Fuckbuddyja haluavan naisen ja naisen, joka on käyttänyt fuckbuddeja, persoonallisuudenpiirteet? Miten siis tunnistaa tälläinen nainen jo etukäteen, ettei kuluttaisi turhaan aikaa naiseen. Onko näiden naisten käyttäytymisessä joitain yhteisiä piirteitä? Onko muita tunnistamiskeinoja?
Miten tunnistan huonon naisen - osa 1?
119
513
Vastaukset
- viemärin_ääni
No tuskin sitä ainakaan naamasta näkee. Kaverini näyttää ihan enkeliltä ja pukeutuu siveellisesti, mutta on takuulla paneskellut yli 200 miehen kanssa, ikää ei ole vielä edes 30. Mies luulee saavansa aarteen, mutta iskeekin kätensä paskaan.
- Salikisu
Niin ei vakiseksi kamu ole kyllä sama asia kun tuo ,et on ollut monen kans. Tollahan just estää ja rajottaa kumppanien määrää. Hei haloo.Selvyyden vuoks fuckbuddy on yhtäkuin seksiä saman kumppanin kanssa ilman sitomuksia.
Salikisu kirjoitti:
Niin ei vakiseksi kamu ole kyllä sama asia kun tuo ,et on ollut monen kans. Tollahan just estää ja rajottaa kumppanien määrää. Hei haloo.Selvyyden vuoks fuckbuddy on yhtäkuin seksiä saman kumppanin kanssa ilman sitomuksia.
Samaa mieltä. Kyllähän sitä mielummin ottaa sellaisen miehenkin, jolla on ollut vakinaisempia kumppaneita, kun et olisi joka viikonloppu vaihtanut naista kun sukkaa.
Mutta eipä sitä mistään oikein tiedä, millaisen seksuaalihistorian toinen omaa. Joku voi kertoa omasta historiastaan hyvinkin avoimesti ja seikkaperäisesti.
Mua itseäni ei ainakaan kiinnosta tietää yksityiskohtaisesti miehen henkilökohtaisista asioista. Riittää tieto, että on kokemusta.- ktn-jokafuckbuddyilee
Avoimuudella voittaa. Kannattaa nopeasti tehdä selväksi, että haluaa naisen joka on harrastanut seksiä vain parisuhteessa ja mielellään mahdollisimman vähän niitäkin partnereita ollut. Sitten voivat toisella tavalla seksuaalisuuteen suhtautuvat naiset suoraan välttää sua. :)
- fufuu
Samaa mieltä. Ei tuota asiaa oikeen muuten kannata lähtee tuomaan esiin kuin itsensä kautta. Eli juuri noin, että haluaa siveellisen naisen yms. Tosin tuo toteamus varsinkin alkumetreillä, saa kyllä aikaan niin vahvat sekopäävibat miehen ympärille, että ei varmaan tarvitse olla huolissaan hyvistä, eikä huonoista naisista. Asteen verran hurahtaneista ehkä jos nainen on vielä tuon jälkeenkin kiinnostunut. :D
- AfTötterström
pimppaloora kirjoitti:
Samaa mieltä. Kyllähän sitä mielummin ottaa sellaisen miehenkin, jolla on ollut vakinaisempia kumppaneita, kun et olisi joka viikonloppu vaihtanut naista kun sukkaa.
Mutta eipä sitä mistään oikein tiedä, millaisen seksuaalihistorian toinen omaa. Joku voi kertoa omasta historiastaan hyvinkin avoimesti ja seikkaperäisesti.
Mua itseäni ei ainakaan kiinnosta tietää yksityiskohtaisesti miehen henkilökohtaisista asioista. Riittää tieto, että on kokemusta."Riittää, että on kokemusta." WTF? Ja mihin universaaliin totuuteen tuo perustuu?
AfTötterström kirjoitti:
"Riittää, että on kokemusta." WTF? Ja mihin universaaliin totuuteen tuo perustuu?
Mun universaaliin totuuteen. Ja sehän riittää :D
Kertoo miehen sosiaalisista taidoista, jos hänellä on kokemusta naisista. Ja haluan, että mies osaakin sängyssä jotain, edes niitä perusjuttuja. Ja panosuhteessahan se on äärimmäisen tärkeää, eiks je?- Ujo.atm25
fufuu kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei tuota asiaa oikeen muuten kannata lähtee tuomaan esiin kuin itsensä kautta. Eli juuri noin, että haluaa siveellisen naisen yms. Tosin tuo toteamus varsinkin alkumetreillä, saa kyllä aikaan niin vahvat sekopäävibat miehen ympärille, että ei varmaan tarvitse olla huolissaan hyvistä, eikä huonoista naisista. Asteen verran hurahtaneista ehkä jos nainen on vielä tuon jälkeenkin kiinnostunut. :D
Mitä sekopäistä siinä nyt muka on jos ei halua mitään yleistä spermaviemäriä itselleen?
- Anonyymi
Tämäpä just.
- Anonyymi
ktn-jokafuckbuddyilee kirjoitti:
Avoimuudella voittaa. Kannattaa nopeasti tehdä selväksi, että haluaa naisen joka on harrastanut seksiä vain parisuhteessa ja mielellään mahdollisimman vähän niitäkin partnereita ollut. Sitten voivat toisella tavalla seksuaalisuuteen suhtautuvat naiset suoraan välttää sua. :)
Miehet valehtelee että ovat itse siveitä. Kullia uirettu ties missä.
- Anonyymi
Ujo.atm25 kirjoitti:
Mitä sekopäistä siinä nyt muka on jos ei halua mitään yleistä spermaviemäriä itselleen?
En minäkää halua joka reikää kairaavaa ukkoa😆
- ihmettelen
no mitä vikaa fuckbuddya pitävässä on, parempihan se on jos sinkkuna hoitaa seksin jonkun vakipanokumppanin kanssa kuin että hakee aina netistä tai baarista uuden?
Vakipanoja harrastaneissa naisissa tai miehissä on semmoinen vika ettei sellaisen kanssa seurustellessaan voi oikein lähteä mihinkään yön yli reissuun, sillä koska tämä tyyppi ei ole joutunut harjoittelemaan omien tarpeidensa hoitamista käsipelillä, on hänen pakko pokata yön ajaksi toinen mies/nainen.
Eli kyllä tuollainen tapaus nyt on vain auttamatta pudonnut pois ainakin niiden ihmisten p/s-markkinoilta jotka haluavat joskus päästä tuulettumaan vaelluksella tai muuten vain tykkäävät matkustella.stellaria81 kirjoitti:
Vakipanoja harrastaneissa naisissa tai miehissä on semmoinen vika ettei sellaisen kanssa seurustellessaan voi oikein lähteä mihinkään yön yli reissuun, sillä koska tämä tyyppi ei ole joutunut harjoittelemaan omien tarpeidensa hoitamista käsipelillä, on hänen pakko pokata yön ajaksi toinen mies/nainen.
Eli kyllä tuollainen tapaus nyt on vain auttamatta pudonnut pois ainakin niiden ihmisten p/s-markkinoilta jotka haluavat joskus päästä tuulettumaan vaelluksella tai muuten vain tykkäävät matkustella.Häh? Millä planeetalla sä asut? Vakipano ei tarkoita sitä, että jokaikinen yö nussitaan kun kanit, vaan ehkä kerran-pari viikossa, kerran parissa viikossa, miten nyt sattuu olemaan aikaa ja miten sovitaan. Vakipano tarkoittaa myös sitä, että silloin ei välttämättä tarvitse paneskella jokaisen vastaantulijan kanssa, vaan voi pitäytyä turvallisesti siinä yhdessä hyväksi havaitussa. Seksiä siis harrastetaan, kuten parisuhteessa, mutta ilman sitä suhdetta.
Ihan samalla logiikalla parisuhteessakaan ei voi lähteä mihinkään reissuun, kun se mies kuitenkin käy sillä välin tuikkasemassa naapurin Pirjoa.- ktn-
?? Outo ajatus. Ei sitä fuckbuddyäkään aina tarvitse nähdä, vaan tosiaan fb-suhteet voi olla sitäkin, että nähdään vaikka kerran kuussa tai harvemmin.
Tapansa toki kullakin, mutta hyvin paljon toisten tavoista perustuu ennakkoluuloille eikä todellisuudelle. Kannattaa tutustua ihmisiin ennemmin kuin rakennella mielessään kuvioita omien mielikuviensa perusteella, kun ne voivat olla ihan erilaisia kuin se todellisuus. pimppaloora kirjoitti:
Häh? Millä planeetalla sä asut? Vakipano ei tarkoita sitä, että jokaikinen yö nussitaan kun kanit, vaan ehkä kerran-pari viikossa, kerran parissa viikossa, miten nyt sattuu olemaan aikaa ja miten sovitaan. Vakipano tarkoittaa myös sitä, että silloin ei välttämättä tarvitse paneskella jokaisen vastaantulijan kanssa, vaan voi pitäytyä turvallisesti siinä yhdessä hyväksi havaitussa. Seksiä siis harrastetaan, kuten parisuhteessa, mutta ilman sitä suhdetta.
Ihan samalla logiikalla parisuhteessakaan ei voi lähteä mihinkään reissuun, kun se mies kuitenkin käy sillä välin tuikkasemassa naapurin Pirjoa.Itse ainakin määrittelen fuckbuddy-suhteen niin, että vähintään toinen suhteen osapuolista ei kelpuuta toista parisuhteeseen, vaan haluaa etsiä siinä samalla parempaa.
En ymmärrä mitä iloa minulle olisi seksin harrastamisessa sellaisen ihmisen kanssa josta tiedän ettei hän ikinä kelpuuta minua oikeaan suhteeseen, vaan haluaa jotain parempaa jonka löytäessään jättää minut kuin nallin kalliolle. Ja toisaalta, minusta itsestänikin olisi aika härskiä pitää jotain miestä vain vibraattorin korvikkeena, kun hän voisi käyttää aikansa jonkun sellaisen naisen etsimiseen joka hänestä oikeasti välittäisi. Tietysti jos molemmat olisivat samoilla linjoilla että tuo toinen on kyllä tosipaska tyyppi, mutta kyllä sitä sentään panemaan juuri ja juuri pystyy, niin sitten ei varmaan mitään isompaa ongelmaa olisikaan, mutta kyllä tuo minusta vain aika erikoiselta tilanteelta vaikuttaa.
Eli sori, mutta mulle ei vain oikein mene jakeluun tämä panosuhteiden autuus, vaikka kuinka olen yrittänyt asiaa ymmärtää. Ehkäpä ihmiset vain on tässä asiassa hieman erilaisia.pimppaloora kirjoitti:
Häh? Millä planeetalla sä asut? Vakipano ei tarkoita sitä, että jokaikinen yö nussitaan kun kanit, vaan ehkä kerran-pari viikossa, kerran parissa viikossa, miten nyt sattuu olemaan aikaa ja miten sovitaan. Vakipano tarkoittaa myös sitä, että silloin ei välttämättä tarvitse paneskella jokaisen vastaantulijan kanssa, vaan voi pitäytyä turvallisesti siinä yhdessä hyväksi havaitussa. Seksiä siis harrastetaan, kuten parisuhteessa, mutta ilman sitä suhdetta.
Ihan samalla logiikalla parisuhteessakaan ei voi lähteä mihinkään reissuun, kun se mies kuitenkin käy sillä välin tuikkasemassa naapurin Pirjoa.Ja niin, ymmärsitköhän tuon uskollisuuskohdan tuossa väärin. Toki vähän provoillen kirjoitettu, mutta tarkoitan sitä että jos ihminen on panosuhteidensa myötä aiemmin tottunut siihen että seksiä on saatavilla jokaisessa elämäntilanteessa ja milloin vain, niin voi olla että ne oikeassa parisuhteessa eteen tulevat muutaman päivän erossaolot ovat sitten jo liikaa ja on pakko päästä pettämään.
- sivusta_huikkaan
stellaria81 kirjoitti:
Ja niin, ymmärsitköhän tuon uskollisuuskohdan tuossa väärin. Toki vähän provoillen kirjoitettu, mutta tarkoitan sitä että jos ihminen on panosuhteidensa myötä aiemmin tottunut siihen että seksiä on saatavilla jokaisessa elämäntilanteessa ja milloin vain, niin voi olla että ne oikeassa parisuhteessa eteen tulevat muutaman päivän erossaolot ovat sitten jo liikaa ja on pakko päästä pettämään.
Huomaa, ettei sullakaan kovin paljoa ole ihmissuhteista kokemusta kun on noin naiivit mielipiteet
stellaria81 kirjoitti:
Itse ainakin määrittelen fuckbuddy-suhteen niin, että vähintään toinen suhteen osapuolista ei kelpuuta toista parisuhteeseen, vaan haluaa etsiä siinä samalla parempaa.
En ymmärrä mitä iloa minulle olisi seksin harrastamisessa sellaisen ihmisen kanssa josta tiedän ettei hän ikinä kelpuuta minua oikeaan suhteeseen, vaan haluaa jotain parempaa jonka löytäessään jättää minut kuin nallin kalliolle. Ja toisaalta, minusta itsestänikin olisi aika härskiä pitää jotain miestä vain vibraattorin korvikkeena, kun hän voisi käyttää aikansa jonkun sellaisen naisen etsimiseen joka hänestä oikeasti välittäisi. Tietysti jos molemmat olisivat samoilla linjoilla että tuo toinen on kyllä tosipaska tyyppi, mutta kyllä sitä sentään panemaan juuri ja juuri pystyy, niin sitten ei varmaan mitään isompaa ongelmaa olisikaan, mutta kyllä tuo minusta vain aika erikoiselta tilanteelta vaikuttaa.
Eli sori, mutta mulle ei vain oikein mene jakeluun tämä panosuhteiden autuus, vaikka kuinka olen yrittänyt asiaa ymmärtää. Ehkäpä ihmiset vain on tässä asiassa hieman erilaisia.Ei siinä kelpaamisesta tai kelpaamattomuudesta ole kyse, jos päätyy panosuhteeseen. Kaksi aikuista ihmistä päättää niin omasta tahdostaan.
Panosuhde voi olla hyvä vaihtoehto esim. erosta toipuessa, tai jos elämäntilanne on jommalla kummalla sellainen, ettei vakava suhde sovi muuten kuvioihin. Läheisyyttä ja seksiä voi silti kaivata ja se dildo ei korvaa toisen ihoa/ääntä/kosketusta.- toinen.sivuttaja
sivusta_huikkaan kirjoitti:
Huomaa, ettei sullakaan kovin paljoa ole ihmissuhteista kokemusta kun on noin naiivit mielipiteet
Yllättävää onkin että stellu vaikuttaa ajoittain jopa ihan fiksulta, kunnes heittää joitakin näitä elämästävieraantuneita näkemyksiään. Joko trollaillee tai on omaksunut ätmien ajatukset ilman mitään suodattimia eli ei kovin fiksu olekaan..
- trollisiili
sivusta_huikkaan kirjoitti:
Ei se nyt välttämättä mitenkään naiivia ole. Tiedän useita naisia (ja joitain miehiäkin), joilla on niin kova tarve seksille ja läheisyydelle, että kun ovat pitkästä suhteesta eronneet, niin ovat suunnilleen samana iltana aloittaneet erinäköisten yhdenillanjuttujen ja vakipanojen sarjan, joka on päättynyt vasta sitten, kun ovat löytäneet uuden pysyvän suhteen. Ei tämä mitenkään yleistä ole - miesten keskuudessa ei varsinkaan, kun se ei ole miehelle mitenkään helposti toteutettavissa - mutta kyllä tuollaisia ihmisiä on ihan selkeä osuus olemassa. Olen itsekin miettinyt, että miten nuo ihmiset voisivat olla parisuhteessa, jos toiselle tulisi vaikka työkomennus puoleksi vuodeksi toiseen kaupunkiin.
- ktn-
Ihmiset ovat toki erilaisia, mutta ennakkoluulojen sijaan kannattaa tosiaan tutustua siihen mitä asia kellekin merkitsee. Mulla on ollut hyviä fb-suhteita sellaisten kavereiden kanssa, joita olen pitänyt mukavina ihmisinä, mutta elämänarvojen, luonteiden erilaisuuksien jne takia ollaan oltu vain seksisuhteessa eikä seurusteltu "oikeasti". Kaikkiin näihin suhteisiin on liittynyt kunnioitus toisia ihmsiä kohtaan, muunlaisiin suhteisiin en (tietenkään) ryhdy.
Mutta ymmärrän, jos jollekin on tärkeää seksin ja rakkauden ja mielellään loppuelämän kestävän sitoumuksen yhdistäminen. Kukin tyylillään ja avoimuus on tärkeää. :) - trollisiili
trollisiili kirjoitti:
Ei se nyt välttämättä mitenkään naiivia ole. Tiedän useita naisia (ja joitain miehiäkin), joilla on niin kova tarve seksille ja läheisyydelle, että kun ovat pitkästä suhteesta eronneet, niin ovat suunnilleen samana iltana aloittaneet erinäköisten yhdenillanjuttujen ja vakipanojen sarjan, joka on päättynyt vasta sitten, kun ovat löytäneet uuden pysyvän suhteen. Ei tämä mitenkään yleistä ole - miesten keskuudessa ei varsinkaan, kun se ei ole miehelle mitenkään helposti toteutettavissa - mutta kyllä tuollaisia ihmisiä on ihan selkeä osuus olemassa. Olen itsekin miettinyt, että miten nuo ihmiset voisivat olla parisuhteessa, jos toiselle tulisi vaikka työkomennus puoleksi vuodeksi toiseen kaupunkiin.
Pitää ehkä vielä lisätä, että siis kyllä se taitaa suhteellisen yleistä olla, vaikkei ehkä nyt enemmistön toimintaa kuitenkaan. Näppituntumalla heittäisin, että ainakin 30-40% nuorista naisista tekee tuota.
- ktn-
Suhteessahan on aika oleellista, että seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaa. Eli kannattaa ottaa selvää miten toinen aiheeseen suhtautuu.
Näppituntumalla lukujen heittely on aika turhaa. Siinä yritetään luoda järjestystä siihen, mistä oikeasti ei tiedetä. Mutta jos tuollainen käytös ällöttää, niin eikö sitten kannattaisi kiinnittää kaikki huomio niihin naisiin jotka harrastavat vähän ja harvoin seksiä ja ovat pitkiä aikoja yksin - ja käyttää kaikki keinot sellaisten löytämiseen ennemmin kuin "pahojen" naisten miettimiseen. Koska tosta kuulostaa, että sittenkin ne jännäjennat kiinnostaa. - AfTötterström
stellaria81 kirjoitti:
Eli kyllä tuollainen tapaus nyt on vain auttamatta pudonnut pois ainakin niiden ihmisten p/s-markkinoilta jotka haluavat joskus päästä tuulettumaan vaelluksella tai muuten vain tykkäävät matkustella.Hyvä Stellukka, GO!
- OTK-
Fuckbuddy-suhde on sitä, että harrastetaan seksiä ilman tunteita. Itse en ainakaan halua naista, joka pystyy harrastamaan seksiä ilman tunteita, koska vaarana on petetyksi tuleminen.
- AfTötterström
pimppaloora kirjoitti:
Ihan samalla logiikalla parisuhteessakaan ei voi lähteä mihinkään reissuun, kun se mies kuitenkin käy sillä välin tuikkasemassa naapurin Pirjoa.Asutaan ehkä eri planeetoilla?
- AfTötterström
pimppaloora kirjoitti:
Ihan samalla logiikalla parisuhteessakaan ei voi lähteä mihinkään reissuun, kun se mies kuitenkin käy sillä välin tuikkasemassa naapurin Pirjoa.Jättäkää se naapurin Pirre ihan vapaaehtoisesti rauhaan. :)
- AfTötterström
stellaria81 kirjoitti:
Itse ainakin määrittelen fuckbuddy-suhteen niin, että vähintään toinen suhteen osapuolista ei kelpuuta toista parisuhteeseen, vaan haluaa etsiä siinä samalla parempaa.
Eli sori, mutta mulle ei vain oikein mene jakeluun tämä panosuhteiden autuus, vaikka kuinka olen yrittänyt asiaa ymmärtää. Ehkäpä ihmiset vain on tässä asiassa hieman erilaisia."Itse ainakin määrittelen fuckbuddy-suhteen niin, että vähintään toinen suhteen osapuolista ei kelpuuta toista parisuhteeseen, vaan haluaa etsiä siinä samalla parempaa." Aijai, miten vanhoillinen asenne. Stellukassa on selkärankaa!
- AfTötterström
pimppaloora kirjoitti:
Ei siinä kelpaamisesta tai kelpaamattomuudesta ole kyse, jos päätyy panosuhteeseen. Kaksi aikuista ihmistä päättää niin omasta tahdostaan.
Panosuhde voi olla hyvä vaihtoehto esim. erosta toipuessa, tai jos elämäntilanne on jommalla kummalla sellainen, ettei vakava suhde sovi muuten kuvioihin. Läheisyyttä ja seksiä voi silti kaivata ja se dildo ei korvaa toisen ihoa/ääntä/kosketusta.Vähän niinkuin, että mentäisiin kioskille "Yksi panosuhde, kiitos." Tuntuu jotenkin iljettävältä, että ihminen ei ole toiselle ihmiselle sen arvokkaampi, lähinnä irvokkaampi.
- Willywanka
stellaria81 kirjoitti:
Eli sori, mutta mulle ei vain oikein mene jakeluun tämä panosuhteiden autuus, vaikka kuinka olen yrittänyt asiaa ymmärtää. Ehkäpä ihmiset vain on tässä asiassa hieman erilaisia.Itsellä on ollut friends with benefits-suhteita tai "useamman yön suhteita".
Sellaista satunnaista yhdessäolemista, lämpöä ja läheisyyttä.
Mutta kyllä jomman kumman pitää olla enemmän kiinnostunut yleensä, että tällainen suhde onnistuu..
Tiedän kyllä varsinaisia fuckbuddy-järjestelyjäkin ihmisillä olleen, ainakin kerrotun. Ovat enempikin kuulostaneet sellaiselta toiseen ihmiseen runkkaamiselta. Willywanka kirjoitti:
Itsellä on ollut friends with benefits-suhteita tai "useamman yön suhteita".
Sellaista satunnaista yhdessäolemista, lämpöä ja läheisyyttä.
Mutta kyllä jomman kumman pitää olla enemmän kiinnostunut yleensä, että tällainen suhde onnistuu..
Tiedän kyllä varsinaisia fuckbuddy-järjestelyjäkin ihmisillä olleen, ainakin kerrotun. Ovat enempikin kuulostaneet sellaiselta toiseen ihmiseen runkkaamiselta.No tuohan siinä juuri varjopuolena onkin, että miten ihmeessä onnistuu hoitamaan asian niin ettei kumpikaan kuvittele suhteelta enemmän.
Olen aika varma että olisin itse se joka kiintyisi liikaa ja joutuisi kärsimään jutun päättyessä. Mutta vaikka itseni pystyisinkin jotenkin psyykkaamaan pelkkään seksisuhteeseen, niin en haluaisi ottaa sitä riskiä että mies kiintyy minuun turhan takia, sillä tuntisin itseni varmasti kusipääksi jälkeenpäin.- 1212
Stellukka kaappasi näillä kirjoituksilla foorumin ykkösnaisen viitan takaisin itselleen.
Täyttä asiaa! - AlphaFemale
Minä taas suosittelen että stellaria81 kasaisi teistä ATM-rassukoista itselleen panoringin. Hän olisi tietysti domina ja te subeja. Oppisitte molemmat jotain.
- Anonyymi
stellaria81 kirjoitti:
Eli kyllä tuollainen tapaus nyt on vain auttamatta pudonnut pois ainakin niiden ihmisten p/s-markkinoilta jotka haluavat joskus päästä tuulettumaan vaelluksella tai muuten vain tykkäävät matkustella.Jotku aviomiehet etsii deiteissä siveitä naisia. Entö ku he ite pettää vaimoa. Ööö
- Anonyymi
pimppaloora kirjoitti:
Ihan samalla logiikalla parisuhteessakaan ei voi lähteä mihinkään reissuun, kun se mies kuitenkin käy sillä välin tuikkasemassa naapurin Pirjoa.Minö otan rahaa fuckbudilya
- Anonyymi
pimppaloora kirjoitti:
Ei siinä kelpaamisesta tai kelpaamattomuudesta ole kyse, jos päätyy panosuhteeseen. Kaksi aikuista ihmistä päättää niin omasta tahdostaan.
Panosuhde voi olla hyvä vaihtoehto esim. erosta toipuessa, tai jos elämäntilanne on jommalla kummalla sellainen, ettei vakava suhde sovi muuten kuvioihin. Läheisyyttä ja seksiä voi silti kaivata ja se dildo ei korvaa toisen ihoa/ääntä/kosketusta.Ite introverttinä en halua samaan huushollii siksi käytän fb kamua
- Anonyymi
AfTötterström kirjoitti:
Jättäkää se naapurin Pirre ihan vapaaehtoisesti rauhaan. :)
No mulla naapuri tuli kysyy seksiä. Hyi hitto.
- korsustahuudeltua
Ihmeellistä pohdintaa palstan käyttämättömiltä. Ei ne vehkeet käyttämällä kulu. Päinvastoin oppii paremmin nauttimaan. Turha pihtailla, siitä ei kukaan mitään kostu.
- AfTötterström
Järvi soutamalla kulu.
- Waldemarvili
Samassa järvessä ei voi uida kahdesti. Uimari ja järvi ovat muuttuneet siinä välissä.
Suomessa on menossa orgiat, ja tyhmä on se joka oikeasti jostakusta tosissaan välittää.
Tarvitseeko joku nainen oikeasti hypnoositerapiaa, jotta tottuisi nauttimaan nykyisen miehensä reippaasti pienemmästä vehkeestä exän jättikalun jälkeen?
Vauva.fi-sivustolta luettua sekä Valittua viisautta.
- soutajamies
Ei se käyttämällä kulu!
- KT-panosonni
Ei fyysisesti. Mutta on ihan totta että värikkään historian omaavat naiset tuppaavat olemaan erilaisia kuin vähemmän kokeneet.
Plussaa, seksitaidoista ja siitä ettei tule niin helposti kiusallisia hetkiä. Kiva juttu, jos vain haluaa tyhjentää kassinsa ja hipsiä aamulla himaan.
Miinusta, näille tapauksille seksi on business as usual. Ei tule samaa reaktiota kuin vähemmän kokenelita kun pitää hyvänä. Se on nainen joka haluaa että mies on rento eikä reagoi liikaa, ainakin minä haluan että nainen reagoi voimakkaasti. Ovat yleensä tunnekylmiä, sellainen yhteys puuttuu. Rakasteleminen = pano, mies lähinnä vibraattorin korvaava suorittaja. Jos parisuhdetta miettii, tulee sellainen fiilis että kaikki on koettu nyt haluttaisiin vaan rauhoittua. Ei kiitos, ehkä mussakin on ripaus romantikkoa mutta uskon että suhdetta lujittaa yhteiset kokemukset, ei kokemukset niiden muiden panomiesten kanssa.
Ehkä muilla on erilaisia kokemuksia, tällaisia on mulla. - vaihtelee
KT-panosonni kirjoitti:
Ei fyysisesti. Mutta on ihan totta että värikkään historian omaavat naiset tuppaavat olemaan erilaisia kuin vähemmän kokeneet.
Plussaa, seksitaidoista ja siitä ettei tule niin helposti kiusallisia hetkiä. Kiva juttu, jos vain haluaa tyhjentää kassinsa ja hipsiä aamulla himaan.
Miinusta, näille tapauksille seksi on business as usual. Ei tule samaa reaktiota kuin vähemmän kokenelita kun pitää hyvänä. Se on nainen joka haluaa että mies on rento eikä reagoi liikaa, ainakin minä haluan että nainen reagoi voimakkaasti. Ovat yleensä tunnekylmiä, sellainen yhteys puuttuu. Rakasteleminen = pano, mies lähinnä vibraattorin korvaava suorittaja. Jos parisuhdetta miettii, tulee sellainen fiilis että kaikki on koettu nyt haluttaisiin vaan rauhoittua. Ei kiitos, ehkä mussakin on ripaus romantikkoa mutta uskon että suhdetta lujittaa yhteiset kokemukset, ei kokemukset niiden muiden panomiesten kanssa.
Ehkä muilla on erilaisia kokemuksia, tällaisia on mulla."Ei kiitos, ehkä mussakin on ripaus romantikkoa mutta uskon että suhdetta lujittaa yhteiset kokemukset, ei kokemukset niiden muiden panomiesten kanssa."
Tottahan toki parisuhteen seksielämä lujittaa juuri sitä käsillä olevaa parisuhdetta. Ei ennen sitä olleet panot. Mutta siis sun omat panokokemukset eivät ole tehneet susta itsestäsi tunnekylmää suorittajaa, mutta naisesta ne tekevät sellaisen? En mä ainakaan vielä ole huomannut, että naisen rentous ja varmuus sängyssä olisi huono juttu. Tai ainakaan sillä tavalla, että olisivat olleet jotenkin tunnekylmiä. Oletko varma että oma asennoitumisesi ei vaikuta asiaan? Sen sijaan omien kokemusteni mukaan, huonossa pitkässä suhteessa olleen naisen kanssa olleena, naisella oli vaikeuksia nauttia seksistä ja rentoutua. Varmaan aika tapauskohtaista, mutta en kovin paljon tuota yleistäisi. - Welesjurne
vaihtelee kirjoitti:
"Ei kiitos, ehkä mussakin on ripaus romantikkoa mutta uskon että suhdetta lujittaa yhteiset kokemukset, ei kokemukset niiden muiden panomiesten kanssa."
Tottahan toki parisuhteen seksielämä lujittaa juuri sitä käsillä olevaa parisuhdetta. Ei ennen sitä olleet panot. Mutta siis sun omat panokokemukset eivät ole tehneet susta itsestäsi tunnekylmää suorittajaa, mutta naisesta ne tekevät sellaisen? En mä ainakaan vielä ole huomannut, että naisen rentous ja varmuus sängyssä olisi huono juttu. Tai ainakaan sillä tavalla, että olisivat olleet jotenkin tunnekylmiä. Oletko varma että oma asennoitumisesi ei vaikuta asiaan? Sen sijaan omien kokemusteni mukaan, huonossa pitkässä suhteessa olleen naisen kanssa olleena, naisella oli vaikeuksia nauttia seksistä ja rentoutua. Varmaan aika tapauskohtaista, mutta en kovin paljon tuota yleistäisi."Kokeneita" on tullut vastaan kahdenlaisia: panosonnin mainitsemia paatuneita kylmäköitä sekä huonon itsetunnon omaavia, jotka ovat oikeasti onnellisia että jollekulle kelpaavat vakavalla mielellä pitkän hyväksikäyttäjien- ja hyväksynnäntavoittelukierteen jälkeen..
- vaihtelee
Welesjurne kirjoitti:
"Kokeneita" on tullut vastaan kahdenlaisia: panosonnin mainitsemia paatuneita kylmäköitä sekä huonon itsetunnon omaavia, jotka ovat oikeasti onnellisia että jollekulle kelpaavat vakavalla mielellä pitkän hyväksikäyttäjien- ja hyväksynnäntavoittelukierteen jälkeen..
No mulle on vissiin sattunut jotain spesiaalitapauksia. Kun ovat olleet ihan tavallisia omasta mielestäni. Paitsi tuo yksi joka oli ollut ns. kylmässä suhteessa. Ei hänkään mikään "huono" ollut vaan hieman epävarma itsestään yms. mikä näkyi sängyssä aluksi.
Neitsyen kanssa en koskaan ole ollut, ja perstuntumalla sanoisin että kaikkien kumppaneideni "kokemustaso" on ollut minua rikkaampi. ( niitä ei ole kovin paljon) Tämä lähinnä entisten parisuhteiden määrästä päätellen. Mistä hitosta te muuten edes tiedätte kumppaneidenne edellisistä kumppaneista / niiden määristä noin paljon? :D Ikinä mitkään irtosuhteet ole tulleet puheeksi kenenkään kumppanin kanssa. - 4573474
vaihtelee kirjoitti:
No mulle on vissiin sattunut jotain spesiaalitapauksia. Kun ovat olleet ihan tavallisia omasta mielestäni. Paitsi tuo yksi joka oli ollut ns. kylmässä suhteessa. Ei hänkään mikään "huono" ollut vaan hieman epävarma itsestään yms. mikä näkyi sängyssä aluksi.
Neitsyen kanssa en koskaan ole ollut, ja perstuntumalla sanoisin että kaikkien kumppaneideni "kokemustaso" on ollut minua rikkaampi. ( niitä ei ole kovin paljon) Tämä lähinnä entisten parisuhteiden määrästä päätellen. Mistä hitosta te muuten edes tiedätte kumppaneidenne edellisistä kumppaneista / niiden määristä noin paljon? :D Ikinä mitkään irtosuhteet ole tulleet puheeksi kenenkään kumppanin kanssa.On "kokeneita" ja sitten on niitä todella kokeneita, johon ilmeisesti viittasi hän.
Itse ainakin keskustelen kaikensorttisten kumppanieni kanssa yleensä ihan kaikesta maan ja taivaan välistä, ja lisäksi yllättävän monia naisia kiinnostaa aihe siinä missä monia miehiäkin.
Kertoo jotain suhteittesi avoimuudesta tuo keskustelemattomuus..
- kummitus
No osan tunnistaa ihan kysymällä suoraan. Epäilen, että on pääasiassa urbaanilegendaa, että vapaamieliset naiset jaksaisivat jotenkin laajamittaisena salaliittona esittää muuta kuin ovat ja ehdoin tahdoin haluaisivat kumppanin jonka arvomaailma ja seksuaalisuus poikkeaa täysin omasta. Eiköhän se useimmissa tapauksissa ole good riddance molemmin puolin kun päästään eroon epäsopivasta kumppaniehdokkaasta.
Tosin seksielämästä uteleminen ensitteffeilllä karsinee kyllä ison osan siveellisistäkin naisista...- not_gona_happen
Sen takiahan nämä palstaurpot ovatkin lopun elämänsä sinkkuina, kun kuvittelevat oikeasti saavansa jonkun teinineitsyen ja kyselevät ekoilla treffeillä naisen seksuaalihistoriaa.
- ATMaisteri
Riippuu vähän iästä.
Jos nainen on nuori, niin tuskin vaivautuu sepittelemään mitään satuja. Jos ikää on enemmän, saattaa olla pakko jos haluaa jonkun harvoista jäljellä olevista miehistä raatamaan töissä ja maksamaan taloa pankille.
Jos siis puhutaan vapaamielisistä. Sellainen ihan tavis jolta löytyy keskiverto historia yleensä valehtelee hieman alaspäin kumppanien määrän. Tätä on ihan tutkittukin.
https://heartiste.wordpress.com/2015/01/22/secret-society-news-there-are-more-sluts-than-surveys-say/
https://heartiste.wordpress.com/2008/12/29/its-easy-to-identify-a-slut/ - ktn-
Kummitus on kyllä niin oikeassa tässä.
- Salikisu
Itse ainakin sanoin suoraan ,et voidaan tapailla seksin merkeissä. En halua sitoutua.Mielummin hyvä vakkari kun yhden illan räpellystä.
- Trdhiik
Yleiset paskan tuntomerkit:
- tupakointi
- tatuoinnit
- lävistykset
- ruma kielen käyttö
- lutkamainen, liian paljastava pukeutuminen- ktn-
Noista ei voi naisen seksuaalihistoriaa arvata. Minä olen seksuaalisesti avomielinen nainen, jolla siis on ollut fuckbuddyja ja odotan myös kumppanieni olevan sekä vastuullisia että avomielisiä. Kokemuksen määrällä ei ole väliä, mutta sillä kyllä miten seksuaalisuuteen suhtautuu. En ole kiinnostunut ihmisistä, joiden mielestä ihminen menee pilalle seksistä.
Mutta noiden tuntomerkkien perusteella minua ei tunnista.
- En tupakoi. En ole koskaan polttanut. En myöskään juo alkoholia.
- Minulla ei ole tatuointeja. Pidän kyllä monista näkemistäni tatuoinneista, enkä pidä tatuointeja yleensä pahana tai "huonon ihmisen" merkkinä.
- Minulla ei ole koskaan ollut lävistyksiä. Korvareikänikin, joita aikanaan oli 2 1, ovat kasvaneet umpeen.
- Puhun yleensä varsin hyvää kieltä. En kiroile.
- Pukeudun varsin peittävästi. Varsinkin jos paikalla on tuntemattomia (hetero)miehiä. Juhlissa saatan irrotella.
Sen sijaan lyhytkin keskustelu aiheesta kanssani riittää selivittämään kantani seksuaalisuuteen. - kiinnostunut_
ktn- kirjoitti:
Noista ei voi naisen seksuaalihistoriaa arvata. Minä olen seksuaalisesti avomielinen nainen, jolla siis on ollut fuckbuddyja ja odotan myös kumppanieni olevan sekä vastuullisia että avomielisiä. Kokemuksen määrällä ei ole väliä, mutta sillä kyllä miten seksuaalisuuteen suhtautuu. En ole kiinnostunut ihmisistä, joiden mielestä ihminen menee pilalle seksistä.
- Minulla ei ole tatuointeja. Pidän kyllä monista näkemistäni tatuoinneista, enkä pidä tatuointeja yleensä pahana tai "huonon ihmisen" merkkinä.
- Minulla ei ole koskaan ollut lävistyksiä. Korvareikänikin, joita aikanaan oli 2 1, ovat kasvaneet umpeen.
- Pukeudun varsin peittävästi. Varsinkin jos paikalla on tuntemattomia (hetero)miehiä. Juhlissa saatan irrotella.
Sen sijaan lyhytkin keskustelu aiheesta kanssani riittää selivittämään kantani seksuaalisuuteen.No, kuinka monen miehen käyttämä sitten olet?
- ktn-
Ei oo yhtään hyväksikäyttösuhteita. Kaikki suhteet ovat olleet hyviä ja molemminpuolisiesti tyydyttäviä. Miehiä on ollut yli 5, alle 10, naisia alle 5. Musta aika vähän, mutta toki enemmän kuin palstaätmeille sopii.
- kiltit.tytöt
ktn- kirjoitti:
Ei oo yhtään hyväksikäyttösuhteita. Kaikki suhteet ovat olleet hyviä ja molemminpuolisiesti tyydyttäviä. Miehiä on ollut yli 5, alle 10, naisia alle 5. Musta aika vähän, mutta toki enemmän kuin palstaätmeille sopii.
No normaalia vähemmänhän sulla sit on seksikumppaneita ollut. Ikää sulla oli joku reilu 35?
- ktn-
Niinpä. :D Mut vitsihän on siinä, et palstaätmeille olisin ihan liian paha tapaus ja "huono nainen", vielä kun on ollut fuckbuddy-suhteita ja kolmen kimppaakin ja suhtaudun niihin vielä sen siten että hyvä näin ja voisin uudemmankin kerran. :)
- trollisiili
ktn- kirjoitti:
Niinpä. :D Mut vitsihän on siinä, et palstaätmeille olisin ihan liian paha tapaus ja "huono nainen", vielä kun on ollut fuckbuddy-suhteita ja kolmen kimppaakin ja suhtaudun niihin vielä sen siten että hyvä näin ja voisin uudemmankin kerran. :)
En vaadi neitsyttä, mutta mieluummin ottaisin naisen, jolla olisi ollut muutamia yhdenillanjuttuja, kuin että on ollut fuckbuddyjä. Ja kolmen kimppa, varsinkin jos kaksi miestä ja sinä, on vain yksinkertaisesti dealbreaker. En ikinä voisi pitää sinua vaimonani, kun miettisin miten jotkut kimppaseksi panosiat ovat saaneet sinusta enemmän kuin minä. Pahoittelut suorasta puheesta.
trollisiili kirjoitti:
En vaadi neitsyttä, mutta mieluummin ottaisin naisen, jolla olisi ollut muutamia yhdenillanjuttuja, kuin että on ollut fuckbuddyjä. Ja kolmen kimppa, varsinkin jos kaksi miestä ja sinä, on vain yksinkertaisesti dealbreaker. En ikinä voisi pitää sinua vaimonani, kun miettisin miten jotkut kimppaseksi panosiat ovat saaneet sinusta enemmän kuin minä. Pahoittelut suorasta puheesta.
Mutta mitä jos sä et saisi koskaan tietää siitä? Tuskin kukaan nyt alkaa tuollaisia kertoilemaan kumppanilleen, että "olen muuten harrastanut kimppakivaakin". Tai ei mulla ole ainakaan mitään tarvetta kertoa toiselle tuollaisia asioita, vaikka kysyisikin suoraan.
- trollisiili
pimppaloora kirjoitti:
Mutta mitä jos sä et saisi koskaan tietää siitä? Tuskin kukaan nyt alkaa tuollaisia kertoilemaan kumppanilleen, että "olen muuten harrastanut kimppakivaakin". Tai ei mulla ole ainakaan mitään tarvetta kertoa toiselle tuollaisia asioita, vaikka kysyisikin suoraan.
Sen takia pidänkin suurinta osaa naisista noin _parisuhdemielessä_ kevytkenkäisinä pinnallisina idiootteina, kunnes toisin todistetaan.
Miksi muuten lähdet sille tielle, että kuinka voisit parhaiten salata mieheltä asioita?
Etkö halua kokea suhteessa aitoa yhteenkuuluvaisuutta?
Vai onko ehkä niin, että et edes hae enää loppuelämän yhteiseloon tähtäävää ja rakastavaa suhdetta, vaan ainoastaan jotain kevytsuhteita? trollisiili kirjoitti:
Sen takia pidänkin suurinta osaa naisista noin _parisuhdemielessä_ kevytkenkäisinä pinnallisina idiootteina, kunnes toisin todistetaan.
Miksi muuten lähdet sille tielle, että kuinka voisit parhaiten salata mieheltä asioita?
Etkö halua kokea suhteessa aitoa yhteenkuuluvaisuutta?
Vai onko ehkä niin, että et edes hae enää loppuelämän yhteiseloon tähtäävää ja rakastavaa suhdetta, vaan ainoastaan jotain kevytsuhteita?No minä henkilökohtaisesti en halua tietää kovinkaan yksityiskohtaisesti miehen seksuaalihistoriasta, joten en myöskään usko että mies haluaa tietää mun asioista. Ne on tapahtumia ajalta ennen sitä kyseistä miestä, joten ne ei kyllä mun mielestä kuulu siihen nykyiseen juttuun.
Yhteenkuuluvuus on mulle jotain aivan muuta kun kumppanin seksipartnereiden lukumäärä ennen minua. Sulle se voi olla juurikin sitä ja se on ihan ok, jos löydät kumppanin joka ymmärtää. Se, että mies kyselisi noista asioista kauhean tarkasti, kielii miehen epävarmuudesta ja se on aika turnoff. Toki siinä voidaan jossain vaiheessa vähän käydä läpi seurustelusuhteiden (ei siis panosuhteiden) määrää ja pituutta, mutta sen yksityiskohtaisemmin en ala aiheesta juttelemaan. Ainoa asia joka ihmetyttäisi mua, olisi ehkä se ettei miehellä ole ollut yhtään pitkää seurustelusuhdetta takana, se ehkä kielii jonkunlaisista ongelmista.
Oletko muuten ajatellut, että toi sun asenteesi naisia kohtaan saattaa jo näkyä ulospäin käytöksessä? Kukaan ei halua tutustua ihmiseen, joka pitää kaikkia automaattisesti parisuhdekelvottomina ja pinnallisina idiootteina... Syytön, kunnes toisin todistetaan vai syyllinen, kunnes toisin todistetaan?- trollisiili
pimppaloora kirjoitti:
No minä henkilökohtaisesti en halua tietää kovinkaan yksityiskohtaisesti miehen seksuaalihistoriasta, joten en myöskään usko että mies haluaa tietää mun asioista. Ne on tapahtumia ajalta ennen sitä kyseistä miestä, joten ne ei kyllä mun mielestä kuulu siihen nykyiseen juttuun.
Yhteenkuuluvuus on mulle jotain aivan muuta kun kumppanin seksipartnereiden lukumäärä ennen minua. Sulle se voi olla juurikin sitä ja se on ihan ok, jos löydät kumppanin joka ymmärtää. Se, että mies kyselisi noista asioista kauhean tarkasti, kielii miehen epävarmuudesta ja se on aika turnoff. Toki siinä voidaan jossain vaiheessa vähän käydä läpi seurustelusuhteiden (ei siis panosuhteiden) määrää ja pituutta, mutta sen yksityiskohtaisemmin en ala aiheesta juttelemaan. Ainoa asia joka ihmetyttäisi mua, olisi ehkä se ettei miehellä ole ollut yhtään pitkää seurustelusuhdetta takana, se ehkä kielii jonkunlaisista ongelmista.
Oletko muuten ajatellut, että toi sun asenteesi naisia kohtaan saattaa jo näkyä ulospäin käytöksessä? Kukaan ei halua tutustua ihmiseen, joka pitää kaikkia automaattisesti parisuhdekelvottomina ja pinnallisina idiootteina... Syytön, kunnes toisin todistetaan vai syyllinen, kunnes toisin todistetaan?Aika sama oikeastaan jos näkyy. Olen itseasiassa tässä viimeisen vuoden aikana suunnilleen ensimmäistä kertaa elämässä pilkannut paria naista julkisesti. En nyt mitenkään valtavan julkeasti, mutta jossain illanistujaisissa heittänyt vähän piikkiä. Ei yhtään hullumpaa hommaa vähän irvailla naisille, jotka luulevat, että voivat alapäällään sanella kaiken.
- ktn-
Fiksuja puhut, Pimppis. Kyllähän se asenne ihmisiä kohtaan voi näkyä, että lähteekö siitä että toiset on hyviä tyyppejä vai huonoja.
Kyllä mulle tietty seksuaalinen vapaamielisyys on oleellinen asia elämässä, joten sinänsä just uskon että en olis palstaätmien tyyppiä. Mistä taas tullaan siihen, että kaikki valitsevat. Myös miehet, ja ätmit varsinkin. ;)
Mutta tuohon, jos miettii mitä joku toinen on saanut. Itse kukin sen elämänsä rakentaa, eikä toista voi omistaa. Mutta voi lähteä siitä, että yhdessä toisen kanssa voi kokea kaikenlaista. Merkitystä on katsooko eteenpäin vai taakse päin ja elääkö omaa elämäänsä vai vertaileeko joihinkin ihan mielikuvitustoisiin. - ktn-
Piikittely on 2-teräinen miekka, toinen puoli voi osua itseen, kun ne kiltimmätkin naiset katsovat, että "onpas tuossa ilkeä mies" kun taas ne piikin kohteet voi vaan ottaa että onpas hauskaa tai ihan merkityksetöntä läppää joka menee vaan toisesta korvasta ulos. Että kannttaa miettiä missä seurassa mitäkin käyttää. Ujot ja hiljaiset naiset, joita sit loppupeleissä halutaan, on helppo pelästyttää.
Jälleen kannattaa miettiä mihin elämässään keskittyy, siihen mitä ei halua (eli niihin "huonoihin" naisiin) vai siihen mitä elämässään haluaa (eli katsella niitä "kiltimpiä"). - trollisiili
ktn- kirjoitti:
Fiksuja puhut, Pimppis. Kyllähän se asenne ihmisiä kohtaan voi näkyä, että lähteekö siitä että toiset on hyviä tyyppejä vai huonoja.
Kyllä mulle tietty seksuaalinen vapaamielisyys on oleellinen asia elämässä, joten sinänsä just uskon että en olis palstaätmien tyyppiä. Mistä taas tullaan siihen, että kaikki valitsevat. Myös miehet, ja ätmit varsinkin. ;)
Mutta tuohon, jos miettii mitä joku toinen on saanut. Itse kukin sen elämänsä rakentaa, eikä toista voi omistaa. Mutta voi lähteä siitä, että yhdessä toisen kanssa voi kokea kaikenlaista. Merkitystä on katsooko eteenpäin vai taakse päin ja elääkö omaa elämäänsä vai vertaileeko joihinkin ihan mielikuvitustoisiin.wikipediasta:
"Denial: Refusal to accept external reality because it is too threatening; arguing against an anxiety-provoking stimulus by stating it doesn't exist; resolution of emotional conflict and reduction of anxiety by refusing to perceive or consciously acknowledge the more unpleasant aspects of external reality." ktn- kirjoitti:
Piikittely on 2-teräinen miekka, toinen puoli voi osua itseen, kun ne kiltimmätkin naiset katsovat, että "onpas tuossa ilkeä mies" kun taas ne piikin kohteet voi vaan ottaa että onpas hauskaa tai ihan merkityksetöntä läppää joka menee vaan toisesta korvasta ulos. Että kannttaa miettiä missä seurassa mitäkin käyttää. Ujot ja hiljaiset naiset, joita sit loppupeleissä halutaan, on helppo pelästyttää.
Jälleen kannattaa miettiä mihin elämässään keskittyy, siihen mitä ei halua (eli niihin "huonoihin" naisiin) vai siihen mitä elämässään haluaa (eli katsella niitä "kiltimpiä").Juurikin noin. Ja naiset kyselevät tuttaviltaan kommentteja kiinnostavista miehistä. Millainen se on? Mitä se tekee? jne. Jos miehellä on tapana ilkeillä, niin sellaisesta käytöksestä kyllä saattaa joutua kärsimään myöhemmin. Ei kai kukaan halua, että itsestä kerrotaan vain, että "se on ihan k*sipää, vittuili viime viikonloppuna Mirkullekin koko illan"...
- ktn-
Voisko mitenkään olla, että se todellisuus onkin, että sä et oo niin kunnollinen mies kuin millaisena haluat itsesi nähdä? Ihan vaan ajatusleikkinä? Tai sitten katselet vähän vääränlaiaisia naisia? Että huomio kuitenkin kiinnittyy niihin jännäjennoihin, jotka ei maailnakuvaltaan sulle sovi?
- heleveta1
ktn- kirjoitti:
Sen sijaan lyhytkin keskustelu aiheesta kanssani riittää selivittämään kantani seksuaalisuuteen.Tää taitaa olla jonkun miehen trollaus.
Ei se nainen jota sä yrität esittää, ole edelleenkään sellainen jakorasia kuin luulet. Koittaisit nyt edes tutustua siihen ja jättää paskanjauhamisen vähemmälle. - ktn-
Pieni vinkki: kannattaa kuunnella ja uskoa mitä toinen on eikä projisoida vaan ulos päin omia kuvitelmiaan.
- ktn-
Koska kun ne kunnon naiset miettii mistä tunnistaa kunnon miehen, niin se miten kohtelee muita ihmisiä on aika tärkeällä sijalla. Nimenomaan miten kohtelee sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on eri mieltä jne, koska se kertoo sen miten siippa tulee esim. riitelytilanteissa käyttäytymään. Ja kiltti tyttö, joka pelkää konflikteja, pelästyy piikittelyä ja torjuu jotain toista kyykyttäneen miehen, vaikka mies itse ei pitäisi sitä minään ja olisi tietenkin sitä mieltä, että kohtelisi hyvin sitä rakastaan, jos tämä vaan antaisi mahdollisuuden.
- trollisiili
Oma kokemukseni (ihan suhteistakin tullut) puhuu kyllä sen puolesta, että suurin osa naisista voi olla rakastaa ja olla vaikka minkä rikollisen, tappelijan, pelurin tms. kanssa, kunhan mies vaikuttaa kohtelevan kiltisti juuri naista itseään.
trollisiili kirjoitti:
Oma kokemukseni (ihan suhteistakin tullut) puhuu kyllä sen puolesta, että suurin osa naisista voi olla rakastaa ja olla vaikka minkä rikollisen, tappelijan, pelurin tms. kanssa, kunhan mies vaikuttaa kohtelevan kiltisti juuri naista itseään.
Taidat liikkua vähän vääränlaisissa ympyröissä, jos toi on sun käsityksesi naisista. Kyllä suurin osa naisista arvostaa miehessä just sitä, miten se kohtelee myös muita. Jos mies vaikka napisee pikkuasioista tarjoilijalle, valittaa joka asiasta, arvostelee toisten ulkonäköä, pilkkaa, kohtelee eläimiä huonosti... jne. niin kyllähän se jotain ihmisestä kertoo.
- ktn-
Tässähän nyt etsittiinkin niitä kunnon naisia eikä mitään suurinta osaa? ;D Jos suurin osa naisista on niitä jännäjennoja, jotka tykkää jännäjareista ja itse pitäisi löytää se kilttikaisa, niin silloin kannattaa kiinnittää huomiota nimenomaan siihen mitä ne kiltit tytöt haluaa. Eli kyse oli siitä, miten sen kiltin tytön tunnistaa.
Yks aika varma on, että kiltti ja kunnollinen nainen ei ota vastaan negauksia. Kiltti ja kunnollinen nainen haluaa tutustua ennen kuin menee sänkyyn. Jos vaikka lähtis siitä, että pitää tuntea toinen kunnolla (tai edes jotenkin ;)) ennen kuin puhuu mitän seksi- tms juttuja?
Meikkaamattomuus voi olla yksi hyvä tapa löytää kiltimpi kaisa, mutta sekin saattaa olla pettävä merkki, koska esim mulla ei ole juuri koskaan meikkiä. ;) Mutta varmin tapa on juuri se tutustuminen, ja ylipäänsä sellaisiin "kunnollisempiin" ympäristöhin hakeutuminen. Kiltit naiset eivät myöskään ole kovin avoimia kehonkieleltään, joten lähestyminen ei tule olemaan helppoa. Siksi on kätevää, jos kaveripiirin kautta pääsee tutustumaan.
Ei ole helppoa sellaista löytää, varsinkin jos itsellä on tiukkoja kriteerejä, esim. pitäis kuitenkin olla kauniimpi kuin suurin osa ikäluokasta ja hoikka/normaalipainoinen ja vielä jos itse ei ole kovin sosiaalinen eikä kiinnosta ihmisiin suuremmin tutustua muuta kuin suoraan iskumielessä. Onnea yritykselle vaan. :) - ktn-
On myös kiinnostavaa, että otsikon kysymys on mistä "huonon" naisen tunnistaa? Koska eiks olis kätevämpää etsiä suoraan sitä hyvää naista ja olla välittämättä niistä huonoista?
- mymlan
Tässä ketjussa ei sentään vaadita neitsyyttä. Sepä olisikin tilanne, jos treffeillä mies vaatisi neitsyystodistetta... Pitäisi hetki katsella ympärilleen, että onko joutunut teleportatuksi johonkin islamilaiseen maahan. Tällä palstalla on joillakin lähes (kiihko)uskovaisen kielteinen asenne seksiä kohtaan. Eikö voitaisi ihmisiä kohdata vain ihmisinä? Hyväksyä heidät sellaisina kuin he nyt ovat, oli seksikokemuksia tai ei?
- IkisM
Varma tunniste: Se on Suomesta.
- IkisM
Jatkan vielä tähän kun tuolla ylempänä pimppaloora ylistää fuckbuddyilyä ja tuumaa ym.
"Mua itseäni ei ainakaan kiinnosta tietää yksityiskohtaisesti miehen henkilökohtaisista asioista. Riittää tieto, että on kokemusta."
Pimppalooralle ei siis kelpaa palstaätmi, pitää olla kokenut panosonni. Muistakaahan tuo palstaätminkäiset jos treffailemaaan menette, epävarmuutta ei saa näyttää.
"Häh? Millä planeetalla sä asut? Vakipano ei tarkoita sitä, että jokaikinen yö nussitaan kun kanit, vaan ehkä kerran-pari viikossa, kerran parissa viikossa, miten nyt sattuu olemaan aikaa ja miten sovitaan. Vakipano tarkoittaa myös sitä, että silloin ei välttämättä tarvitse paneskella jokaisen vastaantulijan kanssa, vaan voi pitäytyä turvallisesti siinä yhdessä hyväksi havaitussa. Seksiä siis harrastetaan, kuten parisuhteessa, mutta ilman sitä suhdetta. "
stellua pitää yrittää leimata kummalliseksi vaikka oikeasti se panorinkeily on aika kummallista vaikka siitä normia yrittää jotkut tehdäkin. Miksiköhän muuten jännäpanoja harrastava nainen jota ei tuon ensimmäisen lainauksen perusteella kiinnosta pätkääkään missä fuckbuddy on aiemmin k..päänsä uittanut ottaa esille turvallisuuden, todella outoa. - ktn-
Fb on just se turvallinen vaihtoehto, kun ryhtyy suhteeseen riittävän tutun tyypin kanssa, niin tosiaan tietää seurustelu- ja muusta historiasta. ;)
Mutta ikis, jos perinteinen naiseus rulettaa eikä ulkomaat pelota, suosittelen suuntaamaan Baltiaan. Virosta jo löytyy Suomea selvästi naisellisempia naisia ja Venäjältä vielä enemmän. Mutta pieni varoituksen sana, myös miehiltä odotetaan siellä toisenlaista miehen roolia kuin täällä Suomessa. Että kukin tyylillään, mutta kannattaa kokeilla. Antaa ainakin uutta näkökulmaa ihmissuhteisiin, jos ei muuta. :) - IkisM
ktn- kirjoitti:
Fb on just se turvallinen vaihtoehto, kun ryhtyy suhteeseen riittävän tutun tyypin kanssa, niin tosiaan tietää seurustelu- ja muusta historiasta. ;)
Mutta ikis, jos perinteinen naiseus rulettaa eikä ulkomaat pelota, suosittelen suuntaamaan Baltiaan. Virosta jo löytyy Suomea selvästi naisellisempia naisia ja Venäjältä vielä enemmän. Mutta pieni varoituksen sana, myös miehiltä odotetaan siellä toisenlaista miehen roolia kuin täällä Suomessa. Että kukin tyylillään, mutta kannattaa kokeilla. Antaa ainakin uutta näkökulmaa ihmissuhteisiin, jos ei muuta. :)Siinä on vaan se ongelma että haluan naisen jonka kanssa kykenen kommunikoimaan ja juttelemaan niin että kaikki murteellisetkin vivahteet tulee ymmärretyksi, en usko että se onnistuisi muualla syntyneen kanssa vaikka päivittäiset rutiinit ymmärrettäisiinkin. Luultavasti nainen ei tajuaisi kaikkia mukahauskoja juttujani enkä minä hänen jos olisi liikaa kulttuurieroa taustoissa.
- ktn-
Virolaiset ymmärtää tosi hyvin Suomea. Kulttuurierojahan taustoissa nytkin on, jos enemmistö (sun näkökulmasta kaikki?) naiset suhtautuu täällä seksiin ihan liian löyhämoraalisesti ja väheksyy naisellisuutta. ;)
Rivien välistä luen, että moni naiseton mies kaipaanaiselta ennnen kaikkea turvallisuutta, mutta se on ehkä vain omaa tulkintaani. ;) IkisM kirjoitti:
Jatkan vielä tähän kun tuolla ylempänä pimppaloora ylistää fuckbuddyilyä ja tuumaa ym.
"Mua itseäni ei ainakaan kiinnosta tietää yksityiskohtaisesti miehen henkilökohtaisista asioista. Riittää tieto, että on kokemusta."
Pimppalooralle ei siis kelpaa palstaätmi, pitää olla kokenut panosonni. Muistakaahan tuo palstaätminkäiset jos treffailemaaan menette, epävarmuutta ei saa näyttää.
"Häh? Millä planeetalla sä asut? Vakipano ei tarkoita sitä, että jokaikinen yö nussitaan kun kanit, vaan ehkä kerran-pari viikossa, kerran parissa viikossa, miten nyt sattuu olemaan aikaa ja miten sovitaan. Vakipano tarkoittaa myös sitä, että silloin ei välttämättä tarvitse paneskella jokaisen vastaantulijan kanssa, vaan voi pitäytyä turvallisesti siinä yhdessä hyväksi havaitussa. Seksiä siis harrastetaan, kuten parisuhteessa, mutta ilman sitä suhdetta. "
stellua pitää yrittää leimata kummalliseksi vaikka oikeasti se panorinkeily on aika kummallista vaikka siitä normia yrittää jotkut tehdäkin. Miksiköhän muuten jännäpanoja harrastava nainen jota ei tuon ensimmäisen lainauksen perusteella kiinnosta pätkääkään missä fuckbuddy on aiemmin k..päänsä uittanut ottaa esille turvallisuuden, todella outoa.En mä yrittänyt Stellaa leimata oudoksi, oli vaan pikkasen tältä planeetalta vieraantunut käsite panosuhteesta. Ja vaikka ei panosuhteita harrastakaan, niin kai nyt jokainen aikuinen ymmärtää mistä on kyse, ilman että tarvitsee rautalangasta asiaa vääntää. Suhde, jossa harrastetaan seksiä yhden ihmisen kanssa, ilman seurustelua. Kuinka vaikeaa se voi olla ymmärtää...?
Ja tottakai puolustan panosuhteita, onhan se nyt paljon fiksumpi tapa hoitaa fyysiset tarpeet kun joka viikonloppu uutta hoitoa metsästämässä baareissa. Mä en näe panosuhteissa mitään pahaa. Kunnollisessa panosuhteessa on molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus silti isossa roolissa. Siinä ei käydä muualla suhailemassa. Luulenpa, että panosuhteissa ollaan jopa uskollisempia kun niissä vanhoissa kunnon kulahtaneissa avioliitoissa. Että siitä vaan ikiksellekin se oma 50-luvun pihtaava muija kylkeen, niin katsotaan kauanko sitä kestää.
Ja ei, mulle ei todellakaan kelpaa kokematon palstaätmi. Siihen on aina syy miksi joku on tippunut kelkasta. Ensinnäkin jo se, että mies itse luokittelee itsensä tosissaan ätmiksi, riittää hyvin turnoffiin.- kommentoikommentoi
pimppaloora kirjoitti:
En mä yrittänyt Stellaa leimata oudoksi, oli vaan pikkasen tältä planeetalta vieraantunut käsite panosuhteesta. Ja vaikka ei panosuhteita harrastakaan, niin kai nyt jokainen aikuinen ymmärtää mistä on kyse, ilman että tarvitsee rautalangasta asiaa vääntää. Suhde, jossa harrastetaan seksiä yhden ihmisen kanssa, ilman seurustelua. Kuinka vaikeaa se voi olla ymmärtää...?
Ja tottakai puolustan panosuhteita, onhan se nyt paljon fiksumpi tapa hoitaa fyysiset tarpeet kun joka viikonloppu uutta hoitoa metsästämässä baareissa. Mä en näe panosuhteissa mitään pahaa. Kunnollisessa panosuhteessa on molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus silti isossa roolissa. Siinä ei käydä muualla suhailemassa. Luulenpa, että panosuhteissa ollaan jopa uskollisempia kun niissä vanhoissa kunnon kulahtaneissa avioliitoissa. Että siitä vaan ikiksellekin se oma 50-luvun pihtaava muija kylkeen, niin katsotaan kauanko sitä kestää.
Ja ei, mulle ei todellakaan kelpaa kokematon palstaätmi. Siihen on aina syy miksi joku on tippunut kelkasta. Ensinnäkin jo se, että mies itse luokittelee itsensä tosissaan ätmiksi, riittää hyvin turnoffiin.Taidat pimppaloora olla kyvytön katselemaan asiaa muulta kuin omalta kannaltasi.
- IkisM
ktn- kirjoitti:
Virolaiset ymmärtää tosi hyvin Suomea. Kulttuurierojahan taustoissa nytkin on, jos enemmistö (sun näkökulmasta kaikki?) naiset suhtautuu täällä seksiin ihan liian löyhämoraalisesti ja väheksyy naisellisuutta. ;)
Rivien välistä luen, että moni naiseton mies kaipaanaiselta ennnen kaikkea turvallisuutta, mutta se on ehkä vain omaa tulkintaani. ;)Ymmärtää juu mutta silti voi helposti väärinkäsittääkin, olen minä virolaisten kanssa jutellut ja vaikka hyvää päivää kirvesvartta sujuukin niin ei välttämättä ymmärrä jos vaikka murteella jotain sanon :)
Joo, turvallisuutta, tottakai sitä odottaisi että jos suhteeseen alkaa että sen voi luottaa kestävän mutta fuckbuddy-naiset, arvaa vaan luottaisinko semmoiseen? - ktn-
Mä taas tulkitsen, että ihminen, joka pyrkii seksinsäkin hankkimaan suhteissa (joihin lasken myös fb-suhteet) eikä irtopanoina on luotettavampi kuin irtopanoja harrastava, koska se osoittaa pyrkimystä jatkuvuuteen jne. Mut tapansa kullakin. Ja kaipuunsa.
Toivottavasti Ikis vielä löydät sen sopivan turvallisen ja luotettavan naisen. - IkisM
pimppaloora kirjoitti:
En mä yrittänyt Stellaa leimata oudoksi, oli vaan pikkasen tältä planeetalta vieraantunut käsite panosuhteesta. Ja vaikka ei panosuhteita harrastakaan, niin kai nyt jokainen aikuinen ymmärtää mistä on kyse, ilman että tarvitsee rautalangasta asiaa vääntää. Suhde, jossa harrastetaan seksiä yhden ihmisen kanssa, ilman seurustelua. Kuinka vaikeaa se voi olla ymmärtää...?
Ja ei, mulle ei todellakaan kelpaa kokematon palstaätmi. Siihen on aina syy miksi joku on tippunut kelkasta. Ensinnäkin jo se, että mies itse luokittelee itsensä tosissaan ätmiksi, riittää hyvin turnoffiin.Ei se yhtään vieraantunut jos ajatellaan laajempaa kuvaa. Aika tuoretta on tuo fuckbuddyily, kok sana taitaa olla keksitty 2000-luvulla kun ympäriinsä paneskelijat on halunneet keksiä toiminnalleen kunniallisuuden leimaa kun omatunto kuitenkin taustalla soimaa tunteilla leikkimisestä. Ihanko tosissasi rinnastat fuckbuddyilyn parisuhteeseen? Joo onhan se tosi fiksu eikä mitään pahaa. Entäs sitten kun löydät sen todellisen rakkauden, miehen joka vie jalat alta eikä vaan pöksyjä jalasta? Onko kiva aloittaa sen kanssa suhde salaamalla panosuhdetta ja toisaalta hätistää fuckbuddyilyyn jo tottunutta kaveria nurkista, se on varmaan ihan jees uuden tilanteen kanssa eikä mitään jää hampaankoloon. Vai kerrotko kenties sille uudelle ihanalle rakkaudelle että olen tässä odotellessa nainut säännöllisesti naapurin jaskan kanssa, eihän haittaa? Kuvitteletko että siinä tilanteessa se tosirakkauskaan muuta luule kuin olevansa pelkkä fuckbuddy? On siitä hieno lähteä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta.
kommentoikommentoi kirjoitti:
Taidat pimppaloora olla kyvytön katselemaan asiaa muulta kuin omalta kannaltasi.
Eihän mun tarvitsekaan miettiä kenenkään muun kantilta. Oma seksielämähän mua vain kiinnostaa...
- IkisM
ktn- kirjoitti:
Mä taas tulkitsen, että ihminen, joka pyrkii seksinsäkin hankkimaan suhteissa (joihin lasken myös fb-suhteet) eikä irtopanoina on luotettavampi kuin irtopanoja harrastava, koska se osoittaa pyrkimystä jatkuvuuteen jne. Mut tapansa kullakin. Ja kaipuunsa.
Toivottavasti Ikis vielä löydät sen sopivan turvallisen ja luotettavan naisen."Toivottavasti Ikis vielä löydät sen sopivan turvallisen ja luotettavan naisen."
joo niin minäkin toivon mutten usko löytäväni, veronicakin kun on jo varattu :( IkisM kirjoitti:
Ei se yhtään vieraantunut jos ajatellaan laajempaa kuvaa. Aika tuoretta on tuo fuckbuddyily, kok sana taitaa olla keksitty 2000-luvulla kun ympäriinsä paneskelijat on halunneet keksiä toiminnalleen kunniallisuuden leimaa kun omatunto kuitenkin taustalla soimaa tunteilla leikkimisestä. Ihanko tosissasi rinnastat fuckbuddyilyn parisuhteeseen? Joo onhan se tosi fiksu eikä mitään pahaa. Entäs sitten kun löydät sen todellisen rakkauden, miehen joka vie jalat alta eikä vaan pöksyjä jalasta? Onko kiva aloittaa sen kanssa suhde salaamalla panosuhdetta ja toisaalta hätistää fuckbuddyilyyn jo tottunutta kaveria nurkista, se on varmaan ihan jees uuden tilanteen kanssa eikä mitään jää hampaankoloon. Vai kerrotko kenties sille uudelle ihanalle rakkaudelle että olen tässä odotellessa nainut säännöllisesti naapurin jaskan kanssa, eihän haittaa? Kuvitteletko että siinä tilanteessa se tosirakkauskaan muuta luule kuin olevansa pelkkä fuckbuddy? On siitä hieno lähteä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta.
Ja en todellakaan kerro uudelle kumppanilleni, että olen paneskellut tässä odotellessa naapurin Jaskaa :D Siinä vaiheessa ilmoitetaan naapurin Jaskalle, että "sori nyt täytyy tsekata tää kundi". Naapurin Jaska tietää heti, missä mennään eikä jää roikkumaan nilkkaan.
- Plussaaja
IkisM kirjoitti:
stellua pitää yrittää leimata kummalliseksi vaikka oikeasti se panorinkeily on aika kummallista vaikka siitä normia yrittää jotkut tehdäkin. Miksiköhän muuten jännäpanoja harrastava nainen jota ei tuon ensimmäisen lainauksen perusteella kiinnosta pätkääkään missä fuckbuddy on aiemmin k..päänsä uittanut ottaa esille turvallisuuden, todella outoa.Jälleen kerran IkisM pettämätöntä logiikkaa, joka erottaa lihan luista. Siitä plussaa.
- IkisM
pimppaloora kirjoitti:
Ja en todellakaan kerro uudelle kumppanilleni, että olen paneskellut tässä odotellessa naapurin Jaskaa :D Siinä vaiheessa ilmoitetaan naapurin Jaskalle, että "sori nyt täytyy tsekata tää kundi". Naapurin Jaska tietää heti, missä mennään eikä jää roikkumaan nilkkaan.
Niinpä, koko tuleva suhteesi siihen mieheen tulee perustumaan valheeseen, sinun valheeseen ja se tulee syömään sinua kuin rotta sisältäpäin, minusta se ei ole mikään naurun asia :( Jos mies sitten joskus pettäisi sinua olisiko sinulla oikeutta alkaa moralisoimaan hänen fuckbuddyilystaan kun itsellesikin sen olet hyväksynyt hienona juttuna? Joo, veikkaanpa että naapurin Jaska ottaa asian hienosti, juuri kun oli ajatellut tulla huomenna panemaan paineet pois loksauttikin pimppaloora hunajapurkin kiinni eikä aio sita aukaista enää. Olisipa hauska siinä tilanteessa lukea Jaskan salaisimmat ajatukset kun vajoaa panosonnista aisuriksi.
- IkisM
Plussaaja kirjoitti:
Jälleen kerran IkisM pettämätöntä logiikkaa, joka erottaa lihan luista. Siitä plussaa.
Kiits, joskus joutuu avaamaan asioita kun ihmiset ei itse ymmärrä. Nuo parsiuhdepelien konkarit pn toisinaan aika yksinkertaisia tunneasioissa, ehkä juuri sen kokeneisuutensa vuoksi.
IkisM kirjoitti:
Niinpä, koko tuleva suhteesi siihen mieheen tulee perustumaan valheeseen, sinun valheeseen ja se tulee syömään sinua kuin rotta sisältäpäin, minusta se ei ole mikään naurun asia :( Jos mies sitten joskus pettäisi sinua olisiko sinulla oikeutta alkaa moralisoimaan hänen fuckbuddyilystaan kun itsellesikin sen olet hyväksynyt hienona juttuna? Joo, veikkaanpa että naapurin Jaska ottaa asian hienosti, juuri kun oli ajatellut tulla huomenna panemaan paineet pois loksauttikin pimppaloora hunajapurkin kiinni eikä aio sita aukaista enää. Olisipa hauska siinä tilanteessa lukea Jaskan salaisimmat ajatukset kun vajoaa panosonnista aisuriksi.
Pettäminen parisuhteessa on eri asia, kun panosuhde.
Ja mikä vale se olis mun uudelle miehelleni? Jos silläkin on ollut panosuhteita, niin eikös me olla silloin tasoissa asian suhteen. Ja toki jos hän mua pettäisi suhteessa ollessa, niin tietty mulla olisi oikeus olla asiasta vihainen. Suhteessa ei petetä. Siihen ei menneisyys liity mitenkään.
Ja naapurin Jaska tietää kyllä, että se hunajapurkki tulee menemään kiinni joka tapauksessa joskus, hän osaa asennoitua siihen. Se on pelin henki.- IkisM
pimppaloora kirjoitti:
Ja mikä vale se olis mun uudelle miehelleni? Jos silläkin on ollut panosuhteita, niin eikös me olla silloin tasoissa asian suhteen. Ja toki jos hän mua pettäisi suhteessa ollessa, niin tietty mulla olisi oikeus olla asiasta vihainen. Suhteessa ei petetä. Siihen ei menneisyys liity mitenkään.
Ja naapurin Jaska tietää kyllä, että se hunajapurkki tulee menemään kiinni joka tapauksessa joskus, hän osaa asennoitua siihen. Se on pelin henki.Ei se ole siinä mielessä yhtään eri asia jos kummassakin pitää valehdella sille jota olisi tarkoitus rakastaa, ajallisesti vain sattuvat eri kohtiin. Joskus sekin ettei kerro jotain asiaa vaikka tietää että se loukkaisi toista jos kertoisi on valehtelemista ihan yhtälailla kuin se että valehtelee tietoisesti.
Ei sulla olisi mitään oikeutta olla vihainen jos siellä suhteenne alussa tietoisesti itsekin jätit kertomatta suhteestasi toiseen ja esitit olevasi täysin vapaa. suhteessa ei petetä mutta ei myöskään suhteen alussa, se kun oikeastaan on vielä julmempaa ettei siinä vaiheessa kun toisen olisi vielä helppoa peruuttaa ei tietoisesti anna hänelle sitä mahdollisuutta. Jos ajatellaan että itse tapaisin naisen joka esittää ollleensa jo jonkinaikaa vapaa ja sitten ykskaks paljastuisikin että siellä Jaska pyöriikin nurkissa niin arvaa lopettaisinko saman tien yhteyden pidon? No joo, ehkä laittaisin tekstarin "olit mulle vaan pelkkä fuckbuddy" vaikka siinä ehkä omakin sydän särkyisi olisi se ainoa mitä se nainen ansaitsee.
Niinhän sinä luulet että tietää ja osaa asennoitua, entäs jos ei osaakaan? Onko sen uuden löydön velvollisuus ajautua sen kanssa käsirysyyn kun se tulee riehumaan sinun oven taakse?
tekstarin että - IkisM
pimppaloora kirjoitti:
Ja naapurin Jaska tietää kyllä, että se hunajapurkki tulee menemään kiinni joka tapauksessa joskus, hän osaa asennoitua siihen. Se on pelin henki.Ei se ole siinä mielessä yhtään eri asia jos kummassakin pitää valehdella sille jota olisi tarkoitus rakastaa, ajallisesti vain sattuvat eri kohtiin. Joskus sekin ettei kerro jotain asiaa vaikka tietää että se loukkaisi toista jos kertoisi on valehtelemista ihan yhtälailla kuin se että valehtelee tietoisesti.
Ei sulla olisi mitään oikeutta olla vihainen jos siellä suhteenne alussa tietoisesti itsekin jätit kertomatta suhteestasi toiseen ja esitit olevasi täysin vapaa. suhteessa ei petetä mutta ei myöskään suhteen alussa, se kun oikeastaan on vielä julmempaa ettei siinä vaiheessa kun toisen olisi vielä helppoa peruuttaa ei tietoisesti anna hänelle sitä mahdollisuutta. Jos ajatellaan että itse tapaisin naisen joka esittää ollleensa jo jonkinaikaa vapaa ja sitten ykskaks paljastuisikin että siellä Jaska pyöriikin nurkissa niin arvaa lopettaisinko saman tien yhteyden pidon? No joo, ehkä laittaisin tekstarin "olit mulle vaan pelkkä fuckbuddy" vaikka siinä ehkä omakin sydän särkyisi olisi se ainoa mitä se nainen ansaitsee.
Niinhän sinä luulet että tietää ja osaa asennoitua, entäs jos ei osaakaan? Onko sen uuden löydön velvollisuus ajautua sen kanssa käsirysyyn kun se tulee riehumaan sinun oven taakse? - ktn-
IkisM kirjoitti:
Ei se yhtään vieraantunut jos ajatellaan laajempaa kuvaa. Aika tuoretta on tuo fuckbuddyily, kok sana taitaa olla keksitty 2000-luvulla kun ympäriinsä paneskelijat on halunneet keksiä toiminnalleen kunniallisuuden leimaa kun omatunto kuitenkin taustalla soimaa tunteilla leikkimisestä. Ihanko tosissasi rinnastat fuckbuddyilyn parisuhteeseen? Joo onhan se tosi fiksu eikä mitään pahaa. Entäs sitten kun löydät sen todellisen rakkauden, miehen joka vie jalat alta eikä vaan pöksyjä jalasta? Onko kiva aloittaa sen kanssa suhde salaamalla panosuhdetta ja toisaalta hätistää fuckbuddyilyyn jo tottunutta kaveria nurkista, se on varmaan ihan jees uuden tilanteen kanssa eikä mitään jää hampaankoloon. Vai kerrotko kenties sille uudelle ihanalle rakkaudelle että olen tässä odotellessa nainut säännöllisesti naapurin jaskan kanssa, eihän haittaa? Kuvitteletko että siinä tilanteessa se tosirakkauskaan muuta luule kuin olevansa pelkkä fuckbuddy? On siitä hieno lähteä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta.
Jos jossain on mun elämäni suuri rakkaus, niin se ei ainakaan panosuhteita (tai ylipäänsä sitä että on seksualaihistoriaa) säiky. En aio valehdella, uskon rehellisyyteen, mutta toisaalta myös siihen että ihmiset itse tietävät mitä haluavat tietää. Mulle on ok, jos toinen ei halua tietää, myös.
Jos omatunto soimaa ihan vaan seksin harrastamisesta (ilman että siinä olisi petetty jotain tms), niin semmoisen kanssa en halua sänkyyn päätyä, saati elämääni jakamaan.
Fb-suhteet on hyvää harjoittelua parisuhteitakin varten. Niissä molemmissa vaaditaan samoja ihmissuhteiden piirteitä, esim. kykyä sovittaa erilaisia tarpeita yhteen, kommunikaatiokykyä, rehellisyyttä ja luottamusta jne. Parisuhteissa toki vielä enemmän ja syvemmin.
Mut ymmärrän että tää on mahdoton ymmärtää, jos itselle ihmissuhde voi olla vain elämän suurin rakkaustarina tai mitään merkitsemätöntä panoa, koska fb on siitä väliltä. - Sivustakylkeen
ktn- kirjoitti:
Jos jossain on mun elämäni suuri rakkaus, niin se ei ainakaan panosuhteita (tai ylipäänsä sitä että on seksualaihistoriaa) säiky. En aio valehdella, uskon rehellisyyteen, mutta toisaalta myös siihen että ihmiset itse tietävät mitä haluavat tietää. Mulle on ok, jos toinen ei halua tietää, myös.
Jos omatunto soimaa ihan vaan seksin harrastamisesta (ilman että siinä olisi petetty jotain tms), niin semmoisen kanssa en halua sänkyyn päätyä, saati elämääni jakamaan.
Fb-suhteet on hyvää harjoittelua parisuhteitakin varten. Niissä molemmissa vaaditaan samoja ihmissuhteiden piirteitä, esim. kykyä sovittaa erilaisia tarpeita yhteen, kommunikaatiokykyä, rehellisyyttä ja luottamusta jne. Parisuhteissa toki vielä enemmän ja syvemmin.
Mut ymmärrän että tää on mahdoton ymmärtää, jos itselle ihmissuhde voi olla vain elämän suurin rakkaustarina tai mitään merkitsemätöntä panoa, koska fb on siitä väliltä.Tietysti ei, koska olet ihan huora.
KUka nyt sellaiseen koloon haluaa omaa munaansa työntää!
Mieti ny vähän asiaa miehen kannalta. Arvottoman huoran kanssa jossain kunnioitettavassa suhteessa.
Puhut FB:stä aivan kuin sillä olisi jotain merkitystä. Käytännössä keskustelupalsta jossa vain viritellään sosiaalisia verkostoja ja jossa oma avatar on liioitellun positiivinen kuva itsestä.
Juuri kaltaistesi pinnallisten huorimusten takia maailma on viturallaan parisuhteiden takia. Kun huomaat sen ympärilläsi niin syytä itseäsi, älä ätmejä. - IkisM
ktn- kirjoitti:
Mut ymmärrän että tää on mahdoton ymmärtää, jos itselle ihmissuhde voi olla vain elämän suurin rakkaustarina tai mitään merkitsemätöntä panoa, koska fb on siitä väliltä.Et voi tietää säikkyykö vai ei tai sitten jos te fb-suhteita harrastavat kerran olette noin varmoja siitä niin miksette sitten julistaisi asiaa heti alussa niin ettette joutuisi turhaan tutustumaan luusereihin jotka säikkyy totuutta. Veikkaan että jos jonnekin treffihakuun menisin nyt vilkaisemaan ei siellä ole yhtään, siis yhtään naista joka etsii suurta rakkauttaan ja samalla avoimesti kertoo harrastavansa fb-suhteilua tässä etsiessään kun eihän se miestä isolla M:llä haittaa? Nuo kun on vähän semmoisia asioita ettei niitä välttämättä kysytä niin niitä harrastavien pitäisi oma-aloitteisesti kertoa, eihän siitä mitään haittaakaan olisi kun se on niin hieno juttu.
Minä taas en halua päätyä semmoisen sänkyyn jonka omatuntoa ei soimaisi fuckbuddyilla ja samaan aikaan etsiä pysyvämpää salaten fuckbuddyilynsa. Jos vahingossa semmoiseen sänkyyn päätyisin ja asia sitten selviäisi tuntisin oloni varmaan saastaiseksi.
Minusta fb-suhteet on hyvää harjoittelua etääntyä ihmisyydestä ja muuttua pellkäsi panokoneeksi joka ei kykene aidosti enää kehenkään rakastumaan, siksi en semmoisia haekaan.
On se aika mahdotonta tosiaan :) - AfTötterström
ktn- kirjoitti:
Toivottavasti Ikis vielä löydät sen sopivan turvallisen ja luotettavan naisen."osoittaa pyrkimystä", mutta ei pysty. Anteeksi muuten PLoorallekkin, koska olin niin tuima, ei ollut mitään henkilökohtaista. Asiaa tässä vain grillailin.
- AfTötterström
IkisM kirjoitti:
Tosirakkaus odottaa. ;)
- ktn-
Myönnetään: Ilolla luen näitä katkerien miesten viestejä. Onnellisena paneksin just niin kuin mua huvittaa, mutta saan kyllä lisäkicksejä siitä että miehet on kateellisia / niitä vituttaa. :D
Saan teidän kateudesta voimaa, kiitos. :) - GentleM
pimppaloora kirjoitti:
Ja ei, mulle ei todellakaan kelpaa kokematon palstaätmi. Siihen on aina syy miksi joku on tippunut kelkasta. Ensinnäkin jo se, että mies itse luokittelee itsensä tosissaan ätmiksi, riittää hyvin turnoffiin.Ha!
Eikös syytön kunnes toisin todistetaan pädekään meihin kokemattomiin ytmeihin? ;) - 12921
IkisM kirjoitti:
Et voi tietää säikkyykö vai ei tai sitten jos te fb-suhteita harrastavat kerran olette noin varmoja siitä niin miksette sitten julistaisi asiaa heti alussa niin ettette joutuisi turhaan tutustumaan luusereihin jotka säikkyy totuutta. Veikkaan että jos jonnekin treffihakuun menisin nyt vilkaisemaan ei siellä ole yhtään, siis yhtään naista joka etsii suurta rakkauttaan ja samalla avoimesti kertoo harrastavansa fb-suhteilua tässä etsiessään kun eihän se miestä isolla M:llä haittaa? Nuo kun on vähän semmoisia asioita ettei niitä välttämättä kysytä niin niitä harrastavien pitäisi oma-aloitteisesti kertoa, eihän siitä mitään haittaakaan olisi kun se on niin hieno juttu.
Minä taas en halua päätyä semmoisen sänkyyn jonka omatuntoa ei soimaisi fuckbuddyilla ja samaan aikaan etsiä pysyvämpää salaten fuckbuddyilynsa. Jos vahingossa semmoiseen sänkyyn päätyisin ja asia sitten selviäisi tuntisin oloni varmaan saastaiseksi.
Minusta fb-suhteet on hyvää harjoittelua etääntyä ihmisyydestä ja muuttua pellkäsi panokoneeksi joka ei kykene aidosti enää kehenkään rakastumaan, siksi en semmoisia haekaan.
On se aika mahdotonta tosiaan :)Miksi miehet eivät kerro nettiprofiileissaan että tumputtavat jopa useita kertoja päivässä pornolla tai ilman? Siksi että on asioita jotka kuuluvat yksityisyyden piiriin.
Kirjoittakaa sinne nettiprofiiliinne että kokenut nainen ei kelpaa, ihan varmasti saatte olla niiltä sen jälkeen rauhassa. Tai jos tutustutte muuta kautta niin sanokaa se heti ensitutustumalla. Miksi pitää tehdä ongelma asiasta johon ette joudu törmäämään kun itse ilmaisette oman kokemattomuutenne ja ajattelumaailmanne??
- jaaaaa
Kysy vaan suoraan siltä naiselta kehen olet ihastunut, että kävisiko fuckbuddy suhde jos et kunnon suhdetta jaksa. Ei sen takia tarvi lähteä etsimään tämmösillä kyselyillä piirteitä. Niitä yhteisiä piirteitä tuskin löytyy.
Vaikea sellaista on tunnistaa, nainen valehtelee kuitenkin seksuaalihistoriansa. Jos seksikokemuksista puhuu naisen kanssa, niin nainen lähtee pois. Ei kokeneelle naiselle kelpaa kokematon mies.
- ktn-
Äläpäs projisoi omia halujasi. Sano suoraan vaan: kokemattomalle miehelle ei kelpaa kokenut nainen, koska niinhän tällä palstalla jatkuvasti toistetaan. :)
Minulle kelpaa kokenut nainen. Jos kelpaisi vain kokematon, niin vaihtoehtoina olis enimmäkseen vain tosi nuoret ja se olis aika epärealistista. Miehen seksuaalinen kokemus liittyy yleisesti siihen että on muutenkin suosittu naisten keskuudessa.
- AfTötterström
ktn- kirjoitti:
Äläpäs projisoi omia halujasi. Sano suoraan vaan: kokemattomalle miehelle ei kelpaa kokenut nainen, koska niinhän tällä palstalla jatkuvasti toistetaan. :)
Ah, mikä keskustelu, ptikästä aikaa..
- Ujo.atm25
Pimppaloora on siis myöskin sellainen horo jolle ei kokematon mies kelpaa. No kaikkihan sen jo varmaan tiesivät ja tuo kommentti vain vahvisti entisestään omaa käsitystäni asiasta.- timpurilyövasaralla
Lopeta tuollainen törkeily heti.
- xabkac
ktn on mies. Se yrittää mustamaalata jotakin naista, jolle on katkera.
- ktn-
Millähän perusteella?
- Kalvonkatsoja
Suosittelen immenkalvon tarkastamista. Jos nainen kieltäytyy näyttämästä kalvoaan tai kalvo on yhtään repaleinen ja nussitun näköinen, se tulkitaan naisen kannalta epäedullisesti: huora. Ei pidä kuunnella mitään selityksiä tyyliin "se repesi spagaattia tehdessä/ratsastaessa/itsekseen". Kunnollinen nainen ei ole antanut jonkun epämääräisen panojätkän nussia immenkalvoaan puhki, eikä myöskään itse ole ronkkinut tai revitellyt sitä hajalle.
- Voi_nuoruus_Voi_huoruus
Edes kalvon eheyden tarkistus ei vielä mitään takaa, sillä onhan nainen saattanut lutkuttaa mulkkua ja antaa anaaliaukkoa, vaikka ei pilluun ole ketään päästänytkään. Ei naista voi oikein pitää kunnollisena, vaikka immenkalvo olisikin koskematon, jos kuitenkin leipäläpi ja persereikä ovat spermaa täynnä. Tai vaikka olisi vain kädellään runkannut vierasta miestä.
On tämä vaan niin vaikeaa. Se on melkein nainen itse kasvatettava lapsesta lähtien itselleen puolisoksi, että pystyy varmasti valvomaan siveyttä. Ja sittenkin se saattaa saada päähänsä kokeilumielessä tai teinikapinahengessä työntää sormensa omaan pimppiin ja poksauttaa immenkalvonsa. Eli jotain siveysvyötä on pakko käyttää.
- Lucia_Feavers
Mielestäni on aivan turhaa yrittää ulkonäön perusteella analysoida ihmisen periaatteita, olkoonkin kyseessä seksuaalisuus, missä ulkomuoto toimii aina täkynä. Sillä ulkonäön ei tarvitse tarkoittaa sitä, että naisellisesti ja ehkä hieman jopa seksikkäästikkin pukeutuva nainen olisi kevytkenkäinen. Itse nautin omasta seksuaalisuudestani pukeutumalla viehättävästi, en mihinkään naurettaviin kaapuihin vain ollakseni "siveän" näköinen...
Käytöksestä, varsinkin hiemän yhtä iltaa pidemmällä aikavälillä, voi jo tehdä arvioita ihmisen vakavastiotettaavuudesta parisuhdemielessä.
Jos nainen tai mies ei ole esimerkiksi ollenkaan kiinnostunut vastakkaisen osapuolen elämästä, persoonallisuudesta ja tunteista, niin voi olla varma, että silloin on seksi päällimmäisenä mielessä.
Hyvä merkki on myös se, ettei vastakkaisen osapuolen kanssa haluta näyttäytyä julkisella paikalla, vaan baarijatkot, pikaiset iltatapaamiset tai vastaavat salaiset tapaamiset ovat ns. suhteen rakenne, tai yrittävät olla, niin silloin tuskin on kyse tahdosta vakavaan suhteeseen.
Yksi merkki on liiallinen rentous. Jos ihminen on vakavasti kiinnostunut, toisesta, on silloin MERKITYSTÄ ja se aiheuttaa ujoutta ja estyneisyyttä, halua käyttäytyä kunniallisesti ja olla loukkaamatta toisen yksityisyyttä lian varhaisessa vaiheessa. Jos toinen osapuoli on liian rento ja yrittää herättää rentoa fiilistä myös toisessa samalla, kun tulee liian lähelle liian nopeasti, niin kyseessä on seksi.
Olen ehkä liiankin herkkä analysoimaan ihmisten perimmäisiä tarkoituksia omissa suhteissani. Minua on todella vaikea lähestyä. On kai tarpeetonta sanoa, ettei fuckbuddya ole, eikä tule olemaankaan, jollei joku sitten todella onnistu pitämään minua koukussaan, en pidä itseäni niin pyhänä tahi erehtymättömänä, etteä voisin vannoa, ettei niin tule koskaan käymään, se olisi ylimielistä..huh! En ole kokenut selibaattia negatiivisena asiana, vaan asiana, joka on täysin luonnollinen tila, jollei muillakin osa-alueilla tyydyttävää suhdetta ole.
Jos ajattelen fuckbuddy-suhdetta ja että alkaisin siihen, niin ahdistun sydämessäni, tuntuu tosi pahalta, ehkä joistain ihmisistä tuntuu yksinäisyys ja selibaatti yhtä pahalta, meitä on niin erilaisia.- 5468546
Fuckbuddy suhteet tosiaankin sopii jollekin, toiselle ei. Minullakin on niitä ollut, mutta koskaan en ole niistä sydämeni pohjasta nauttinut. Ei päihitä sellaista seksiä, joka pohjautuu rakkauteen.
Eikä tosiaankaan voi tietää ulkonäön perusteella kuka kaverin/kaverien kanssa sekstailua harrastaa
- ghssss
Ootteko te jotain pedofiileja kun täällä jo immenkalvoista sun muista puhutaan? Yleensä aikuisilla ihmisillä on ollut vähintäänkin yksi kumppani. Erikseen on tietysti erakot ja muut omituisuudet
- Anonyymi
Mistä tiedät kuinka monen kanssa kukakin pannu ja kuka tehny abortteja? Ite oon yhteishuoltaja ja en koskaan aborttia ole edes ajatellut! Lapseni ei halua että minulla olisi miestä,joten salaa kuksin salarakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164