Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No aika kunnioitettava määrä tuo 8000 vierailua parissa vuodessa kyllä on, itselläni on samassa ajassa tullut reilu parituhatta. Ja jos viestejä tulee vielä noinkin vanhaan profiiliin parikin viikossa, niin enpä kyllä näkisi mitään valittamisen aihetta, senkun vain valkkaat parhaan noista kiinnostuneista.
08.03.2015 22:36
Mistäs tiedät ettei me tykätä sinusta?
Mutta joo, eipä minullekaan kukaan toivottanut hyvää naistenpäivää, vaikka ihmisten ilmoilla kuutisen tuntia olinkin. Näin kyllä kun tuolla keskustassa jotkut miehet kantoivat sellaisia saaveja joissa oli tulppaaneja ilmeisestikin naisille naistenpäivän kunniaksi jaettavaksi, mutta tietysti kiersivät minut mahdollisimman kaukaa ja lähtivät etsimään niitä jännäjennoja ja teinimissejä.
08.03.2015 21:40
No pahoittelen jos joku kokee tuon kirjoittamani ilkeilyksi. Se ei varsinaisesti ole sellaiseksi tarkoitettu, mutta näin omasta näkökulmastani vain on niin kertakaikkisen käsittämätöntä että joku saisi mielenterveysongelmia tai peräti haluaisi päättää päivänsä sen takia ettei ole löytänyt seurustelukumppania tai että se seurustelukumppani jättää, ja tämän takia minulla nyt vain on taipumusta tulkita tällaiset jutut lähinnä vitseiksi.
Myönnän kyllä sen etten itse varmastikaan ymmärrä miesten sielunelämää ihan täydellisesti, ja jos kerran miehiä oikeasti on parisuhde- tai -suhteettomuusongelmien takia tehnyt itsemurhan, niin kaipa se on sitten uskottava että jotkut miehet ovat jotenkin yliherkkiä tunneasioille. Uskon kuitenkin, että aika suuri osa noista itsemurhista on johtunut pitkälti impulssikontrollin puutteesta, eli on vain hetkellisessä masennuskohtauksessa rynnätty tekemään jotain peruuttamatonta. Jos olisi vain maltettu odottaa muutama viikko, niin olisi huomattu ettei ne pakit joltakin naiselta tai ero tyttöystävästä nyt todellakaan mikään itsemurhan arvoinen juttu ole.
Tavallaanhan tämä meidän naisten ”ilkeily” tähtää myös siihen että nämä yliherkät miehet tajuaisivat etteivät tuollaiset asiat ole muillekaan ihmisille mitään elämän ja kuoleman kysymyksiä, ja sitä kautta ehkä hokaisivat ettei heidän itsensäkään tarvitse niitä sellaisina pitää.
08.03.2015 21:29
Mikä on tämän vastauksen pointti? Ei kai aloittaja valittanut että hänen elämänsä menee pilalle siitä että naisilla on ilmainen plus-paketti viikonlopun ajan. Kunhan vain totesi sen, ettei tuosta plus-paketista maksaminen hänen mielestään (kuten ei minunkaan mielestäni) ole tarpeellista, sillä eihän esim. noista suosikkilistauksista näköjään voi todellisuudessa päätellä yhtään mitään siitä ketkä ovat kiinnostuneita ja ketkä eivät. Tietysti jos ylimääräistä rahaa olisi, niin miksipä ei sitä tuohonkin voisi törsätä siinä missä johonkin muuhunkin turhuuteen.
08.03.2015 16:32
Kävinpä itsekin mielenkiinnosta kurkkaamassa, vaikka muuten onkin käynnit jäänyt aika vähälle viimeaikoina. Aika erikoista että noista minut suosikkilistanneista vain pari oli minulle koskaan edes mitään viestiä laittanut ja muista en edes tiennyt että olivat ikinä profiilissani vierailleetkaan. Mikähän tuon suosikiksi lisäämisen funktio siis noin miesnäkökulmasta oikein mahtaa olla. Kerätä vain listallensa nättejä kuvia joita katsella, ilman että olisi edes koskaan pienintäkään aikomusta tehdä olemassaoloaan näille naisille tiettäväksi?
08.03.2015 16:30
No totta kai ihmettelen jos ei naiselle itsensä tasoinen mies kelpaa nimenomaan näistä tasojutuista johtuen. Tosin se on mielestäni selvää ettei samasta tasoluokasta aivan kuka tahansa mies naiselle välttämättä kelpaa, koska nisäkäsnaaraat nyt vain jo biologisista syistä ovat valikoivampia kuin urokset.
Edelleenkin minulle on vähän epäselvää että minkä tutkimuksen mukaan naiset yleisesti vaatisivat mieheltä parempia tuloja kuin itsellään on. Ehkäpä joillakin 18 v mallikaunottarilla tai muuten vain suosituilla naisilla on kysyntää sen verran että pistävät miehille jotain tulorajoja jotta eivät hukkuisi treffipyyntöihin, mutta tavanomaisemmilla naisilla luullakseni harvemmin. Ainakin minun puolestani miehellä saa olla vaikka nollatulot, ainoa vaatimus on etten ainakaan tällä hetkellä joutuisi peruspäivärahastani vielä sitä miestäkin elättämään.
08.03.2015 16:06
No, kyllähän minä mielummin pitäisin öisin päälläni jotain mukavaa miestä kuin mitään paituleita, mutta on vain se sopivan miehen hommaaminen vähän haastavampaa kuin paitulin.
08.03.2015 15:43
No ehkä vähäsen ihmettelisin että eikö sille miehelle tule ihan hemmetin kuuma tuollaisissa vermeissä yöllä. Itselläni ainakin kun jalat ovat se parhaiten tarkeneva ruumiinosa, ja yleensä aina jossain vaiheessa yötä heitänkin peiton pois jalkojen päältä ettei tulisi kuuma.
Mutta eipä kai se nyt mikään varsinainen eroamisenkaan syy olisi, jos miehen jalkoja nyt vain sattuisi noin kovasti palelemaan, paitsi ehkä siinä tapauksessa ettei koskaan voisi niitä housujaan edes vähäksi aikaa heittää pois…
08.03.2015 15:42
No en minä ainakaan ole pariskuntien ikäeroja mielestäni mitenkään ollut tuomitsemassa, jos molemmat pitävät toisistaan. Korkeintaan olen ehkä joskus täällä taivastellut sitä että kolmi-nelikymppinen mies saattaa julistaa jonkin ikärajan (esim. 25 v) jota vanhemmista naisista ei kertakaikkisesti pysty kiinnostumaan. Siis ihan samalla tavalla kuin joillakin ihmisillä on fiksaatio siihen ettei ikäero saisi olla paria vuotta isompi, on näille miehille oleellista että se ikäero nimenomaan on suuri heidän hyväkseen.
Mikaelin ja Emilian tapauksessa nyt lähinnä ekaksi alkoi mietityttää että millä ihmeellä tuo miehenrumilus on saanut noin kauniin naisen itselleen hurmatuksi, muulla kuin sillä julkkisstatuksellaan ja rahoillaan. En toki väitä etteikö se aitoa rakkautta voisi tuossakin olla, mutta kun en itse oikein näe tuossa Jungnerissa mitään muuta mielenkiintoista kuin rahat, niin en oikein ymmärrä miksi kukaan muukaan näkisi.
08.03.2015 15:29
Semmoisia isohkoja paituleita yleensä käytän. Tuopi vähän lisälämpöä, mutta jos olis mies vieressä lämmittämässä, niin eipä semmoista varmasti tarvitsisikaan.
08.03.2015 14:34
No mitähän tuolta jääkaapista nyt mahtaisi löytyä, perunoita, kaalia, kanamunia ja maitoa nyt ainakin... Eikö sinulla miesparalla ole sitten itselläsi yhtään mitään syötävää kotona kun suunnittelet naapurin vanhanpiian vähillä rahoillaan ostamia ruokia mennä ryöstämään?
06.03.2015 21:29
No pitää kyllä sanoa että hiukkasen säikähtäisin jos nyt ovikello soisi. :D Mistäpä sitä tosiaan tietää vaikka olisi naapurinsa kanssa tällä palstalla keskustellut…
Mutta vaikeetahan sitä pullaa nyt olisi mistään tähän hätään saada, kun ei tullut ostettua aineksia siihen ja kaupatkin on juuri menneet kiinni. Eikä kahviakaan viitsisi tähän aikaan illasta enää juoda ettei mene yöunet.
06.03.2015 21:18
No kylläpä sitten kannatti maksaa. Naisilla tuo treffit+ -paketti varmaankin pitää sisällään valokuvan photoshoppauksen sekä sen että järjestelmä vähentää sinne syötetystä iästä ja painosta automaattisesti 10 yksikköä.
Itseasiassa nythän tässä olisikin hyvä tilaisuus kokeilla, sillä sähköpostiin tuli tänään viesti jonka mukaan treffien naisasiakkaille tarjotaan naistenpäivän kunniaksi ilmainen Treffit+ ajalla 7-8.3. Tosin tuota väitettä, että +-paketin käyttäjät löytäisivät seuraa 3 kertaa nopeammin, on hiukkasen vaikeata tässä kahdessa päivässä testata paitsi niiden joilla on yleensä tapana löytää se elämänkumppani aina kuuden päivän sisällä profiilinsa aktivoimisesta…
06.03.2015 20:49
Vai että oikein hankaluuksia rikospoliisin kanssa? Ei varmaaan tämä järjen jättiläinen siten ole koskaan oikein pysähtynyt miettimään että mistähän nämä hankaluudet mahtavat johtua ja mitä niiden vähentämiseksi voisi itse tehdä. Ja tiedän jo kertomattakin että noiden naisongelmiensa kanssa on ihan sama juttu, eli kaveri senkuin hölmöilee minkä kerkiää ja sitten ihmettelee mikseivät kauniit ja älykkäät naiset suorastaan kilpaile hänestä.
06.03.2015 17:18
Aikamoinen vittupää pitää kyllä ihmisen olla jos edes harkitsee tekevänsä itsemurhan liikenteessä. Miksi ihmeessä täytyy sivullisia kiusata jos on itse niin laiska ettei viitsi järjestää elämäänsä elämisen arvoiseen jamaan?
06.03.2015 17:00
Plus-paketilla saa tietää mm. sen kuinka paljon muille on tullut viestejä ja miten paljon niihin on vastattu. Voisipa siis olla ihan valaisevaa ainakin minun tilastojani tutkailla niiden miesten jotka väittävät että naiset hukkuvat viestitulvaan eivätkä vastaa kenellekään. :D
05.03.2015 20:37
No mitäs ihmeen tekemistä sillä nyt aspergerin kanssa pitäisi olla jos vain v-tuttaa se etteivät rahat meinaa muutenkaan riittää mihinkään. Sitä paitsi jos mies valkkaa kaupungin kalleiman kahvilan treffipaikaksi, niin siinä saa hyvinkin pulittaa yhdestä kahvikupista reilusti enemmän kuin mitä koko päivän ruuat normaalisti maksaisivat.
05.03.2015 20:27
En minä ainakaan sitä mitenkään erityisenä nirsoiluna pidä jos haluaisi mieluiten kumppanin jolla on samankaltaiset elämäntavat ja harrastukset kuin itselläkin. Tokihan mahdollisuuksia parantaa jos ei aseta mitään tiukkoja kriteereitä sen suhteen kehen suostuu edes tutustumaan, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että ei ne kemiat oikein tahdo kohdata sen sohvaperunana kanssa vaikka kuinka yrittäisi olla avarakatseinen.
Aivan hyvin voi myös liikunnallinen nainen olla iki- tai pitkäaikaissinkku johtuen ehkä osin siitä että saattaa olla vähän nirso miesten suhteen, eli ainoat jotka sitä kiinnostusta ikinä osoittavat ovat juuri näitä rapakuntoisia miehiä joille ei oikein syty.
Ihan oikeasti minulla on semmoinen tunne että monilla komeilla ja hyväkuntoisilla miehillä tuntuu olevan jotain täysin käsittämättömiä alemmuuskomplekseja joiden takia eivät pysty lähestymään niitä tasoisiaan naisia (kuten esim. minua), vaan tarkoituksella tyytyvät ylipainoiseen naiseen koska kuvittelevat sellaisen olevan jotenkin varmempi saalis. (Epäilemättä tähän ketjuun tulee kohta kokonainen ätmikuoro määkimään siitä että onpas rumalla vanhalla kurpalla suuret luulot tasostaan, mutta antaapi tulla vain, kyllä minä sen kestän. :D)
05.03.2015 20:23
No tottakai tuonne rynnätään heti pää kolmantena jalkana ostoksille. :)
Hajakokojahan siellä tietty enimmäkseen on tarjolla, mutta saattaapa sieltä jotain sopivaakin löytää jos vain jaksaa penkoa. Ja jos ei löydy sopivaa, niin eipä siinä sitten muuta kuin antaa olla ja katselee rauhassa josko tulisi vastaan joskus myöhemmin tai jostain muualta.
05.03.2015 14:38
No eikös se olisi hyvä vain jos joku tuota laihempaakin diggaisi, kun useimmat naiset täällä kuitenkin tuntuvat olevan enempi tuon nallekarhun perään?
Myönnettäköön että tuo 120-kiloinen tuntuu äkkiseltään aika painavalta, eli pitäisi kyllä olla sitten ihan jonkin verran rotevuutta siinä ruumiinrakenteessa ettei tuo massa tulisi pelkästä läskistä tai sitten överibodatuista lihaksista, mistä en myöskään niin kauheasti tykkää, kun silloin on jotenkin odotettavissa ettei sen miehen elämään mahdu mitään muuta kuin se kuntosali. Ei tuo hoikempi nyt kuitenkaan vielä ole lähellekään mitään anorektikon mittoja, ja siroluisempana sekä liikunnallisena varmasti oikein sopivan kokoinen.
05.03.2015 14:32
18 / 137