Kumpi miesvartalo parempi?

kertokaas

Kummasta naiset tykkäätte enemmän?

185cm/80kg, hoikka, atleettinen

188cm/120kg nallekarhu, voimamies, miehen kokoinen

55

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallekarhu :) sillon tuntee olevansa nainen

• Taidat olla läski.

• super-atm kirjoitti:

Taidat olla läski.

en ole, olen ihan normaalipainonen pidän vain miehen kokoisista miehistä :)

• mimi-90 kirjoitti:

en ole, olen ihan normaalipainonen pidän vain miehen kokoisista miehistä :)

Tuossa oli kyse voimamiehestä. Tiedätkö kuinka paljon vaatii työtä että on 188cm/120kg ja lihaksikas? Tuskin sinulle noilla mitoilla oleva läskimies kuitenkaan kelpaa.

• super-atm kirjoitti:

Tuossa oli kyse voimamiehestä. Tiedätkö kuinka paljon vaatii työtä että on 188cm/120kg ja lihaksikas? Tuskin sinulle noilla mitoilla oleva läskimies kuitenkaan kelpaa.

Nallekarhuun kuuluu kyl myös läskiä.. :D tiedän suurinpiirtein. :) Ja voimamies saa todellakin ollaki, koska ite oon voimanainen ;D

• mimi-90 kirjoitti:

Nallekarhuun kuuluu kyl myös läskiä.. :D tiedän suurinpiirtein. :) Ja voimamies saa todellakin ollaki, koska ite oon voimanainen ;D

ok. Itse en saa naista vaikka vartalo on kunnossa, koska on ruma naama. Eli ihan sama olenko läski voimamies vai jotain muuta.

• super-atm kirjoitti:

ok. Itse en saa naista vaikka vartalo on kunnossa, koska on ruma naama. Eli ihan sama olenko läski voimamies vai jotain muuta.

Kyl mulle ainakin riittäis hyvä luonne.. :) se komistaa!

• mimi-90 kirjoitti:

Kyl mulle ainakin riittäis hyvä luonne.. :) se komistaa!

Just joo. Ja lehmät lentää.

• super-atm kirjoitti:

Just joo. Ja lehmät lentää.

Oonki ihmetelly ihmisten sitä et valitaan ulkonäön vuoks joku, koska en oo ikinä osannu kiinnostua ulkonäöstä ihmisessä. :)

• nainen38_

Minä valitsisin nallekarhun, mutta luonne tietenkin ratkaisee. Hyvännäköiset miehet kun tuppaa olemaan aikas itsekeskeisiä.

• Olet läski.

• tiskaaminenmaailmassa
        super-atm kirjoitti:

Olet läski.

Sinä vaikutat olevan idiootti.

• tiskaaminenmaailmassa kirjoitti:

Sinä vaikutat olevan idiootti.

Millä perusteella?

• 10plus3

Eikös tuo 80kg ole aika laiha mieheksi? Itse olen hieman pidempi ja melkein kymmenen kiloa enemmän, mutta silti aika hoikka (lihaksikas kylläkin). Ja jos on kerta atleettinen niin tarkoittaa varmaankin lihaksikasta.

• 75kg185cm30leukaa

80kg on 185cm miehelle normaalin painon ylärajoissa, 90kg on painoindeksin mukaan jo lievä lihavuus, näin puhtaiden lukujen perusteella.
        Toki painon saa nousemaan jos läträä massa- ja proteiinijauhojen kanssa treenien jälkeen ja vielä vähän ylensyö länsimaiseen tapaan, mutta vaikka joku roidattu yolo Youtubessa näin neuvookin tekemään, niin laihuuden määritelmän kertoo meille yhä lääketiede.

• Nimimerk_k_i

Jälkimmäisestä tietysti. Ensimmäinen on kamala kuikelo. Ei tuo ensimainittu ruikku ole sellainen mitä kukaan nainen mieltäisi atleettiseksi vartaloksi. Kuivan kesän orava.

• Sen ensimmäisen painoindeksi on 23,4. Eli ei lähelläkään kuikeloa. Taidat olla läskinainen.

• huonomittari
        super-atm kirjoitti:

Sen ensimmäisen painoindeksi on 23,4. Eli ei lähelläkään kuikeloa. Taidat olla läskinainen.

Mitä sillä pelkällä painoindeksillä tekee? Se menee perseelleen jo siinä vaiheessa jos harrastat kuntosalia pari kertaa viikossa vuoden. No tuossa oli mainittu 80kg "hoikka/ atleettinen" eli vähärasvainen kynäniska. 185cm ukko voi hyvin olla päälle 100kg olematta vielä lihava.

• huonomittari kirjoitti:

Mitä sillä pelkällä painoindeksillä tekee? Se menee perseelleen jo siinä vaiheessa jos harrastat kuntosalia pari kertaa viikossa vuoden. No tuossa oli mainittu 80kg "hoikka/ atleettinen" eli vähärasvainen kynäniska. 185cm ukko voi hyvin olla päälle 100kg olematta vielä lihava.

Tottahan tuo on, mutta useimmat läskinaiset tahtovat painavan miehen, jonka paino on lihasta eikä läskiä.

Jos naisella ja miehellä on sama painoindeksi ja nainen on silavalla vuorattu talipallo ja mies on lihaksikas, niin se ei ole tasa-arvoa.

• Nainen28v-

Joo, ensiksi on pakko sanoa näille kuntosalien kunkuille, että se treenattu kroppa ei tee teistä yhtään sen miehekkäämpää, kuin nallukoista, päinvastoin. Ei kukaan tykkää sellaisesta miehestä, joka peilailee enemmän, kuin naiset. Jaiks. Jotenkas valitsen myöskin sen nallukan.

• No tuskinpa tuo laihempi nyt ainakaan mikään bodari on, ennemmin kuvittelisin tuon 120-kiloisen olevan se salipeilailija, tai sitten muuten vain semmoinen raskastekoinen kaveri.

• nainen28v-
        stellaria81 kirjoitti:

No tuskinpa tuo laihempi nyt ainakaan mikään bodari on, ennemmin kuvittelisin tuon 120-kiloisen olevan se salipeilailija, tai sitten muuten vain semmoinen raskastekoinen kaveri.

No, en sitä ajatellutkaan, mutta näitäkin on ns. hoikkia, treenaavia miehiä joilla on rasvaprossa tod. vähissä.Ja sen takia ajattelevat olevansa jotain ihmeellistä. No, kuitenkaan ei saa olla liian treeenattu mulle.
        Miehessä pitää olla sitä tiettyä rasvaa ja alkukantaisuutta.

• Kuinka pitkä olet ja paljonko painat?

• kendojanari
        nainen28v- kirjoitti:

No, en sitä ajatellutkaan, mutta näitäkin on ns. hoikkia, treenaavia miehiä joilla on rasvaprossa tod. vähissä.Ja sen takia ajattelevat olevansa jotain ihmeellistä. No, kuitenkaan ei saa olla liian treeenattu mulle.
        Miehessä pitää olla sitä tiettyä rasvaa ja alkukantaisuutta.

"Miehessä pitää olla sitä tiettyä rasvaa ja alkukantaisuutta."

Läski karvainen Karjala-lippisjuntti haussa?

• Molemmat voivat olla ihan hyviä, normaalipainon rajoissa olevia miehiä, mikäli ovat hyvässä fyysisessä kunnossa. Ei noista pysty mitenkään pelkän painon perusteella sanomaan kumpi olisi parempi.

• ätmi77

Oikea vastaus.

• ätmel

Myöntäisit nyt vain, että olet kiinnostuneempi kuivan kesän oravasta.

• ätmel kirjoitti:

Myöntäisit nyt vain, että olet kiinnostuneempi kuivan kesän oravasta.

No eikös se olisi hyvä vain jos joku tuota laihempaakin diggaisi, kun useimmat naiset täällä kuitenkin tuntuvat olevan enempi tuon nallekarhun perään?

Myönnettäköön että tuo 120-kiloinen tuntuu äkkiseltään aika painavalta, eli pitäisi kyllä olla sitten ihan jonkin verran rotevuutta siinä ruumiinrakenteessa ettei tuo massa tulisi pelkästä läskistä tai sitten överibodatuista lihaksista, mistä en myöskään niin kauheasti tykkää, kun silloin on jotenkin odotettavissa ettei sen miehen elämään mahdu mitään muuta kuin se kuntosali. Ei tuo hoikempi nyt kuitenkaan vielä ole lähellekään mitään anorektikon mittoja, ja siroluisempana sekä liikunnallisena varmasti oikein sopivan kokoinen.

• turvallinen_olo

Nallekarhu :)

• Kakkels

Nallesta

• Oletko ollut ruoka-aikana kotona?

• Evk1213

Nalle

• Oletko läskinainen?

• bvxzvbbcxf

Unohtui se oleellisempi kriteeri, eli vaihtelu pituudessa.

• ikisinkku74

Nallekarhu, mutta liian treenattu kroppa ei ole nätti. Masua ja pyöreyttä saa olla. Eikä mikään tiukka pylly.

• Gurpis

Ei ole merkitystä. Kumpikin kuulostaa oikein kivalta. Luonne ratkaisee.

• 14plus11

Miten voi olla 185cm/80kg ja atleettinen? Tuohan on todella laiha jos omaa edes vähänkin lihaksia

• klyyvari

Aivopestyjä lampaita on näköjään maa täynnä. En nopealla etsimisellä löytänyt parempaa, mutta tuossa

https://www.google.com/images?q=Rami Hietaniemi

on näköjään noin 180cm 85kg painija (painoluokan ja Wikipedian mukaan), tosin joissakin kuvissa paino voi olla enemmän tai vähemmän, jos painoluokka on muuttunut. Siitä voit sitten ekstrapoloida hyväkuntoisen 185cm 80kg vartalon, joka on täysin normaali ja potentiaalisesti atleettinen miehen vartalo. Mikä helvetin bigorexia/bbw idiokratia tätä maasta on tullut.

• ontuvavertaus
        klyyvari kirjoitti:

Aivopestyjä lampaita on näköjään maa täynnä. En nopealla etsimisellä löytänyt parempaa, mutta tuossa

https://www.google.com/images?q=Rami Hietaniemi

on näköjään noin 180cm 85kg painija (painoluokan ja Wikipedian mukaan), tosin joissakin kuvissa paino voi olla enemmän tai vähemmän, jos painoluokka on muuttunut. Siitä voit sitten ekstrapoloida hyväkuntoisen 185cm 80kg vartalon, joka on täysin normaali ja potentiaalisesti atleettinen miehen vartalo. Mikä helvetin bigorexia/bbw idiokratia tätä maasta on tullut.

Ja painijat vetää sen 5-10kg painoa pois kisohin nesteenä. Jota sitten tankataan takaisin ennen kisaa. Eli normaalipaino on todennäköisesti päälle 90kg.

• klyyvari

Oli normaalipaino tai ei niin tuossa painaa sen verran ainakin osissa kuvista, ja jo siitä pitäisi saada suhteellisuudentajua tähän keskusteluun, jossa on mennyt sekaisin terveellinen hyvä kunto (lihaskuntokin) ja iso koko.

• IkisM

Vastauksista voi päätellä että paljon on paksuja naisia vastaamassa. Voin kertoa ettei se teitä itseä yhtään hoikenna vaikka valitsisitte 150-kiloisen nallekarhun.

• Hyvin huomattu. Läskit naiset tahtovat ison miehen. Ei se niitä hoikenna, mutta tuntevat itsensä keijukaisiksi 150-kiloisen miehen rinnalla.

• funaswtf

Eikä siro ja hoikka nainen saa ätmiä näyttämään yhtään lihaksikkaammalta =)

• teddy.bear

Mitä sitten, vaikka iso mies ei läskiä naista hoikennakaan? Onhan sellainen miehen kokoinen kuitenkin kivampi.

• Naisasialooseri
        funaswtf kirjoitti:

Eikä siro ja hoikka nainen saa ätmiä näyttämään yhtään lihaksikkaammalta =)

Mistä päättelet ettei ATM ole muka lihaksikas?

• funaswtf

Terve ja vahva miesvartalo on aina hieno, kunhan ei ole mikään luonnoton steroidihirviö. Isossa nallekarhussa on kyllä jotain poikkeuksellista viehätysvoimaa :)

• NormaaliKroppaKiitos

Tuo 188/120 on joko kaamea läski, tai sitten joku sikaniskabodari. 185/80 taas ei voi olla kovin lihaksikas, koska painaa noin vähän. Tuo laihempi on siis todennäköisemmin sellainen normaalilla kropalla varustettu mies.

On se hauskaa kuinka jo normaalipainoinen mies on joidenkin naisten mielestä joku ylimielinen itsensä peilailija. Mitä se kertoo näistä naisista?

• rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Toi nallukka tietenkin

T. Nainen 172/60

• Naisasialooseri

185/80kg mies ei ole mikään kuikelo vaan lihaksikas jos rasvaprosentti on alhainen. Itse olen 173/69 ja myöskin lihaksikas, koskaan ei ole laihaksi kuikeloksi sanottu vaan lihaksikkaaksi ja veistoksen näköiseksi. Stallonekin painoi rambo kakkosen aikoihin noin 73kg ja hän on 178cm pitkä ja on todellakin lihaksikas.

Näistä kommenteista tosin näkee, että naiset haluavat läskin miehen. Mikähän mahtaa olla syynä, ettei vain olisi se että he eivät itsekään ole siroimmasta päästä.

• 160cm45kg

Ensimmäinen. Toinen painaa ihan liikaa (ja nallekarhusta tulee mieleen karvainen, ja karvaiset miehet ovat yök). Ensimmäinenkin on aika raskas, mutta aika pitkäkin... ottaisin lyhemmän ja kevyemmän. :--D

• 1naaras

Painaa ihan liikaa? Siis mihin painaa likaa, eikse kummiski itse läskinsä kanna? Onhan sellanen ylipaino tietty ikävää, jos estää liikkumisen..

• McFabulous

MItä sillä painolla on väliä on mies vai nainen? Jokainen tietää itse mikä miellyttää silmää! Itselle ei ihan laihat naiset sovi silmään ja ei myöskään ihan pallo. Eli unohdetaan ne ääripäät, joita näkee anorektikoissa ja Amerikassa. Painosta en välitä, tiedän vain kun näen sen, että toi on mulle just passeli! Se on niin monen asian summa. Ja sekin minkälaista ihmistä etsii, niin pitäisikö laihojen olla vain laihojen kanssa jne.? Heti ollaan naisista, että oltava paksu, jos mieskin on paksu ja toisinpäin. Olkaa rohkeita ja rakastakaa sen muotoisia ihmisiä kun haluatte.

• N53

185cm/80kg, hoikka, atleettinen

• athen

Molemmista:) Se ensimmäinen vaihtoehto on ehkä "tohtorismies" ja jälkimmäinen "duunari".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4416
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2451
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      64
      1452
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1171
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      123
      1089
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1036
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      95
      1006
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      967
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      105
      943
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      865
    Aihe