Nyt naiset se pullapussi kiinni!

Kokoa S

19

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta energiaa
    • Seksuaalinen_nainen

Sit taas onnneksi on olemassa niitä naisia, jotka nauttii hyvillä mielin pullista ja *ullista.

• 11+2

Jos taas mies tekisi saman homman niin ei naiset kiinnostu sen jälkeenkään.

• Ei toimi miehellä

Niinpä. On paljon hoikkia miehiä jotka ovat ihan hyvännäköisiäkin, ei siltin vain kelpaa. Naisella riittää kun on edes jotenkin normipainoinen ja naamasta kestettävä, niin seuraa löytyy.

• 11+2
        Ei toimi miehellä kirjoitti:

Niinpä. On paljon hoikkia miehiä jotka ovat ihan hyvännäköisiäkin, ei siltin vain kelpaa. Naisella riittää kun on edes jotenkin normipainoinen ja naamasta kestettävä, niin seuraa löytyy.

Jep, itse saan kropasta kehuja naisilta joka paikassa missä ollaan vähissä vaatetuksissa ja viimeksi jopa työhaastattelussa, mutta niin vain ollaan ikisinkkuna ja ensitreffit kokematta. Naamasta ja supliikista edelleen kaikki kiinni.

• nnbbbnnnbbbvvccxxxzz

Miksi? Tulee vaan enemmän vaan naisia keille esim. tämän foorumin porukka ei kelpaa.

• atm.

Naisia ei paljoo salilla näy. Tai jos näkyy niin ne ovat jo hoikkia ja treenaavat vaan huvikseen jotta pysyvät kauniina ja hoikkina.

• ihan vain tiedoks, pahvi

Naiset käy usein jumpissa tai tanssimassa. On muuten naistenkin kuntosaleja...

• 20+10

Pullat loppui jo, seuraavaksi korkkaan Fazerin sinisen ja alan katsoa "Dieetit vaihtoon"-ohjelmaa.
      Sellaista miestä ei olekaan, jonka seura hakkaisi viihdyttävän telkkariohjelman katsomisen maitosuklaan ja teemukillisen kanssa. :p
      Ja mitä keveyteen tulee, niin kauan kun vaatekoko on alle 50, olen ihan tyytyväinen itseeni. Eipä tässä tarvitse ketään muuta miellyttää ulkoisesti kuin ihan vain itseäni.

(Toki, jos on sellainen nainen joka ei keksi elämäänsä muuta sisältöä kuin miehenmetsästyksen ja laihduttamisen, niin siitä vain. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta. :D )

• rupsu kurppanen

En mä viitsi laihduttaa kun en kuitenkaan saa miestä..Ai niin mut mähän olenkin dietillä jo.

• 20+6

Miksi naisten laihdutukseen täytyy aina liittyä mies? Eikö itsensä takia voisi laihduttaa?

• rupsu kurppanen
        20+6 kirjoitti:

Miksi naisten laihdutukseen täytyy aina liittyä mies? Eikö itsensä takia voisi laihduttaa?

Et ole vissiin lukenut tätä palstaa...Tuo mun vastaus oli samaa tyyliä kuin palstan ätmien vastaukset: ei viitsi esim. mennä töihin kun naista ei kuitenkaan saa..

• amor cupido
        rupsu kurppanen kirjoitti:

Et ole vissiin lukenut tätä palstaa...Tuo mun vastaus oli samaa tyyliä kuin palstan ätmien vastaukset: ei viitsi esim. mennä töihin kun naista ei kuitenkaan saa..

Sinä ja Kari Runk kuulutte toisillenne.

• rupsu kurppanen
        amor cupido kirjoitti:

Sinä ja Kari Runk kuulutte toisillenne.

Jaa..Vaikea sanoa, koska ei ole ollut kunnia tutustua tuohon RunkKariin.

• candida Z

Ei sekään kuule ole kaunista, kun pyöreä ja pullero mies ahtautuu tiukkoihin trikoisiin...
      no huh!

• 29vneitsyt

Nauttikaa siitä kakkostyypin diabeteksestä jos se on niin kiva olla pullukka. Itse 192cm 74kg ja varsin tyytyväinen sporttisen jänteikkääseen vartalooni. Oma fyysinen hyvinvointi tärkeintä, ei toisten miellyttäminen.

• Läski-liisa

Mut hyi hyi!!!!!! tohan voi johtaa ANOREKSIAAN!!!
      Pyöreä on täyteläistä.

Tohan on tossa uudessa kuvassa ihan hirveä luuranko!
      Tuo aikaisempi kuva on selkeesti ihan tavallisen suominaisen vartalo!

Te miehet ootte niin sairaan pinnallisia!

• yksinäinen mies-

Olen ollut normilaiha, läski ja taas laiha tai normpainojnen ja eipä ole naiset halunneet tutustua. 33 kg laihdutin jo 4,5 vuotta sitten ja olen salilla käynyt siit lähtien. Maratonin enkkani on 2 tuntii 40 minsaa. Nykyään en enään juokse vaan käyn salilla. Tuo nainen saa varmaan heti miehen kun haluaa.

• "Nyt naiset se pullapussi kiinni!"

Kiitos tärkeästä muistutuksesta! Juuri meinasin lähteä jääkaapille hakemaan lisää mässättävää, mutta huomattuani tämän otsikon muutin mieleni. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7744
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3213
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2506
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2074
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1683
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      63
      1628
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18