Ihmiset kun tykkää listailla asioita niin laitanpa minäkin tähän listamuotoon asioita mitkä naisessa jo yksittäisenä esiintyessään aiheuttavat sen ettei ehkä kiiinnosta:
- Vaikea, kylmä, kova ja agressiivinen luonne
- Ylipaino
- Tatuioinnit
- Historian jännä-ähkijät, moniongelmaiset wt-miehet
- Lapsi
- Friends with benefits -suhteilut
- Tiukka tasa-arvon vaatiminen asiassa kuin asiassa
- Ylenpalttiset vaatimukset miehelle
Nuo tuli ensimmäisenä mieleen eikä niitä voi oikeastaan mihinkään "arvojärjestykseen" laittaa vaan kaikki ovat huonoja juttuja, pelottavinta tässä on se että suurelta prosentilta naisia löytyy nuo kaikki "ominaisuudet".
The Lista
28
179
Vastaukset
- Kylmiä totuuksia
Hyvä listaus, eipä tullut mitään lisättävää mieleen.
Jos naiset ovat noin kamalia, niin miksi sinä niillä ylipäätään päätäsi vaivaat?
- Sinkku Mies
Miksi sinä, varattu mies, vaivaat päätäsi sinkkujen asioilla?
- Ikisinkku M
Positiivisena luonteena jaksan yhä toivoa että on joitakin naisia joilla ei olisi yhtään noista taakoista kannettavanaan, sinun japanilaisvaimollasi ei taida olla? valitettavan usein vain on niin että vähintään yksi kohta täyttyy ja estää sitten enemmän kiinnostuksen.
Sinkku Mies kirjoitti:
Miksi sinä, varattu mies, vaivaat päätäsi sinkkujen asioilla?
S24:ssa palstailu ei juuri päätä vaivaa palstasta riippumatta.
Ikisinkku M kirjoitti:
Positiivisena luonteena jaksan yhä toivoa että on joitakin naisia joilla ei olisi yhtään noista taakoista kannettavanaan, sinun japanilaisvaimollasi ei taida olla? valitettavan usein vain on niin että vähintään yksi kohta täyttyy ja estää sitten enemmän kiinnostuksen.
Kun katsoin tuota listaasi uudelleen, niin minä ainakin tunsin nuorempana paljon kriteerisi täyttäviä naisia. Tatuoinnit ovat vissiin yleistyneet, mutta muuten maailman meno tuskin on kovin paljoa parissa vuosikymmenessä muuttunut.
- Ikisinkku M
Ratikkakuski kirjoitti:
Kun katsoin tuota listaasi uudelleen, niin minä ainakin tunsin nuorempana paljon kriteerisi täyttäviä naisia. Tatuoinnit ovat vissiin yleistyneet, mutta muuten maailman meno tuskin on kovin paljoa parissa vuosikymmenessä muuttunut.
Ei se minustakaan mitenkään erikoista ole etteikö olisi myös niitä joilla ei yhtään listalla mainittua "ominaisuutta" ole, hankala vaan tavoittaa niitä varsinkin kun ei aktiivisesti etsi.
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei se minustakaan mitenkään erikoista ole etteikö olisi myös niitä joilla ei yhtään listalla mainittua "ominaisuutta" ole, hankala vaan tavoittaa niitä varsinkin kun ei aktiivisesti etsi.
Niin, se aktiivinen etsintä. Tuskin ne kotoakaan tulevat hakemaan. Ainakaan jos kovin ronkeliksi heittäytyy.
- Ikisinkku M
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, se aktiivinen etsintä. Tuskin ne kotoakaan tulevat hakemaan. Ainakaan jos kovin ronkeliksi heittäytyy.
Kyllä minä näinä tasa-arvon aikoina odotan että nainen tulee iskemään jossain vastaan kävellessään :)
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllä minä näinä tasa-arvon aikoina odotan että nainen tulee iskemään jossain vastaan kävellessään :)
Lainaus aloituksestasi:
"Tiukka tasa-arvon vaatiminen asiassa kuin asiassa"
*summeri väärästä vastauksesta*
Et täytä itse kriteerejäsi :D - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Lainaus aloituksestasi:
Et täytä itse kriteerejäsi :DTarkennukseksi, nuo siis ovat asioita jotka aiheuttavat turn offin, minähän en tiukasti vaadi tasa-arvoa jokapaikassa niin läpäisen senkin osion kevyesti.
Tarkennan vielä sen verran että toki kannatan sitä että ollaan tasavertaisia noin yleisesti mutta jos sitä aletaan jokamutkassa vaatimalla vaatimaan joustamatta piiruakaan eikä huomoida sukupuolten luontaisia sopivuuksia joihinkin tekemisiin niin ei vaan toimi käytännön tasolla sellainen suhde. - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Lainaus aloituksestasi:
Et täytä itse kriteerejäsi :DJa lisään vielä sen että tässä iskemisasiassa oikeastaan odotan naisen olevan se aktiivisempi ja dominoivampi osapuoli :D
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Ja lisään vielä sen että tässä iskemisasiassa oikeastaan odotan naisen olevan se aktiivisempi ja dominoivampi osapuoli :D
"Kyllä minä näinä tasa-arvon aikoina odotan..." ja
"Minähän en tiukasti vaadi tasa-arvoa..."
Eli mites se nyt oikein menikään? Tuon tyyppisissä listoissa kun voi sekaantua niin herkästi ;) - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
"Kyllä minä näinä tasa-arvon aikoina odotan..." ja
"Minähän en tiukasti vaadi tasa-arvoa..."
Eli mites se nyt oikein menikään? Tuon tyyppisissä listoissa kun voi sekaantua niin herkästi ;)No niin siinä äkkiä voi käydä että eksyy siitä paljon puhutusta ingressistä, terävä huomiohan tuo oli kieltämättä :)
Kohta loppuu gladiaattorit ja pitäis mennä koisaa, toivottelenpa siis hyvii öit ja kauniit unii kauniille ja teräväpäiselle Kympille :) - Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
No niin siinä äkkiä voi käydä että eksyy siitä paljon puhutusta ingressistä, terävä huomiohan tuo oli kieltämättä :)
Kohta loppuu gladiaattorit ja pitäis mennä koisaa, toivottelenpa siis hyvii öit ja kauniit unii kauniille ja teräväpäiselle Kympille :)Kiitos samoin, kauniita unia!
- Palstavittuilija
Kuinkas vanha sä olitkaan? Tuossa meinaan kuvailet aika hyvin tyypillisen 30-vuotiaan naisen.
Jos etsit nuorempaa, kannattaa pistää tehohaku päälle koska aika kuluu sua vastaan.- Ikisinkku M
"Tuossa meinaan kuvailet aika hyvin tyypillisen 30-vuotiaan naisen."
niinpä :D - Palstatrolli
Ikisinkku M kirjoitti:
"Tuossa meinaan kuvailet aika hyvin tyypillisen 30-vuotiaan naisen."
niinpä :DMä oon nyt ihan liian sentimentaalisella tuulella, mut musta on vaan tosi ikävää, jos ihmiset ei löydä toisiaan. Tai halut on jotain tosi harvinaista. Kun eihän me hirveesti voida vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä pidetään haluttavina, niin ne, jotka haluaa harvempia, niille on vaan käynyt tosi paljon paskempi flaksi, koska ei niitä halun kohteiks sopivia tule ikinä vastaan. Saati et olis molemminpuolista kiinnostusta.
- Ikisinkku M
Palstatrolli kirjoitti:
Mä oon nyt ihan liian sentimentaalisella tuulella, mut musta on vaan tosi ikävää, jos ihmiset ei löydä toisiaan. Tai halut on jotain tosi harvinaista. Kun eihän me hirveesti voida vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä pidetään haluttavina, niin ne, jotka haluaa harvempia, niille on vaan käynyt tosi paljon paskempi flaksi, koska ei niitä halun kohteiks sopivia tule ikinä vastaan. Saati et olis molemminpuolista kiinnostusta.
Totta, kun muutenkin kokemuksesta tietää että on harvassa ne ihmiset jotka todella "sytyttää" ja tekisivät sinut paremmaksi ihmiseksi ihan vain olemassaolollaan ja niistä harvoistakin useimmat ulosmittaa itsensä erilaisilla toimillaan niin onhan se ikävää. Itse olen kyllä jo hyväksynyt ajatuksen että elän enimmäkseen yksinollen ja kulen yksin missä sitten olenkin, ehkä sitten seuraavassa elämässä on vakavan parisuhteen vuoro.
- jolulista tämä
http://www.youtube.com/watch?v=u_WvPfOEyoI
Tämä on muuten alunperin virolainen joululaulu. Sen voi tarkistaa wikipediasta. Hyvät videokuvat siinä myös.
http://www.youtube.com/watch?v=BJX2ZqeE9x4&list=RDu_WvPfOEyoI
Kyllä näihin pittäsi vähän overtoneja ja kaikua lisätä jotta ne liven tuntuisina kuuluisivat. Näissä on hyvä laulaja.
http://www.youtube.com/watch?v=SXVuSgRGJ3k
Ei tämäkäänn hullumpi ole Unohdit mainita pimppakarvat. :D
- Ikisinkku M
Totta, kuinkas ihmeessä se noin tärkeä nyt pääsi unohtumaan? Vaikka ei ihan poslari tarvitse välttämättä ollakaan niin tosiaan se ehdoton feministi-linja pitää karsia:
- Kieltäytyminen sheivaamisesta ja kaikenlaisesta alapään, kainaloiden ja säärikarvojen fiksaamisesta
- lottamari.
Missä Gettossa mahdat oikein asua, kun sinulla on kokemus ja näkemys naisista tatuoituna ylipainoisena agressiivisena vaikeana kovana kylmänä ja vaativana naishirmuna????? Oikeesti hei, en tunne lähipiirissäni yhtään tuollaista naista, mutta voin kuvitella tuollaisia olevan jossain syrjäytyneiden moniongelmaisten baaripubi joukkueessa, jossa tupakka suussa ja kaljatuoppi kädessä ja puheessa vilisee joka toinen sana "voi vittu"...-ja "vitun huora". ..ja so...
Normi oloissa naiset ovat aivan normaaleja kilttejä, helliviä, normaalipainoisia, ihania, sivistyneitä, suvaitsevaisia ja miehiä hyvin kohtelevia, ilman mitään ylenpalttisia vaatimuksia kenellekään.
Joku ongelmanuori teininainen, joka ei ole sinut itsensä kanssa voi käyttätyä ja olla tuolla tavalla vähän yliampuva, mutta ei enää 20-ja siitä ylöspäin oleva nainen.- Ikisinkku M
"Normi oloissa naiset ovat aivan normaaleja kilttejä, helliviä, normaalipainoisia, ihania, sivistyneitä, suvaitsevaisia ja miehiä hyvin kohtelevia, ilman mitään ylenpalttisia vaatimuksia kenellekään. "
Yksi semnmoinen, kiitos :) - Palstatrolli
Ikisinkku M kirjoitti:
"Normi oloissa naiset ovat aivan normaaleja kilttejä, helliviä, normaalipainoisia, ihania, sivistyneitä, suvaitsevaisia ja miehiä hyvin kohtelevia, ilman mitään ylenpalttisia vaatimuksia kenellekään. "
Yksi semnmoinen, kiitos :)Tuu ihmisten ilmoille sieltä koneen takaa, tahvo!
- voi voi
Aloittaja kuulostaa mustasukkaiselta ja naisen seksuaalisuuteen negatiivisesti suhtautuvalta. Jos joku mies osoittaisi heti alkuvaiheessa liian suurta kiinnostusta edellisiin suhteisiini niin ottaisin sen varoitusmerkkinä.
- vain kaksi arvoa
- käytetyksi ja likaiseksi huoraksi nussittu, naisen tulee olla neitsyt
- ulkonäkö joka ei miellytä silmää, kroppa ja kasvot pitää olla kunnossa ja ikää mahdollisimman vähän- Kuuma kolli
OOh, aah, neistytpuhetta. Nyt mä jo r'nkkaan täällä.
Voi neitsyitä rakastava mies, sulle tahtoisin hellästi opettaa kuinka mies voi toiselta neitsyyden viedä. Näin oppisit jotain kaunista, siveää ja puhdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414685- 652448
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81462- 181418
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171261
- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107