Sinkkunainen

649872457

On iältään 42 - 62 v. Asuu pääkaupunkiseudulla. Käy toimistotyössä. Eronnut pitkäaikaisesta liitostaan (17) pari vuotta sitten josta 2 aikuista lasta.Nukkuu kahden kissansa kanssa
Etu- Töölössä yksiössä.On epätoivoinen uuden sulhon suhteen. Laskee rimaa joskus poistaa sen kokonaan.
Ei harrasta liikuntaa. Yrittää tiputtaa ylimääräisiä 5 kiloa, siis ilman liikuntaa.Käy laivalla tansseissa useamman kerran vuoteen ja yrittää löytää ns. piikipaikan.
Pitää yhteyttä puhelimitse laivalla tapaamaansa pohjoisen kaljuuntuneeseen mieheen.
Sunnuntaisin syöttää puluja

13

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43268976

Lukee viikonlopun hesarit kotona ja muut töissä.
      Ottaa boolia perjantai-iltana ja iskee yhden yön seuraa lähikapakasta.

• Ja mikäs olikaan tämän tiedon lähde? Ainoat mitkä noista osui oli tuo epätoivo (mutta vain ajoittain) sekä toisinaan myös yhteydenpito pohjoisen kaljuuntuneisiin miehiin, kun ei nettitreffeillä ketään muuta näytä enää kiinnostavan. :D

• 53427859

Tässä on osa totta ja osa kuvitteellista fiktiota , Yritän miehenä tunnistaa sinkun ennen seuraavalle laivareissulle lähtemistä. Ehkä omalta osaltani pystyn hieman lievittämään yksinäisyyden tuskaa tai ehkä en jos kemiat ei kohtaa.D

• suttura12345

Hänellä on kukkamekko silmälasit ja varrelliset korkokengät......

• Oikeastaan (Ja ihan suoraan sanottuna) täällä ei ole juuri mitään muuta kiinnostavaa kuin tällaiset satunnaisuudet, spekulaatiot ja oletelmat. Tämäkin on vallan hauska. Tämä on niin hauska, että ovi vessassa kopsahtelee itsestään.

Taitaa tuulla.

(naurua)

• Oma lempiharrastukseni on erilaisten hahmojen luominen. Jossain vaiheessa käy niin, että ne perkeleet lähtevät liikkeelle. Aina kuitenkaan ei näin käy. Oikeastaan suurin mysteeri ei ole se miksi jokin ei toimi, vaan se kuinka sitä analysoidaan.

(reps)

• Sonne kirjoitti:

Oma lempiharrastukseni on erilaisten hahmojen luominen. Jossain vaiheessa käy niin, että ne perkeleet lähtevät liikkeelle. Aina kuitenkaan ei näin käy. Oikeastaan suurin mysteeri ei ole se miksi jokin ei toimi, vaan se kuinka sitä analysoidaan.

(reps)

Analyysin tarkoitus on tuotteen kehittäminen. Analyysillä ei voi brassailla. Kirkollisissa piireissä jankuttaminen ja toistaminen kuuluu muuttumattomana osana liturgiaan. Samoja asioita pyöritellään kuulijoiden korvissa vuodesta ja sukupolvesta toiseen. Samaa tekniikkaa käyttävät mainostajat ja trendien luojat. Kun tarpeeksi on pamistu, tuote lähtee liikkeelle. Aina ei kuitenkaan näin käy.

Se on palaverin paikka.

(naurua)

• Sonne kirjoitti:

Analyysin tarkoitus on tuotteen kehittäminen. Analyysillä ei voi brassailla. Kirkollisissa piireissä jankuttaminen ja toistaminen kuuluu muuttumattomana osana liturgiaan. Samoja asioita pyöritellään kuulijoiden korvissa vuodesta ja sukupolvesta toiseen. Samaa tekniikkaa käyttävät mainostajat ja trendien luojat. Kun tarpeeksi on pamistu, tuote lähtee liikkeelle. Aina ei kuitenkaan näin käy.

Se on palaverin paikka.

(naurua)

Asuin itse Etu-Töölössä Malminkadulla naapurinani synagooga. Siinä oli toisinaan tiivis tunnelma, siis siinä kadulla, Harmikseni en jaksanut jäädä katselemaan taloyhtiön putkiremppoja, vaan lähdin nostelemaan.

(reps)

• Sonne kirjoitti:

Asuin itse Etu-Töölössä Malminkadulla naapurinani synagooga. Siinä oli toisinaan tiivis tunnelma, siis siinä kadulla, Harmikseni en jaksanut jäädä katselemaan taloyhtiön putkiremppoja, vaan lähdin nostelemaan.

(reps)

Tämän analyysin lopputuloksena näkisin, että tuotetta on niin vaikea kehittää, että se on jätettävä oman onnensa nojaa. Asia on hieman samanlainen kuin se on siinä missä raja vedetään Kampin ja Töölön väliin.

Ehdotan Arkadiankatua.

(naurua)

• Sonne kirjoitti:

Tämän analyysin lopputuloksena näkisin, että tuotetta on niin vaikea kehittää, että se on jätettävä oman onnensa nojaa. Asia on hieman samanlainen kuin se on siinä missä raja vedetään Kampin ja Töölön väliin.

Ehdotan Arkadiankatua.

(naurua)

Itse olen kokenut ehkä elämäni suurimman pettymyksen Arkadiankadulla. Yleensä aina puolustan naista, mutta tässä tapauksessa jokin teatraalinen varietee fasadi putosi kuin verho estradille. Se oli alaston hetki. Minua lähes kouraisi sen kylmyys, piittaamattomuus ja ylenkatsominen. Siis puhun omasta tunneskaalastani.

Olen kolme kertaa elämäni aikana muuttanut käsitystäni naisesta. Tämä oli niistä toinen.

(reps)

• 986654

Voi hyvin olla ettei sinkussa tuossa iässä ole kehitettävää ( tosi harmi ) niin hän jää estradille.
        Mutta sinkulla on toivoa tahtoa ja luottamusta paremmasta, kun ohi kiitävä onnen hetkikin
        miehen vieressä on parempi kuin yksinolo yksiössä Etu -Töölössä.
        Siispä hän suuntaa askeleensa Zetoriin ja siitä edelleen Tallinnan laivalle.
        Kesäisin hän lomailee äitinsä luona Kihniössä

• 345688
        Sonne kirjoitti:

Itse olen kokenut ehkä elämäni suurimman pettymyksen Arkadiankadulla. Yleensä aina puolustan naista, mutta tässä tapauksessa jokin teatraalinen varietee fasadi putosi kuin verho estradille. Se oli alaston hetki. Minua lähes kouraisi sen kylmyys, piittaamattomuus ja ylenkatsominen. Siis puhun omasta tunneskaalastani.

Olen kolme kertaa elämäni aikana muuttanut käsitystäni naisesta. Tämä oli niistä toinen.

(reps)

Uskomatonta mutta Sonne on nykyisin palstan tervepäisin kirjoittaja ja ainoa jonka viestit jaksaa lukea kokonaan.

• 7345091

Hienoa. Sonne kehiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      134
      7386
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      21
      2737
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      287
      1434
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      200
      1146
    5. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1089
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      78
      1018
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      992
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      851
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      15
      813
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      806
    Aihe