Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No minun pointtini taas oli lähinnä ihmetellä sitä että millä perusteella olen tekopyhä jos en tarvitse seksuaalisten paineiden purkuun välttämättä miestä vaan osaan hoitaa homman ihan itsekin? Jää katsos enemmän aikaa muille harrastuksille kun ei tartte tuommoisen asian takia tälläytyä ja lähteä baariin notkumaan.
Tai millä perusteella mies on tekopyhä jos sattu syystä tai toisesta arvostamaan naisen vähäistä käyttöastetta? Varsinkin jos mies itse on on "vähän käytetty", niin tuo on minusta täysin asiallinen vaatimus, vähän samaan tapaan kuin liikunnallinen ihminen haluaisi myös liikunnallisen kumppanin.
Ei minuasinänsä häiritse se että jotkut naiset jakavat vähän auliimmin,mutta korpeaa tämä nykyään jo naistenlehdissäkin havaittavissa oleva pyrkimys tehdä tuollaisesta käytöksestä normi, vaikka aina tulee olemaan suuri joukko naisia joita irtoseksi ei vain kiinnosta. Itseäni ei enää tässä iässä sanottavammin kiinnosta mitä naistenlehdet väittävät normaaliksi, mutta heikkoitsetuntoisemmille naisille tuo voi ehkä olla isokin ahdistuksen aihe.
09.10.2013 23:22
No itseasiassa ehkä onkin, tai ainakin luulin niin. Eli joku ätmi pisti tänne sp-osoitteensa ja pyysi minua kirjoittamaan. No minähän kirjoitin ja ei mennyt kuin joku reilu 4 kk niin herra suvaitsi vastata takaisin tyyliin "panoseuraksi oisin ottanut, mutta voisi se tutustuminenkin kelvata jos ei muuta ole tarjolla". Tähän sitteb vastasin vielä suht. ystävällisesti, mutta eipä ole sen jälkeen herrasta kuulunut enää mitään.
Ihme puljausta kyllä, kun mies tosiaan itse ensin pyysi minua ottamaan yhteyttä. :(
Mikäs se ätmin täsmällinen määritelmä nyt taas olikaan? Kyllä mulle kelpaisi semmoinen feikki-ätmi, eli mies jolla on perusasiat kunnossa, mutta ei vain ole onnannut naisten kanssa. Sen sijaa ihan ätmi-ätmi, eli mt-ongelmainen alkoholisti ei kyllä oikein nappaa.
08.10.2013 21:34
Jaa, on siis kauheata ruikutusta jos ei vaan yksinkertaisesti huvita hypätä sänkyyn miehen kanssa jota ei tunne hyvin ja johon ei luota?
Vaikka kuinka yritän niin en todellakaan koe tuntevani kateutta teitä miestennielijötiä kohtaan. En vaan käsitä mitä kivaa on panna jonkun miehen kanssa josta ei edes pidä.
08.10.2013 21:12
Ei nyt kyllä oikein pelaa logiikka sulla. Eihän se, että 30v/50kumppania -nainen EI OLE poikkeus mitenkään implikoi sitä että 40v/7kumppania nainen OLISI poikkeus.
Arvelisin että tuo on sinun ikäluokassasi aika normimäärä, voispa olla jopa vähän yläkanttiin.
08.10.2013 21:00
"Nyt naiset se pullapussi kiinni!"
Kiitos tärkeästä muistutuksesta! Juuri meinasin lähteä jääkaapille hakemaan lisää mässättävää, mutta huomattuani tämän otsikon muutin mieleni. :D
08.10.2013 20:54
Olen samaa mieltä siitä ettei kannata heti ajatella naisen olevan varattu, jos näkee hänet jonkun miehen seurassa.
Epäilenpä että olen itse muutamankin kerran menettänyt potentiaalisen seurustelukumppanin vain siitä syystä että olen sattunut olemaan jonkun kaverimiehen seurassa väärällä hetkellä. Ja se jos mikä potuttaa. :(
07.10.2013 22:45
Määkin sanoisin että kannattaisi kyllä lähteä jos itse olet vähänkään naisesta kiinnostunut. Aivan hyvin nainen saattoi säikähtää nopeaa tapaamisehdotusta ja kokee ehkä itsensä epävarmaksi (että onko tarpeeksi nätti sinulle jne.). Noin voisi itsellenikin helposti käydä.
Minusta tuo naisen mielenmuutos vaikuttaa hyvinkin lupaavalta sinun kannaltasi.
07.10.2013 22:35
Kyllä mua ainakin rasittaa viestitellä monen miehen kanssa yhtä aikaa. Yleensä päästänkin keskustelut muiden kanssa hiipumaan ja keskityn vain siihen mielenkiintoisimpaan tapaukseen.
Mutta eipä tämäkään kovin toimiva taktiikka ole, vaan niinhän siinä tuppaa käymään että se mies sitten lopettaakin kirjoittelun minun kanssani. :(
07.10.2013 22:30
Kumpia naisia te miehet nyt oikein ootte vailla, kilttejä, vai niitä jotka eivät ole maanneet kymmenien miesten kanssa?
Eivätköhän ne miestennielijänaiset ole miehille usein siinä tapailun alkuvaiheessa kiltimpiä kuin sellaiset, joilla on vähemmän vientiä ja ovat siksi tottumattomuuttaan varautuneempia.
Minä, vaikka ikisinkku olenkin, en muutenkan itseäni ehkä varsinaisesti kiltiksi kuvailisi. Kyllä saattaa sopivassa seurassa päästä joskus ruma sana, ja harrastuksetkin ovat semmoisia vähän vauhdikkaampia. Eikä ne käytöstavatkaan nyt niitä kaikkein sivistyneimpiä aina ole...
07.10.2013 22:22
Helvetin tasokasta keskustelua täällä taas tänään. Taidan mennä nukkumaan.
29.09.2013 22:38
Mitäs ihmeen horinaa tämä nyt on? Mieshän sanoi, että kyseessä on pelkkä seksisuhde ja että ahdistus johtuu nimenomaan siitä että mies kuvittelee naisen haluavan jotain vakavampaa, mitä mies ei halua.
29.09.2013 19:00
No enhän minä tuota kirjoittaessani voinut tietää, että kyseessä on pelkkä seksisuhde. Aloituksesta sai sen käsityksen, että yritätte epätoivoisesti pitää yllä parisuhdetta. Kirjoita selkeämmin, jos haluat että sinua ymmärretään.
Tuo ilkeältä vaikuttanut kommenttini oli oma rehellinen arvioni asiain tilasta. Tarkoitan vain, että minä en pitkään mitään hermoheikkoa miestä katselisi en vaikka olisi kuinka hyvä pano. Kyllä pääkopan pitää olla kunnossa ennen kuin yhtään mistään voi mitään tulla.
Oletkos nyt aivan varma että olet tulkinnut naisen käytöksen oikein syvemmäksi kiintymykseksi, vai mahtaako sekin olla vain oman pääsi tuotetta.
29.09.2013 18:56
No okei, on toki. Voit panna jotakuta muuta kuin minua, eli jotakuta e-pillereitä käyttävää naista. :D
Mutta syytä sitten tottua asiaan, että nainen saattaa sen veritulpan seurauksena kuolla tai saada vaikka pysyvän aivovamman. Lisäksi e-pillerit tietysti lihottavat ja vähentävät naisen seksihaluja.
28.09.2013 19:24
No mikä se sinun ehdotuksesi olisi ollut? Että tapaisitte hänen kotipaikkakunnallaan? Etkö nyt vieläkään näe, että mies voi ajatella sinusta ihan samaa, että yrität salata häneltä seurustelusi.
Mitäs jos hän ei halua kavereidensa näkevän itseään sinun kanssasi vielä tässä vaiheessa, koska on kovin arka tällaisissa asioissa?
Itse en muuten haluaisi tuoda miestä kotiini ihan tapailun alkuvaiheessa, ei siksi että olisi vaatekomerot täynnä poikaystäviä, vaan siksi että kämppäni on yleensä melkoisen sekasotkun vallassa. Semmoinen voi kuulemma karkottaa joskus miehen pois. :D
28.09.2013 19:16
Älkääs nyt pojat liikaa innostuko sen cowboy-tyylinne kanssa. Voi sillä tehdä itsestään aika naurettavankin.
Esim. täällä meidän nurkilla pyörii semmoinen ehkä 40-50v mies. jolla on joka jeesuksen päivä, siis kesät ja talvet, sama naurettava stetsoni, musta nahkatakki ja bootsit. No ei se nyt tämmöisellä viileähköllä syyskelillä mitenkään erikoiselta näytä, mutta näkisittepä äijän silloin kun on 30 astetta lämmintä tai pakkasta. Ei näytä kyllä järjellisen touhulta se. :D
28.09.2013 14:30
Kylläpä se nyt imartelee. :D
No, jos ei tunne, niin sitten tietty kannattaa tehdä yllätyshyökäys, ainakin mielummin kuin olla tekemättä mitään. Tällöin vain on pieni lisäriski siinä, että vaikka nainen olisikin kiinnostunut, niin hän saattaa lähemmän tutustumisen jälkeen osoittautua täysin erilaiseksi kuin mitä mies ulkonäön perusteella kuvitteli. Myöskään naisen suhdestatuksesta ei tällöin ole mitään tietoa, toisin kuin (puoli)tutun naisen tapauksessa voisi olla.
Kehottaisin kuitenkin miehiä vähän katselemaan sitä lähiympäristöäänkin. Ovatko tosiaan kaikki kaverinaiset niin ällöjä ettei heihin voisi edes tutustua lähemmin?
28.09.2013 14:23
En sanonutkaan etteivätkö myös jotkut naiset pystyisi/haluaisi harrastaa pelkkiä seksisuhteita ilman sen kummempaa tutustumista toiseen. Jos se itselle sopii, niin siitä vain.
Itse hieman epäilen, ettei tuollaisesta ap:n kuvailemasta tilanteesta ole enää mitään pääsyä terveeseen parisuhteeseen. En minä ainakaan jaksaisi kauaa katsella miestä joka tuntuu vain ahdistuvan seurastani, enhän sentään halua ketään kiduttaa. Ehkäpä nainen on juuri nyt vain niin kovassa seksin tarpeessa että mikä tahansa kelpaa.
28.09.2013 13:50
No lienee aika selvää, että mistä syystä. Jos on haku päällä, niin kukapa sitä viitsisi varattuihin aikaansa tuhlata (tai no, viitsiihän ne jotkut kuulemma...).
Minulla on kyllä miespuolisia (varattuja) kavereita, mielestäni ihan mukavia tyyppejä ja yhteyttäkin tulee pidettyä, jos siihen on joku erityinen syy. Mutta en sanoisi olevani heistä "kiinnostunut", eli lähempi tutustuminen ei erityisemmin kiehdo.
28.09.2013 13:41
Jos ei kuminkäyttö eikä sterilointi kelpaa, niin sitten olet panematta. Ei ole muita vaihtoehtoja.
28.09.2013 13:25
"En tiedä mitä turhamaista siinä on, ettei uskalla lähestyä haluamaansa."
No ei mitään, mutta miksi se olisi myöskään naisten tapauksessa yhtään sen turhamaisempaa?
Hei haloo, miehet! Luuletteko oikeasti että me naiset ihan vaan turhamaisuuttamme jätetään yhtäkään aloitetta tekemättä?
27.09.2013 14:18
127 / 137