ätmi ja femnerd seurustelevat salaa muilta palstalaisilta, tämä on nyt selvää. He riitelevät palstalla nyt aivan julkisesti kuin aviopari konsanaan. Tämä tuntuu meistä muista AT-miehistä todella inhottavalle ja nöyryyttävälle, toisaalta ihailemme suuresti ätmiä, joka taas on osoittanut, että naiset juoksevat perässäsi, kun vain olet tarpeeksi töykeä. Kiltit, hiljaiset ja arat miehet kuten minä eivät siis ikinä voi onnistua.
Parasta mennä julkkis juorut palstalle, ettei tarvitse vierestä seurata tuota ällöttävää kuhertelua.
Palstan kohupari
24
161
Vastaukset
Älä jaksa! Sinä_olet_ätmi, olet ätmin trolliprovohahmo.
- ätmi
"Kiltti ja ujo mies" kirjoittaa sen verran rauhallisesti ja runollisesti, etten minä sellaiseen kykene...
Mutta kyllä mä femnerdin voisin tavata. Harmi vaan se pitää vain Lordista ja siitä TSS-mikäliestä. ätmi kirjoitti:
"Kiltti ja ujo mies" kirjoittaa sen verran rauhallisesti ja runollisesti, etten minä sellaiseen kykene...
Mutta kyllä mä femnerdin voisin tavata. Harmi vaan se pitää vain Lordista ja siitä TSS-mikäliestä.Sanoit yhdessä ketjussa, että olet ollut aiemmin täällä kiltti ja mukava.
Ja kuka siellä nyt esittää ätmiä? Oikea ätmi vihaa minua! Ja haukkuisi kilttiä ja ujoa miestä siekailematta eikä kehuisi noin.
Menen nähtävästi trollien ansaan kainaloitani myöten :-(- ätmi
femnerd kirjoitti:
Sanoit yhdessä ketjussa, että olet ollut aiemmin täällä kiltti ja mukava.
Ja kuka siellä nyt esittää ätmiä? Oikea ätmi vihaa minua! Ja haukkuisi kilttiä ja ujoa miestä siekailematta eikä kehuisi noin.
Menen nähtävästi trollien ansaan kainaloitani myöten :-(Niin olin, joo, aiemmin. Miksi mainitset sen...?
Ja miten niin vihaan? Kurpat ja lässytys ovat tympeää palstasisältöä, mutta olenhan ennenkin ehdottanut miittiä. Et vaan silloinkaan vastannut mitään.
Jos miehiä haukun, niin ytmejä ja muita sortajia. - kiltti ja ujo mies
ätmi kirjoitti:
Mutta kyllä mä femnerdin voisin tavata. Harmi vaan se pitää vain Lordista ja siitä TSS-mikäliestä.Puuuhhh, kiitos ätmi!
Tän siitä tietysti saa kun tulee jollekin palstalle noin vaan, siellä on vakkareilla omat kuvionsa ja sitten ihan huomaamatta sotkee ne ja joutuu itse liemeen ihan ilman omaa syytään.
Vois kai noita palstan naisia tavata melkein vaikka ketä, femnerd nyt on tuollainen palstatähti, mutta stellarian ja kympin naisen kanssa olen keskustellut jossain ketjussa eikä moitteen sijaa, olisivat varmaan ihan mukavia irl myös.
Joo, trolli... ei noi mun jutut niin satavarmasti totta ole, niin kuin ei muidenkaan täällä. Itse kukin valitkoon mihin uskoo, mut mieluummin positiivisella mielellä. - kiltti ja ujo mies
femnerd kirjoitti:
Sanoit yhdessä ketjussa, että olet ollut aiemmin täällä kiltti ja mukava.
Menen nähtävästi trollien ansaan kainaloitani myöten :-(femnerd, et mene. Minä olen esiintynyt tällä palstalla parilla satunnaisnikillä heittokommentein, yhdellä toisella vakituisemmalla nikillä, joka ei voi sekaantua kehenkään muuhun ja johon sinä et ole reagoinut mitenkään ja sitten tällä, jolla olen aika aktiivinen.
Joo, varmaan pitää pyytää julkisesti anteeksi väitettäni, ei sinun nikilläsi ole tosiaan tainnut miesvihamielisiä kommentteja tulla vastaan. Venkoilet ja kiusoittelet joskus kyllä. En ota kantaa käytätkö muita nikkejä, kun en sitä voi tietää.
forget this. ätmi kirjoitti:
Niin olin, joo, aiemmin. Miksi mainitset sen...?
Ja miten niin vihaan? Kurpat ja lässytys ovat tympeää palstasisältöä, mutta olenhan ennenkin ehdottanut miittiä. Et vaan silloinkaan vastannut mitään.
Jos miehiä haukun, niin ytmejä ja muita sortajia.Mainitsin kun kirjoitit tuossa edellä, että kiltti ja ujo mies kirjoittaa sen verran rauhallisesti ja runollisesti.
Sen perusteella mitä olet vastannut eli olen eräs kahlaajalintu jolla ei tee mitään ja jonka voi jauhaa, muistaakseni, koiranruuaksi tai jotain.
Tarkoitatko sitä palstamiittiä sinun, sillitroolin ja lord.boredomin kanssa? Pidin sitä suoraan sanottuna veetuiluna. Meinasin vastata siihen, että tapaamisesta ilmestyisi myöhemmin Blair Witch Project-tyylinen leffa Three Nerds meet Godzilla.kiltti ja ujo mies kirjoitti:
femnerd, et mene. Minä olen esiintynyt tällä palstalla parilla satunnaisnikillä heittokommentein, yhdellä toisella vakituisemmalla nikillä, joka ei voi sekaantua kehenkään muuhun ja johon sinä et ole reagoinut mitenkään ja sitten tällä, jolla olen aika aktiivinen.
Joo, varmaan pitää pyytää julkisesti anteeksi väitettäni, ei sinun nikilläsi ole tosiaan tainnut miesvihamielisiä kommentteja tulla vastaan. Venkoilet ja kiusoittelet joskus kyllä. En ota kantaa käytätkö muita nikkejä, kun en sitä voi tietää.
forget this.Joskus saan outoja höpökohtauksia ja heitän kummallista huumoriani, kai se on venkoilua ja kiusoittelua mutta ihan hupimielessä, kun joskus tuntuu menevän liian vakavaksi tämä palsta.
Olen hamassa palstanuoruudessani käyttänyt muita nikkejä ennenkuin rekisteröidyin.
Unohdettu on ja taisin ylireagoidakin tässä hiukan :-[- ätmi
femnerd kirjoitti:
Mainitsin kun kirjoitit tuossa edellä, että kiltti ja ujo mies kirjoittaa sen verran rauhallisesti ja runollisesti.
Sen perusteella mitä olet vastannut eli olen eräs kahlaajalintu jolla ei tee mitään ja jonka voi jauhaa, muistaakseni, koiranruuaksi tai jotain.
Tarkoitatko sitä palstamiittiä sinun, sillitroolin ja lord.boredomin kanssa? Pidin sitä suoraan sanottuna veetuiluna. Meinasin vastata siihen, että tapaamisesta ilmestyisi myöhemmin Blair Witch Project-tyylinen leffa Three Nerds meet Godzilla.Ei, se miittiehdotus oli kyllä ihan todellinen ja ilman ivaa tehty. En vain oikein tiedä mikä sen kanssa on nyt tilanne, kun sillitroolista en ole kuullut mitään hetkeen aikaan (eihän se ole edes tänne palstalle kirjoitellut pariin-kolmeen viikkoon?) ja toisaalta sinä ja Lordi olette niin nyhveröitä etten tiedä oletteko edelleenkään saaneet vaihdettua viestejä keskenänne?
Mutta joo, toki kurpat lihamyllyyn, varsinkin ne jotka lässyttävät ja ovat muutenkin turhia. :\ kiltti ja ujo mies kirjoitti:
Puuuhhh, kiitos ätmi!
Tän siitä tietysti saa kun tulee jollekin palstalle noin vaan, siellä on vakkareilla omat kuvionsa ja sitten ihan huomaamatta sotkee ne ja joutuu itse liemeen ihan ilman omaa syytään.
Vois kai noita palstan naisia tavata melkein vaikka ketä, femnerd nyt on tuollainen palstatähti, mutta stellarian ja kympin naisen kanssa olen keskustellut jossain ketjussa eikä moitteen sijaa, olisivat varmaan ihan mukavia irl myös.
Joo, trolli... ei noi mun jutut niin satavarmasti totta ole, niin kuin ei muidenkaan täällä. Itse kukin valitkoon mihin uskoo, mut mieluummin positiivisella mielellä.Ei, voin ottaa syyt niskoilleni. Minusta on tainnut tulla nyt niin trolliprovovastainen ja vainoharhainen, että nään trolleja siellä ja täällä.
Et sinä ole sotkenut mitään vaan minä olen sotkenut kun sotkin sinut ja ätmin yhdeksi ja samaksi, vaikka jossain ketjussa epäilin olevani väärässä, sitten luulin olevani taas oikeassa jne.
Jääthän nyt tänne kun et ole enää liemessä? kiltin ja ujon miehen kirjoitustyyli on kyllä runollista ja taitavaa (erityisesti "missä kaikki naiset").
Palstatähti, no höpsis. Stellarian ja Kympin Naisen haluaisin minäkin tavata, kuten varmaan moni muukin :-)
Positiivisella mielellä saisi palstakin olla. Jos palstan "taso" pysyy näin alhaisena, mitä se nyt on ollut enimmäkseen, niin palstailun vähentäminen, mikä olisi itselleni erittäin suotavaa, tulee olemaan yhä helpompaa.- kiltti ja ujo mies
femnerd kirjoitti:
Joskus saan outoja höpökohtauksia ja heitän kummallista huumoriani, kai se on venkoilua ja kiusoittelua mutta ihan hupimielessä, kun joskus tuntuu menevän liian vakavaksi tämä palsta.
Olen hamassa palstanuoruudessani käyttänyt muita nikkejä ennenkuin rekisteröidyin.
Unohdettu on ja taisin ylireagoidakin tässä hiukan :-[Et sinä ylireagoinut, minä syytin väärin.
Juuri sen hupailusi ja tuon muuten niin nöyrän ja avoimen asenteesi takia sinä oletkin tämän palstan kiintotähti :-) Muista naisista on ollut vaikeampi saada käsitystä, koska he kirjoittavat vähemmän, mutta jos täällä vain jaksaisi roikkua, kyllä heistäkin alkaisi jokin kuva hahmottumaan. Jopa mullekin vaikka olen sosiaalisesti aika tumpelo. ätmi kirjoitti:
Ei, se miittiehdotus oli kyllä ihan todellinen ja ilman ivaa tehty. En vain oikein tiedä mikä sen kanssa on nyt tilanne, kun sillitroolista en ole kuullut mitään hetkeen aikaan (eihän se ole edes tänne palstalle kirjoitellut pariin-kolmeen viikkoon?) ja toisaalta sinä ja Lordi olette niin nyhveröitä etten tiedä oletteko edelleenkään saaneet vaihdettua viestejä keskenänne?
Mutta joo, toki kurpat lihamyllyyn, varsinkin ne jotka lässyttävät ja ovat muutenkin turhia. :\Mikä tuossa kahlaajalinnussa niin sinua ärsyttää? :-D
No voi, minä otin sen miittiehdotuksen ihan pilkantekona. Tuskin olisin kuitenkaan uskaltanut näyttäytyä teidän tasoisille palstatähdille. Ehkä pussi päässä korkeintaan.- kiltti ja ujo mies
femnerd kirjoitti:
Ei, voin ottaa syyt niskoilleni. Minusta on tainnut tulla nyt niin trolliprovovastainen ja vainoharhainen, että nään trolleja siellä ja täällä.
Et sinä ole sotkenut mitään vaan minä olen sotkenut kun sotkin sinut ja ätmin yhdeksi ja samaksi, vaikka jossain ketjussa epäilin olevani väärässä, sitten luulin olevani taas oikeassa jne.
Jääthän nyt tänne kun et ole enää liemessä? kiltin ja ujon miehen kirjoitustyyli on kyllä runollista ja taitavaa (erityisesti "missä kaikki naiset").
Palstatähti, no höpsis. Stellarian ja Kympin Naisen haluaisin minäkin tavata, kuten varmaan moni muukin :-)
Positiivisella mielellä saisi palstakin olla. Jos palstan "taso" pysyy näin alhaisena, mitä se nyt on ollut enimmäkseen, niin palstailun vähentäminen, mikä olisi itselleni erittäin suotavaa, tulee olemaan yhä helpompaa.*punastuu*
kiltti ja ujo mies kirjoitti:
Et sinä ylireagoinut, minä syytin väärin.
Juuri sen hupailusi ja tuon muuten niin nöyrän ja avoimen asenteesi takia sinä oletkin tämän palstan kiintotähti :-) Muista naisista on ollut vaikeampi saada käsitystä, koska he kirjoittavat vähemmän, mutta jos täällä vain jaksaisi roikkua, kyllä heistäkin alkaisi jokin kuva hahmottumaan. Jopa mullekin vaikka olen sosiaalisesti aika tumpelo.Oi, kiitos kehuista, tässähän ihan punastuu.
Et saa haukkua itseäsi! Et ole sosiaalisesti tumpelo.- ätmi
femnerd kirjoitti:
Mikä tuossa kahlaajalinnussa niin sinua ärsyttää? :-D
No voi, minä otin sen miittiehdotuksen ihan pilkantekona. Tuskin olisin kuitenkaan uskaltanut näyttäytyä teidän tasoisille palstatähdille. Ehkä pussi päässä korkeintaan.No jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta... Mutta älä ainakaan ruikuta etteikö olisi kysytty.
Kirjoitteletko muuten sen yhden palstalaisen kanssa siis, sen nelikymppisen huorissakävijän? Miten se homma etenee? ätmi kirjoitti:
No jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta... Mutta älä ainakaan ruikuta etteikö olisi kysytty.
Kirjoitteletko muuten sen yhden palstalaisen kanssa siis, sen nelikymppisen huorissakävijän? Miten se homma etenee?Voi jösses! Ei tuo tarkoittanut ettei kiinnostaisi.
Tuolloin en olisi uskaltanut, mutta kyllä silloin kiinnosti ja kiinnostaa yhäkin. Ja nykyisin uskaltaisin tavata teidät ilman sitä pussia päässäni.
:-D Sinulla on niin elegantti tuo ilmaisu.
Juu, kirjoittelemme. En kommentoi tämän enempää.- ätmi
femnerd kirjoitti:
Voi jösses! Ei tuo tarkoittanut ettei kiinnostaisi.
Tuolloin en olisi uskaltanut, mutta kyllä silloin kiinnosti ja kiinnostaa yhäkin. Ja nykyisin uskaltaisin tavata teidät ilman sitä pussia päässäni.
:-D Sinulla on niin elegantti tuo ilmaisu.
Juu, kirjoittelemme. En kommentoi tämän enempää.Mikset kommentoi? Älä ole noin mälsä...
Ja lähettäisit sille Loordille sen viestin, niin saataisiin sovittua jotain. Tai jos olet jo lähettänyt, niin eipä hän ole siitä minulle mitään maininnut., plääh Tai toisinkaanpäin, eli vaikka olen hänelle pari kertaa siitä jo maininnutkin, että nyt kannattaisi lähettää, kun on vielä mahdollisuus... :/ ätmi kirjoitti:
Mikset kommentoi? Älä ole noin mälsä...
Ja lähettäisit sille Loordille sen viestin, niin saataisiin sovittua jotain. Tai jos olet jo lähettänyt, niin eipä hän ole siitä minulle mitään maininnut., plääh Tai toisinkaanpäin, eli vaikka olen hänelle pari kertaa siitä jo maininnutkin, että nyt kannattaisi lähettää, kun on vielä mahdollisuus... :/No en nyt julkisella palstalla kerro yhtään enempää, mieluummin olen sitten mälsä.
Mieti, jos itse olisit vastaavassa tilanteessa ja saisit palstalta lukea kuinka nainen kertoo miten teillä homma etenee. Ei varmaan kauhean kivaa olisi.- ätmi
femnerd kirjoitti:
No en nyt julkisella palstalla kerro yhtään enempää, mieluummin olen sitten mälsä.
Mieti, jos itse olisit vastaavassa tilanteessa ja saisit palstalta lukea kuinka nainen kertoo miten teillä homma etenee. Ei varmaan kauhean kivaa olisi.En ajattele noin, en ole samaa mieltä. Päin vastoin se olisi juuri kivaa jos olisi jotain menoa ja meininkiä...
Joo, ja mulla on lapsi, jonka aion jättää miehelle, ihan niinkuin tuolla yläpalkissa lukee. :)
- kiltti ja ujo mies
Kyllä, rakkaani!
Kun nainen sen sanoo, niin nainen sen sanoo. Ja silloin se on sanottu ja se on vain hyväksyttävä. Huoooooooh...
Yritä nyt ymmärtää. Jos lähden mukaan tähän Auervaarailuun, niin sinä tulet syyttämään minua myöhemmin petturiksi. Ja niin tekee ätmikin. Vaikka minä en missään, en yhtään missään, ole antanut ymmärtää olevani ätmi. Mutta kuka sitä silloin kuuntelee, kun ei kuuntele nytkään. Sinä lyöt päähän virtuaalikaulimella ja identiteetistään mustasukkainen ätmi ties millä henkisellä aseella. Ja jos niin tapahtuu, niin se on väärin. Se on väärin, koska minä olen siihen syytön.
Tämä ei ole suunnattoman alentavaa vain minulle, ajattele nyt myös ätmiä. Etkö yhtään välitä hänen tunteistaan? Hänkin on mies, ja nyt hän on mies, jonka identiteettiä ollaan varastamassa, ja hän kärsii siitä. Me molemmat kärsimme siitä. Eikö teillä naisilla ole lainkaan tunteita, kuinka te voitte tehdä tuollaista? - ätmi.
Mitä vit.tua, en minä seurustele.
- .....
Jos femnerd ja ätmi päätyy yhteen niin taas todistuu palstateoria siitä, että paskat vie kaikki naiset.
- kiltti ja ujo mies
Minusta tuntuu, että kaikista teoreettisesti falsifioitavissa olevista teorioista se on ainoa, jota ei edes teoriassa voi todistaa vääräksi. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697594Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435144- 983625
- 442819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462409Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715