Tekeekö palstailu hyvää sulle?

Palstavittuilija

Haluaisitko jopa eroon palstasta?

Musta tää on tavallaan hauskaa viihdettä. Trollaus nostaa kivasti adrenaliinia, mut toisaalta pitää ajatukset ja tunteet aika negatiivisina. Vaikka se, mitä kirjoitan on suureksi osaksi läppää, tai vihan tunteessa lietsottua kuraa, oon sitä kirjoittaessani kuitenkin oikeasti tunteiden vallassa (ja jollain tasolla nautin niistä).

Mutta en haluaisi, että oikea elämä olis samanlainen kuin tämä palsta. En haluaisi, että ihmiset vittuilisivat toisilleen tai valittaisivat mikä muissa ihmissä on vikana.

Haluanko eroon? En tiedä.

94

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkjhkjhkjhkjjh

Ootko joku uusi palstalla? En ole huomannut sun kirjoituksia??

• Palstavittuilija

Konkari uudella nikillä.

Kuvaa ehkä parhaiten rooliani täällä.

• ätmi
        Palstavittuilija kirjoitti:

Konkari uudella nikillä.

Kuvaa ehkä parhaiten rooliani täällä.

Et sä mikään konkari ole, femnerd. Mee pois.

• Palstavittuilija
        ätmi kirjoitti:

Et sä mikään konkari ole, femnerd. Mee pois.

Väärin meni, idiootti. Oon femnerdiä paljon vanhempi.

• Kympin Nainen

Väärin meni, idiootti. Oon femnerdiä paljon vanhempi.

Oletko PohPuhPih?

• Palstavittuilija
        Kympin Nainen kirjoitti:

Oletko PohPuhPih?

En, sori vaan. Paljastan yhden aiemmista nikeistäni ja parhaan nettipersoonani tuossa alempana. Mutta olen ollut täällä sitäkin kauemmin satunnaisilla nikeillä.

Suurimmaksi osaksi soittanut turhaan suutani.

• ei yllätä yhtään

Mä luulen että ainakin paljon enemmän kuin mitä yleensä myönnetään niin tällaisilla palstoilla nimettömänä kirjoittelevat esittävät ihan aitoja mielipiteitään. Ainakin enemmän aitoja mielipiteitään ja kokemuksiaankin esittävät kuin mitä jotain läppää, trollausta tai huumoria mitä kyllä usein sanovat esittäneensä.
        Minusta esim. tämä palstalla vahvasti esiintyvä äärimmäisen kielteinen ja halveksiva asenne naisettomana eläviä miehiä kohtaan on ihan sitä itteänsä mitä se oikeassa elämässäkin on. Joskaan ei näitä päin naamaa ja omalla nimellä esiintyen tule kuin rääväsuisimmat eteen sanomaan, mutta takana päin kuitenkin puhuvat ja muutenkin käytöksellään ja ilmeillään osoittavat asian yhtä lailla. Niin että ei ainakaan minua mitenkään yllätä palstan kommentointi tässäkään suhteessa, päinvastoin se on juuri sitä mitä olettaisinkin. Samoin ei yllätä sekään että juuri naisettomia miehiä sitä sinkkupalstalla on, eikä siis liiemmin naisia, ja ne vähät naiset mitä on pitävät näitä miehiä jonain aivan hirveinä, ja että se tällainen outoakin näille naisille on.

• gjk

Tämä palsta on myrkkyä mielelle ja tämän seuraamisesta pitäisi pyrkiä pois. Tämän palstan juttuja lukiessa aina muistuu mieleen miten paskaa oma naiseton elämä on. Silloin kun näitä juttuja ei lue niin koko asiaa ei niin jatkuvalla syötöllä kelaa ja elämäkin on enimmäkseen siedettävää.

• 11+11

Onhan se vähän, mutta itsekin on niin myrkkyä, että ei viitsi pilata muitakaan. Täällä sentään kaikki on jo valmiina paskaa.

• Palstavittuilija
        11+11 kirjoitti:

Onhan se vähän, mutta itsekin on niin myrkkyä, että ei viitsi pilata muitakaan. Täällä sentään kaikki on jo valmiina paskaa.

Nyt vasta tajusin! Tää palsta on mulle myös varjonyrkkeilyä koulukiusaajia vastaan! Kun valitsin tämän vittuilijan roolin, aloin nauttia myös siitä, että pystyinkin sanomaan takaisin. Siis pystyin olemaan sellaisessa sosiaalisessa tilanteessa, että "mua" (tai Nörtti_N:ää) kohtaan satoi p'askaa ja mä vaan nauroin ja heitin p'askaa takaisin.

Tunsin, että nyt mä oonkin se vahvempi. Mä oon vahvempi, koska olen saanut naista, ja koska pystyn antamaan kunnolla takaisin. Se oli sellaista vanhoja vihollisia vastaan suunnattua varjonyrkkeilyä.

Nyt mä olinkin se kovempi ja pahempi. Kokeneempi. Alistettu tavallaan liittyi alistajiin, vaikka samalla halusi pelastaa ne.

Fight Club on muuten mun lempielokuva. Siinä on vähän samaa henkeä.

• ...

Nyt vasta tajusin! Tää palsta on mulle myös varjonyrkkeilyä koulukiusaajia vastaan! Kun valitsin tämän vittuilijan roolin, aloin nauttia myös siitä, että pystyinkin sanomaan takaisin. Siis pystyin olemaan sellaisessa sosiaalisessa tilanteessa, että "mua" (tai Nörtti_N:ää) kohtaan satoi p'askaa ja mä vaan nauroin ja heitin p'askaa takaisin.

Tunsin, että nyt mä oonkin se vahvempi. Mä oon vahvempi, koska olen saanut naista, ja koska pystyn antamaan kunnolla takaisin. Se oli sellaista vanhoja vihollisia vastaan suunnattua varjonyrkkeilyä.

Nyt mä olinkin se kovempi ja pahempi. Kokeneempi. Alistettu tavallaan liittyi alistajiin, vaikka samalla halusi pelastaa ne.

Fight Club kertoo mielen särkymisestä, psykoosiin joutumisesta eli totaalisen hulluksi tulemisesta. Eikö parempi ois hakea itselleen apua kuin tuhota muut (kuten FC:ssa)?

• 8+18

Toisin kuin sinä en kykene ammentamaan itsetuntoa jostain kokemuksista naisien kanssa. En tietysti ole niin HC-atm kuin jotkut jotka täällä eivät ole koskaan saaneet naista. Mutta siitä huolimatta se, että ei ole suhdetta ja naiset välttelee sinua asettaa minut tarpeeksi samaan asetelmaan. Ainut erotus, että minulla on ollut parempi tuuri joskus.

• Kympin Nainen

Hehe, jäämme odottamaan mainosta/linkitystä blogiisi, oi suuri guru :)

• Palstatrolli
        Kympin Nainen kirjoitti:

Hehe, jäämme odottamaan mainosta/linkitystä blogiisi, oi suuri guru :)

Eiköhän mun guruilut ollu tässä. Kaikkea hyvää sulle, Kympin Nainen. Isot halaus. :)

• Kympin Nainen
        Palstatrolli kirjoitti:

Eiköhän mun guruilut ollu tässä. Kaikkea hyvää sulle, Kympin Nainen. Isot halaus. :)

Kiitos samoin, kaikkea hyvää!

• mies32

Onpas tosi vahvaa päteä valeidentiteetin takaa. Vähän kuin koulukiusattu huutelisi ääntään muuttaen nurkan takaa rivouksia ja juoksisi sitten karkuun. Eikä uskaltaisi edes huudella niille kiusaajille, vaan toisille kiusatuille. Kyllä sinulla on vielä pitkä matka kuljettavanasi ennen kuin pääset yli traumoistasi.

• Fani
      • gjk

Tosi hyvää settiä. Kiitti linkistä!

• Tämä palsta on avannut silmäni naisten todellisesta luonteesta ja hyvä niin.

Mutta silti näiden asioiden päivittäinen vatvominen ei tee ainakaan minulle hyvää ja siksi olenkin monesti yrittänyt palstalakkoa.

• Palstavittuilija

Mitä olet naisista täällä oppinut?

Oletko ottanut huomioon, että jokainen täällä kirjoittava "nainen" voi oikeasti olla trollaava mies. Tai trollaava nainen.

Esim. "palstan vihatuin nainen" Nörtti_N oli trollaamista varten luotu hahmo. Mietin millainen nainen ärsyttäisi pahiten palstan saamattomuudessa vellovaa vakijengiä. Kommenteissa oli paljon omia mielipiteitäni (vihaan sitä, että vaikeassa tilanteessa jäädään ruikuttamaan eikä pyritä aktiivisesti toimimaan ja uskon, että ihminen voi kehittyä sosiaalisesti), mutta paljon se sanoi sellaista, minkä tarkoitus oil vaan herättää vittuuntuneita kommentteja. Sitähän trollaus on.

Pahinta Nörtti_N:ssä oli, että aloin kiintyä hahmoon ja keskusteluihin joita sen kautta kävin. Aloin tarvita sitä, että sain ärsyttää ihmisiä. Ei hyvää kehitystä. Siksi oli ilo lopettaa se, vaikka vähän marttyyrimäinen poistuminen ei hahmon luonteeseen kovin hyvin sopinutkaan. Oikea Nörtti_N olisi vittuillut kanssanne maailman tappiin.

Ei sikäli, etteikö moisia naisia olisi olemassa. Hahmolla oli esikuvansa, mutta en tiedä miten tämä esikuva oikeasti ajattelee.

Ei siis kannata ottaa palstan "naisten" juttuja liian tosissaan. Tai miestenkään. Miestrollit vaan vähän toistaa itseään, mikä vähentää niiden vaikuttavuutta.

• Palstavittuilija kirjoitti:

Mitä olet naisista täällä oppinut?

Oletko ottanut huomioon, että jokainen täällä kirjoittava "nainen" voi oikeasti olla trollaava mies. Tai trollaava nainen.

Esim. "palstan vihatuin nainen" Nörtti_N oli trollaamista varten luotu hahmo. Mietin millainen nainen ärsyttäisi pahiten palstan saamattomuudessa vellovaa vakijengiä. Kommenteissa oli paljon omia mielipiteitäni (vihaan sitä, että vaikeassa tilanteessa jäädään ruikuttamaan eikä pyritä aktiivisesti toimimaan ja uskon, että ihminen voi kehittyä sosiaalisesti), mutta paljon se sanoi sellaista, minkä tarkoitus oil vaan herättää vittuuntuneita kommentteja. Sitähän trollaus on.

Pahinta Nörtti_N:ssä oli, että aloin kiintyä hahmoon ja keskusteluihin joita sen kautta kävin. Aloin tarvita sitä, että sain ärsyttää ihmisiä. Ei hyvää kehitystä. Siksi oli ilo lopettaa se, vaikka vähän marttyyrimäinen poistuminen ei hahmon luonteeseen kovin hyvin sopinutkaan. Oikea Nörtti_N olisi vittuillut kanssanne maailman tappiin.

Ei sikäli, etteikö moisia naisia olisi olemassa. Hahmolla oli esikuvansa, mutta en tiedä miten tämä esikuva oikeasti ajattelee.

Ei siis kannata ottaa palstan "naisten" juttuja liian tosissaan. Tai miestenkään. Miestrollit vaan vähän toistaa itseään, mikä vähentää niiden vaikuttavuutta.

" Mitä olet naisista täällä oppinut? "

Olen oppinut että naiset ovat kyrvänhimoisia ja primitiivisiä lutkia, jotka haluavat tulla jämäkkäniskaisen jyystärikarjun tai lipevästi virnuilevan jännäpojan nussimaksi.

Aiemmin näin naiset puhtaina ja viattomina enkeleinä, mutta neljän epäonnistuneen suhteen jälkeen aloin kyseenalaistamaan asiaa. Viimeinen herätys oli tämä palsta, jonka avulla olen tajunnut mitä naiset todellisuudessa ovat.

• Palstavittuilija
        periaatteen-mies kirjoitti:

" Mitä olet naisista täällä oppinut? "

Olen oppinut että naiset ovat kyrvänhimoisia ja primitiivisiä lutkia, jotka haluavat tulla jämäkkäniskaisen jyystärikarjun tai lipevästi virnuilevan jännäpojan nussimaksi.

Aiemmin näin naiset puhtaina ja viattomina enkeleinä, mutta neljän epäonnistuneen suhteen jälkeen aloin kyseenalaistamaan asiaa. Viimeinen herätys oli tämä palsta, jonka avulla olen tajunnut mitä naiset todellisuudessa ovat.

Sulla on, peris, edelleen naiivin mustavakoinen käsitys naisista (=ihmisistä). Ei naiset laumana ole enkeleitä eikä paholaisia (h'uoria). Ei kukaan ihminen ole hyvä tai paha, kaikki on sekä-että.

Sulle ei tee hyvää velloa täällä mälli- ja h'uorajuttuja kirjoittelemassa ja lukemassa, koska jos törmäät siihen elämäsi naiseen (siveä, kokematon), niin se juoksee karkuun kun näkee miten musta ja vihamielinen sun sisin on.

Mee ulos ja elä elämääsi. Sulle tää palsta ei oikeesti tee hyvää. Alat uskoa trolleja, kun et tiedä oikeasta elämästä. Oot vielä niin nuori, että pääset seurustelukyytiin, kun tapaat sulle sopivan naisen. Ja jokainen hetki täällä on pois siitä, että etsisit sitä naista.

• 18+18

Sulla on, peris, edelleen naiivin mustavakoinen käsitys naisista (=ihmisistä). Ei naiset laumana ole enkeleitä eikä paholaisia (h'uoria). Ei kukaan ihminen ole hyvä tai paha, kaikki on sekä-että.

Sulle ei tee hyvää velloa täällä mälli- ja h'uorajuttuja kirjoittelemassa ja lukemassa, koska jos törmäät siihen elämäsi naiseen (siveä, kokematon), niin se juoksee karkuun kun näkee miten musta ja vihamielinen sun sisin on.

Mee ulos ja elä elämääsi. Sulle tää palsta ei oikeesti tee hyvää. Alat uskoa trolleja, kun et tiedä oikeasta elämästä. Oot vielä niin nuori, että pääset seurustelukyytiin, kun tapaat sulle sopivan naisen. Ja jokainen hetki täällä on pois siitä, että etsisit sitä naista.

varmaa eka oikeesti hyvä juttu mitä oon sulta lukenut ja vielä täysin totta

• Palstavittuilija
        18+18 kirjoitti:

varmaa eka oikeesti hyvä juttu mitä oon sulta lukenut ja vielä täysin totta

Et voi tietää mitkä kaikki jutut on ollu multa, mut ehkä tääl on vaan tosi vähän hyviä juttuja.

Ja silti me ollaan täällä kirjoittamassa ja lukemassa.

• Palstavittuilija

http://www.city.fi/yhteiskunta/oman elamansa uhrit/4623

Eli tää on se, mikä mua palstan hengessä vituttaa. Aina on vika jossain muualla ja toisissa ihmisissä. Harvon on joku ketju, jossa joku on valmis kehittymään tai puhuu muuten positiivisia.

Oikeessa elämässä ei kuitenkaan seiviä mistään, jos ei pysty näkemään miten itse voi vaikuttaa tilanteeseen.

• Palstavittuilija

En halua pudota sellaiseen suohon, että alan itse ajatella itseäni uhrina, joka ei voi tehdä mitään millekään.

• palstaa seurannut

En halua pudota sellaiseen suohon, että alan itse ajatella itseäni uhrina, joka ei voi tehdä mitään millekään.

Mut tosiasia on se että päivästä toiseen ihan vaan huvikseen vellottu viha, heikentää ihmistä ja hän alkaa itse uskoa, niitä paatoksella leivottuja juttuja.

Hyvin harvasta palstalaisesta uskon siviilissä mitää myönteistä tai hyvää.
        Jos ihmisen sormista ( ei siis kynästä) lähtee tällaisia viestejä kuten Janica ja muut palstan törkyturvat syytää, ne on takuulla osa sen ihmisen oikeaa mielipidemaailmaa. Se ihminen ajattelee oikeasti niin.

Mä en ikinä saisi näppiksestäni päivästä toiseen niin tasasenvarmaa Janicaa, Timpan perhettä tai mitään muutakaan palstahahmoa.

Jos kirjoittaisin kirjan, voisin harkita sinne jotain kieroutunutta hahmoa, mutta miten sellaisen päänsisällön saa paperille, ellei ainakin osa siitä ole jo siellä?

Uskon että tietyntyyppiselle ihmiselle tää palsta on myrkkyä.
        Jos ei itse hahmota miten tämä vahvistaa vihaa ja laiskuutta. Negatiivisuus voi koukuttaa. Moni on sekoittanut oman päänsä täällä.
        Ihminen voi tulla mistä tahansa riippuvaiseksi.

• Palstavittuilija
        palstaa seurannut kirjoitti:

Mut tosiasia on se että päivästä toiseen ihan vaan huvikseen vellottu viha, heikentää ihmistä ja hän alkaa itse uskoa, niitä paatoksella leivottuja juttuja.

Hyvin harvasta palstalaisesta uskon siviilissä mitää myönteistä tai hyvää.
        Jos ihmisen sormista ( ei siis kynästä) lähtee tällaisia viestejä kuten Janica ja muut palstan törkyturvat syytää, ne on takuulla osa sen ihmisen oikeaa mielipidemaailmaa. Se ihminen ajattelee oikeasti niin.

Mä en ikinä saisi näppiksestäni päivästä toiseen niin tasasenvarmaa Janicaa, Timpan perhettä tai mitään muutakaan palstahahmoa.

Jos kirjoittaisin kirjan, voisin harkita sinne jotain kieroutunutta hahmoa, mutta miten sellaisen päänsisällön saa paperille, ellei ainakin osa siitä ole jo siellä?

Uskon että tietyntyyppiselle ihmiselle tää palsta on myrkkyä.
        Jos ei itse hahmota miten tämä vahvistaa vihaa ja laiskuutta. Negatiivisuus voi koukuttaa. Moni on sekoittanut oman päänsä täällä.
        Ihminen voi tulla mistä tahansa riippuvaiseksi.

Janica on periaatteen miehen naistrollausnikki.

Tämä on myös turvallinen paikka vihan kokemiseen. Kun on omassa kodissa koneen äärellä, voi ulkoistaa pahan maailman toisaalle ja kokea adrenaliinipiikkejä turvallisesti.

Ei tarvitse oikeasti kohdata vihan kohteita tai muuttaa ajatusmaailmaansa, mitä oikeissa kohtaamisissa (jos ei tapahdu, ne eivät ole kohtaamisia) väistämättä tapahtuu. On turvassa oman päänsä sisällä.

• PohPuhPih

Janica on periaatteen miehen naistrollausnikki.

Tämä on myös turvallinen paikka vihan kokemiseen. Kun on omassa kodissa koneen äärellä, voi ulkoistaa pahan maailman toisaalle ja kokea adrenaliinipiikkejä turvallisesti.

Ei tarvitse oikeasti kohdata vihan kohteita tai muuttaa ajatusmaailmaansa, mitä oikeissa kohtaamisissa (jos ei tapahdu, ne eivät ole kohtaamisia) väistämättä tapahtuu. On turvassa oman päänsä sisällä.

Kohtaamme jälleen kohtaamisteorian.

• PalstaTrolli

Mutta ah ja voi ja valitus.

Jokainen elämäsi hetki on edeltäkäsin määrätty, jo alkuräjähdyksestä lähtien. Olet maailmankaikkeudun ja fysiikan lakien vankkumaton orja. Et voi todellisuudessa päättää otatko aamupalalla Cheddaria vai Alppikreiviä, koska Sinulla ei ole vapaata tahtoa.

Mitäpä tästä voidaan päätellä?

• Palstaa seurannut
        PohPuhPih kirjoitti:

Kohtaamme jälleen kohtaamisteorian.

Kyllä mä ( ja varmaan muutkin palstaa seuraavat) tajuavat että Janica ja kaikki muutkin rajut penetraatio jännikset on PM:n tuotoksia.
        Osin juuri sen tähden se on aika järkyttävää.
        SE on sen oikeaa päänsisältöä. Kamalaa tuskaa ja vihaa.

Mitä tulee oman vihan ulostunkeminen ja sen turvallisesta ympäristöstä, niin sanoisin että tällaisen määrän vihan ulostuottaminen vahingoittaa myös lukijoita. Ne itsekkäät trollaajat eivät ajattele miten niiden tekstit saa pahaa aikaan. Tai ehkä juuri - se on niiden palkinto. Ne hakuaa tieten vahingoittaa ja saada riitaa aikaiseksi.
        Siinäpä unelmakansalaisia.
        Päivästä toiseen sama tavoite ja keinot vaan kovenee.

Sekin on tässä se oksettava piirre. Sekin on väkivaltaa ja nää nulikat nauttii siitä. Täällä on sellaista materiaalia mikä ei ole K18. Mutta kuka tahansa pääsee lukemaan näitä.

Tämä on maailma. Kuka tahansa voi tulla tänne terapiamielessä syytämään ihan siivottomia ja erittäin loukkaavia, eikä siitä seuraa mitään pahaa kirjoittajalle, vastaanottajia on taas niin monenlaisia.

Osa aineistosta on suljettujen paikkojen kirjoittajien tuotoksia.

Esim PM ei tule ikinä tajuamaan mitä hän on aiheuttanut teksteillään.
        Ja sinäkin, pidät tätä IHAN hyvänä tapana kohdata omia vihantunteita.

Niin, kaikki kakaratkin voivat tulla marketin lattialle harjoittelemaan omia vihantunteita, huutamaan sinne selällään.

• Palstatrolli
        Palstaa seurannut kirjoitti:

Kyllä mä ( ja varmaan muutkin palstaa seuraavat) tajuavat että Janica ja kaikki muutkin rajut penetraatio jännikset on PM:n tuotoksia.
        Osin juuri sen tähden se on aika järkyttävää.
        SE on sen oikeaa päänsisältöä. Kamalaa tuskaa ja vihaa.

Mitä tulee oman vihan ulostunkeminen ja sen turvallisesta ympäristöstä, niin sanoisin että tällaisen määrän vihan ulostuottaminen vahingoittaa myös lukijoita. Ne itsekkäät trollaajat eivät ajattele miten niiden tekstit saa pahaa aikaan. Tai ehkä juuri - se on niiden palkinto. Ne hakuaa tieten vahingoittaa ja saada riitaa aikaiseksi.
        Siinäpä unelmakansalaisia.
        Päivästä toiseen sama tavoite ja keinot vaan kovenee.

Sekin on tässä se oksettava piirre. Sekin on väkivaltaa ja nää nulikat nauttii siitä. Täällä on sellaista materiaalia mikä ei ole K18. Mutta kuka tahansa pääsee lukemaan näitä.

Tämä on maailma. Kuka tahansa voi tulla tänne terapiamielessä syytämään ihan siivottomia ja erittäin loukkaavia, eikä siitä seuraa mitään pahaa kirjoittajalle, vastaanottajia on taas niin monenlaisia.

Osa aineistosta on suljettujen paikkojen kirjoittajien tuotoksia.

Esim PM ei tule ikinä tajuamaan mitä hän on aiheuttanut teksteillään.
        Ja sinäkin, pidät tätä IHAN hyvänä tapana kohdata omia vihantunteita.

Niin, kaikki kakaratkin voivat tulla marketin lattialle harjoittelemaan omia vihantunteita, huutamaan sinne selällään.

Kivaa, että tätä seuraa joku analyyttinen ja järkeväkin tyyppi. Harmi, ettei niin moni että palsta olis vallattu takaisin.

• jjhh

Se mitä itse en lakkaa ihmettelemästä on se, että kun täällä on jatkuvasti näitä ihmisiä, jotka omien sanojensa mukaan ovat onnellsiesti parisuhteessa tai jos eivät olekaan niin suhteen saaminen ei heille ole mikään ongelma. Uskotaan nyt kun kerran niin sanovat joten mitä he tällaisesta palstasta saavat oikein irti? Jos minulla olisi vaimo/tyttöystävä niin tämän palstan temantiikka ei kiinnostaisi minua pätkän vertaa. Tuskin koskaan klikkaisin auki tätä palstaa.

Tuo on vähän sama juttu kuin jos olisi palsta esim pitkäaikaistyöttömille niin sillä palstalla joku kävisi joka päivä kertomassa kuinka hänellä on hyvä työ ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja kuinka jokainen saa työtä jos vain haluaa ja pitää olla aika luuseri jos ei nyt työtä saa.

No, kyllähän jotkut saavat kicksejä heikommille vittuilusta mutta kun sitä harrastaa jotkut samat tyypit ihan jatkuvalla syötöllä kuukaudesta toiseen niin kyllä jostain persoonnallsuushäiriöstä tuokin kertoo.

• Palstavittuilija

Kannattaa aina, ihan oikeasti aina, muistaa että se mitä joku sanoo anonyyminä keskustelupalstalla voi olla ihan mitä tahansa tuulesta temmattua.

Jos joku on onnellisesti parisuhteessa, niin voi olla kuriositeetti käydä täällä, mutta tuskin seuraamaan jää.

Kaikki sinkut ei myöskään halua parisuhteita. Itse olen tällainen. En tiedä saisinko vai en, koska en ole juuri nyt sellaisesta elämäntavasta kiinnostunut. Juuri nyt nautin siitä, että voin olla yksin ja rauhassa kotona. Siksi olen sinkkupalstoille jämähtänytkin. Ainakin haluan ajatella, että sitten kun haluan seurustella, myös löydän kumppanin.

Hyvä kysymys, mitä tästä saan. Adrenaliinia. Harvat sinkut täällä ainakaan tuntuvat olevan kaltaisiani, joten ymmärtävän ajatustenvaihdon sijaan kommunikointi on mennyt vittuiluksi.

Sama kuin jonkun pelin pelaamista. Räiskin ihmisiä sanoilla, joskus kovemmin, joskus ymmärtäväisemmin. Joskus valitsen tietyn avataren, joskus ammun puskasta.

• Ikisinkku M

En usko että tästä haittaakaan on kun ottaa tämän ensisijaisesti viihteenä. Voi olla jopa hyödyksikin, kun purkaa tänne negatiiviset ajatukset ei niitä tarvitse sitten siviilissä viljellä tai ajatella vaan voi suhtautua ihmisiin lähtökohtaisesti positiivisella mielellä.

Tuota trollailua en kuitenkaan osaisi lähteä harrastamaan ja jotenkin vastakkaisena sukupuolena esiintyminen ihan vain ärsyttääkseen on minusta outoa, en saisi sellaisesta mitään mielihyvää. Mieluummin esiinnyn vakionikillä ja annan palstalle edes jotain itsestäni.

• Palstavittuilija

Joskus kärjistettyjen tai anonyymien nikkien takaa voi antaa enemmän itsestään. Nörtti_N oli haaste, miten vastattaisiin naiseen, joka vois teoriassa tykätä myös palstan miehistä. Pystyiskö miehet kuvittelemaan sitä? Torjuisko sen kahta voimakkaammin?

Kun kirjoittelin enemmän Nörtti_N:nä, niin huomasin, että sanomiseni saivat miinuksia ja haukkuja vaikka olivat ihan neutraaleja. Maineesta tuli taakka.

Siirryin taas anonyymiin kirjoitteluun. Sillä voi heittää merkityksettömiäkin juttuja keskusteluun niin että se ehkä kuullaan paremmin.

Kaikessa mitä sanon on _jotain_ itsestäni.

• Ikisinkku M

Joskus kärjistettyjen tai anonyymien nikkien takaa voi antaa enemmän itsestään. Nörtti_N oli haaste, miten vastattaisiin naiseen, joka vois teoriassa tykätä myös palstan miehistä. Pystyiskö miehet kuvittelemaan sitä? Torjuisko sen kahta voimakkaammin?

Kun kirjoittelin enemmän Nörtti_N:nä, niin huomasin, että sanomiseni saivat miinuksia ja haukkuja vaikka olivat ihan neutraaleja. Maineesta tuli taakka.

Siirryin taas anonyymiin kirjoitteluun. Sillä voi heittää merkityksettömiäkin juttuja keskusteluun niin että se ehkä kuullaan paremmin.

Kaikessa mitä sanon on _jotain_ itsestäni.

"Kun kirjoittelin enemmän Nörtti_N:nä, niin huomasin, että sanomiseni saivat miinuksia ja haukkuja vaikka olivat ihan neutraaleja. Maineesta tuli taakka."

Tuo on ihan totta, itsekin kerään miinuksia ihan vain nimimerkillä monesti, jos tahtoisi plussailuja pitäisi kokonaisvaltaisesti muuttaa linjaa nuoleskelevammaksi niin se ajan kanssa varmaan muuttuisi.

• jjhh

Tämä ketju on taas hyvä mahdollisuus sanoa mitä olen aina sanonut, että tällainen palsta on varmaan hyvä joillekin nuorille alle 25-vuotialle joilla on elämä vielä vahvasti hakusessa ja heille kaikenlainen "mene parturiin" tai "osta fiksuja vaatteita"-neuvot saattavat olla ihan paikallankin.

Sen sijaan jos puhutaan kroonisesti naisettomista jo pitkälle aikuisikään ehtineistä miehistä, siis 30 , niin tällainen palsta on pahinta mahdollista myrkkyä. Usein kysymyksessä on mielenterveysongelmia. Ammattiauttaja on silloin oikea osoite. He ovat aikuisia ihmisiä ja heidän tehtävänsä on auttaa ihmisiä.

Tällainen palsta sen sijaan kaikenmaailman ätminkäinen juttuinensa ainoastaan lyttää tuollaisten ihmisten itsetuntoa entistä alemmas.

• Palstavittuilija

Sinkkupalsta vois olla paljon muutakin. Vois olla juttua siitä millaista on elää yksin ja kantaa vastuuta itsestään. Hauskoista asioista.

Välillä tietysti ikäviäkin juttuja, mutta ei tällaista ruikutusta.

• jjhh

Sinkkupalsta vois olla paljon muutakin. Vois olla juttua siitä millaista on elää yksin ja kantaa vastuuta itsestään. Hauskoista asioista.

Välillä tietysti ikäviäkin juttuja, mutta ei tällaista ruikutusta.

Minä en usko, että kukaan ihminen oikeasti nauttii ruikuttamisesta mutta joillekin ihmisille siitä muodostuu tapa käsitellä vastoinkäymisiä kun taas jotkut toiset pystyvät tekemään asioillensa jotakin. Se että ihmistä syyllistetään ja pilkataan ruikuttamisesta on sitä samaa heikomman ihmisen päähänpotkimista mitä vahvemmat harrastavat. Useimmilla ihmisillä se ruikutusvaihe alkaa siinä pisteessä kun itse tuntee että ei pysty enää parempaan.

Nimenomaan siksi suosittelen ammattiauttajia sillä heillä on keinonsa kohdata ihmisiä ongelmineen. Tällaisella palstalla sen sijaan ongelmistansa avautuminen on silkkaa ongelmien kerjäämistä.

• Palstavittuilija

Jos Nörtti_N antoi jollekin oikeasti toivoa, että nörteistä pitää joku nainenkin, niin irl tunnen paljon tällaisia naisia. Harva tosin on sinkku, useat oman (kokemattomamman) nörttimiehensä löytäneitä, joku on sinkku koska ei halua sitoutua (kuten Nörtti_N), jotkut taas eivät henkisesti pysty seurustelemaan.

• sillitrooli

Puhtaaksi trolliksi en Nörtti_N:ää ikinä olisi osannut arvata (jos tämän ketjun tarinat nyt ovat totta), mutta jotain erikoista hänen jutuissaan kyllä oli. Se on aina kummallista, jos jonkun juttuja syvemmälle katsoen vaikuttaa siltä, että hän sekä pitää että halveksii samaan aikaan jotain ihmisryhmää.

• sillitrooli

Tuli itse asiassa mieleen vuosien takaa nimimerkki Kylmä Nainen. En tainnut itse edes vielä kirjoittaa Kylmä Naisen aikoihin, lueskelin vain palstaa. Nörtti_N oli vähän kuin vähemmän vittumainen versio Kylmä Naisesta.

• Palstavittuilija

Sanoin sen kautta paljonkin asioista, niin kuin olin niistä oikeasti mieltä.

Suoralla puheella sama, mitä Nörtti_N:nä yritin sanoa epäsuoremmin: Rakastan nörttikulttuuria ja ihmisiä kaikissa tuntemissani nörttiskeneissä. Myös niitä outoja tyyppejä. Aspergeriys on osa nörttiyttä, mutta kaikki nörtit eivät ole assyja eivätkä assyt nörttejä.

Sen sijaan vihaan saamattomuutta ja sitä, että omat ongelmat ulkoistetaan toisten (naisten) syyksi. Tosinörtti ei ole ruikuttava atm, vaan tyyppi, joka pyrkii määrätietoisesti kehittymään kohti tavoitettaan, oli se sitten naisten iskeminen tai jokin muu.

Tosinörtti ei tyrmää pua-skeneä huuhaana, vaan lukee ensin läpi internetin pua-materiaalin (ei tilaa mitään, osaa hankkia videot tilaamattakin), tutustuu kulttuurin eri variaatioihin, toteaa 90% silkaksi skeidaksi ja nauraa sille - mutta soveltaa sitä 10%:a omaan elämäänsä ja saa tuloksia.

Niin minä tein. Siksi tekee pahaa katsoa täällä vellovaa at-keskustelua. Jengi naulaa itsensä arkkuun.

Ei minun tuntemani nörttikulttuuri ole sukeudessa vellontaa, vaan optimismin ja uteliaisuuden ohjaamaa.

Eri juttu sitten, jos naiset eivät kiinnosta, niin sitten eivät kiinnosta. Senkin tosinörtti voi myöntää. Että ennemmin dataa tai tekee jotain muuta ja nauttii viihteestä ja sinkkuelämästään.

• Palstavittuilija

Suoralla puheella sama, mitä Nörtti_N:nä yritin sanoa epäsuoremmin: Rakastan nörttikulttuuria ja ihmisiä kaikissa tuntemissani nörttiskeneissä. Myös niitä outoja tyyppejä. Aspergeriys on osa nörttiyttä, mutta kaikki nörtit eivät ole assyja eivätkä assyt nörttejä.

Sen sijaan vihaan saamattomuutta ja sitä, että omat ongelmat ulkoistetaan toisten (naisten) syyksi. Tosinörtti ei ole ruikuttava atm, vaan tyyppi, joka pyrkii määrätietoisesti kehittymään kohti tavoitettaan, oli se sitten naisten iskeminen tai jokin muu.

Tosinörtti ei tyrmää pua-skeneä huuhaana, vaan lukee ensin läpi internetin pua-materiaalin (ei tilaa mitään, osaa hankkia videot tilaamattakin), tutustuu kulttuurin eri variaatioihin, toteaa 90% silkaksi skeidaksi ja nauraa sille - mutta soveltaa sitä 10%:a omaan elämäänsä ja saa tuloksia.

Niin minä tein. Siksi tekee pahaa katsoa täällä vellovaa at-keskustelua. Jengi naulaa itsensä arkkuun.

Ei minun tuntemani nörttikulttuuri ole sukeudessa vellontaa, vaan optimismin ja uteliaisuuden ohjaamaa.

Eri juttu sitten, jos naiset eivät kiinnosta, niin sitten eivät kiinnosta. Senkin tosinörtti voi myöntää. Että ennemmin dataa tai tekee jotain muuta ja nauttii viihteestä ja sinkkuelämästään.

Diggaan tätä nykyistä nörttiyden määritelmää nörttiytenä älyllisen uteliaisuuden kautta. Nörtti ei teilaa mitään tutustumatta asiaan ja osaa arvioida internetistä lukemaansa ja pistää asiat kontekstiin. Ei usko kaikkea, muttei teilaa tutustumatta.

Siis mulle vaan ei mee kaalliin, miksi suomessa ei ole kehitetty omaa täkäläisiin seurustelutapoihin soveltuvaa pua-teoriaa. Ehkä, koska laasasen levittämä, mutta ei alun perin keksimä tasoteoria täyttää teoretisoinnin tarpeen. Se on sääli, koska se ja sen johdannaiset sisältää myös todella haitallista materiaalia.

Esim. ATM = ATM = ATM - bullshit! Samoin "mies ei voi antaa mitään naiselle". LOL. Noi kun pystyy kyseenalaistamaan, on jo melkein pinnalla.

• sillitrooli

Niin, siis Nörtti_N:n puheissa oli juuri se, että hän väitti pitävänsä nörteistä, mutta samalla, tekstiä pintaa syvemmältä tulkiten, näkyi yleensä myös pelimiesten ja muiden vastaavien arvostus, ja monien nörttipiirteiden halveksunta. Eli jos nyt oletetaan, että tosiaan kirjoitit sitä nimimerkkiä, niin silloin teksteistäsi kyllä paistoi alta myös nuo mielipiteet, mitä tässä kerrot.

Yleisesti näen nuo asiat lähinnä samalla tavalla kuin muunkin populaaripsykologisen huuhaa-puheen. Ei ihminen voi perusluonnettaan muuttaa täysin. Ei nörtistä tule jyystärikarjua sillä, että hän yrittää omaksua jyystärikarjujen toimintamalleja ja käy bodaamassa. Eikä varsinkaan nörtti saa onnellista parisuhdetta, jos hän joutuu esittämään jotain jyystäriä tai jännä-ähkijää sen saadakseen. Nainen odottaa silloin jotain, joka on kyseisen miehen perusluonteen vastaista.

Pyydän huomioimaan, että en itse ole nörtti, vaan ehkä ennemminkin muutamilla nörttipiirteillä varustettu ja muuten vaan outo hyypiö. Lisäksi en ole ATM:kään, vaikka ATM:ien puolta pidänkin täällä. Olen varmaan jonkinlainen alemman keskitason mies, tai joku täysin anomalia tähän ATM-KTM-YTM -luokitukseen.

• asdvblasdvbalsdj

Diggaan tätä nykyistä nörttiyden määritelmää nörttiytenä älyllisen uteliaisuuden kautta. Nörtti ei teilaa mitään tutustumatta asiaan ja osaa arvioida internetistä lukemaansa ja pistää asiat kontekstiin. Ei usko kaikkea, muttei teilaa tutustumatta.

Siis mulle vaan ei mee kaalliin, miksi suomessa ei ole kehitetty omaa täkäläisiin seurustelutapoihin soveltuvaa pua-teoriaa. Ehkä, koska laasasen levittämä, mutta ei alun perin keksimä tasoteoria täyttää teoretisoinnin tarpeen. Se on sääli, koska se ja sen johdannaiset sisältää myös todella haitallista materiaalia.

Esim. ATM = ATM = ATM - bullshit! Samoin "mies ei voi antaa mitään naiselle". LOL. Noi kun pystyy kyseenalaistamaan, on jo melkein pinnalla.

Alat käydä tylsäksi, mene nukkumaan ja yritä huomenna uudestaan. Jos juttu vaikka sitten luistaisi?

• Palstavittuilija
        sillitrooli kirjoitti:

Niin, siis Nörtti_N:n puheissa oli juuri se, että hän väitti pitävänsä nörteistä, mutta samalla, tekstiä pintaa syvemmältä tulkiten, näkyi yleensä myös pelimiesten ja muiden vastaavien arvostus, ja monien nörttipiirteiden halveksunta. Eli jos nyt oletetaan, että tosiaan kirjoitit sitä nimimerkkiä, niin silloin teksteistäsi kyllä paistoi alta myös nuo mielipiteet, mitä tässä kerrot.

Yleisesti näen nuo asiat lähinnä samalla tavalla kuin muunkin populaaripsykologisen huuhaa-puheen. Ei ihminen voi perusluonnettaan muuttaa täysin. Ei nörtistä tule jyystärikarjua sillä, että hän yrittää omaksua jyystärikarjujen toimintamalleja ja käy bodaamassa. Eikä varsinkaan nörtti saa onnellista parisuhdetta, jos hän joutuu esittämään jotain jyystäriä tai jännä-ähkijää sen saadakseen. Nainen odottaa silloin jotain, joka on kyseisen miehen perusluonteen vastaista.

Pyydän huomioimaan, että en itse ole nörtti, vaan ehkä ennemminkin muutamilla nörttipiirteillä varustettu ja muuten vaan outo hyypiö. Lisäksi en ole ATM:kään, vaikka ATM:ien puolta pidänkin täällä. Olen varmaan jonkinlainen alemman keskitason mies, tai joku täysin anomalia tähän ATM-KTM-YTM -luokitukseen.

Ehkä tämä selittää, miksi monet tuntemani nörtit seurustelevat. Nörttikulttuuriin kuuluu se, että pystytään muuttamaan asioita - ja onneksi olen ollut sen jäsen. Olen tuntenut itseni kädettömäksi, ihmiseksi joka ei tajua pariutumisesta mitään - ja alkanut lukea.

Kiitos sen, että minulla on laaja kaveripiiri, olen lukemani perusteella alkanut nähdä asioita. Kuvioita ihmisten välisissä suhteissa. Toimintamalleja, joista en tiennyt, koska niitä ei ollut missään kerrottu ja nuorena olin ollut poissa sellaisista sosiaalisista kuvioista.

Ja opin! Ensin opin näkemään asioita. Sitten tekemään asioita! Ei, persoonallisuuteni ei muuttunut. Opin vain uuden kielen ilmaista itseäni. Siksi arvostan pua-tekstejä. Koska ilman niitä en olisi ymmärtänyt miten monipuolisesti ja hienovireisesti pariutuminen toimii.

Rautalangasta vielä: Pua, kun siihen riittävän syvällisesti tutustuu, ei tarkoita että pitäisi muuttaa persoonallisuuttaan - vaan että voi käyttää omaa persoonallisuuttaan niin että voi kohdata viehättäviä ihmisiä. 90% on roskaa, 10% on kultaa, mutta jotta löytää kullan roskasta, täytyy lukea kaikki.

Olen keskifiksu nörtti. En mikään huippuälykkö. Uskon, että samaan älylliseen suoritukseen kykenee jokainen korkeakokouluun sisään päässyt. Ehkä jokainen yli kasin keskiarvolla ylioppilas.

Veljet! Haluan nostaa teidät suosta! Ja tiedän etten voi.

• ssd

Ehkä tämä selittää, miksi monet tuntemani nörtit seurustelevat. Nörttikulttuuriin kuuluu se, että pystytään muuttamaan asioita - ja onneksi olen ollut sen jäsen. Olen tuntenut itseni kädettömäksi, ihmiseksi joka ei tajua pariutumisesta mitään - ja alkanut lukea.

Kiitos sen, että minulla on laaja kaveripiiri, olen lukemani perusteella alkanut nähdä asioita. Kuvioita ihmisten välisissä suhteissa. Toimintamalleja, joista en tiennyt, koska niitä ei ollut missään kerrottu ja nuorena olin ollut poissa sellaisista sosiaalisista kuvioista.

Ja opin! Ensin opin näkemään asioita. Sitten tekemään asioita! Ei, persoonallisuuteni ei muuttunut. Opin vain uuden kielen ilmaista itseäni. Siksi arvostan pua-tekstejä. Koska ilman niitä en olisi ymmärtänyt miten monipuolisesti ja hienovireisesti pariutuminen toimii.

Rautalangasta vielä: Pua, kun siihen riittävän syvällisesti tutustuu, ei tarkoita että pitäisi muuttaa persoonallisuuttaan - vaan että voi käyttää omaa persoonallisuuttaan niin että voi kohdata viehättäviä ihmisiä. 90% on roskaa, 10% on kultaa, mutta jotta löytää kullan roskasta, täytyy lukea kaikki.

Olen keskifiksu nörtti. En mikään huippuälykkö. Uskon, että samaan älylliseen suoritukseen kykenee jokainen korkeakokouluun sisään päässyt. Ehkä jokainen yli kasin keskiarvolla ylioppilas.

Miksi tämän palstan teema kiinnostaa sinua noin tavattomasti? Olen saanut käsityksen, että olet nainen joten minkä takia kroonisessa puutteessa elävien miesten valoittama palsta ja sen jutut sinua noin paljon liikuttaa?

• Palstavittuilija
        ssd kirjoitti:

Miksi tämän palstan teema kiinnostaa sinua noin tavattomasti? Olen saanut käsityksen, että olet nainen joten minkä takia kroonisessa puutteessa elävien miesten valoittama palsta ja sen jutut sinua noin paljon liikuttaa?

Mietipä sitä sukupuolijuttua ihan vielä vähän uudelleen...

Jos sun paras kaveri olis hirveissä rahavaikeuksissa sun mielestä ihan sen oman käytöksen takia, niin yrittäisitkö neuvoa sitä kaveria?

• ssd

Mietipä sitä sukupuolijuttua ihan vielä vähän uudelleen...

Jos sun paras kaveri olis hirveissä rahavaikeuksissa sun mielestä ihan sen oman käytöksen takia, niin yrittäisitkö neuvoa sitä kaveria?

Nyt meni vähän ohi. Onko sinun paras kaveri naisen puutteessa oleva mies?

• 2+2

Mua häiritsee ajatus jo siitä, että pitäisi olla jotain mitä ei ole, tai esittää tms. Lisäksi minua häiritsee jo asioiden tekeminen liian tekniseksi. Tykkään, kun asiat tapahtuvat omalla painollaan. Sitten tulee valitettavasti vastaan todellisuus ja mahdollisuudet kohdata joku, että molemmat pitäisi toisistaan ja ilman pakotettua tilannetta. Kieltämättä pariutumisen mahdollisuudet lähenee melkein nollaa ja en jaksa uskoa ihmeisiin. Siitä huolimatta mielummin olisin ja olen vellihousu ATM-luuseri kuin joku pelimies, tai tyyppi joita halveksun.

• Palstavittuilija
        ssd kirjoitti:

Nyt meni vähän ohi. Onko sinun paras kaveri naisen puutteessa oleva mies?

Et oo ehkä penaalin terävin kynä? Mä hei koen teidät kavereina, koska muistutatte mua siitä, mitä mä joskus olin. Vähän luuseri. Vähän ulkopuolinen.

Meneeks sulla todella ohi, että ihminen voi samaistua johonkin, joka muistuttaa sitä itseä ennen "valaistumista". Sitten haluaa jakaa sen valaistumisen avaimen kaikille, vaikka tietty pitäis tajuta, että ei muille toimi sama kuin itselle.

Turhaan, täysin turhaan, omaa huomioh'uoraustani mä vaan täällä kirjoittelen (kuurankukkien sävelellä).

• Palstavittuilija
        2+2 kirjoitti:

Mua häiritsee ajatus jo siitä, että pitäisi olla jotain mitä ei ole, tai esittää tms. Lisäksi minua häiritsee jo asioiden tekeminen liian tekniseksi. Tykkään, kun asiat tapahtuvat omalla painollaan. Sitten tulee valitettavasti vastaan todellisuus ja mahdollisuudet kohdata joku, että molemmat pitäisi toisistaan ja ilman pakotettua tilannetta. Kieltämättä pariutumisen mahdollisuudet lähenee melkein nollaa ja en jaksa uskoa ihmeisiin. Siitä huolimatta mielummin olisin ja olen vellihousu ATM-luuseri kuin joku pelimies, tai tyyppi joita halveksun.

Haluun silti sanoa, vaikka asia ei vois mennä perille:

Pua-materiaaleista löytyy juttuja, joiden avulla sä voit kohdata naiset omana itsenäsi. Sun ei tarvii esittää mitään, mutta sä osaat ilmaista itseäsi. Toki on kivaa, jos asiat menee omalla painollaan. Kun oot lukenut vähän teoriaa, tajuat missä mennään kun ne menee omalla painollaan.

Joillekin tää tapahtuu itsestään. Yleensä ihmiset oppii nää jutut 12-15-vuotiaina koulun discossa, mutta jos ei sellaisissa ole käynyt, samat voi oppia teoriana myöhemmin. Mut kaikki ei tosiaan oo teoriaihmisiä, ei siinä mitään.

Mä siis samaistun tuohon ahdistukseen ja yksinäisyyteen, mutta en siihen, että mahdolinen ratkaisu teilataan omien ennakkoluulojen perusteella.

Haluisin ravistella "herätkää". mut en mä voi.

• sdd

Et oo ehkä penaalin terävin kynä? Mä hei koen teidät kavereina, koska muistutatte mua siitä, mitä mä joskus olin. Vähän luuseri. Vähän ulkopuolinen.

Meneeks sulla todella ohi, että ihminen voi samaistua johonkin, joka muistuttaa sitä itseä ennen "valaistumista". Sitten haluaa jakaa sen valaistumisen avaimen kaikille, vaikka tietty pitäis tajuta, että ei muille toimi sama kuin itselle.

Turhaan, täysin turhaan, omaa huomioh'uoraustani mä vaan täällä kirjoittelen (kuurankukkien sävelellä).

En todellakaam usko sinua sillä seksiasioissa ja parisuhteissa hyvin harvat ihmiset ajattelevat niin epäitsekkäästi että jos minä olen keksinyt jonkin ihmeratkaisun jolla minun ongelmani ratkeaa niin alanpa levittämään sitä ilosanomaa ympärillenikin.

Ehei, noin toimitaan korkeintaan läheisimpien ihmisten kanssa mutta ei todellakaan yleisesti.

• nörtti sinkku

Haluun silti sanoa, vaikka asia ei vois mennä perille:

Pua-materiaaleista löytyy juttuja, joiden avulla sä voit kohdata naiset omana itsenäsi. Sun ei tarvii esittää mitään, mutta sä osaat ilmaista itseäsi. Toki on kivaa, jos asiat menee omalla painollaan. Kun oot lukenut vähän teoriaa, tajuat missä mennään kun ne menee omalla painollaan.

Joillekin tää tapahtuu itsestään. Yleensä ihmiset oppii nää jutut 12-15-vuotiaina koulun discossa, mutta jos ei sellaisissa ole käynyt, samat voi oppia teoriana myöhemmin. Mut kaikki ei tosiaan oo teoriaihmisiä, ei siinä mitään.

Mä siis samaistun tuohon ahdistukseen ja yksinäisyyteen, mutta en siihen, että mahdolinen ratkaisu teilataan omien ennakkoluulojen perusteella.

Haluisin ravistella "herätkää". mut en mä voi.

Linkit nyt sitten jotain materiaalia, josta olisi hyötyä ja joka ei ole sitä samaa perus häränpaskaa mitä pua materiaalit yleensä. Jotain mistä on hyötyä nörtille.

• Palstavittuilija
        sdd kirjoitti:

En todellakaam usko sinua sillä seksiasioissa ja parisuhteissa hyvin harvat ihmiset ajattelevat niin epäitsekkäästi että jos minä olen keksinyt jonkin ihmeratkaisun jolla minun ongelmani ratkeaa niin alanpa levittämään sitä ilosanomaa ympärillenikin.

Ehei, noin toimitaan korkeintaan läheisimpien ihmisten kanssa mutta ei todellakaan yleisesti.

Paitsi Apparaatti ja muut hihhulit! Ja mä oon selvästi hihhuli tän asian kanssa, koska saan hirveitä kiksejä asian selittämisestä. Oon oikee sellainen maailmanpelastajahörhö, pua-skenen linkola ja hirvee huomiohuora. No niin, nyt mä aloin jo kiltisti vittuilla itsellenikin.

Lääkkeet! Ei vaan, ei mulla oon sellaisia kun ei oo diagnoosiakaan, mut satunnaista maanisuutta ja adhd-piirteitä saattaa kyl olla.

Mut joo, kyl te tän palstan miehet vaikutatte tosi estoisilta. Mä tunnen olevani ihan eri planeetalta.

p.s. Tunnettekste ketään homoa? ;)

• Palstavittuilija
        nörtti sinkku kirjoitti:

Linkit nyt sitten jotain materiaalia, josta olisi hyötyä ja joka ei ole sitä samaa perus häränpaskaa mitä pua materiaalit yleensä. Jotain mistä on hyötyä nörtille.

Tää sopi mulle. Sulle voi sopia joku muu. http://www.youtube.com/watch?v=-unuqF4uklE

Pointti on siinä, että ei oo yhtä oikeaa tapaa, vaan jokaisen on löydettävä se juttu, mikä sopii juuri omaan persoonaan. Kaikki mitä skenessä sanotaan voi olla jossain totta, mut pitää löytää itse se mikä sopii omaan elämään.

• Palstavittuilija
        asdvblasdvbalsdj kirjoitti:

Alat käydä tylsäksi, mene nukkumaan ja yritä huomenna uudestaan. Jos juttu vaikka sitten luistaisi?

Sanonko mikä kuule vois kohta luistaa ja missä? No en sano, kun tätä lukee alaikäisetkin. Vaik hyväähän se valistus niillekin tekis.

Sun takaluukussa!

• ätmi
        sillitrooli kirjoitti:

Tuli itse asiassa mieleen vuosien takaa nimimerkki Kylmä Nainen. En tainnut itse edes vielä kirjoittaa Kylmä Naisen aikoihin, lueskelin vain palstaa. Nörtti_N oli vähän kuin vähemmän vittumainen versio Kylmä Naisesta.

Vähemmän vittumainen, mutta paljon autistisempi, joo.

En koskaan osannut ottaa Nörtti_Ännää tosissaan, juuri siksi kun vaikutti hahmolta, mutta toisaalta ne tekstit toivat mieleen pari IRL:n puolella kohdattua tyttöä. Nuo tytöt olivat yhtä sokeita kokonaiskuvalle deittimaailman suhteen, he vain inttivät aina omaa totuuttaan, kun keskustelu kääntyi siihen.

• Kuuma kolli
        ätmi kirjoitti:

Vähemmän vittumainen, mutta paljon autistisempi, joo.

En koskaan osannut ottaa Nörtti_Ännää tosissaan, juuri siksi kun vaikutti hahmolta, mutta toisaalta ne tekstit toivat mieleen pari IRL:n puolella kohdattua tyttöä. Nuo tytöt olivat yhtä sokeita kokonaiskuvalle deittimaailman suhteen, he vain inttivät aina omaa totuuttaan, kun keskustelu kääntyi siihen.

OOh, taas pahat naiset.

Tottakai totuus deittimaailmasta on vain ja ainoastaan miehillä. ja se totuus on: miesten kesken kaikki on niin paljon kauniimpaa ja ihanampaa ja puhtaampaa!

Olethan sinäkin, fiksu poika, joka osaa erottaa trollit noin hyvin, vielä b-rapun neitsyt?

• mies32

Sinun nörttikuvasi jostain syystä pois sulkee ne aikaansaamattomat ja kehittymiskyvyttömät nörtit. Kyllä hekin ovat.nörttejä, vaikka noita ihannenörttejäsikin löytyy.

• ätmi
        Kuuma kolli kirjoitti:

OOh, taas pahat naiset.

Tottakai totuus deittimaailmasta on vain ja ainoastaan miehillä. ja se totuus on: miesten kesken kaikki on niin paljon kauniimpaa ja ihanampaa ja puhtaampaa!

Olethan sinäkin, fiksu poika, joka osaa erottaa trollit noin hyvin, vielä b-rapun neitsyt?

Deittimaailman voisi typistää "työnantajiin" ja "työnhakijoihin". Ja vieläpä niin että kyseessä on ylivoimaisesti työnantajien markkinat! Työnhakijoiden, eli miesten, täytyy nähdä paljon vaivaa jo ennakkoon, päästäkseen edes haastatteluun, saati sitten saadakseen pestin.

Mutta eiväthän naiset tätä tajua. Kun on koko elämänsä tottunut siihen että valkkaa parhaat päältä, on täydellisen sokea niille raaoille realiteeteille mitä tapahtuu työnhakijoiden puolella.

En jaksa uskoa myöskään siihen tarinaan jota sinä tällä kertaa syötät, eli että olisit ollut jonkinlainen ATM itsekin. Ehei, ei se ole totta. ATM=ATM=ATM on totuus josta ei päästä mihinkään. Aina tulee olemaan häviäjiä, ikinä ei peli ole tasapuolisen reilu kaikille. Mikään määrä tsemppiä ei auta sitä juoksijaa joka puuskuttaa jonon hännillä. Vaikka hän jonkun ohittaisikin, on tämä ohitettu sitten se, joka häviää. Kyseessä on siis nollasummapeli.

• wixxx

Yleensäkin sosiaalisen median käyttö tekee ihmisistä onnettomia.

• Rndom

Ai tällaistä tällä palstalla :/
      Taitaa palstan kirjoittajajengi olla jotensakin 'toislaitaista' porukkaa. Taisi tylla yllätyksenä se, että normaali-ihmisenä (ja naisena) kirjoittaminen ei tuonut mitään järkevää tai vain kieroutunutta palautetta, ja sitten seura pyrki tekemään kaltaisekseen :)
      Täällä ei naiset suuremmin näytä viihtyvän, joten palsta on muotoutunut jollain tapaa vertaistensa miesten kuhina ja pulputuspesäksi. Toki täällä normaalejakin on, mutta tuo 24/7 päivystäjien huutelut päältäpain katsoen näkyvimpiä ovat.

En tiedä, olisiko palstalaisille merkitystä nimimerkkirooli, joka olisi henkisesti aikuinen, ja yrittäisi kommentoida ymmärtävästi niitä näitä aikakauslehtien palstojen malliin. Toisaalta siitä tulisi työ suorastaan, ja kellä siihen on mahdollisuuksia. Kuten tuossa ylempänä 'jjhh' arvelee, palstalla on jokin %-osuus ammattiauttajien asiakkaita.

• Palstavittuilija

Miks niitä tarttis kommentoida? Kenelle kommentoinnilla on lopulta merkitystä muuta kuin kommentoijalle itselleen?

Jokainen vaan toistaa omaa totuuttaan, josta muut ehkä hyvällä tuurilla ottavat vastaan 10%.

Mutta se kirjoittaminen, että pääsee tuomaan oman äänensä julki ja tulemaan kuulluksi itselleen, se on se addiktoiva osa.

Vai jokin muu? Nytkin olen päivystänyt tän ääressä koko illan.

• Rndom

Miks niitä tarttis kommentoida? Kenelle kommentoinnilla on lopulta merkitystä muuta kuin kommentoijalle itselleen?

Jokainen vaan toistaa omaa totuuttaan, josta muut ehkä hyvällä tuurilla ottavat vastaan 10%.

Mutta se kirjoittaminen, että pääsee tuomaan oman äänensä julki ja tulemaan kuulluksi itselleen, se on se addiktoiva osa.

Niin, kai se on juuri tuo, mikä tekee tylsäksi tämän palstan, kun ei synny juurikaan asiallista keskustelua. Sitä taisit peräänkuuluttaa tuossa ylempänä, ja siksi aloit tilapäisesti heittää läppää.
        Ns.totuuden julistajia palstalla kyllä riittää.

• Rndom

Niin, kai se on juuri tuo, mikä tekee tylsäksi tämän palstan, kun ei synny juurikaan asiallista keskustelua. Sitä taisit peräänkuuluttaa tuossa ylempänä, ja siksi aloit tilapäisesti heittää läppää.
        Ns.totuuden julistajia palstalla kyllä riittää.

• En koe että minulle ajanhukan lisäksi tästä palstasta mitään erityistä haittaa on. Viihteen takiahan minä täällä roikun, enkä todellakaan ota itseeni joidenkin miesten naisvihamielisiä kommentteja. Pikemminkin on taipumusta tulkita semmoiset miesten itseironiaksi kuin ottaa niitä vakavasti.

On tästä palstasta ollut tavallaan jopa jotain hyötyä minulle, sillä nyt ymmärrän paremmin miten vaikeaa se aloitteenteko voi miehille olla. Kyllä minä ihan oikeasti aiemmin uskoin, että mies joka ei tee aloitetta ei ole millään tavoin kiinnostunut, mutta nyt on ehkä asiasta vähän parempi näkemys. tästä voipi olla hyötyä suhteen löytämisessä.

• Palstavittuilija

Ihan paras juttu on tällaisten palstojen mahdollisuus päästä kurkistamaan toisen sukupuolen "verhon taakse", niihin asioihin joista ei voisi koskaan (tai ainakaan deittikontekstissa) suoraan puhua.

• Kunnian mies

Suurin hyöty minkä tältä palstalta voit itsellesi ammentaa on se, että kuulut sille miehelle jolle annoit puhtaan rakkautesi eli neitsyytesi. Tosin et naisena näin kovaan rehellisyyteen koskaan pysty.

Se, että olet nyt vanhempi, rumempi ja epätoivoisempi ei ole syy vierittää vastuu miesten harteille. Naisen tehtävä on etsiä (tai sanotaanko odottaa) mies joka hänet korkkaa omistukseensa ja joka on näin hänelle uskollinen niin myötä- kuin vastamäessä. Sinä olet siinä epäonnistunut ja olet enää vain vanhahuora.

• Palstavittuilija
        Kunnian mies kirjoitti:

Suurin hyöty minkä tältä palstalta voit itsellesi ammentaa on se, että kuulut sille miehelle jolle annoit puhtaan rakkautesi eli neitsyytesi. Tosin et naisena näin kovaan rehellisyyteen koskaan pysty.

Se, että olet nyt vanhempi, rumempi ja epätoivoisempi ei ole syy vierittää vastuu miesten harteille. Naisen tehtävä on etsiä (tai sanotaanko odottaa) mies joka hänet korkkaa omistukseensa ja joka on näin hänelle uskollinen niin myötä- kuin vastamäessä. Sinä olet siinä epäonnistunut ja olet enää vain vanhahuora.

Sori, Kunnian mies, mä en nyt pysty näkemään sua minään muuna kuin kömpelönä trollina. Nään sellaisen Rampe ja naukkis -mustaviiksisen kaverin, jolla on siis tekoviikset ja sekaisin oleva peruukki, vähän huonosti istuvat mustat housut ja liian iso pikkutakki. Esität "miestä" jossain feministien pilailuiltamissa, ts. oot jonkun naisen drag king -hahmo.

Lauma femakkoja nauraa ihan räkäkännissä.

• Kunnian mies kirjoitti:

I'm shaking. :)

• mies 86
        stellaria81 kirjoitti:

I'm shaking. :)

Ootpa sä paksunahkainen mimmi kun jaksat tällaisia sepustuksia lueskella.

• Palstavittuilija
        mies 86 kirjoitti:

Ootpa sä paksunahkainen mimmi kun jaksat tällaisia sepustuksia lueskella.

Stellariahan on hottis kuin mikä!

• mies32

Uskomatonta. Joku myöntää oppineensa jotain täällä! Stellariaa pidin jo Darkfear-tasoisena jankuttajana, mutta väärässä olin. Kiitos ja anteeksi!

• kukkis

Kokeile vittuilua tosielämässä niin saat kunnolla sitä adrenaliinia, ja varmaan jotain muutakin. Täällä kuitenkin pyörii sellaisia ihmisiä jotka sitä vittuilua kaikista vähiten ansaitsisivat. Vittuile vaikka itsellesi peilin edessä.

Tässä mallia:
      http://www.youtube.com/watch?v=rCgsi4wiPpI

• Palstavittuilija

Jestas olen ollut huomioh*uora tänään, mutta täytyy myöntää, että myös häpeämättä nautin siitä. Tosielämässä en saisi näin helpolla huomiota itseeni - tai kehtaisi sitä ottaa. Mahtava ilta (ja aamupäivä) on ollut! Kiitos.

• ...

Ei tee hyvää itselleni, enkä siksi käy täällä säännöllisesti. Tätä visiittiä edeltävä käynti ehkä joskus vapun tienoilla tjsp.

En tahdo ketään loukata, mutta suurin osa tekstistä täällä on todellisuudesta irtaantunutta, josta tulee paha olo. Voi tietenkin olla, että tuotokset kuvastaa oikeasti jonkun todellisuutta trollaamisen sijaan, mutta suljen silmäni mielellään sellaiselta todellisuudelta ja suuntaan "kauniimpiin maisemiin".

• Palstavittuilija

Mun pitäis kans päästä tohon.

Oppia huomio'raamaan jossain muualla. Vaik muualla ei olis yhtä helppoa, joutuis näkemään vähemmän vaivaa ja ehkä laittaan itseään toisella tavalla likoon. Mut olis samalla enemmän kiinni tosimaailmassa.

Mut jotkut koukuttuu peleihin, mä sosiaalisiin peleihin. Tää on yks sosiaalinen pelikenttä tääkin. siks kai en oo tyypillinen ätämi koskaan ollutkaan. Tykkään tutkailla ihmisten käytöstä ja omia ja toisten tunteita ja reaktioita.

• Kunnian mies

Raaka realismi taiteena on vaikeaa niin katsojalle kuin tekijälleenkin, koska se on kuvaus todellisuudesta. Viihde on pako siitä ja on sokeuttanut liki kaikki ihmiset räkänokiksi.

• Palstavittuilija
        Kunnian mies kirjoitti:

Raaka realismi taiteena on vaikeaa niin katsojalle kuin tekijälleenkin, koska se on kuvaus todellisuudesta. Viihde on pako siitä ja on sokeuttanut liki kaikki ihmiset räkänokiksi.

Oi kunnian mies. Mä oon ihan varma että sä haluaist ottaa multa sisääsi sitä kauneinta, mitä antiikin kreikassakin harrastettiin. Islamilaisissa maissa on tunnetusti eniten maailmasa homostelua (vaikka se on kiellettyä) ja lapsiin sekaantuminen.. no, mä en sano mitään jos joku oikeasti kunniallinen muslimi sattuis lukemaan.

• kivaa on

Mä tykkään siitä, että tää palsta on tällainen. Sivun ylälaidassa lukee "Kaikkien sinkkujen palsta" tai jotain sellaista, ja sitten sisällön on ottanut suvereenisti haltuunsa pieni sekopäiden joukkio. Se on subversiivista ja mä tykkään semmoisesta. Mä tykkään, että siitä kiiltokuvamaisesta menevän sinkun ihanteesta ei ole tällä palstalla riekaleitakaan jäljellä.

• Palstavittuilija

Täysin kuutamolla olevien sinkkujen palsta! Kaikki me ollaan, vähän eri tavalla, sekaisin!

• lottamari.

http://www.youtube.com/watch?v=2XaK4xdXeiQ

"hei, mitäs me pistettiin leivän päälle ennen flooraa?"

Niin, mitäs me tehtiin ennen...??

Ei olla päästy Floorasta eroon, eikä taideta päästä palstailustakaan...maistuu pahalta, mutta on terveellistä :D

• Palstatrolli

Eiks margariini ole nykytutkimusten mukaan epäterveellistä?

• lottamari.
        Palstatrolli kirjoitti:

Eiks margariini ole nykytutkimusten mukaan epäterveellistä?

Vanhat margariinit kyllä, mutta uudet ovat aidosti terveysvaikutteisempia ja parempi vaihtoehto koville rasvoille, siis voille. Voi jatkuvassa käytössä ei ole hyvä, mutta leivonnassa ja joskus jossain ruoassa antaa paremman maun kuin keinorasvat tai kasvisrasvat.

• mies 86

No kyllä kai se on tehnyt. Aina välillä koululla ollessani kun tarvitsen tauon niin vaihdan tälle palstalle. Aika monen sortin jutunjuurta tänne loppujen lopuksi kuitenkin mahtuu, vaikka arviolta yli puolet avauksista tuntuvatkin perustuvan vihan lietsomiseen jompaakumpaa sukupuolta kohtaan.

Mitä noihin periksen trollailuihin tulee niin voin hyvällä omallatunnolla sanoa, etteivät ne kaikki Janican kaltaiset trollit ole hänen omalta näppäimistöltään. Itsekin olen jonkin verran samantyyppisiä trolleja viljellyt. Tosin on ehkä hyvä muistaa että peris on aika nuori kaveri, kahdenkymmenenkahden jos en ihan väärin muista, eli aikalailla lapsenkengissä vielä jos ajatellaan henkistä varttuneisuutta ja kykyä hyväksyä asiat niinkuin ne ovat. Itseni tavoin uskon kuitenkin että peristä on jonkin verran auttanut kun hän on tällä palstalla pystynyt kuitenkin kertomaan omista kokemuksistaan avoimesti ja mistä hänen katkeroituneisuutensa johtuu ja saamaan tukea muilta palstalaisilta.

• Palstatrolli

Periksestä tulee oma nuoruuden ehdottomuus mieleen. Toivottavasti se löytää jonkun naisen ja fiksuuntuu.

• mies 86
        Palstatrolli kirjoitti:

Periksestä tulee oma nuoruuden ehdottomuus mieleen. Toivottavasti se löytää jonkun naisen ja fiksuuntuu.

No kukapa ei tahtoisi uskoa hyvä voittoon :)

• Palstatrolli

Tehdään nyt vielä täälläkin se Lopullinen Tunnustus: Olen ollut Nörtti_N ja Palstavittuilija ja monta kymmentä muuta nimimerkkiä. Miksi olen saarnannut saamattomille miehille "vapautukaa" on että olen homo ja käyn ihan kuumana ujoihin, saamattomiin ja vähän estyneisiin ei-enää-niin-nuoriin miehiin.

Haluaisin niin kovasti *anna teitä, ohjata poikarakkauden kauniille tielle. Naisviha etenkin saa minut liekkeihin, koska se tarkoittaa, että mies on jo puolimatkassa kohti miehiä.

Luen siis *uoritteluja pikkuveli taisteluasennossa. Jos nainen on vain reikä, jossa ei ole muuta kiinnostavaa, niin voi kun minä teille ihanamman reiän näyttäisin (omanne, miten se voikin kuumaa ja kovaa vastaanottaa!) ja opettaisin rakastamaan niin kuin vain mies toista voi rakastaa.

• ATM:lle jämät

Ehkä tämä on jonklainen defenssi kun ilmeisesti sinäkin olet aina joutunut tyytymään käytettyyn huoranpilluun?

Tervetuloa ATM-kerhoon. Luuseri.

• Haluan sua
        ATM:lle jämät kirjoitti:

Ehkä tämä on jonklainen defenssi kun ilmeisesti sinäkin olet aina joutunut tyytymään käytettyyn huoranpilluun?

Tervetuloa ATM-kerhoon. Luuseri.

Mä haluun nimenomaan _tulla_ ATM-kerhoon.

Mies, joka pitää itseään ja kaltaisiaan luuserina on tosi kuuma. Haluan sellaisia enemmän kuin mitään. Haluan osoittaa, kuinka yhdessä voimme kävellä, tai *anna valon ja onnen toistemme elämään.

Ei haittaa, jos olet ollut naisen kanssa, mutta olethan vielä B-rapun neitsyt?

• Olen ATM

Palsta on paljastanut minulle totuuden. Paljastanut karulla tavalla ja totuus on vastenmielinen, mutta silti totuus. Ymmärrän nyt olevani ATM. Myös naismakuani palsta on muuttanut opettamalla minut ajattelemaan käytettyjen naisten pilluissa lilluvia mällejä ja yh & aisuri -asetelmaa. Nykyään en pysty kunnolla innostumaan muista kuin neitseistä teininaisista. En tiedä ovatko nämä hyviä asioita, olisi ehkä ollut helpompaa elää valheessa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6712
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4695
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      67
      2474
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1920
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1472
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1458
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1271
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1194
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1107
    Aihe