Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Mistäs tiedät ettei me tykätä sinusta?

Mutta joo, eipä minullekaan kukaan toivottanut hyvää naistenpäivää, vaikka ihmisten ilmoilla kuutisen tuntia olinkin. Näin kyllä kun tuolla keskustassa jotkut miehet kantoivat sellaisia saaveja joissa oli tulppaaneja ilmeisestikin naisille naistenpäivän kunniaksi jaettavaksi, mutta tietysti kiersivät minut mahdollisimman kaukaa ja lähtivät etsimään niitä jännäjennoja ja teinimissejä.
  2. En minä ainakaan sitä mitenkään erityisenä nirsoiluna pidä jos haluaisi mieluiten kumppanin jolla on samankaltaiset elämäntavat ja harrastukset kuin itselläkin. Tokihan mahdollisuuksia parantaa jos ei aseta mitään tiukkoja kriteereitä sen suhteen kehen suostuu edes tutustumaan, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että ei ne kemiat oikein tahdo kohdata sen sohvaperunana kanssa vaikka kuinka yrittäisi olla avarakatseinen.

Aivan hyvin voi myös liikunnallinen nainen olla iki- tai pitkäaikaissinkku johtuen ehkä osin siitä että saattaa olla vähän nirso miesten suhteen, eli ainoat jotka sitä kiinnostusta ikinä osoittavat ovat juuri näitä rapakuntoisia miehiä joille ei oikein syty.

Ihan oikeasti minulla on semmoinen tunne että monilla komeilla ja hyväkuntoisilla miehillä tuntuu olevan jotain täysin käsittämättömiä alemmuuskomplekseja joiden takia eivät pysty lähestymään niitä tasoisiaan naisia (kuten esim. minua), vaan tarkoituksella tyytyvät ylipainoiseen naiseen koska kuvittelevat sellaisen olevan jotenkin varmempi saalis. (Epäilemättä tähän ketjuun tulee kohta kokonainen ätmikuoro määkimään siitä että onpas rumalla vanhalla kurpalla suuret luulot tasostaan, mutta antaapi tulla vain, kyllä minä sen kestän. :D)