Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No jaa, kyllähän minulle monesti tulee semmoisista kovin sliipatuista ja selkeästi ulkonäköönsä paljon panostavista miehistä vähän semmoinen itsekeskeinen vaikutelma
Esim. tuo artikkelin kuvassa oleva mies on minusta sekeästi "liian komea" herättääkseen kiinnostukseni, eli enpä uskoisi lämpeneväni tutustumselle vaikka mies tulisi minua itse iskemään. Kiinnostuksen toki voisi herättää jokin muu asia kuin ulkonäkö, jos vain tuntisin miehen paremmin, mutta sinänsä tuon miehen ulkonäkö siis on huono minun iskemistäni ajatellen.
19.02.2015 13:05
No riippuu toki miehestä että mitä pitää naisessa kiinnostavana, mutta omasta mielestäni minulla on mielenkiintoisia harrastuksia (erävaellus, maastopyöräily) ja lisäksi myös semmoista käytännön kekseliäisyyttä, eli osaan korjata kaikenlaista monesti aika luovalla tavalla.
Koulutus tuskin miehiä pahemmin kiinnostaa ja työttömyyden ainakin toivon olevan neutraali asia, kunhan yritän kaikin tavoin välttää rahallista hyötymistä miehestä.
18.02.2015 20:53
Voithan esim. s24:sta etsiä miehiä joilla on rastitettuna se "seksi"-kohta. Kuvittelisin että ainakin näistä kaikki olisivat valmiita myös pelkkään seksisuhteeseen, vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja siinä rastittuna.
18.02.2015 20:21
Jälleen tämä järjen riemuvoitto, eli että pitkään profiilia pitänyt nainen on vain seksiseuraa hakemassa.
No, ymmärrän kyllä että voipi se päättelytaito olla joillakin hiukkasen heikompi kuin toisilla, ja eipä tuo sinänsä minua haittaakaan, koska etsiskelen kuitenkin elämänkumppanikseni semmoista suhteellisen täysjärkistä miestä.
18.02.2015 20:18
Pitäisiköhän tähän jotain järkevämpääkin yrittää vastata.
Helpointa itselleni tietysti on, jos kykenen keksimään jonkun tekosyyn jonka varjolla voin sitä kiinnostavaa miestä puhutella (tai siis itseasiassa välttämätöntähän se on, ei minusta ole pyytämään ketään noin vain treffeille).
Muutamaan mieheen olen tuota kokeillut, mutta eipä ole tuottanut tulosta, eli joko mies ei ole osoittanut minkäänlaista vastakaikua, tai sitten on jotenkin tuntunut jäätyvän niin pahasti että on pakko ollut lopettaa se grillaaminen.
18.02.2015 20:01
No en minä vaan ole mitään kiinnostuksen osoituksia miehiltä saanut, vaikka joskus olen siellä aika aktiivisestikin kirjoitellut. Kyllä se on juurikin sitä että kun kysyy ratkaisua johonkin tekniseen ongelmaan, niin silloin saa vastauksen nimenomaan sitä koskien, ja jos yrittäisi kysellä treffien perään, niin mitä luultavimmin saisi passituksen nettideittiin…
18.02.2015 19:55
Mitä siis käytännössä olet tehnyt osoittaaksesi kiinnostuksesi jotain naista kohtaan?
En muista olitko se sinä vain joku muu joka täällä kertoi esittävänsä treffipyyntöjä kadulla täysin tuntemattomille naisille, mutta jos noin pahaksi on autismi päässyt äitymään, niin sitten kannattaisi ehkä tosiaan lueskella vähän niitä pelimiesoppaitakin jotta pääsisi edes jotenkin hajulle normaalin käyttäytymisen alkeista.
18.02.2015 19:38
"Yksikään mies, ytmi taikka ätmi tällä palstalla ikinä ei ole syyllistynyt samanlaiseen henkilökohtaiseen julmuuteen kuin mitä nuo keski-iän ylittäneet kurpat"
Aika valikoiva muisti sinulla kyllä tuntuu olevan...
18.02.2015 19:30
Noinkohan mahtaa olla? Itseäni ei tosin nettipelaaminen jaksa kiinnostaa, mutta mitä nyt joillakin harrastusfoorumeilla olen pyörinyt, niin ihan turha niistä on mitään seuraa kuvitella löytävänsä kun suurin osa on perheellisiä eikä sinkutkaan tunnu siellä olevan muusta kiinostuneita kuin siitä harrastuksesta.
18.02.2015 12:14
No totta kai sieltä löytyy miehiä jotka kelpaisivat minulle, mutta kun minä en sitten kelpaa heille.
18.02.2015 12:09
En mitenkään.
Seuraava aihe.
17.02.2015 23:05
No sinulle varmaan sopisikin. Ainahan voisit viettää aikaasi sinkkupalstalla kun vaimon kanssa ei pysty mitenkään keskustelemaan. :)
17.02.2015 21:09
Eipä voi tietää tulevaisuutta, mutta kovin epävarmaahan se treffeille pääseminen on jos ei itse jotakuta pyydä. Pitää nyt tässä tuumata että viitsiikö moiseen turhuuteen käyttää aikaansa minkä verran.
17.02.2015 21:06
Siis väitätkö että naiset kiinnostuisivat miehestä nimenomaan sen takia että huomaavat muidenkin naisten olevan hänestä kiinnostuneita?
En toki voi kaikkien naisten puolesta puhua, mutta itselleni se miehen suosio muiden naisten keskuudessa on kyllä sinänsä vain miinusta, sillä en todellakaan jaksa mitään kilpailua. Tietysti on mahdollista että mies jonka itse koen kiinnostavaksi sattuu olemaan kiinnostava myös monien muiden naisten mielestä, aivan kuten naisissakin on niitä yleisesti kauniiksi tunnustettuja yksilöitä.
Mutta kuten nyt tässä taannoin tuli taas todettua, niin kyllä se miehen liian suuri liian läheisten naistuttavien määrä on se mikä saa minut poikkeuksetta lyömään hanskat tiskiin asian suhteen, mikäli mies ei millään tavalla edes yritä osoittaa että olisin hänelle yhtään noita muita naisia tärkeämpi ihminen.
17.02.2015 20:54
No ei kai se tilan järjestäminen ole mikään ongelma jos intoa tapahtuman järkkäämiseen löytyisi, saahan sitä ulkotiloissakin kokoontua.
Tiedotus vain olisi kyllä jonkin asteinen ongelma, sekä se että tuskinpa moni jaksaisi kovin pitkälle lähteä kotikaupungistaan moisen tapahtuman vuoksi.
17.02.2015 20:26
Siinä nääs mies kertoo mitä naiset haluavat, eli kaikki naiset tosiaan rakastavat tapella siitä yhdestä ja samasta miehestä...
17.02.2015 20:20
Eipä tuolla kommunikoinnin tasolla varmaan mitään kovin syvällistä sielunkumppanuutta pääse syntymään. :D
Mutta eipä se nyt varmaan niin haittaakaan, kun toinen on tyytyväinen siihen että saa sievän piian ja patjan, ja toiselle taas riittää että saa ilmaisen asunnon ja ylläpidon.
17.02.2015 19:58
No pitää kylä myöntää etten itse väänny ihan tuohon vasemmanpuolimmaisen naisen asentoon, kun en ole venyttelyä venyttelyn vuoksi ikinä oikein harrastanut.
Mutta jos kurppuuden määritelmä on vain se yli 30 v ikä, niin veikkaanpa että aika moni parikymmentäkin vuotta joogaa tms. harrastanut kurppa tuohon pystyykin.
17.02.2015 19:24
No esimerkiksi tuo Lars Monsen on minusta aika miehekäs. Kelpaisi mullekin tuommoinen eräjorma retkikaveriksi.
http://areena.yle.fi/tv/2295842
16.02.2015 22:05
Mikä ihme sulla oikein on jos toisten nettikirjoittelu noin vituttaa. :D
16.02.2015 22:00
23 / 137