Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Jos sinulla on minun mielestäni kiinnostava profiili (esim. yhteisiä harrastuksia/mielenkiinnon kohteita) ja mahdut edes suurinpiirtein kriteereihini (ne eivät ole mitenkään ehdottomia), niin ”Moi. Haluaisitko tutustua?” on sellainen aloitus johon aivan varmasti vastaisin. Mutta jos profiilisi ei ole kiinnostava (esim. olet rankasti tupakoiva ja ryyppäävä sohvaperuna, tai et edes ole vaivautunut täyttämään profiiliasi kunnolla), niin sitten tuskin oikein minkäänlainen avausviesti saisi sitä kiinnostusta heräämään, vaikka toki kohteliaisuuttani vastaankin kaikkiin viesteihin jotka eivät nyt aivan sairaita ole.

Eli panostakaa nyt hyvät miehet vähän siihen omaankin profiiliinne ja osoittakaa naisille että olette tutustumisen arvoisia.
  2. Itselläni on tuolla nettideitissä juurikin samanlaisia ongelmia, eli viestejä tulee yksinomaan kriteerieni ulkopuolella olevilta miehiltä, ja minulla siis on kriteereinä ainoastaan ikä, lapsettomuus, tupakointi harvoin, alkoholia kohtuudella ja liikuntaa säännöllisesti. Silti minusta tuntuvat olevan kiinnostuneita yksinomaan ne harvat miehet jotka eivät noita kriteerejä täytä.

Miesten tähän ketjuun aloittajalle antamat vastaukset ovat aika lailla kahtiajakautuneita, eli jotkut ovat sitä mieltä että hän on epäkiinnostava ja toiset taas eivät uskalla kirjoittaa koska pitävät häntä niin korkeatasoisena.

Koska kuitenkin näyttää siltä että ainakin tämän palstan miehistä valtaosa jättää ap:n kaltaiselle naiselle kirjoittamatta nimenomaan siksi että kuvittelee hänet nirsoksi, tyhmäksi, liian vanhaksi yms. niin tuntuisi kyllä järkevimmältä vaihtoehdolta pysyä vain passiivisena ja odotella niitä aloitteita miehiltä jotka varmuudella ovat kiinnostuneita, eikä yrittääkään itse lähestyä näitä kiukkupusseja.