Olen tutustunut netissä vietnamilaiseen naiseen ja aiomme tavata lähiaikoina ja naimisiinmenostakin ollut puhetta. Minusta tulee siis aisuri jos menemme naimisiin, ja tulen todennäköisesti elättämään tätä naista seuraavat 5 vuotta. Avioehdon teen toki, joten mitään ongelmaa ei pitäisi olla. En halua kuolla yksinäisenä tai huonoihin suhteisiin pettyneenä, niin siksi suosin mielummin tuollaista perinteistä sukupuolirooleja kannattavaa naista. Kohtelen naista hyvin ja olen old-fashioned kasvatuksen saanut, joten minun on vaikea haluta feminismiseen ideologiaan oppinutta naista. En tajua mitä alentavaa naiset näkevät siinä, että mies on 100% töissä ja nainen 100% kotona? Toinen tuo leivän pöytään ja toinen hoitaa kodin ja lapset. Onneksi on vielä naisia, joiden kulttuurissa tuota mallia ei ole vielä rikottu. Ja Vietnamissakin naisetkin saavat käydä avioliitossa töissä, mutta heidän ei ole pakko jos eivät halua.
Musta tulee aisuri
7
65
Vastaukset
- pohditaa.päivään
En usko että kovin moni nainen siitä pahastuisi jos mies haluaisi hänet elättää, mutta onko nykyajan miehillä varaa siihen, kas siinäpä vasta kysymys.
- asfefeawfg
Totta. Suomesta on kadonnut mieletön määrä työpaikkoja miesvaltaisilta aloilta, esim. rakennus ja kuljetusala. Suomalainen yleensä mies ei pysty kilpailemaan ulkomailta tulevan halpatyövoiman kanssa Samalla naisille ylläpidetään julkisella sektorilla suojatyöpaikkoja, joka velkaannuttaa valtiota.
Ei ihan joka miehelle riitä töitä enää, niin vaikeatahan se on.
- lkfdjflka
Siis se nainen panee muita miehiä samalla kun elätät häntä? Lisätienestejen vuoksi vai huvikseen?
Jaa, no etpä ole minulle ainakaan ehdottanut tuollaista järjestelyä. Mikäs ettei minullekin kelpaisi tuommoinen, ettei tarvitsisi muuta kuin vähäsen siivoilla ja laitella ruokaa kotona ja suurimman osan ajastaan saisi käyttää laiskotteluun ja omiin harrastuksiinsa.
- palstanainen
Sinänsä jokaisen oma valinta millä mallilla haluaa perheensä rakentaa, mutta toivottavasti olet varmistanut, että tämä on myös hänen toive, vietnamilaisoa en ole tuntenut, mutta useampia thaikkuja ja usein heille yksi pääsyy haluta länsimainen mies on länsimaisen miehen tasa-arvo ja sovinistittomuus. Itseni tekee elämässä onnelliseksi työ ja lapsia en halua, joten ei olisi valintani.
- tarkentava.kyssäri
"Olen tutustunut netissä vietnamilaiseen naiseen ja aiomme tavata lähiaikoina ja naimisiinmenostakin ollut puhetta"
Näette ensimmäistä kertaa(ko)?- aisurisetä
Kyllä. Lähden huhti-toukokuussa kahdeksi viikoksi Vietnamiin tutustumaan naiseen, Jos tapaaminen menee hyvin, niin hän tulee sitten suomessa käymään myöhemmin. Skypessä ollaan juteltu kuukausia myös webcameran yhteydellä, että sikäli jo tunnetaan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2095188Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464930Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022769Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352368- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121871- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841333Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2831087