Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos sinulla on minun mielestäni kiinnostava profiili (esim. yhteisiä harrastuksia/mielenkiinnon kohteita) ja mahdut edes suurinpiirtein kriteereihini (ne eivät ole mitenkään ehdottomia), niin ”Moi. Haluaisitko tutustua?” on sellainen aloitus johon aivan varmasti vastaisin. Mutta jos profiilisi ei ole kiinnostava (esim. olet rankasti tupakoiva ja ryyppäävä sohvaperuna, tai et edes ole vaivautunut täyttämään profiiliasi kunnolla), niin sitten tuskin oikein minkäänlainen avausviesti saisi sitä kiinnostusta heräämään, vaikka toki kohteliaisuuttani vastaankin kaikkiin viesteihin jotka eivät nyt aivan sairaita ole.
Eli panostakaa nyt hyvät miehet vähän siihen omaankin profiiliinne ja osoittakaa naisille että olette tutustumisen arvoisia.
24.02.2015 21:38
Ei työttömyys ole minkäänlainen turn-offi, eli en todellakaan alkaisi tuon takia muuten mukavan oloista miestä karsastamaan. Saa olla myös pitkäaikaistyötön taikka ihan vain vapaaehtoisestikin huilitauolla irtisanomisen jälkeen, kunhan ei kuitenkaan ole elämäntavoitteena se pelkkä työnteon välttely, vaan on jonkinlaisia suunnitelmia siitä mitä haluaa tulevaisuudessa tehdä (sillä miehen elättäjäksi en ainakaan minä tällä hetkellä kykene).
24.02.2015 21:02
Noiden vinkkien sisältöhän on pitkälti se, että ole luonteva ja avoimen kiinnostunut, eli ei nyt sinänsä mitään ihan urpoja neuvoja. Mutta vähän kyllä ihmettelen että miksi miehet tarvitsevat jonkun gurun kertomaan heille tuon ennen kuin suostuvat uskomaan ettei se täydellinen välinpitämättömyys tai sen puoleen myöskään liian suora ehdottelu ole mikään paras mahdollinen iskutaktiikka. Lisäksi vaarana on se, että ulkoa opeteltu käytös alkaa hyvin äkkiä näyttämään vain naurettavalta, mikäli siinä tekee jonkun pienenkin virheen josta nainen huomaa feikkauksen.
24.02.2015 20:33
No jaa, minä olisin kyllä sinuna ehkä ennemmin investoinut saksiin, jos ei semmoisia vielä ennestään kotoa löydy...
24.02.2015 20:25
No minulle ainakin tuo ruuanlaittotaito on niin itsestäänselvä asia ettei sitä tulisi edes mieleen mainostaa treffikumppanilleni eikä sen puoleen kauheasti täällä palstallakaan. Totta hemmetissä sitä kokkaamista nyt tulee harjoiteltua joka ikinen päivä jos ei kiinnosta valmisruokia syödä eikä ole varaa syödä ulkona.
23.02.2015 23:45
On toi kyllä aika hassu setä. Tässä se opastaa miehille mitä koruja kannattaa käyttää jotta näyttäisi naisten himoitsemalta pahikselta. :D
https://www.youtube.com/watch?v=QjrvTpUbEK0
23.02.2015 21:51
No näinhän se valitettavasti taitaa nykyään olla. On se sentään hyvä että osaan itse tehdä kaikenlaista nikkarointi- ja huoltohommaa, sillä eihän nyt modernia miestä rohkene tämmöisissä pyytää auttamaan, kun voipi mennä herralta vaikka manikyyri piloille taikka myöhästyä kosmetologilta.
23.02.2015 21:44
Miksi pitäisi olla äitihahmo? En oikein usko että se minulta onnistuisi, vaikka pullan leipominen kyllä tarvittaessa onnistuu.
23.02.2015 21:35
No sehän tuossa miehessä onkin vikana kun näyttää liiaksi ulkonäköönsä keskittyneeltä. Ei siis yksinkertaisesti vain ole minun tyyppiäni tuollainen itsensä hinkkaaja, sillä en usko että minulla olisi kovinkaan paljon yhteistä hänen kanssaan. Itse pidän liikunnasta lähinnä sen liikunnan ilon takia ja sali on vain välttämätön paha jos meinaa jaksaa mukana raskaammilla vaelluksilla tms. mutta tuo mies on sen oloinen että se sali ja oma peilikuva on kaikkein tärkein asia maailmassa.
Ymmärrän kyllä ettei ulkonäkö aina kerro koko totuutta, mutta jos tässä nyt pelkän habituksen perusteella pitäisi arvioida, niin sanoisin että tuo mies vaikuttaa vähän liian tiukkapipolta pärjätäkseen minun kanssani (ja videoiden perusteella vähän yksinkertaiselta höpsöltä joka kuvittelee tietävänsä mistä naiset pitävät, mutta on aivan väärässä).
23.02.2015 20:43
No ei tuo nyt minusta mitenkään erityisen hitaalta etenemiseltä kuulosta, jos vain viikonloppuisin on mahdollista tavata. Pari kk on kuitenkin aikamoisen lyhyt aika päättää että haluaisiko viettää sen toisen kanssa mahdollisesti koko loppuelämänsä.
Jos nainen vaikuttaa muuten kiinnostuneelta, niin miksi ihmeessä jäät kiinni tuollaiseen pikkujuttuun josta et todellisuudessa voi päätellä yhtään mitään. Etkö tullut ajatelleeksi että nainen saattoi hieman yllättyä noista sanoistasi eikä oikein tiennyt miten olisi pitänyt vastata, jos ei tuommoisesta ole niin mahdottomasti kokemusta. Ehkä saisitkin sitä vastakaikua jos vain antaisit naisen hetken aikaa sulatella sanojasi.
Mutta jos nyt tuollaisesta tunteesi laimenevat ja olet heti valmis luovuttamaan ja etsimään uuden, niin tee se toki jo tässä vaiheessa äläkä tuhlaa naisen aikaa yhtään enempää tuon tuuliviireilysi kanssa. Lienee jo käynyt selväksi ettei nainen ainakaan ole pelkän pikapanon kannalla, joten jos sellaisesta oletkin enempi kiinnostunut, niin saanet sitä helpommin jostain muualta.
23.02.2015 20:19
No kyllähän tuo muuten ehkä menettelisi, vaikkakaan ei ihan minun tyyppiäni olekaan, mutta tuo vaahtoaminen karvojen ajelusta kyllä pistää mittarini miinukselle, ei mahda mitään.
Ja huomatkaa että tuolla teidän alfamiehellänne on myös korvikset. :-/
23.02.2015 00:09
Äh, sori, en taaskaan lukenut kunnolla tuota viestiä. Eli olit siis lähestynyt naisia, mutta he eivät olleet kiinnostuneita.
No itse en osaa varsinaisesti sitten sanoa että mikä mättää, sillä ei minulle ainakaan metsästys/kalastusharrastus olisi mikään turn-offi, vaan päinvastoin kiinnostavia, koska itsekin tykkään liikkua luonnossa (harrastan erävaellusta yms.). Kannattaisi minusta siis ainakin valikoida naisista sellaisia jotka tuntuvat profiilin perusteella olevan luontoihmisiä, sillä näiden joukosta voisi löytyäkin noita harrastuksia ymmärtävää seuraa.
22.02.2015 22:24
Oliko tämä vitsi? :D
Ihan siltä varalta ettei ollut, niin huomautan, että luultavasti niillä jotka sanoivat naisen löytyvän harrastuksista tai töistä oli mielessä jotakin muuta kuin metsästys/kalastus tai metsurin ammatti. Nimenomaan, jos harrastuspiiri on tuollainen, niin silloin ei kyllä ole toivoakaan löytää naista ns. sattumalta, vaan on pakko tehdä asian eteen jotakin aktiivisesti, vaikkapa sitten menemällä sinne nettideittiin ja myös tekemällä siellä aloitteita jollekin.
22.02.2015 22:17
No ehkäpä naisillakin on erilaisia mielipiteitä tästä karva-asiasta. Omasta mielestäni nyt kuitenkin karvojaan (muualta kuin päästä) ajeleva mies on vähän epämiehekäs, aivan samaan tapaan kuin joidenkin miesten mielestä meikkaamaton nainen on epänaisellinen. En väitä ettenkö voisi sitä sietää jos mies muuten olisi täydellinen, mutta noin lähtökohtaisesti ajatus on hieman vastenmielinen, ja minkäs sitä vieteilleen mahtaa. :D
22.02.2015 22:07
Muistan kyllä sieltä kaukaa teini-iästä, kun ei ollut paljon muita vaihtoehtoja kuin ne paskat libresset tai alwayssit. Mutta nykyään on onneksi jo keksitty kestositeet, jotka tekevät elämän huomattavasti mukavammaksi. :)
22.02.2015 22:00
No mulla oli kyllä aikamoisen tylsää. kurja keli, niin ei oikein ulkoilukaan houkutellut. Tylsistelin lähinnä opiskelemalla sekä kämppää siivoamalla.
22.02.2015 21:33
En nyt ala tähän mitään tarkkaa viestimallia väsäämään, mutta yhden pikku vinkin voisi kertoa, jolla kuka tahansa mies saa parannettua mahdollisuuksiaan aika roimasti. Tämä vinkki on näinkin monimutkainen:
Ole kiinnostunut.
Eli suomeksi, kirjoita naiselle vain jos olet hänestä oikeasti kiinnostunut, jolloin viestin sisältö voi yksinkertaisesti olla selvitys siitä mikä naisen profiilissa oli kiinnostavaa.
Valitettavan usein viestejä tuntuu tulevan miehiltä jotka eivät ole edes lukeneet profiilia, vaan ainoa kiinnostuksen herättänyt asia on kuva, ja sitten on vain hätäpäissään raapustettu jotain täysin aivokuollutta ja joskus sisäisiä ristiriitojakin sisältävää tekstiä.
22.02.2015 21:29
no miksi vatussa sinun sitten pitää ehdottomasti saada akateeminen nainen juuri sieltä pk-seudulta, kun lähempääkin aivan varmasti löytyisi?
22.02.2015 21:18
Itselläni on tuolla nettideitissä juurikin samanlaisia ongelmia, eli viestejä tulee yksinomaan kriteerieni ulkopuolella olevilta miehiltä, ja minulla siis on kriteereinä ainoastaan ikä, lapsettomuus, tupakointi harvoin, alkoholia kohtuudella ja liikuntaa säännöllisesti. Silti minusta tuntuvat olevan kiinnostuneita yksinomaan ne harvat miehet jotka eivät noita kriteerejä täytä.
Miesten tähän ketjuun aloittajalle antamat vastaukset ovat aika lailla kahtiajakautuneita, eli jotkut ovat sitä mieltä että hän on epäkiinnostava ja toiset taas eivät uskalla kirjoittaa koska pitävät häntä niin korkeatasoisena.
Koska kuitenkin näyttää siltä että ainakin tämän palstan miehistä valtaosa jättää ap:n kaltaiselle naiselle kirjoittamatta nimenomaan siksi että kuvittelee hänet nirsoksi, tyhmäksi, liian vanhaksi yms. niin tuntuisi kyllä järkevimmältä vaihtoehdolta pysyä vain passiivisena ja odotella niitä aloitteita miehiltä jotka varmuudella ovat kiinnostuneita, eikä yrittääkään itse lähestyä näitä kiukkupusseja.
22.02.2015 21:16
Oijoi. Sinun pitäisi yrittää kokonaan pidättäytyä ostamasta niitä sheivaushöyliä kotiisi, niin ehkä sitten pääsisit tuosta onnettomasta tavasta eroon ja voisit saada joskus naisenkin. :D
22.02.2015 21:08
21 / 137