Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikäs se semmoinen palstakonsertti oikein on? Saako siellä kaikki laulaa yhdessä joululauluja?
18.12.2013 21:36
Mää en kyllä nyt taas tajunnut yhtään mitään, mutta minähän olenkin tyhmä.
Toki jos nainen on veispuukkiin elämäntarinansa vuodattanut niin sitten voi olla naiselta vähän yksinkertainen kommentti, paitsi sitä kyllä sopii ihmetellä että kuka viitsii facessa jotain naista stalkata ja vielä opiskella kaiken hänen elämästään ulkoa.
Entäpä jos nainen ei edes ole facessa tai muutenkaan laittanut henkilökohtaisia tietojaan mitenkään helposti löydettäviksi, onko hän silloinkin mielestäsi tyhmä kysyessään tuollaista?
18.12.2013 21:28
No jaa, tulkitsin sitten ehkä itse vähän liikaa. Aattelin vain, että jos minä käyttäisin sanontaa ”moni nainen…” tällaisessa yhteydessä jossa on tarkoitus antaa miehille jotain vinkkejä millä naisen voisi löytää, niin tarkoittaisin sillä juuri sitä, että mielestäni yli 50% naisista (eli useimmat) on sellaisia joihin se ehdottamani metodi tehoaisi.
18.12.2013 21:17
Kuinka moni, onko tutkimustietoa? Jos ei, niin ei kannattaisi ehkä yleistää omaa mielipidettäsi ”useimpien” naisten mielipiteeksi. Minä en ainakaan riemusta kiljuisi jos miehellä olisi koira, tosin ei se nyt mikään ehdoton este suhteelle olisi, jos mies olisi muuten mieleiseni.
18.12.2013 20:58
Vaikeaahan se kiinnostavan ihmisen lähestyminen on ja onhan se sinänsä vähän epätasa-arvoista, että miesten yleisesti oletetaan olevan niitä aloitteellisempia osapuolia.
Vielä hankalammaksi asian tietty tekee se, että varattuja on nykyään lähes mahdoton erottaa sinkuista, sekä se, että aloitteisiin tottumaton sinkkunainenkin saattaa mennä huomiosta niin sekaisin, ettei osaa käyttäytyä järkevästi. Itsekin olen ryssinyt monet tilanteet sillä etten ole hämmentyneisyydessäni osannut näyttää miehelle riittävästi vihreää valoa, jolloin hän on tietysti ajatellut etten ole kiinnostunut ja jättänyt homman sikseen.
18.12.2013 13:42
Eikös periaate ole se, että jos juhlakalu mainitse sinut puheessaan, niin silloin sinunkin odotetaan jotain sanovan.
Btw, hitot sää mikään sinkku ole, jos sulla on daami mukana.
18.12.2013 13:36
I'm shaking. :)
15.12.2013 23:13
Unohdit mainita pimppakarvat. :D
15.12.2013 22:55
En koe että minulle ajanhukan lisäksi tästä palstasta mitään erityistä haittaa on. Viihteen takiahan minä täällä roikun, enkä todellakaan ota itseeni joidenkin miesten naisvihamielisiä kommentteja. Pikemminkin on taipumusta tulkita semmoiset miesten itseironiaksi kuin ottaa niitä vakavasti.
On tästä palstasta ollut tavallaan jopa jotain hyötyä minulle, sillä nyt ymmärrän paremmin miten vaikeaa se aloitteenteko voi miehille olla. Kyllä minä ihan oikeasti aiemmin uskoin, että mies joka ei tee aloitetta ei ole millään tavoin kiinnostunut, mutta nyt on ehkä asiasta vähän parempi näkemys. tästä voipi olla hyötyä suhteen löytämisessä.
15.12.2013 22:46
En osallistunut. Ei ollut rahoja semmoisten pukujen ostoon/vuokraukseen, eikä oikein voinut vanhemmiltakaan pyytää. En myöskään ollut mikään suosittu tyttö koulussa, vaan niissä tanssiharjoituksissa joissa kaikki olivat mukana, olin aina niiden viimeisten valittujen joukossa.
Osaksi se tansseista kieltäytyminen oli toki itsensä suojelua siltä häpeältä että hommaisi puvun ja kaikki, ja silti jäisi ilman paria.
15.12.2013 22:35
Eläs muuta sano. Minukin piti tulla tänne vain pikaisesti testaamaan että toimiiko vastaaminen, mutta yli tunti tässä on jo hengattu palstalla. Näin hyödyllisesti se tulee taas sunnutai käytettyä. :D
15.12.2013 14:37
No joo, tämä nyt lienee se useimmissa tapauksissa toimivin taktiikka, jos haluaa tehdä naiseen vaikutuuksen, mutta ei tiedä mitä mieltä nainen näistä maksamisjutuista on.
15.12.2013 14:23
no aikamoista, en minä vain kehtaisi ottaa mitään miehen maksamia tavaroita ekatreffeillä.
15.12.2013 14:21
Eka treffeille sopii minustakin hyvin jokin ilmainen juttu, kuten kävely tai muu liikunta. Jos haluaa jossain sisällä istuskella, niin kahvila voisi olla parempi kuin baari, kaikkia kun ei baareilu kiinnosta niin paljon. Toki myös jotkut kulttuurijutut olisivat kivoja, pitää vain ehkä ensin vähän selvitellä että mikä sitä toista voisi kiinnostaa.
Piknik, hmm kyllähän sellaiselle toki kauniina kesäpäivänä lähtisin, mutta jotenkin en ole ajatellut sitä ihan ekatreffien toiminnaksi.
Joko kutsuja maksaa tai sitten kumpikin oman osuutensa, riippuen vähän tilanteesta. Sanoisin, että jos paikka on vähän ylläri ja kutsuttu ei ole tiennyt että mitään rahaa tartteekaan, niin silloin voisi kutsuja maksaa. Mutta jos yhdessä on etukäteen sovittu mihin mennään, niin olen sitä mieltä että puoliksi maksetaan.
15.12.2013 14:19
Mitäpä sitten lieneekään tapahtunut marraskuun 30 päivä, niin toivon ettei se sentään elämänhaluasi vie kokonaan ja viihdyt palstallla jatkossakin. Et sinä ole ketään ainakaan täällä kiusannut, vaan kirjoittanut fiksuja, hauskoja ja asiallisia viestejä.
Enkä minä oikein jaksa uskoa että tämänkään ketjun viesteissä mitään oikeaa aggressiivisuutta sinua kohtaan on ollut, vaan pikemminkin eräänlaista mustaa huumoria. Jos minä olisin nelikymppinen vanhapoika niin olisin kovinkin kiinnostunut tutustumaan kaltaiseesi henkilöön. Liekö tässäkin ”hyökkäyksessä” enempi kyse siitä että jotakuta ehkä kiinnostaisi tutustua, mutta ei ole rohkeutta otta yhteyttä henkilökohtaisesti…
15.12.2013 13:42
Näköjäänsä toimii mobiiliversiossa, mutta tavallisessa ei vaikka mitä tekisi.
14.12.2013 19:46
Toimiikohan minulla..?
14.12.2013 19:44
Tääki on hyvä
http://www.youtube.com/watch?v=ofKk_Etapq4
12.12.2013 22:42
No laitetaas vaikka tuo Bing Crosby, vaikka mielestäni olen joskus kivemmankin version tästä kuullut...
http://www.youtube.com/watch?v=hEvGKUXW0iI
12.12.2013 22:31
Niin on! Mikä olisi hienoin versio, voisi vaikka linkata tähän.
12.12.2013 22:18
115 / 137