Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. No minun pointtini taas oli lähinnä ihmetellä sitä että millä perusteella olen tekopyhä jos en tarvitse seksuaalisten paineiden purkuun välttämättä miestä vaan osaan hoitaa homman ihan itsekin? Jää katsos enemmän aikaa muille harrastuksille kun ei tartte tuommoisen asian takia tälläytyä ja lähteä baariin notkumaan.

Tai millä perusteella mies on tekopyhä jos sattu syystä tai toisesta arvostamaan naisen vähäistä käyttöastetta? Varsinkin jos mies itse on on "vähän käytetty", niin tuo on minusta täysin asiallinen vaatimus, vähän samaan tapaan kuin liikunnallinen ihminen haluaisi myös liikunnallisen kumppanin.

Ei minuasinänsä häiritse se että jotkut naiset jakavat vähän auliimmin,mutta korpeaa tämä nykyään jo naistenlehdissäkin havaittavissa oleva pyrkimys tehdä tuollaisesta käytöksestä normi, vaikka aina tulee olemaan suuri joukko naisia joita irtoseksi ei vain kiinnosta. Itseäni ei enää tässä iässä sanottavammin kiinnosta mitä naistenlehdet väittävät normaaliksi, mutta heikkoitsetuntoisemmille naisille tuo voi ehkä olla isokin ahdistuksen aihe.
  2. No lienee aika selvää, että mistä syystä. Jos on haku päällä, niin kukapa sitä viitsisi varattuihin aikaansa tuhlata (tai no, viitsiihän ne jotkut kuulemma...).

Minulla on kyllä miespuolisia (varattuja) kavereita, mielestäni ihan mukavia tyyppejä ja yhteyttäkin tulee pidettyä, jos siihen on joku erityinen syy. Mutta en sanoisi olevani heistä "kiinnostunut", eli lähempi tutustuminen ei erityisemmin kiehdo.