Et ole oikea nörtti. Ei epäsosiaalisuus tee kenestäkään vielä nörttiä. Et tiedä tietokoneista, et ymmärrä scifin päälle, sinulla ei ole mitään harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita. Et ole nörtti!
Femnerd, todista nörttiytesi!
24
164
Vastaukset
Entä sitten? En ole tietääkseni tilivelvollinen kenellekään.
Perustele väitteesi? Tämän päiväisiin viesteihinikö ne perustuvat?
Miten niin en tiedä tietokoneista? Miten en ymmärrä scifin päälle ja mitä se "ymmärtäminen" on?
Sitä paitsi onko nörteillä kovinkaan paljon edes harrastuksia?
Olen sanonut, että minulla on "nörtähtäviä" mielenkiinnonkohteita, tämä oli lokakuussa. Paljon on kerennyt elämässäni muuttua ja mennä vieläkin huonompaan suuntaan 3:essä kuukaudessa.
Minulla on ollut harrastuksia, mutta vakavastikin masentuneena menettää mielenkiinnon kaikkeen, ihan tavallisiinkin asioihin kuten ruokaan, ihmisiin, ulkonäköön jne.
Ja aivan varmasti olen enemmän nörtti kuin naiset yleensä! Se jo riittää.
Millä perusteilla olet itse nörtti? Ja voisit kysyä samaa muilta nörteiksi itseään kutsuvilta miehiltä. Mutta eiii, kun olen nainen niin joudun todistamaan itseni. Tekopyhää.- J'accuse!
Aggressiivinen puolustautuminen paljastaa syyllisyytesi!
Sukupuolesi ei liity tähän mitenkään. Se, että kutsut itseäsi nörtiksi, mutta et sellainen ole liittyy.
Olet täällä kertonut että et harrasta scifiä siinä ketjussa, jossa LordBoredomia yritettiin jälleen kerran houkutella johonkin nörttitapahtumaan. Olet myös paljastanut avuttomuutesi tietokoneisiin liittyen tämänpäiväisissä viesteissä.
Kyllähän nörteillä on aina intohimoisia mielenkiinnonkohteita, eiväthän he muuten nörttejä olisi. Nörtit tietävät paljon jostain omasta erityisalastaan, yleensä sosiaalisen elämän laiminlyöden. Se voi olla tietokoneet tai scifi tai postimerkkeily, mutta nörttiä siitä tekee juuri tuo perusteellinen ja syvä mielenkiinto, jossa laiminlyödään melkein kaikkea muuta elämää.
Olet ehkä epäsosiaalinen ja ujo, mutta et nörtti! - ätmi
Ei se ole tekopyhää. Ihan yhtä hyvin asiaa voisi kysyä miehiltä. Mutta äärimmäisen harva mies väittää olevansa nörtti, jos ei todella ole sitä... siitähän jäisi kiinnikin!
Sen sijaan nykyään on rasittavia "naisnörttejä", jotka yrittävät skeneen jotenkin täysin ulkokultaisesti. Nykyään "nörttiys" on muka suosittua. Mutta ei se tee nörtiksi että pyörii Facebookissa tai lukee fantasiakirjoja. - sivustakatsoja...
J'accuse! kirjoitti:
Sukupuolesi ei liity tähän mitenkään. Se, että kutsut itseäsi nörtiksi, mutta et sellainen ole liittyy.
Olet täällä kertonut että et harrasta scifiä siinä ketjussa, jossa LordBoredomia yritettiin jälleen kerran houkutella johonkin nörttitapahtumaan. Olet myös paljastanut avuttomuutesi tietokoneisiin liittyen tämänpäiväisissä viesteissä.
Kyllähän nörteillä on aina intohimoisia mielenkiinnonkohteita, eiväthän he muuten nörttejä olisi. Nörtit tietävät paljon jostain omasta erityisalastaan, yleensä sosiaalisen elämän laiminlyöden. Se voi olla tietokoneet tai scifi tai postimerkkeily, mutta nörttiä siitä tekee juuri tuo perusteellinen ja syvä mielenkiinto, jossa laiminlyödään melkein kaikkea muuta elämää.
Olet ehkä epäsosiaalinen ja ujo, mutta et nörtti!Älkää kiusatko femnerdiä :(
J'accuse! kirjoitti:
Olet ehkä epäsosiaalinen ja ujo, mutta et nörtti!Agressiivisuus siksi, että epäillään.
En kyllä muista sanoneeni etten harrasta scifiä?
- Olen katsonut scifisarjoja jo ala-asteelta lähtien, joitain animesarjojakin on tullut katsottua.
- Olen lukenut sarjakuvia, graafisia novelleja siis.
- Kaikki sarjat joita olen seurannut viimeisen, no ainakin 15 vuoden ajan, ovat olleet scifisarjoja.
- Minulla on paljon, ihan liian paljon, scifilehtiä.
- Minulla on scifisarjoihin liittyviä kirjoja ja lähes 100% omistamistani dvd:stä on scifiä tai fantasiaa.
- Katsomani elokuvat ovat pääosin scifiä.
- Minulla on ollut sekä Nintendo että PS1, PS on yhä tallella vaikka en enää pelaa. Pelaamiseen olen menettänyt mielenkiinnon, mutta pelasin vielä 30
- Minulla oli 90-luvulla Mac tietokoneena
Minä neuvoin miten asetuksista poistetaan evästeiden käyttö. Safari kyllä toimi, sanan käyttö oli väärä. En viitsinyt ruveta ottamaan vielä viidettä selainta käyttöön kun mobiilin kautta pystyi kuitenkin viestejä lähettämään. Latasin noScriptin Mozillaan. Minulla on muuten tabletti, ei tietokonetta :-)
Osaan asentaa niin telkut, dvd-soittimet ym. Olen oppinut käyttämään kännyköitä ilman ohjekirjoja. Neuvon muita (valitettavasti sanottava että naisia) kännyn käytössä.
Minähän jo sanoin, että olen niin masentunut, etten ole mistään enää kiinnostunut. Olen menettänyt täysin mielenkiinnon ruokaan ja myös ruokahalun. En edes muista syödä. Pakolla yritän syödä edes jotain.
Terveenä luin paljon kirjoja, olen aina lukenut paljon. Graafisia novelleja jaksoin vielä alkuvuodesta lukea, nyt en jaksa lukea edes sivun pituista artikkelia lehdestä. Ymmärrätkö edes kuinka surullinen olen etten enää jaksa lukea, en yksinkerntaisesti pysty keskittymään. Vaikka kuinka paljon haluaisin lukea, niin en saa sivuakaan luettua.
Minua on kiinnostanut niin historia kuin tähtitiede. Minä olen ollut kiinnostunut monista asioista samaan aikaan, en yhdestä intohimoisesti. Olen kerännyt postimerkkejä ennen teini-ikää ja nyt viimeisen parinkymmenen vuoden ajan, mutta se on jäänyt taka-alalle masennuksen ja kroonisen rahapulan takia. Kun minulla oli koiria, olin hyvin aktiivinen koiraharrastuksen suhteen. Kuulun yhä koirattomanakin useampaan koirayhdistykseen.
Pääsin lukemaan tietotekniikkaa ammattikorkeakouluun reilu 10 vuotta sitten, mutta opinnot jäivät kesken alkaneen masennuksen takia. Minulla on tutkinto matemaattis-luonnontietellisestä.
Riittääkö jo?ätmi kirjoitti:
Ei se ole tekopyhää. Ihan yhtä hyvin asiaa voisi kysyä miehiltä. Mutta äärimmäisen harva mies väittää olevansa nörtti, jos ei todella ole sitä... siitähän jäisi kiinnikin!
Sen sijaan nykyään on rasittavia "naisnörttejä", jotka yrittävät skeneen jotenkin täysin ulkokultaisesti. Nykyään "nörttiys" on muka suosittua. Mutta ei se tee nörtiksi että pyörii Facebookissa tai lukee fantasiakirjoja.En minä mihinkään skeneen yritä. En edes ole feissarissa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
- ätmi
femnerd kirjoitti:
Agressiivisuus siksi, että epäillään.
En kyllä muista sanoneeni etten harrasta scifiä?
- Olen katsonut scifisarjoja jo ala-asteelta lähtien, joitain animesarjojakin on tullut katsottua.
- Olen lukenut sarjakuvia, graafisia novelleja siis.
- Kaikki sarjat joita olen seurannut viimeisen, no ainakin 15 vuoden ajan, ovat olleet scifisarjoja.
- Minulla on paljon, ihan liian paljon, scifilehtiä.
- Minulla on scifisarjoihin liittyviä kirjoja ja lähes 100% omistamistani dvd:stä on scifiä tai fantasiaa.
- Katsomani elokuvat ovat pääosin scifiä.
- Minulla on ollut sekä Nintendo että PS1, PS on yhä tallella vaikka en enää pelaa. Pelaamiseen olen menettänyt mielenkiinnon, mutta pelasin vielä 30
- Minulla oli 90-luvulla Mac tietokoneena
Minä neuvoin miten asetuksista poistetaan evästeiden käyttö. Safari kyllä toimi, sanan käyttö oli väärä. En viitsinyt ruveta ottamaan vielä viidettä selainta käyttöön kun mobiilin kautta pystyi kuitenkin viestejä lähettämään. Latasin noScriptin Mozillaan. Minulla on muuten tabletti, ei tietokonetta :-)
Osaan asentaa niin telkut, dvd-soittimet ym. Olen oppinut käyttämään kännyköitä ilman ohjekirjoja. Neuvon muita (valitettavasti sanottava että naisia) kännyn käytössä.
Minähän jo sanoin, että olen niin masentunut, etten ole mistään enää kiinnostunut. Olen menettänyt täysin mielenkiinnon ruokaan ja myös ruokahalun. En edes muista syödä. Pakolla yritän syödä edes jotain.
Terveenä luin paljon kirjoja, olen aina lukenut paljon. Graafisia novelleja jaksoin vielä alkuvuodesta lukea, nyt en jaksa lukea edes sivun pituista artikkelia lehdestä. Ymmärrätkö edes kuinka surullinen olen etten enää jaksa lukea, en yksinkerntaisesti pysty keskittymään. Vaikka kuinka paljon haluaisin lukea, niin en saa sivuakaan luettua.
Minua on kiinnostanut niin historia kuin tähtitiede. Minä olen ollut kiinnostunut monista asioista samaan aikaan, en yhdestä intohimoisesti. Olen kerännyt postimerkkejä ennen teini-ikää ja nyt viimeisen parinkymmenen vuoden ajan, mutta se on jäänyt taka-alalle masennuksen ja kroonisen rahapulan takia. Kun minulla oli koiria, olin hyvin aktiivinen koiraharrastuksen suhteen. Kuulun yhä koirattomanakin useampaan koirayhdistykseen.
Pääsin lukemaan tietotekniikkaa ammattikorkeakouluun reilu 10 vuotta sitten, mutta opinnot jäivät kesken alkaneen masennuksen takia. Minulla on tutkinto matemaattis-luonnontietellisestä.
Riittääkö jo?Mikä juuri nyt sitten niin paljon masentaa? Olet sanonut olevasi 43-vuotias, joten tavallaan kuvittelisi että masentuneisuuteen olisi jo tottunut, tai jotain. Ja silti muka ihan lähihistoriassa, näinä kuukausina, on tapahtunut jotain dramaattista?
ätmi kirjoitti:
Mikä juuri nyt sitten niin paljon masentaa? Olet sanonut olevasi 43-vuotias, joten tavallaan kuvittelisi että masentuneisuuteen olisi jo tottunut, tai jotain. Ja silti muka ihan lähihistoriassa, näinä kuukausina, on tapahtunut jotain dramaattista?
Jessus! Että masennustanikin pitää selittää!
Lähiaikoina on tapahtunut paljon raskaita asioita, kun elämässä on muutenkin valmiiksi raskaita asioita kestää. Voihan lyhyessä ajassa tapahtua paljon elämään vaikuttavia asioita, kun valitettavasti asioita vaan tapahtuu. Ei voi valita mitä elämässä käy. Kunpa voisikin.
Miten muka masentuneisuuteen voi tottua? Ainoa keino tottua masentuneisuuteen on itsemurha. Siitäkin olen muuten harkinnut usein, jo yli 10 vuotta ja jollain tasolla jo teini-iässä.Minulla on useita keinoja lopettaa tämä pelleily eli elämäni, en vielä ole ihan varma mikä niistä olisi paras. Testamentinkin olen jo kirjoittanut. On hyvin mahdollista, huomattavasti mahdollisempaa kuin ennen marraskuun 30. päivää, etten enää ole kauan täällä teitä kiusaamassa.- ätmi
femnerd kirjoitti:
Lähiaikoina on tapahtunut paljon raskaita asioita, kun elämässä on muutenkin valmiiksi raskaita asioita kestää. Voihan lyhyessä ajassa tapahtua paljon elämään vaikuttavia asioita, kun valitettavasti asioita vaan tapahtuu. Ei voi valita mitä elämässä käy. Kunpa voisikin.
Miten muka masentuneisuuteen voi tottua? Ainoa keino tottua masentuneisuuteen on itsemurha. Siitäkin olen muuten harkinnut usein, jo yli 10 vuotta ja jollain tasolla jo teini-iässä.Minulla on useita keinoja lopettaa tämä pelleily eli elämäni, en vielä ole ihan varma mikä niistä olisi paras. Testamentinkin olen jo kirjoittanut. On hyvin mahdollista, huomattavasti mahdollisempaa kuin ennen marraskuun 30. päivää, etten enää ole kauan täällä teitä kiusaamassa.Kyllä masennukseen voi tottua, ainakin itse ajattelen siihen tapaan. Olen ollut kliinisesti masentunut teini-iästä saakka. Mutta en enää nykyisin erityisen ahdistunut. Teininä minua kun masensi ja ahdisti se, etten tuntunut pääsevän niihin piireihin mihin halusin, en kokenut niitä asioita mitä halusin.
Mutta nyt, kolmekymppisenä, kaikki mahdollisuudet tuntuvat lipuneen ohi, joten en enää stressaa asiasta, en ole ahdistunut. Masentunut kylläkin. Ja tähän tottunut.
Ja sinä kun kuitenkin jatkuvasti viittaat raskaisiin asioihin, niin mikset myös kertoisi niistä, näin kysyttäessä? Sukulaisia kuollut? Jokin uusi sairaus iskenyt? Mistä sitä voisi ulkpuolinen tietää... - ........
femnerd kirjoitti:
Miten muka masentuneisuuteen voi tottua? Ainoa keino tottua masentuneisuuteen on itsemurha. Siitäkin olen muuten harkinnut usein, jo yli 10 vuotta ja jollain tasolla jo teini-iässä.Minulla on useita keinoja lopettaa tämä pelleily eli elämäni, en vielä ole ihan varma mikä niistä olisi paras. Testamentinkin olen jo kirjoittanut. On hyvin mahdollista, huomattavasti mahdollisempaa kuin ennen marraskuun 30. päivää, etten enää ole kauan täällä teitä kiusaamassa.Uhkailet itsemurhalla kun täällä epäillään, että et ole aito nörtti. Kannattaako noin raskaasti kaikkea ottaa. Ei ihmekään jos masentaa, jos noinkin mitätön asia on itkupotkuraivari-itsarin paikka.
- mmn
........ kirjoitti:
Uhkailet itsemurhalla kun täällä epäillään, että et ole aito nörtti. Kannattaako noin raskaasti kaikkea ottaa. Ei ihmekään jos masentaa, jos noinkin mitätön asia on itkupotkuraivari-itsarin paikka.
Et ymmärrä lukemaasi, etkä kykene empatiaan. Taidat olla perseburgeri.
Femred, älä välitä näistä koulukiusaajakusipäistä, kaikkea hyvää sulle, koita jaksaa. - mmmn
mmn kirjoitti:
Et ymmärrä lukemaasi, etkä kykene empatiaan. Taidat olla perseburgeri.
Femred, älä välitä näistä koulukiusaajakusipäistä, kaikkea hyvää sulle, koita jaksaa.Femnerd
- kiusaajat
Johan on taas typerää yhden nettipersoonan kiusaamista joukolla.
Olette lapsellisia!
Femnerdille tsemppiä!- Hullu maailma
Ennen vanhaan, vanhoina hyvinä aikoina nörtiksi kutsumista pidettiin pilkkaamisena ja kiusaamisena. Nyt kiusaamista on kai se, että sanoo, että joku EI ole nörtti.
- Totuus esiin!
Hyväksymme nörttiytesi vain jos vastaat myöntävästi yli 50% tämän 500 osaisen testin kysymyksistä:
http://www.armory.com/tests/nerd500.html En enää jaksa tätä kuittailua. Minusta on ihan sama mitä mieltä te olette.
Hyvät yöt vaan kaikille!- atm #5334
Voisit välttää itsemurhan sillä, että poistuisit tältä palstalta. Ihan hirveitä nämä kaikki ihmiset.
- Naisasialooseri.
Oikea nörtti muistaa doom kakkosen koodit vieläkin.
- Huhhahheiheiheihei
"Joudut feikkinörttisyytösten kohteeksi" -> Olet riittävän nörtti. ;)
Mistä tämä aggressio skenen naisia kohtaan? En voi käsittää. Joissain nörttiskeneissä tosiaan naiset saa heti kuraa päälleen, toisissa taas otetaan hyväksyen vastaan.
Mistähän tämä erilaisuus johtuu?- Tässä ärsyttää
se, että femnerd ei ole parikymppinen nuori nainen vaan jo ihannaikuinen ihminen. Palstan pojat haaveilevat teini-ikäisestä nörttinaisesta, jolla on neitsyys talella. Heitä ahdistaa, kun paljastuu että on olemassa heitä vanhempia nörttinaisia.
- Ikisinkku M
Eikö se nyt ole ihan sama, antaa Femnerdin esiintyä täällä ihan millaisena haluaa, ei se ole keneltäkään pois.
Mitäpä sitten lieneekään tapahtunut marraskuun 30 päivä, niin toivon ettei se sentään elämänhaluasi vie kokonaan ja viihdyt palstallla jatkossakin. Et sinä ole ketään ainakaan täällä kiusannut, vaan kirjoittanut fiksuja, hauskoja ja asiallisia viestejä.
Enkä minä oikein jaksa uskoa että tämänkään ketjun viesteissä mitään oikeaa aggressiivisuutta sinua kohtaan on ollut, vaan pikemminkin eräänlaista mustaa huumoria. Jos minä olisin nelikymppinen vanhapoika niin olisin kovinkin kiinnostunut tutustumaan kaltaiseesi henkilöön. Liekö tässäkin ”hyökkäyksessä” enempi kyse siitä että jotakuta ehkä kiinnostaisi tutustua, mutta ei ole rohkeutta otta yhteyttä henkilökohtaisesti…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414695- 672474
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81472- 181458
- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107