Missä menee lihavuuden raja?

kyssäreitä

Missä menee raja, että nainen tai mies on liian lihava? Onko esim. Meghan Trainor liian lihava?
http://picture-cdn.wheretoget.it/5a17uz-l-610x610-feel beautiful-meghan trainor-bass-best song music video.jpg

Miehille tietynlainen rotevuus on oikeastaan haluttu ominaisuus naisten mielestä, mutta missä menee raja?

16

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielestäni painoindeksi on aika hyvä mittari

• enluota

Painoindeksi ei vaan huomioi lihaksia. Joku mies voi olla painoindeksin perusteella pahasti ylipainoinen, vaikka onkin oikeasti todella timmissä kunnossa.

• NäinMeillä
        enluota kirjoitti:

Painoindeksi ei vaan huomioi lihaksia. Joku mies voi olla painoindeksin perusteella pahasti ylipainoinen, vaikka onkin oikeasti todella timmissä kunnossa.

Tuo pätee vain todella oikeasti kehonrakennusta harrastavia. Tavallinen kuntosalilla kävijä ei hanki niin painavia lihaksia että ne vaikuttaisivat huomattavasti painoindeksiin. On vain itsensä pettämistä uskotella että "minulla on niin painavat lihakset".

• Kyllä minusta ainakin painoindeksi johtaa välillä todella pahasti harhaan, sillä ihmisten rotevuudessa on eroja sen verran paljon ettei mitenkään voi pelkän painon ja pituuden suhteen avulla määritellä kuka on ns. terveessä kunnossa ja kuka ei. Naisille jotka eivät erityisesti harrasta kuntoilua tuo normaalipaino tarkoittaa yleensä lihavuutta (esim. itse sirorakenteisena olisin jo himpun verran yli 20:n painoindeksillä joko aikamoinen possu tai sitten kunnon bodari). Raskastekoisilla miehillä taas se normaalipainoisena pysyminen ei yleensä sallisi lihasmassaa edes sen vertaa mitä normaalista liikunnasta tulee.

• Toki poikkeuksia löytyy. Itse kun en noita miehiä metsästä, ei tarvitse ottaa noita lihaksia niin huomioon. Itse ajattelen niin, että jos nainen on painoideksin mukaan lihavan puolella, niin silloin todella on kunnolla ylipainoinen. Oikeastaan se painoindeksin normipainon yläraja on minun makuni mukaan myös sitten se minun yläraja, jota painavampia naisia en halua.

Jos luen netti-ilmoituksia, niin pidän yleensä hyvänä nyrkkisäntönä, ettei ihminen saisi olla kiloina, mitä pituus cm kaksi viimeistä numeroa kertoo. Eli jos on 172 cm, paino voisi olla 72 tai mielellään alle. 165 cm--> 65 kg tai alle jne.

• 875

Jos itsestä tuntuu liian pullealta. On väsynyt, huono itsetunto. Eihän kukaan toisia ihmisiä varten elä joten ihan sama mitä muut ajattelee.

• 3plus8

Ei toki elä, mutta jos on liian lihava niin on vaikea houkutella vastakkaista sukupuolta romanttisessa mielessä. Joten kyllä sillä on väliä mitä muut ajattelevat ellei halua jäädä yksin.

• tosijuttutämä

Olen alle 170cm ja 100kkg ja naiset rakastaa minua. Saan pillua hoikilta kauniilta naisilta.

• miehilläon

helpompaa, koska naiset eivät piittaa ulkonäöstä niin paljon ja jakavat auliisti pilluaan

• 1212

Ei voi sanoa missä raja noin tarkalleen menee.

Miehellä vaikuttaa paljon lihakset.

Naisella puolestaan mm. seuraavat asiat:
      - vartalotyyppi ja minne kilot kasautuvat? Jos vartalo tiimalasi ja kilot kasautuvat peppuun/sääriin, pieni ylipaino voi näyttää hyvältä. Jos vartalo suomalaiselle tyypillisempi tynnyri ja kilot kasautuvat vatsaan ja naamaan, ylipainoa ei kannattaisi juurikaan olla
      - roikkuuko mikään? 16-22v nainen voi olla hieman ylipainoinen ja silti kiinteän näköinen, 30 harvemmin

Kyllä:

http://s24.postimg.org/d4qgu9mdh/image.jpg

Ei:

http://www.chilloutpoint.com/images/2010/07/beautiful-chubby-women/beautiful-chubby-women-08.jpg

• tsatsas

Kai tuokin on vähän omasta mausta kiinni. Ajattelisin että mieluummin läskit jakautuu tasaisesti ympäri kroppaa kuin pelkästään sitten reisiin ja perseeseen.

• 1212
        tsatsas kirjoitti:

Kai tuokin on vähän omasta mausta kiinni. Ajattelisin että mieluummin läskit jakautuu tasaisesti ympäri kroppaa kuin pelkästään sitten reisiin ja perseeseen.

Kumman noista linkkaamistani naisista mieluummin valitsisit?

Ensimmäisen, jolla läskit jakautuvat reisiin ja perseeseen?

Vai toisen, jolla ne jakautuvat suurin piirtein tasaisesti?

• photoshoppi

Ensimmäinen kuva on kyllä käsitelty, että aivan sama.

• rtf7cufi

sitten on lihava jos jokin paikka roikkuu tai miehillä ilmapallomahakin on kyllä lihava

• scrg

Lihavuus on katsojan silmässä. Jos se näyttää lihavalta, se on lihava.

• 4tgsdfgw4retg

Liiallisuus on suhteellista ja riippuu keltä kysytään,.onhan niitäkin jotka tarkoituksella haluavat lihoa ja heistä pitäviä.
      Itse ajattelen että silloin ihminen on liian lihava jos se fyysisesti haittaa elämää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3794
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2136
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2062
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1604
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      350
      1516
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      90
      1181
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      16
      1163
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1120
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      995
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe