä on? 80 vuoden elämän pituus on 29200 päivää. Ota tai jätä.

Jos sinulla on ikää jo 25 vuotta ja sattuisit elämään 50 vuotiaaksi, niin voin kertoa, että sulla on vielä 9125 päivää aikaa elää tai urputtaa.
      Päätä itse :/

• Darryl79

Olen torjunut niin "rumia", tavallisen näköisiä kuin kauniitakin naisia. Etenkin kauniille naisille annan joskus myös ihan huvikseni pakkeja vain ottaakseni vähän luuloja pois.

Riippumatta naisen tasosta, on vastauksena pakkeihin tullut melkein aina jotain pettynyttä avautumista, kuten "en mä susta niin kauheen kiinnostunut ollutkaan" tai "vähän tylsältä vaikutitkin" tai vastaavaa. Jos ei sanallista avautumista tule, niin hämmästynyt ilme vähintään. Naiset eivät siis yleensä näytä ottavan huomioon sitä mahdollisuutta, että mies voi antaa pakit.

Osan pakeista olen siis antanut tarkoituksella, osan tahattomasti ujouden tai sosiaalisen kömpelyyden takia tai yksinkertaisesti siksi, että naisen lähestyminen on ollut niin odottamatonta, ettei siinä tilanteessa ole osannut sanoa mitään "järkevää".

• Perinteisestihän tuollainen tahallinen tylytys on liitetty nuoriin pissapäisiin naisiin, mutta löytyypä teitä prinsessoja näköjäänsä miehistäkin nykyaikana..

• Darryl79
        stellaria81 kirjoitti:

Perinteisestihän tuollainen tahallinen tylytys on liitetty nuoriin pissapäisiin naisiin, mutta löytyypä teitä prinsessoja näköjäänsä miehistäkin nykyaikana..

Nii-in, se kun liittyisikin vain nuoriin pissapäisiin naisiin, mutta itse en muista saaneeni koskaan _minkään_ ikäiseltä naiselta ystävällisiä torjumisia.

Ja mitä tulee nuorten prinsessojen pissapäisyyteen, niin ehkäpä se johtuu juuri siitä, kun eivät ole ikinä saaneet pakkeja, joten tällaiset pienet nöyryydenpalautukset lienevät ihan paikallaan.

• .......

Käyttäymällä noin olit yhtä typerä kuin ne naiset, jotka antaa vittumaisia pakkeja.

Pistä paha kiertämään, on motto ätmien.

• peruskaveri

Olet tuomitseva ja mustavalkoinen. Jos sinun tasoa ja ulkomuotoa parempi nainen tulee luoksesi, hiuksia hivellen ja koskettaa sinua. Hetken hän juttelee, kunnes pian sanoo, että haluaisi drinkin. Jos joku pystyy olemaan nauramatta tuossa vaiheessa, on kyllä niin johdateltavissa. Ei todellakaan ollut mikään vastaava, mitä naiset tekevät kokoajan miehille. Kilttimies lähestyy vilpittömästi ja nainen sanoo, että mene pois. Hieman eri asia, koska naisella on ylivalta valita ja ohjailla seksillä. Miehellä ei mitään ellei ole asennetta ja röyhkeyttä.

• kiltti ja ujo mies
        peruskaveri kirjoitti:

Olet tuomitseva ja mustavalkoinen. Jos sinun tasoa ja ulkomuotoa parempi nainen tulee luoksesi, hiuksia hivellen ja koskettaa sinua. Hetken hän juttelee, kunnes pian sanoo, että haluaisi drinkin. Jos joku pystyy olemaan nauramatta tuossa vaiheessa, on kyllä niin johdateltavissa. Ei todellakaan ollut mikään vastaava, mitä naiset tekevät kokoajan miehille. Kilttimies lähestyy vilpittömästi ja nainen sanoo, että mene pois. Hieman eri asia, koska naisella on ylivalta valita ja ohjailla seksillä. Miehellä ei mitään ellei ole asennetta ja röyhkeyttä.

Kauppa perustuu petokseen, myös parisuhdemarkkinoilla.

• atm #5334

Olen torjunut muutamia naisia. Kaikki sellaisia aika tavallisia. Kauniita naisia en ole torjunut, koska he eivät ole yrittäneet. He ovat kuitenkin selvästi aloitettani odottaneet, mutta sosiaalisesta kömpelyydestäni johtuen olen onnistunut laittamaan heidät friendzonelle.

• Jaa että ätmit torjuvat tavallisia naisia. Hyvä tietää.

Muutenkin erittäin mielenkiintoinen ketju, vähän vaihtelua sille palstan peruskitinälle, etteivät naiset koskaan tee aloitteita.

• atm #5334
        stellaria81 kirjoitti:

Jaa että ätmit torjuvat tavallisia naisia. Hyvä tietää.

Muutenkin erittäin mielenkiintoinen ketju, vähän vaihtelua sille palstan peruskitinälle, etteivät naiset koskaan tee aloitteita.

No, puolustuksekseni:

1) Kävi käsiksi humalassa
        2) Humalassa, yli 50-vuotias ja noin 190-senttinen (minä olen 172)
        3) Omituinen stalkkeri, joka otti minuun yhteyttä, vaikka ei ollut nähnyt kahteen vuoteen eikä muutenkaan ollut jutellut minulle mitään koskaan
        4) Alaikäinen

• ätmi
        atm #5334 kirjoitti:

No, puolustuksekseni:

1) Kävi käsiksi humalassa
        2) Humalassa, yli 50-vuotias ja noin 190-senttinen (minä olen 172)
        3) Omituinen stalkkeri, joka otti minuun yhteyttä, vaikka ei ollut nähnyt kahteen vuoteen eikä muutenkaan ollut jutellut minulle mitään koskaan
        4) Alaikäinen

Siis mitä hittoa, torjuit alaikäisen? Miksiih...

Minä olen päässyt antamaan vain yhdet pakit, ja ne se nainen ansaitsikin, koska oli itse joskus pari vuotta aiemmin torjunut minut ensin.

• atm #5334
        ätmi kirjoitti:

Siis mitä hittoa, torjuit alaikäisen? Miksiih...

Minä olen päässyt antamaan vain yhdet pakit, ja ne se nainen ansaitsikin, koska oli itse joskus pari vuotta aiemmin torjunut minut ensin.

Joo, tyhmää toisaalta. Vankilakundithan saa helposti tyttöystävän.

t: piiloalfa

• kiltti ja ujo mies

Olen, ja kadun sitä. Olisin vallan hyvin voinut tanssia hänen kanssaan ja ainakin keskustella sen illan. Mutta tuskin hän kauan oli pettynyt, löysi takuulla kyllä seuraa jonkin ajan kuluttua.

• mies.

Olen torjunut naisia. Monet on olleet kaato kännissa ja muutamat on olleet vaan lihavia ja rumia.

• Torjumaton

En ole. Naiset eivät koskaan ole tehneet minulle mitään aloitteita. Ikää minulla vähän päältä 40.

• From ATM to YTM

Kyllä. Ennen kuin 35 rajapyykki alkoi lähestyä, ei tarvinnut antaa pakkeja kun ei ollut kyselijöitä. Ainuttakaan. Nyt on ollut muutamia, jotka listaan tässä. Plus viime vuosilta pari ihan mukavaa naista jotka ilmaisivat olevansa/olleensa kiinnostuneita, mutteivat varsinaisesti pyytäneet treffeille ym. Ja bonuksena pari nuorta tyttöä jotka hieman lähentelivät, mutten ollut varma yrittivätkö tosissaan iskeä vanhaa miestä...

Nämä tapahtuivat 2012-2013

1) Treffeillä. Nainen osoittautui "high maintenance" leidiksi, joka halusi että maksan koko illan sapuskoista juomisiin. Ei kiitos.

2) Mukava nainen, mutta olimme eri tyyppisiä enkä tuntenut häneen minkäänlaista vetoa.

3) Tyttö oli liian nuori, vaikutti ensin olevan 20 mutta sitten aloin jopa epäillä oliko ikää edes kahdeksaatoista.

4) Tytön ikä oli siinä ja siinä, päätin olla lähtemättä mukaan koska meillä on yhteisiä tuttuja ja hän vaikutti hieman lapsekkaalta.

Tämä vuosia sitten:

5) Ikää 60 , ympärihumalassa ja osoitti kiinnostuksensa lähentelemällä. Aikaakin tuliseen romanssiin oli rajatusti, koska tämän hurmaavan rouvan mies oli käymässä vessassa.

• From ATM to YTM

Niin joo, taso ja miten nainen reagoi:

1) Minua hieman vanhempi leidi (yli 35 alle 40). Ikäiselleen miehelleen varmaankin korkeatasoinen nainen, mutta entäs nuoremmalle? EOS. Reagoi sättimällä tapojen puutteesta, kun ilmoitin etten maksa hänelle koko iltaa :)

2) Kaikin puolin tavallinen, mutta oikein mukava nainen. Se tason mittari eli ulkonäkö ei oikein vedonnut minuun, mutta ratkaisevaa että olimme aika erilaisia. Reagoi ystävällisesti.

3) Poistui aika nolona paikalta kun ymmärsi että olen vanhempi kuin miltä näytän.

4) Lähetti treffipyynnön facebookissa, en osaa sanoa miten reagoi.

5) Kompuroi tiskille hakemaan lisää olutta.

• elämävoittaavittu

Enpähän oo päässy antamaan pakkeja. Oon ollu pakkeja saavalla puolella.

Mut on multa kerran yks muija tullu kerjään juomaa. Mä sanoin, et heitäs muija kuperkeikka, sit tarjoon. No sehän suuttu ihan vitusti. Ja meni selittään yhelle tyypille, et mä sika ahdistelen sitä. No vittu, se tyyppi tuli sit haastaan riitaa ja käskeen jättää naiset rauhaan. Käskin pellen mennä ruskeeseen reikään ritaroimaan ja siitä se riemastu. Sit se pelle yritti tulla päälle. Emmä oikein tajunnu ennenku se oli juossu musta ohi pää eellä suoraan baaritiskiin bäng! Taju pois.

Siinä mä sit seison stobe kourassa ja ihmettelin mitä vittua just tapahtu.

• peruskaveri

Tuon on jotenkin odotettavissa. Nainen voisi mennä sanomaan vielä aivan ventovieraalle miehelle asiasta. Mies sitten ottaisi velvollisuudeksi (=seksin toivossa) hoitaa asian kuntoon. Taas nainen ohjaili seksillä...

• eipäs juupas
        peruskaveri kirjoitti:

Tuon on jotenkin odotettavissa. Nainen voisi mennä sanomaan vielä aivan ventovieraalle miehelle asiasta. Mies sitten ottaisi velvollisuudeksi (=seksin toivossa) hoitaa asian kuntoon. Taas nainen ohjaili seksillä...

"Mies sitten ottaisi velvollisuudeksi (=seksin toivossa) hoitaa asian kuntoon. Taas nainen ohjaili seksillä..."
        Eipäs jos nainen olisi suoraan sanonut että saat kun hoidat asian olisi kyseessä ollut seksillä ohjailu. Miehen oma harha ohjaili miestä, jos mitään ei sanottu ääneen.

• finbullet1

oispa hieno nähä ku miehet sais ilmasii juomii naisilta!!!! :D

• M27v

Kerran yks tuntematon nainen kysy et tykkäänkö fisusta. Mä siihen että joo. Muija tilas molemmille pari fisua, juotiin ne, jatkoille ja BANG. Kertakaikkisen esimerkillistä toimintaa.

• dfvdfve

-Yläasteella yksi tyttö josta itsekin olin jossain määrin kiinnostunut teki aloitteen ihan julkisesti siinä kaikkien edessä. Annoin pakit, koska en tuntenut olevani valmis seurustelemaan. Olisin voinut harkita asiaa, jos hän olisi lähestynyt yksityisesti.

-Lukuisia tapauksia on ollut vuosien varrella, joissa nainen on enemmän tai vähemmän selvästi osoittanut olevansa kiinnostunut. Tullut esim. baarissa viereen istumaan. Kysynyt ehkä yhden kysymyksen ja odottanut että veisin keskustelua siitä sitten eteenpäin. Voidaanko puhua pakeista, jos en ole osannut viedä juttua eteenpäin ja nainen on sitten poistunut. Tai voidaanko puhua pakeista jos nainen silmäpelin jälkeen tekee kutsuvan hymyn, mutta käännän pääni vain pois, koska en tiedä miten pitäisi edetä. Ei kai ne varsinaisesti pakit ole, mutta muunlaisia aloitteita en ole naisilta koko aikuisikäni aikana saanut.

Ellei lasketa nettideittailua. Joskus naiset ovat vastanneet aloitteisiini. Joskus harvoin naiset ovat myös itse tehneet aloitteen. Pakkeja en ole koskaan tainnut antaa muuta kuin ulkonäkösyistä. Olen pyrkinyt olemaan aina kohtelias kuitenkin.

Kerran myös tapailin yhtä naista jolle oli eräs vamma. Sanoin jo ennen kuin tavattiin etten usko että suhteella voisi olla tulevaisuutta sen hänen vammansa takia. Tapailtiin siis läheisyys/seksi mielessä. Hän kuitenkin rakastui minuun ja alkoi vaatia seurustelua. Silloin jouduin antamaan pakit.

• dfvdfve

Miksi tätä on miinusteltu? :/

• Siskonhali

Todella hyvä ketju.

Varsinkin suhteutettuna siihen yleiseen valitukseen, ettei naiset tee aloitteita. Tehdään me ja saadaan pakkejakin. Sellaista on elämä. :)

• ätmer

Yksi ainoa nainen voisi listata itseensä kohdistuneita iskuyrityksiä vuoden ajalta saman verran kuin nämä yli tusina miestä voivat koko elämänsä ajalta.

• seinäkukka
        ätmer kirjoitti:

Yksi ainoa nainen voisi listata itseensä kohdistuneita iskuyrityksiä vuoden ajalta saman verran kuin nämä yli tusina miestä voivat koko elämänsä ajalta.

Kaunis nainen varmaan voikin, me vaatimattomamman näköiset emme todellakaan. Tajutkaa nyt, ettei kaikkia naisiakaan koko ajan isketä!

• käkikello
        seinäkukka kirjoitti:

Kaunis nainen varmaan voikin, me vaatimattomamman näköiset emme todellakaan. Tajutkaa nyt, ettei kaikkia naisiakaan koko ajan isketä!

Vaatimattomamman näköinen = lihava ?

• atm #5334

No tässä on varmaan taas kyse ilmiöstä nimeltä äänekäs vähemmistö.

t: piiloalfa

• kyselijä.

Torjun heti naisen jos sillä on pääruyän muotoinen vartalo. Nainen pitää huolehtia kunnostaan ja jos ei huolehdi vartalostaan niin ei sitte muukaan elämä ole kunnossa.

• hyipyh

parempi päärynä kuin omena.

• Me like

Oletko jotenkin tyhmä vai? Päärynävartalo johtuu ennen kaikkea vartalon luustonrakenteesta, ei kiloista. Vaikka nainen olisi miten timmi tahansa voi hänen vartalonsa olla muotoa päärynä. Mm. Beyoncella on tämä vartalotyyppi ja hänen vartalonta on upea ja naisellinen, hakkaa suoran poikamaisen pötkyläkropan mennen ja tullen.

• ätminkäinen

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin pari kertaa on käynyt niin että läski nainen on yrittänyt ilmaista baarissa kiinnostustaan minuun. Minä en tietenkään ole läskeistä kiinnostunut joten poistuin paikalta. En ole läski itsekään ja en ollut mitenkään epäkohtelias tai tyly.

• thth3

No naisen lähestyminenhän on sellaista että mennään lepertelemään ja puhumaan miehelle kuin jollekin vauvalle ja miehen pitäisi siitä sitten päätellä naisen ns. kiinnostus ja kysyä tätä kahville yms. Eli naisen lähestymisessäkin se lopullinen riskiliike jätetään aina miehelle.

• 34ölfkn

Olen torjunut sellaisen kauniin ja ärsyttävän kerjääjätyylisen naikkosen. Sai paskaraivarit ja meni kertomaan ystävilleen tylystä kohtelusta jonka jälkeen lauma kauniita ja vitun ärsyttäviä naikkosia suolsi loukkauksia suuntaani vakuutaen, että en tule koskaan saamaan pimppiä yhdeltäkään naiselta.
      Joskus näitä vitun ärsyttäviä, mutta kauniita naikkosia tulee vastaan poikkistensa kanssa ja huo..naikkoset yrittävät saada poikkiksensa vetämään mua turpaan tai tekemään jotain muuta poikkiksille tyypillisiä miehen eleitä. lisäksi jne.

• 10+8

olen. helvetin lihava ja ruma sika yritti lähennellä, käskin mennä pois. haukkui homoksi ja lähti ihrat hyllyen lätkimään.

• lespoooo

Olen. Jos ei vaan kiinnosta. Varsinkin sellaiset poikamaiset/ miehekkäät naiset on ehdoton ei. Mieluummin katson netistä nättien naisellisten naisten kuvia ja sormetan kuin annan jollekin wannabe- miehelle.
      Ja samoin olen torjunut miehiä, kaiken tasoisia, koska olen lesbo. Ei kiinnosta.

• Olen torjunut, viimeiksi vuoden vaihteen tienoilla. Syynä se että tiesin hänen olevan varattu. Kyllä sitä on tullut torjuttua joskus erinäisistä syistä naisen lähentelyä mutta joka kerta siihen on ollut hyvä syy kuten juuri että jompikumpi varattu tai sitten joku muu painava syy. Mutta kyllä sitä itse ainakin pyrkii antamaan ne pakit mahdollisimman kohteliaasti niin ettei toiselle jää siitä mitään ilkeää tunnetta. Miksi alkaa v*ttuilemaan tai haukkumaan, ei voi ymmärtää tuollaista käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Ja jos nyt sitten nainen lähestyy pelkästään juoman toivossa niin voin minä sen yhden tarjota, itse kun en juo niin saapahan baarikin sen yhden viinapaukun minulle myytyä. Harvoin vaan sattuu tuota, ehkä kerran vuoteen tulee tuollainen tilanne ja silloinkin yleensä tuo nainen jää juttelemaan samaan pöytään pitkäksi toviksi vaikka voisi lähteä heti kun juomansa on eteensä saanut.

• m37vee

Olen torjunut kymmeniä naisia elämäni aikana, kauniita, vähemmän kauniita, minua selvästi nuorempia ja minua selvästi vanhempia

• on se niin väärin

Kyllä miehillä on helppoa, ei tarvitse kuin mennä ovesta ulos niin joutuu hätistelemään naisia kimpustaan. Ei ne miehet voi koskaan ymmärtää mitä on olla nainen. Kyllä pitäisi saada yhteiskunnalta apua, että miehettömät naiset löytäisi ihania romantikkomiehiä seurakseen. Ilman niitähän naiset kokevat epätasa-arvoa! Ei tarvitse edes tehdä nollatutkimusta tyyliin joku-ihme-laasanen. Miehillehän seuraa on liikaakin, kuten ketju osoittaa.

• SSSNA1

Käsken kaikkien ämmien poistua jos tulevat jotai lässyttämään! Minua ei kupata! Kyllä jämpti on niin!

• On minua lähestytty ja olen sitten sanonut, että ei ole minun tyyppiä. Enkä ole kuin yhdessä kohdin saanut kyttääjän perääni. Sekin oli nykyteknologian avulla hyvä vaimentaa. Estot päälle luuriin. Nykyisessä luurissa on tuskin enää estot voimassa, mutta eipä hänkään ole häirinnyt.

Ähäkuttiasenteessa en näe mitään järkeä. Jokainen on oma yksilönsä. Ei ole naiset vaan on nainen keheenkä tutustun. Tuollainen siitässatte-asenne on vaan itsensä pönkittämistä. Ja se ei ole aitoa itsekunnioitusta vaan itsensä nostamista muitten ylle. Sieltä pudotaan aikanaan, joten siihen en lähde.

• toiset.toiveet

"Ei nainen ole todellisuudessa kiinnostunut eikä anna seksiä."

Miehiä tuntuu suututtavan se, että naiset flirttailevat, mutta eivät kuitenkaan anna. Flirttailu, jutteleminen ja tanssiminen miehen kanssa on kivaa. Seksin harrastaminen tuntemattoman miehen kanssa ei ole kivaa, vaikka nainen olisi miehestä kiinnostunutkin. Naisten käsitys kivasta illasta on ihan erilainen kuin miehellä. Siitä on turha äkämystyä, että nainen haluaa kivalta illalta eri asioita kuin mies.

• "naiset flirttailevat, mutta eivät kuitenkaan anna. Flirttailu, jutteleminen ja tanssiminen miehen kanssa on kivaa."

Juuri Tuollaisia TodMonet Naiset Aina On.. Suhteessa Ollessaankin.. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7594
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5144
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3625
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2819
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2409
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2333
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2228
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2203
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1891
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      19
      1715
    Aihe