Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No eipä tunkenut sen enempää Rykimä-Aslak kuin Kiima-Pekkakaan samaan telttaan, vaikka kyllähän siellä muutamaan paikalliseenkin tuli törmättyä.
14.04.2015 21:51
Kyllä minustakin tuo Hanna on luonnollisimman ja mukavimman oloinen kaikista noista naisista joita tuossa ohjelmassa on tähän mennessä esiintynyt. Tuo Sari on jotenkin semmoinen ärsyttävän tekopirteä, ja samoin se eka jakson nainen vaikka olikin nätti kuin mikä niin tuntui kyllä sen bloginsa perusteella aikamoisen teennäiseltä bimbolta.
Sinänsä vähän julma tuo ohjelmakonsepti kun siinä on aina se yksi joka häviää kaiken. Vanhassa kunnon napakympissäkin oli vastapuolella kolme ihmistä jolloin kukaan ei joutunut häviämään yksin.
14.04.2015 21:40
Minä en nyt kyllä oikein ymmärtänyt tuon kuvan pointtia. Itse ajattelisin että nuo ”miehethän” tuossa ovat täysin erilaisia kuin tuo ”nainen”; esim. yksi voisi olla läski, toinen kukkakeppi ja kolmas vanha papparainen. Miksi näiden siis pitää kiukutella siitä etteivät mahdu juuri tuosta kyseisestä kolosesta kun voisivat käyttää aikansa järkevämmin etsimällä semmoista oikean muotoista kolosta.
14.04.2015 21:04
Vaalikone nakitti minulle vihreiden ehdokkaan, jota sitten kävinkin jo äänestämässä.
14.04.2015 20:38
Onko ExPuan käyttäjätili kaapattu, vai onko se käynyt lobotomiassa päivän aikana?
14.04.2015 20:35
No kiitoksia huomaavaisuudesta. :)
Onhan minulla kyllä kämppä aika täynnä retkeilyrojua jo ennestään, ja juuri tuossa vietinkin pääsiäisen aikaan viikon ulkosalla Lapissa. Mutta ainahan minulle nyt muutama Hillebergin teltta ja Haglöfsin kuoripuku kelpaa, jos jollakulla sattuu olemaan aivan liikaa ylimääräistä rahaa.
14.04.2015 20:33
Minusta urheilun seuraaminen on yleensä ottaen sen verran tylsää ettei sitä millään vastakkaisen sukupuolen hyvillä kropilla pelasteta. Vähän aikaa ehkä jaksaisin katsoa semmoisia lajeja joit itsekin harrastan, mutta muuten kyllä kulutan elämääni mielummin johonkin muuhun kuin töllön kyttäämiseen.
12.04.2015 22:07
Kyllähän minä aina välillä siellä metsässäkin asun, tosin eipä sielläkään tule noita valmisruokia syötyä kun niistä tulee turhaa roskaa joka pitää kuitenkin kantaa sieltä vielä poiskin. Yleensä noita tulee syötyä reissun päällä kun kaipaa välillä jotain oikeaa ruokaa eikä ole varaa käydä kunnon lämpimällä aterialla huoltsikalla. Kotiin saatan ostaa jos myyvät ihan sikahalvalla, tai jos muuten vain on niin rättiväsynyt ettei jaksa tehdä ruokaa.
12.04.2015 21:57
Minä ostan valmisaterioita yleensä vain sellaisissa erikoistapauksissa kun oikeita lautasia ei ole saatavilla tai ainakin tiskaaminen mahdotonta, joten käytännössä syönkin ne aina sitten suoraan siitä paketista, ja yleensä vieläpä kylmänä.
12.04.2015 11:27
Tästä olen kyllä samaa mieltä että isot koirat pois niiltä joilla ei riitä käsivoimat ja järki semmoisten hallitsemiseen. Tekisi oikeasti välillä mieli kantaa asetta tuolla metsäpoluilla juostessa kun siellä ravaa irrallaan semmoisia hevosen kokoisia koiria joiden omistaja ei osaa muuta kuin huutaa epätoivosena naama punaisena kun koira hyökkää milloin kenenkin perään aivan miten huvittaa.
09.04.2015 17:02
Toisaalta voi kyllä olla että tuo Juuso olisi tavallaan se sosiaalisesti heikompi (eli ”ätmimpi”) kaveri, koska tuntuu olevan aika puissa tuon kuvauksen takia, kun taas Sami oli kuin kotonaan parrasvaloissa. Mahdollisesti sitten Tanjaan olisi vedonnut juurikin tuo Juuson ujous enemmän kuin Samin rentous.
Mahdotonta siis kai mennä oikeasti sanomaan mitään noiden miesten ”paremmuudesta” tuollaisen ohjelman perusteella, jossa kuitenkin tuntuu jotenkin ohjatulta se toiminta. Itselläni ehkä vain jäi jotenkin sympatiat sen Samin puolelle siinä alussa, ja siksi se vaikutti hieman mukavammalta. Mikään ruipelo ei kyllä tuo Samikaan missään tapauksessa ole, vaan selvästi urheilullinen kaveri jonka kroppa ei millään lailla jää juuson varjoon.
Aika naurettavaa on myös kun tuo juontaja toteaa tuossa alussa että parit pääsevät tutustumaan toisiinsa ilman minkäänlaisia häiriötekijöitä kun kuvausryhmä ja –helikopterit pörräävät koko ajan ympärillä…
09.04.2015 16:58
Aika samantasoisia nuo miehet minusta kyllä ulkonäöllisesti ovat (eli oikein hyviä), mutta tuon ohjelman perusteella http://www.ruutu.fi/ohjelmat/aatami-etsii-eevaa/kausi-1-jakso-1
minusta kyllä tuo Sami vaikutti semmoiselta jonka itse mielummin valitsisin. Jotenkin se Juuso vaikutti lievästi juntilta tyypiltä, tosin voihan tietty olla että oli kameroiden takia semmoinen omituisen jäykkä.
09.04.2015 14:48
En mää kyllä ostele pääsiäismunia ainakaan ennen pääsiäistä. Suklaa on törkyhintaista ja pahaa sekä yllärit ihan paskoja. Pääsiäisen jälkeen jos niitä löytyy jostain ihan polkuhintaan, niin saatan muutaman ostaakin piristykseksi, mutta enpä juuri muuten.
01.04.2015 10:19
Tässä on kyllä ihan hyvin kiteytettynä nirsouden ja kohtuullisuuden ydin. Voipi itse kukanenkin tämän perusteella miettiä sitä omaa nirsouden tasoaan.
01.04.2015 10:12
Jos raittiudella ei tarkoiteta välttämättä absolutismia, vaan sitä että juhlatilaisuuksissa saattaa ottaa vähän, niin varmasti löytyy tuollaisia naisia. Tuo työttömyys vaatimuksena on kyllä hiukan outo, sillä eivätköhän useimmat työttömät kuitenkin pyri sitä työtä löytämään. En minä ainakaan aio luvata kenellekään pysyväni työttömänä.
01.04.2015 10:05
No voi itku. Paneminen meni nyt ihan hukkaan, kun rakkaat kanssaätmit eivät tunnustaneetkaan sinun tasonylennystäsi. :(
Mitä tästä opimme? Ei kannata panna, jos taso ei kuitenkaan sillä nouse.
31.03.2015 16:46
Uskomatonta että joku näkee tuollaisen teon rohkeutena ja kylmähermoisuutena. Minusta kun tuo kuvastaa juurikin päinvastaista eli täydellistä hermojen pettämistä sekä pelkuruutta kun pakenee vastuutaan kuolemaan. Tietysti lisänä on vielä aikamoinen annos itsekeskeisyyttä ja empatiakyvyttömyyttä kun pitää viedä mukanaan koneellinen muita ihmisiä jotka olisivat vielä halunneet nauttia elämästään.
31.03.2015 12:37
Miksi laiha ja sutjakka on samassa kategoriassa? Minusta laiha on aika lailla negatiivinen ilmaisu, kun taas sutjakka on semmoinen terveen hoikka, ihan niin kuin minä. :)
30.03.2015 23:32
Vaikuttaa mieheltä jonka suurin haave ei olekaan päästä panemaan, vaan syömään kunnolla. Käännänpä vielä viestä haavassa ilmoittamalla että mää ostin tänään kilon voita, kun oli alennuksessa. :D
30.03.2015 23:27
Jännä juttu kyllä nuo pyöräilijöiden erilaiset kokemukset karvojen ajelusta. Itselläni pyöräily on aika pitkälti se syy jonka takia en voi kuvitellakaan ajelevani alapään karvoja pois, sillä paikathan hinkkautuisivat ihan pilalle jos ei olisi karvoja kitkaa vähentämässä.
maantiepyöräilijäthän muuten yleensä ajavat säärikarvansa koska ne muka aiheuttavat ilmanvastusta. Aika härön näköisiä minusta kyllä ne pyöräilijämiesten ajellut kintut.
30.03.2015 23:20
15 / 137