Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Shakki on minustakin hieno peli. Valitettavasti olen vain itse liian keskittymiskyvytön ja tyhmä pärjätäkseni siinä kenellekään oikealle harrastajalle, mutta shakkitehtäviä on joskus hauska ratkoa itsekseen.
05.02.2015 21:44
No kyllä ainaskin Kasparoville on joku nainen antanut, ja kyllähän tuo mullekin olisi kelvannut ainakin paremmin kuin joku kiekkoa lätkivä juntti:
”Kasparovin yksityiselämä on ollut värikästä. Hän kävi ensimmäisen vaimonsa kanssa kiihkeän taistelun tyttärensä huoltajuudesta. Tytär päätyi asumaan äitinsä kanssa New Yorkiin, eikä Kasparov saa tavata häntä. Toisessa avioliitossa syntynyt poika Vadim asuu äitinsä kanssa Moskovassa. Nyt Kasparov elää kolmannessa avioliitossaan vaimonsa Darjan kanssa. Heille syntyi vuonna 2006 Aida-tytär.” (Wikipedia: Garri Kasparov)
05.02.2015 21:12
Ai minäkö se nyt tässä olen hypergaminen, kun toivoisin että miehellä olisi edes tietyiltä osin samoja ominaisuuksia kuin itselläni? Eikö sitten se, että vanha, läski yhärimies lähestyy itseensä verrattuna nuorta, hoikkaa lapsetonta naista, ole hypergamiaa?
05.02.2015 21:07
No oho. Kas kun en itse keksinyt tuota että voisikin nyt tässä opiskelukituuttamisen aikana vain yksinkertaisesti alkaa pommittamaan vanhoja luokkakamuja rahankerjuuviesteillä. Sehän olisi perin kätevää.
05.02.2015 21:01
Nevah!
05.02.2015 00:06
Tarkoitin siis että noista miehistä eivät ne pikkarit tule ikinä kastumaankaan vaikka kuinka yrittäisi.
Ehkä se ei ole oleellista täysin aseksuaaleille ihmisille, mutta luulisin että suurin osa miehistäkin haluaisi kuitenkin seurustelukumppanikseen naisen jonka kanssa sitä seksiä pystyisi edes jotenkin yrjöämättä harrastamaan.
04.02.2015 23:51
Olenhan mää kurppa ja haluaisin oman koiraskurpan, mutta kun nämä kaverit ovat mielummin yksin elleivät saa teiniä.
04.02.2015 23:26
No ei kelpaa rapakuntoiset, yliläskit, tikkulaihat, 20 vuotta vanhemmat tai kehitysvammaiset yksinkertaisesti siitä syystä että pikkarit ei kastu, ja muut miehet taas eivät ole minusta kiinnostuneita.
04.02.2015 23:19
Miksi ihmeessä et naisena panisi miestä? Kyllä mää vaan panisin jos semmoisen joskus omakseni saisin.
04.02.2015 23:12
Päästää liikaa tuulta läpi etupuolelta ja selkäpuolelta on repun alla liian kuuma.
04.02.2015 23:10
http://indulgy.com/post/mco1xMLHF1/you-dont-have-bigger-balls-than-memine-had-to-b
04.02.2015 23:07
No voisihan sitä pukeutua vähän naisellisemmin hameeseen ja villakangastakkiin tms. mutta kun ei oikein ole edes mitään paikkaa missä voisi esitellä itseään sellaisissa vermeissä. Arkena on käytännössä pakko pyöräillä jos meinaa johonkin ehtiä ja tuollaiset vaatteet eivät siihen yksinkertaisesti sovellu. Ja mukavuudenhaluisena ihmisenä vietän viikonlopun vapaat mielummin ulkoillen kuin jossain meluisassa baarissa tylsistellen.
04.02.2015 23:02
No tuo vajaat pari vuotta seurustelua ei kyllä minusta ole mikään ihan mitätön saavutus, kun ottaa huomioon että monet ovat vielä täyskokemattomia.
Vähän erikoista kyllä minusta jos ei tuostakaan ole se naispelko hälventynyt. Ehkäpä jonkinlainen ammattiapu tosiaan olisi tuossa tilanteessa hyödyllistä.
04.02.2015 22:51
No ehkäpä liikun vähän sellaisissa piireissä että useimmat tuntemani miehet harrastavat liikuntaa ihan jonkin verran, mutta mitään bodarityyppiä kukan noista pätkistä ei ole. Enkä voi myöskään sanoa ketään heistä naamaltaan mitenkään komeaksi. Ainakin yksi kihloissa oleva on ollut työttömänä jo pitempään (opiskelee amk:ssa), muut lienevät jonkinlaisissa töissä, mutta tuskinpa missään erityisen hyväpalkkaisessa. Tuota viimeistä asiaa en ole myöskään päässyt keneltäkään mittaamaan, valitettavasti.
04.02.2015 22:41
Siis mistä sää oikeasti löydät sen järjettömän joukon lihavia vanhoja yhärinaisia jotka vaativat itselleen liikunnallisia lapsettomia miehiä? Ainakin tällä palstalla tuota jauhavat yksinomaan miehet. Ja lisäksi vanhat miehet jauhavat loputtomasti sitä kuinka heille kuuluisi nuori nainen.
Itse en ole lihava enkä yh, ja voisin ottaa ehkä max. 10v vanhemman miehen, ehkä jopa yhärin jos nyt oikein hyvin natsaisi. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole ainakaan kokonaan epäterveistä elämäntavoista johtuvaa puhdasta läskiä.
04.02.2015 22:36
Mää tunnen kyllä aika hemmetin monta 170 cm:n pinnassa olevaa miestä joilla ei ikinä ole ollut mitään naistensaantivaikeuksia.
04.02.2015 21:34
Tai sitten aloitus saattoi otsikon perusteella näyttää mielenkiintoiselta, mutta avattuaan huomasikin sen olevan ihan paskaa.
Miksi tarvitset jonkun mittarin kertomaan sinulle onko sinun laittamasi viesti hyvä vai huono?
04.02.2015 21:31
Jos miehet kerta väittävät että monilla lyhyilläkin naisilla on miehen pituuskriteerinä se 180+ cm, niin enpä voi väittää vastaan kun en ole itse asiaa niin tarkoin selvitellyt.
Mutta luultavasti nämä naiset ovat sitten muutenkin niin suosittuja että heillä on varaa tuollaisia vaatimuksia esittää. Vähemmän suosituilta tavisnaisilta tuskin tuollaisia vaatimuksia löytyy. Minusta esim. 170 cm mies on ihan riittävän pitkä, koska on minua pitempi, ja tosiaan käyhän joillekin naisille selvästi itseään lyhyempikin.
04.02.2015 21:27
Saman meinasin itsekin juuri mainita. Minusta se katsojien määrä oli siinä entisessä täysin turha ominaisuus.
04.02.2015 21:20
No mitkäs tässä nyt sitten ovat niitä sallittuja ulkonaolopaikkoja?
Tänään pistin elämän risaiseksi ja kävin ihan keskustassa asti sekä kirjastossa. Muuten ns. ihmisten ilmoilla tulee oltua aika vähän, kun en ole töissä ja opiskelukaveritkin on aivan eri maailmasta kuin mitä itse olen. Kuntosalilla käyn pari kertaa viikossa, mutta siellä nyt on aivan turha kuvitella että kukaan sinkkumies tulisi puhumaan, vaikka naisten ja varattujen miesten kanssa juttu luistaakin ihan hyvin. Ja muut liikuntaharrastukset (lenkkeily, hiihto, hyöty- ja huvipyöräily) onkin sitten semmoisia ettei niissä juuri muihin ihmisiin törmää.
04.02.2015 21:10
27 / 137