Usein olen törmännyt siihen kirjoitteluun että deitti ilmoituksen täytyy olla muista erottuva ja humoristinen että se kiinnostaa valikoivia naisia.
Niimpä heitän teille naiset koepallon kuinka allaolevat pätkät herättää kiinnostuksen jonka voin vaikka joskus laittaa nettiin jos minua ei täysin tyrmätä.
EHD.1.
...olen tälläinen vähän ajamaan päässyt vm.1972 hyvin säilynyt ja hyvin hoidettu kulkupeli, pidän vahauksesta,koskettelusta ja "pienestä ropeltamisesta" konepellin alla.
......sinusta toivon ettet ole loppuunajettu etkä tiputa nestettä kadulle eikä tarvitse antaa koeajoja heti ensinäkemältä mutta jos tahdot niin "vaihdekeppi" on kyllä täysin käytettävissäsi....pakoputkeen muuten en sitten koske eikä minunkään pakoputkeen kosketa....
EHD.2.
Etsinnässä ajokuntoinen tiimalasivartaloinen nainen jolla ei rahapussi ole tyhjä eikä pelastus renkaita vyötäröllä.
Tykkään petipuuhista erityisesti urheilullisten naisten kanssa koska olen itse myös timmissä kunnossa ja en muuten etsi pelkästään hetken seuraa vaan loppuelämän kumppania jonka kanssa voidaan "patjajumpata" itsemme märäksi.
Meneekö tämän tyyliset ilmot yli vai erotunko positiivisesti muista?
Ainakin olen huomannut että ravintola maailmassa yt-miehet saavat tällä tavalla naista nurin.
Pikkutuhmilla ilmoituksillako huomiota
5
<50
Vastaukset
- ei_toimi
"Pikkutuhmat" ilmoitukset kiinnostavat vain miehiä. Noista ilmoituksista tulee lähinnä mieleen, että olet hakemassa panopatjaa --> totaalinen turn off.
- KuvaKertooKaiken
Naisille on ihan sama mitä profiilissa lukee. Jos kuvasi on komea ja muistuttaa vähänkin jännämiestä riittää tekstiksi vaikka hymiö. Rumalla naamalla on aivan sama vaikka tekstin pituus olisi Sinuhe egyptiläisen luokkaa ei se merkkaa mitään. Kuva on kriteeri.
- no_jaa
Hymiö riittää tekstiksi vain idiooteille. Siitä voikin päätellä, millaisilta ihmisiltä ko. ilmoitustyyppiin saa vastauksia.
Ihan järkyttäviä molemmat ehdotukset :o
No jos haluat profiloitua hassuksi pervosedäksi, niin mikä ettei. Kannattaa kuitenkin huomata ettei tuollaiseen viestiin vastaa yksikään oikeata parisuhdetta haluava nainen, vaan korkeintaan joku epätoivoinen panoa vailla oleva.
Viestin johdonmukaisuuteen kannattaisi myös kiinnittää vähän enempi huomiota, sillä varsinkin 2. versiossa tuo viittaus toiveeseen loppuelämän suhteesta tekee siitä aivan naurettavan ristiriitaisen, kun koko muu viesti kielii aivan muuta (jopa samassa lauseessa mainitset tykkääväsi petipuuhista naisTen kanssa…).
Sinänsä kyllä tuollainen autovertaus voisi toimiakin, jos vain malttaisit jättää siitä nuo pervoudet pois. Esim. eka version eka kappale ehkä vielä menettelisi, kunhan jatko pysyisi asiallisempana huumorina. Ja jos ei huumoria osaa repiä mistään muusta kuin seksijutuista, niin kyllä sekin jonkin verran miehen pisteitä laskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3146781Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653829- 2073096
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242787- 741922
- 1461682
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101672Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408