millaine mies sai minut

nainenmmm

Kyllä...olen yhä onnellisesti varattu enkä vielä tule itkemään tänne. Haluaisin kertoa millainen mies tekee onnelliseksi minut...
1. Hän on rohkeasti ja avoimesti kiinnostunut kaikest elämässän ja muistaa joka pikkujutunkin mitä hän kotonani näkee tai mitä hänelle olen sanonut. Hän ei silti ole pätkääkään tunkeileva vaan hän on hienotunteinen.
2. Hän ei ole seksin perässä. Ainakaan ensisijaisesti.
3. Hän on rohkeasti avoin itsestään, tietää ettei ole täydellinen ja kenties juuri siksi että hän on avoin, tunnen voivani olla 150% oma itseni hänen seurassaan. Olen tavattoman onnellinen kun hän on vierellä.
4. Hän systemaattisesti joka viikko kutsuu minua ihanaksi...ja nyt tulee se tärkein: hän joka viikko sanoo jollain sanoin että suhteemme tulee kestämään kauan. Olen aina sanonut että on aivan sama onko se feikattua vai totta...mutta miehen on saatava välitetyksi naiselle turvallisuudentunne. Tunne siitä ettei ole mitään epävarmuutta olenko tärkeä ja hyväksytty vai en.

Haluatteko tietää muuta miehestä joka saa minut onnelliseksi? Peruin kaikki treffit löydettyäni hänet... (netistä)..enkä ole edes vilkuillut ketään enää. Olen vain onnellinen.

Ja ei,en ole rakastunut. Sydämeni on rikottu niin kipeästi että katselen suhteen kehittymistä vähän ulkopuolisen silmin. Olen sanonut hänelle että välitän hänestä mutten mitään muuta. Hän on huomattavasti aktiivisempi yhteydenottaja muttei onneksi liian kova häröilemään.

59

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa hyvältä :)
      Mutta pikkuisen iski tuo viimeinen kappale... Onko reilua sitä miestä kohtaan, että et ole vielä täysipainoinen suhteeseen valmis? Hän rakastaa sinua ja sinä vaan ryvet menneisyydessä.

• nainenmmm

No olen kyllä valmis elämään vaikka loppuelämäni hänen kanssaan etten todellakaan anna toivoa jollei sitä olisi :)

• ktn-

Hyvä kun tiedät mitä haluat ja olet kuitenkin pää vähän kylmänä. Koska jos toinen osapuoli on paljon aktiivisempi, se kertoo että on vähän erialiset tarpeet. Olette tunteneet vielä niin vähän aikaa, että kovin hyvin ei voi toista vielä tuntea. Ja jos toinen on silti varma että suhde kestää kauan... no, ihmisillä on erilaiset tarpeet sitoutua. Hyvä jos ne tarpeet menee yksiin.

On hienoa kokea olevansa rakastettu, mutta hyvä jos samalla pystyy näkemään niitä toisenkin tarpeita ja motiiveja. Mitä tarpeita tyydytät hänen elämässään? Mihin hän sinussa rakastui?

Mitä paremmin tutustut, sitä vahvempi suhteesta tulee.

• nainenmmm
        ktn- kirjoitti:

Hyvä kun tiedät mitä haluat ja olet kuitenkin pää vähän kylmänä. Koska jos toinen osapuoli on paljon aktiivisempi, se kertoo että on vähän erialiset tarpeet. Olette tunteneet vielä niin vähän aikaa, että kovin hyvin ei voi toista vielä tuntea. Ja jos toinen on silti varma että suhde kestää kauan... no, ihmisillä on erilaiset tarpeet sitoutua. Hyvä jos ne tarpeet menee yksiin.

On hienoa kokea olevansa rakastettu, mutta hyvä jos samalla pystyy näkemään niitä toisenkin tarpeita ja motiiveja. Mitä tarpeita tyydytät hänen elämässään? Mihin hän sinussa rakastui?

Mitä paremmin tutustut, sitä vahvempi suhteesta tulee.

En usko että hän on rakastunut vaan ihastunut. Eihän me edes tunneta toisiamme kunnolla ja siksi koitan selvittää mitä hän on miehiään. Olen sanonut että minulle ei tarvitse valehdella mitään ja aika avoimesti hän on karutkin elämän puolensa avautunut. Moni olisi jo jättänyt hänet (osa ystävistäni vastustaa suhdetta) mutta aion nyt katsoa onko hänestä kuinka kauan miestä pitämään minut onnellisena. En lopeta suhdetta kun toinen (en ole itsekään) ei ole ihan täydellinen.

• ktn-

"Miestä pitämään minut onnellisena" -kuulostaa aika isolta vastuulta toiselle ihmiselle. ;) Varmaan vaan tarkoitit, että oletko hänen kanssaan onnellinen. :)

Kukaan ei tosiaan ole täydellinen ja fiksusti lähdet suhteeseen avoimella ja järkevällä asenteella. :) Raportoi meille miltä näyttää.

• rthrhfg

Hyvä esimerkki jälleen että naisten neuvoja ei kannata uskoa.
      Esimerkiksi 4.kohta on oikeasti täysin päinvastoin, miehen täytyy uskotella että ei juuri välitä naisesta ja että muita naisia on tarvittaessa saatavilla.
      Jos mies pitää naista tärkeänä niin nainen menettää tunteensa mieheen.

• Kummallista tietoa sinulla. Kyllä minä ainakin olen joka kerta menettänyt tunteeni kiinnostavaan mieheen huomattuani etten ole hänelle kovin tärkeä, vaan on muitakin hoitoja siinä samanaikaisesri meneillään.

• ATMaisteri
        stellaria81 kirjoitti:

Kummallista tietoa sinulla. Kyllä minä ainakin olen joka kerta menettänyt tunteeni kiinnostavaan mieheen huomattuani etten ole hänelle kovin tärkeä, vaan on muitakin hoitoja siinä samanaikaisesri meneillään.

Siinä meillä onkin paradoksi.

Mies lakkaa olemasta kiinnostava kun käy ilmi että hänellä on muitakin hoitoja samanaikaisesti. Mutta jostain ihmeen syystä kiinnostavia ovat juuri ne miehet joilla on muita hoitoja samanaikaisesti. Harvalla miehellä on panorinkiä, enemmistö haluaisi suhteen.

Oletko ikinä koulutettuna ja oletettavasti analyyttisenä ihmisenä tuuminut mikä tämän ilmiön voisi selittää? ;)

• okeijoo
        stellaria81 kirjoitti:

Kummallista tietoa sinulla. Kyllä minä ainakin olen joka kerta menettänyt tunteeni kiinnostavaan mieheen huomattuani etten ole hänelle kovin tärkeä, vaan on muitakin hoitoja siinä samanaikaisesri meneillään.

Pitää siis olla sellainen mies joka kykenee saamaan panoringin itselleen mutta siitä ei sitten saa kertoa muille.

• nainenmmm

No aluksi hän ei kertonut edes nimeään (ei ole vieläkään kertonut muuta kuin lempinimen, selvitin henkilöllisyyden itse netistä), eli alkuun hän oli niin salaperäinen ja etäinen kuin suinkin mahdollista!!!

• ATMaisteri kirjoitti:

Siinä meillä onkin paradoksi.

Mies lakkaa olemasta kiinnostava kun käy ilmi että hänellä on muitakin hoitoja samanaikaisesti. Mutta jostain ihmeen syystä kiinnostavia ovat juuri ne miehet joilla on muita hoitoja samanaikaisesti. Harvalla miehellä on panorinkiä, enemmistö haluaisi suhteen.

Oletko ikinä koulutettuna ja oletettavasti analyyttisenä ihmisenä tuuminut mikä tämän ilmiön voisi selittää? ;)

Luulenpa että ihmisillä on ylipäätäänkin sellainen ongelma, että kiinnostutaan vain niistä kiinnostavista ihmisistä, eikä niistä vastenmielisistä, vaikka nämä ehkä olisivatkin uskollisempaa parisuhdemateriaalia.

Onhan noihin nettideittimiehiinkin tullut törmättyä jotka oikein siinä profiilissaan mainostavat olevansa rehellisiä ja luotettavia, mutta eipä se aina pidä paikkaansa mitä luvataan.

• nainenmmm
        stellaria81 kirjoitti:

Luulenpa että ihmisillä on ylipäätäänkin sellainen ongelma, että kiinnostutaan vain niistä kiinnostavista ihmisistä, eikä niistä vastenmielisistä, vaikka nämä ehkä olisivatkin uskollisempaa parisuhdemateriaalia.

Onhan noihin nettideittimiehiinkin tullut törmättyä jotka oikein siinä profiilissaan mainostavat olevansa rehellisiä ja luotettavia, mutta eipä se aina pidä paikkaansa mitä luvataan.

Tää ei ainakaan valehdellu mitään koska sen profiilis lukee "rakastan naiSIA"

• kummitus

No kyllä minä ainakin olen menossa avioon miehen kanssa, joka välittää minusta ja kunnioittaa minua tasa-arvoisena kumppanina. :) En tiedä millaiset naiset noihin itsekeskeisiin k*sipäihin lankeavat, mutta ei se ainakaan omassa tuttavapiirissäni näytä yleiseltä.

• ATMaisteri
        stellaria81 kirjoitti:

Paitsi että ylivoimainen enemmistö sekä miehistä että naisista etsii vakavaa suhdetta. Suurin osa myös päätyy sellaiseen. Jos kykenet löytämään vain...

A) miehiä jotka ovat kiinnostavia muttei parisuhdemateriaalia

tai,

B) parisuhdemateriaalia mutta vastenmielisiä

...sanoisin että kriteerisi ovat pielessä ja todella pahasti. Osaatko edes kuvata mikä tekee miehestä kiinnostavan / vastenmielisen?

• ATMaisteri

Ja huom. oletan nyt että tasosi riittää treffeille pääsyyn korkean tason panorinkimiesten kanssa. Jos ulkonäkösi olisi luokaton tai sinulla olisi 5 lasta kolmen eri miehen kanssa, ymmärtäisin miksei miestä löydy. Tuostakin ikäluokasta löytyy ketmejä (ja tietysti ätmejä) joille naimaton ja lapseton nainen kelpaa.

• 1212
        ATMaisteri kirjoitti:

Paitsi että ylivoimainen enemmistö sekä miehistä että naisista etsii vakavaa suhdetta. Suurin osa myös päätyy sellaiseen. Jos kykenet löytämään vain...

tai,

...sanoisin että kriteerisi ovat pielessä ja todella pahasti. Osaatko edes kuvata mikä tekee miehestä kiinnostavan / vastenmielisen?

stellaria81 on nainen

= hän etsii korkeimman tason miestä. Pituus, komeus, status. Kun mies on korkeatasoinen, rationalisointihamsteri selittää miksi mies on hänelle sopiva. Esim. mies on pitkä, komea ja urheilullinen -> hei mähän harrastan urheilua, me sovittaisiin yhteen (vaikka mies olisi menevä ekstrovertti-pelimies).

Mutta koska naisen seksi-MA on korkeampi kuin parisuhde-MA, stellaria81 ei voi koskaan saada korkeimman tason miestä joka hyväksyisi hänet panorinkiin.

Tämän kaiken Laasanen on opettanut aikoja sitten.

• dextra123

Ampuisin mieheni jos sillä olis panorinki.

• miehes
        dextra123 kirjoitti:

Ampuisin mieheni jos sillä olis panorinki.

Minulla on panorinki.

• ATMaisteri kirjoitti:

tai,

Osaisitko sitten itse sanoa että mikä olisi pomminvarma keino tunnistaa ne jännämiehet jo ihan alusta lähtien?

Omasta mielestäni olen ollut kiinnostunut täysin itseni tasoisista miehistä ja jopa suoranaisista ätmeistäkin, mutta aina on osoittautunut että olen vain yksi kymmenestä muustakin naisesta tai sitten vain pelkkä harjoittelukappale jonka avulla kerätään kokemusta naisista.

Onko tosiaan kunnollisen miehen ainoa luotettava tunnusmerkki se, ettei sellaista mitenkään pysty yrjöämättä katsomaan?

• ATMaisteri
        stellaria81 kirjoitti:

Osaisitko sitten itse sanoa että mikä olisi pomminvarma keino tunnistaa ne jännämiehet jo ihan alusta lähtien?

Omasta mielestäni olen ollut kiinnostunut täysin itseni tasoisista miehistä ja jopa suoranaisista ätmeistäkin, mutta aina on osoittautunut että olen vain yksi kymmenestä muustakin naisesta tai sitten vain pelkkä harjoittelukappale jonka avulla kerätään kokemusta naisista.

Onko tosiaan kunnollisen miehen ainoa luotettava tunnusmerkki se, ettei sellaista mitenkään pysty yrjöämättä katsomaan?

Missähän päin Suomea ätmillä on kymmeniä naisia? Ajattelin muuttaa sinne päin...

Kaikkialla muualla ATM ei saa ollenkaan naista tai ehkä saa luokattoman tasoisen jos näkee isosti vaivaa kehittääkseen itseään. Mies joka pyörittää rinkiä ei ole milloinkaan ATM eikä yleensä edes KTM.

Voisiko sittenkin olla että käsityksesi tavallisesta miehestä on vääristynyt? Jossain klikkaa jos muka KTM/ATM kelpaisi mutta aina törmäät miehiin jotka pyörittävät rinkejä. Luulenpa että sinulle YTm = KTM ja KTM = ATM. Tavallinen 30 mies ei todellakaan ole urheilullinen, komea tai menestyvä.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

• ATMaisteri

Samalla voisi kysyä millä perustelet oman tasosi? Tasosi = minkä tasoisen miehen pystyt saamaan kanssasi parisuhteeseen.

Ehkäpä syyllistyt naisten yleisimpään virheeseen, eli unohdat että kriteerit ovat erilaiset miehille ja naisille?

Esimerkiksi: olen urheilullinen ja koulutettu -> haluan miehen joka on urheilullinen ja koulutettu. Kaava ei toimi näin, koska koulutus nostaa miehen tasoa muttei sinun tasoasi. Urheilullisuus yleensä tekee miehestä miehekkäämmän muttei välttämättä tee naisesta naisellisempaa.

Miten rankkaat itsesi jos kriteerit ovat seksikkyys, ikä (optimi 22v) ja mukavuus/naisellinen luonne?

• ATM-automaatti
        ATMaisteri kirjoitti:

Samalla voisi kysyä millä perustelet oman tasosi? Tasosi = minkä tasoisen miehen pystyt saamaan kanssasi parisuhteeseen.

Ehkäpä syyllistyt naisten yleisimpään virheeseen, eli unohdat että kriteerit ovat erilaiset miehille ja naisille?

Esimerkiksi: olen urheilullinen ja koulutettu -> haluan miehen joka on urheilullinen ja koulutettu. Kaava ei toimi näin, koska koulutus nostaa miehen tasoa muttei sinun tasoasi. Urheilullisuus yleensä tekee miehestä miehekkäämmän muttei välttämättä tee naisesta naisellisempaa.

Miten rankkaat itsesi jos kriteerit ovat seksikkyys, ikä (optimi 22v) ja mukavuus/naisellinen luonne?

Allekirjoitan ATM-veljeni näkemyksen.

Yksittäistapauksissa sopivuus voi ratkaista, mutta jos miehet systemaattisesti suostuvat seksisuhteeseen muttei parisuhteeseen, ovat he stellaria81:n tason yläpuolella.

Tasoaanhan ei voi määrittää itse. Moni työssäkäyvä ja hyväkuntoinen ATM katsoo olevansa KTM tai peräti KTM , mutta naiset päättävät toisin.

• ATMaisteri kirjoitti:

Missähän päin Suomea ätmillä on kymmeniä naisia? Ajattelin muuttaa sinne päin...

Kaikkialla muualla ATM ei saa ollenkaan naista tai ehkä saa luokattoman tasoisen jos näkee isosti vaivaa kehittääkseen itseään. Mies joka pyörittää rinkiä ei ole milloinkaan ATM eikä yleensä edes KTM.

Voisiko sittenkin olla että käsityksesi tavallisesta miehestä on vääristynyt? Jossain klikkaa jos muka KTM/ATM kelpaisi mutta aina törmäät miehiin jotka pyörittävät rinkejä. Luulenpa että sinulle YTm = KTM ja KTM = ATM. Tavallinen 30 mies ei todellakaan ole urheilullinen, komea tai menestyvä.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Asiahan ei minulle taaskaan kuulu, mutta kylläpä sitä jälleen hypitään ennakkoasenteita vastaaviin johtopäätöksiin. Onko sekin, joka etsii treenimatskua naisiin tutustumisiin, YTM? Toiseksi eipä useiden naisten tapailu samanaikaisesti mitään ihmeitä vaadi. Pikemminkin voisi sano, että jos joutuu tapailemaan useita naisia niin vientiä ei kauheasti ole.

• ATMaisteri kirjoitti:

Tarkoitin siis että niille korkeammantasoisille olen vain yksi muiden joukossa ja minua lähestymään uskaltautuneille ätmeille harjoitusmateriaalia jotta pääsisivät korkeammalle tasolle.

En minä toki kaikkia miehiä yritäkään itselleni saada, vaan ainoastaan yhtä siitä pienestä joukosta jolle nuo nuoruus ja seksikkyyskriteerit eivät ole niin oleellisia, vaan osaavat arvostaa muutakin, kuten esim. kaikenlaisia käytännön taitoja (muutakin kuin meikkaustaitoa) ja liikunnallisuutta.

• MrCynical
        stellaria81 kirjoitti:

Tarkoitin siis että niille korkeammantasoisille olen vain yksi muiden joukossa ja minua lähestymään uskaltautuneille ätmeille harjoitusmateriaalia jotta pääsisivät korkeammalle tasolle.

En minä toki kaikkia miehiä yritäkään itselleni saada, vaan ainoastaan yhtä siitä pienestä joukosta jolle nuo nuoruus ja seksikkyyskriteerit eivät ole niin oleellisia, vaan osaavat arvostaa muutakin, kuten esim. kaikenlaisia käytännön taitoja (muutakin kuin meikkaustaitoa) ja liikunnallisuutta.

Voi sinua nuori nainen :/

Setä neuvoo: käytännön taidot ja liikunnallisuus ovat hyviä asioita, mutta ei sellaisia joihin itsessään rakastutaan. Mies haluaa seksiä, läheisyyttä, naisellista energiaa. Ne ovat asioita joihin ensin ihastutaan ja sitten rakastutaan. Jos nainen on lisäksi käytännöllinen ja pitää itsensä kunnossa, sitten alkaa olemaan paketti kasassa.

• GentleM

Jos minäkin työnnän lusikkani tähän soppaan ja lisään ettei kaikki miehet todellakaan vaadi seksiä tai edes läheisyyttä heti. Mutta hymyä, naurua, ym jos riittää niin voisin kuvitella että mahdollisuudet 2. treffeihin paranevat kummasti?

Kokemuksesta en tietysti voi puhua :D

• MrCynical kirjoitti:

Voi sinua nuori nainen :/

Setä neuvoo: käytännön taidot ja liikunnallisuus ovat hyviä asioita, mutta ei sellaisia joihin itsessään rakastutaan. Mies haluaa seksiä, läheisyyttä, naisellista energiaa. Ne ovat asioita joihin ensin ihastutaan ja sitten rakastutaan. Jos nainen on lisäksi käytännöllinen ja pitää itsensä kunnossa, sitten alkaa olemaan paketti kasassa.

No totta kai minulta saisi seksiä, läheisyyttä ja varmaan sitä naisellista energiaakin (miten tämän nyt sitten määritelläänkään).

Mutta kysymys onkin lähinnä siitä että tarvitaanko noiden toteutumiseen poikkeuksetta kaikkien miesten mielestä sitä 22v ikää, tekotissejä, -ripsiä ja –hiuksia, vai löytyisikö vielä mies joka saisi sen vehkeensä pystyyn hieman vähemmällä vaivannäöllä.

Eikä minun luonteessanikaan ainakaan kavereiden mukaan mitään erityistä vikaa ole, kunhan nyt täällä tulee välillä purettua turhautumistaan miesten omituiseen ja järjenvastaiseen käytökseen.

• MrCynical
        stellaria81 kirjoitti:

No totta kai minulta saisi seksiä, läheisyyttä ja varmaan sitä naisellista energiaakin (miten tämän nyt sitten määritelläänkään).

Mutta kysymys onkin lähinnä siitä että tarvitaanko noiden toteutumiseen poikkeuksetta kaikkien miesten mielestä sitä 22v ikää, tekotissejä, -ripsiä ja –hiuksia, vai löytyisikö vielä mies joka saisi sen vehkeensä pystyyn hieman vähemmällä vaivannäöllä.

Eikä minun luonteessanikaan ainakaan kavereiden mukaan mitään erityistä vikaa ole, kunhan nyt täällä tulee välillä purettua turhautumistaan miesten omituiseen ja järjenvastaiseen käytökseen.

Et oikein ymmärtänyt.

Jos mies haluaa olla vapaa naisen luonteen negatiivisista puolista, voi pysyä sinkkuna (suosittelen). Mitkä ovat ne _positiiviset puolet_ joilla aiot valloittaa havittelemasi miehen?

Jos et katso itseäsi korkeatasoiseksi ulkonäöltäsi etkä viitsi panostaa inhoamaasi laittautumiseen, käytännössä sanot että aiot kompensoida tätä luonteellasi.

Eikö näin?

• tolkkutouhuun

aloittajan suhteesta puuttuu kipinä ja vain yksi puolista ns rakkautta ollaan kun muitakaan ei ole tällähetkellä sano reilusti ja ole reilu ja lopetat tuollaisen pelin ette ole oikeita toisillenne ja stellu minä sinuna heittäisin pihalle tommoisen miehen sinun kuuluu olla ykkönen ja muita naisia ei saa olla älä rupea pelinappulaksi ja toinen vaan leikkii ja annat silti panna nyt on aika epätoivoista touhua missä on itse kunnioituksesi ja olla kunnon nainen lopeta olemattomuus ja etsi kunnon mies joka arvostaa ja kunnioittaa sinua ja sinä häntä minä en moista katselisi ei ole rakkautesi arvoinen ystävä neuvoo sinua koska pidän stellusta ja aloittajasta enkä halua että olette huonossa suhteessa onnettomina

• nainenmmm

En ole huonossa suhteessa enkä onneton!!!! Ja hän on mielenkiintoisin ja älykkäin mies jota olen eläissäni tavannut! :)
        Olen tähän asti vaan suoraan syöksynyt suhteeseen, rakastunut ja "menettänyt" oman itseni ja elämäni niin nyt koitan ottaa iisimmin eli ihastunut toki olen mutta katson miekenkiinnolla kuinka kauan tätä onnea kestää.

• ATMaisteri
        nainenmmm kirjoitti:

En ole huonossa suhteessa enkä onneton!!!! Ja hän on mielenkiintoisin ja älykkäin mies jota olen eläissäni tavannut! :)
        Olen tähän asti vaan suoraan syöksynyt suhteeseen, rakastunut ja "menettänyt" oman itseni ja elämäni niin nyt koitan ottaa iisimmin eli ihastunut toki olen mutta katson miekenkiinnolla kuinka kauan tätä onnea kestää.

Pitääkö veikata?

Sitä kestää niin kauan että haavat umpeutuvat, sitten havaitset että kipinä puuttuu ja syöksyt suin päin suhteeseen jännämiehen kanssa.

Naiset jotka rakastuvat vääriin miehiin harvemmin oppivat. Yleensä mennään seuraavalla kaavalla:

1. Tapaa huono mies, koe tulinen rakkaus
        2. Tuska kasvaa liian suureksi, koe tuskallinen ero
        3. Etsi kiltti laastarimies joka auttaa pääsemään masennuksesta yli
        4. Havaitse että olet parantunut mutta "se jokin" (mikä pahoissa pojissa viehättää) puuttuu, eroa
        5. Palaa kohtaan 1.

• onneton_olet

aloittaja oli mikä oli oli kuikka viisas yms mutta rakkaus puuttuu tiedät sen itsekkin ja ilmeisesti muutkin suhteet ovat olleet samanlaisia tai olet itse rakastunut netti mieheen joka etsii vaan panopatjaa mutta kun tapaat sen oikean netissä tai missä vain niin on vähän erimeininkiä kummallakin ja sen vaan tietää ja kummallakin sydämmen ja rakkauden mukana mennään silloin ei mietitä vaan mennään eikä meinata mutta nyt puuttuu jokin

• nainenmmm

No tämä on niin JÄNNÄmies kuin kukaan voi vaan olla. Epäilen suomen pahimmaksi huliviliksi joten jännempää tuskin mistään voin löytää. On rikollinen, naisia riittää jne

• onneton_olet_nyt

mutta se jokin puuttuu ja tiedät sen ystävä hyvä itsekkin

• angry_bird_
        nainenmmm kirjoitti:

No tämä on niin JÄNNÄmies kuin kukaan voi vaan olla. Epäilen suomen pahimmaksi huliviliksi joten jännempää tuskin mistään voin löytää. On rikollinen, naisia riittää jne

Jahas. Taitaa olla sama tyyppi jonka kanssa eräs ystäväni hengailee...

• lukewarmjustaintit

Miten niin sai sinut jos et ole rakastunut?

Surkea esitys.

• nainenmmm

Hän on sanonut että kuulun hänelle enkä pane vastaan = hän sai minut. :) Ollaan tunnettu vasta noin 1,5 kk ja naisen saa rakastumaa vain naimalla häntä usein ja paljon. Niin varmasti tulee vielä tapahtumaan. :b Ei ole vaan kiirettä ....

• vbhpefivub
        nainenmmm kirjoitti:

Hän on sanonut että kuulun hänelle enkä pane vastaan = hän sai minut. :) Ollaan tunnettu vasta noin 1,5 kk ja naisen saa rakastumaa vain naimalla häntä usein ja paljon. Niin varmasti tulee vielä tapahtumaan. :b Ei ole vaan kiirettä ....

jos mitään muuta ei ole, saa naisen rakkauden kyllä tuolla tapaa tapettuakin. Edelleen olen sitä mieltä että nainen rakastuu korviensa, ei haarojensa välistä. Hyvä ja tyydyttävä seksi tulee tunteiden myötä.

• fuckingjustdontcutit
        nainenmmm kirjoitti:

Ok. Ansaitset epäilemättä kaiken mitä tuleman pitää.

• IkisM

"Ja ei,en ole rakastunut. Sydämeni on rikottu niin kipeästi että katselen suhteen kehittymistä vähän ulkopuolisen silmin. Olen sanonut hänelle että välitän hänestä mutten mitään muuta."

Niin, miehen pitää olla sitoutunut, rakastunut ja vaikka mitä. Tuossakin ilmeisesti kyseessä mies joka ei ole rypenyt parisuhteilemalla itseään pilalle ja mitä hän saa? Panorinkeleissään itsensä särkeneen rikkinäisen naisen joka ei uskalla luottaa eikä rakastaa. On tämä suomi hieno maa.

• nainenmmm

Kyllä se on käyny ihan joka naisen perseessä että hänen rinnalla olen puhdas enkeli. Sitä paitsi en ole 7 vuoteen ollut miehen vierellä onnellinen joten olen ihan sitoutunut tähän juttuun niin kauan kun se kestää.

• IkisM
        nainenmmm kirjoitti:

Kyllä se on käyny ihan joka naisen perseessä että hänen rinnalla olen puhdas enkeli. Sitä paitsi en ole 7 vuoteen ollut miehen vierellä onnellinen joten olen ihan sitoutunut tähän juttuun niin kauan kun se kestää.

ai se onkin peluri? Ne puheet ihanasta ja siitä että suhteenne kestää kauan, heh heh et voi olla noin tyhmä...No se panee sinua aikansa ja sitten hylkää kuin käytetyn rukkasen, parasta vaan sitten kestää se.

• htwou4gpu
        IkisM kirjoitti:

ai se onkin peluri? Ne puheet ihanasta ja siitä että suhteenne kestää kauan, heh heh et voi olla noin tyhmä...No se panee sinua aikansa ja sitten hylkää kuin käytetyn rukkasen, parasta vaan sitten kestää se.

Pidä sen inhorealismisi itselläsi ja yritä joskus nähdä ihmisissä tavallisuutta, ei mustaa eikä valkoista.

• nainenmmm
        IkisM kirjoitti:

No nyt ehkä ymmärrät miksen ole vielä antanut sydäntäni (enkä pilluani) hänelle vaan katselen rauhassa mihin tämä johtaa. Olen kuitenkin hyvin onnellinen, hän todellakin osaa tehdä naiset onnelliseksi niin voisiko paremmin mennä juuri nyt...huom juuri nyt...

• ATMaisteri
        nainenmmm kirjoitti:

No nyt ehkä ymmärrät miksen ole vielä antanut sydäntäni (enkä pilluani) hänelle vaan katselen rauhassa mihin tämä johtaa. Olen kuitenkin hyvin onnellinen, hän todellakin osaa tehdä naiset onnelliseksi niin voisiko paremmin mennä juuri nyt...huom juuri nyt...

Hyvä että ymmärsit jo tässä vaiheessa kirjoittaa "naiset" monikossa :D

• nainenmmm

En minä tyhmä ole. :D

• jgjfkgjj
        nainenmmm kirjoitti:

En minä tyhmä ole. :D

Could have fooled me.

• nainenmmm
        htwou4gpu kirjoitti:

Pidä sen inhorealismisi itselläsi ja yritä joskus nähdä ihmisissä tavallisuutta, ei mustaa eikä valkoista.

Joo näil palstalaisil jännämies on VAIN jännämies. Ne ei ymmärrä että jännämiehilläkin on sielu ja mieli ja persoonallisuus. Tämä jännämies on toki jännä mutta on paljon muutakin, esim todella kiltti ja hyväsydäminen aito ihminen.

• IkisM
        nainenmmm kirjoitti:

Joo näil palstalaisil jännämies on VAIN jännämies. Ne ei ymmärrä että jännämiehilläkin on sielu ja mieli ja persoonallisuus. Tämä jännämies on toki jännä mutta on paljon muutakin, esim todella kiltti ja hyväsydäminen aito ihminen.

Ei suinkaan noin, tottakai jännämiehillä on sielu, mieli ja personaalisuus, siksi ne niin vaarallisia onkin kun aina saavat naisen uskomaan pelkkää hyvää itsestään tai sen että juuri naisen itsensä kohdalla jännä tekisi eri tavoin kuin muille. Tässä nyt ääriesimerkki mutta ovathan nuokin jännät olleet varmaan mukavia, sielukkaita ja kivoja niitä kohtaan joita eivät ole halunneet uhreiksi:
        http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/andien-hirvio-abc-murhaaja-peto-tallaisia-sarjamurhaajia-maailmalla-on-ollut/4738964

• angrt_bird_
        nainenmmm kirjoitti:

Öö, taitaa tyyppi olla mainostamassa itseään naisena..

• jee_mikä_naenen

no nyt selvis kun aloittaja sanoi että 7v ei miestä ja nyt löysi miehen joka panee häntä eikä mies ole sanonut rakastavansa häntä vaan suttura on iloinen että saa makkaraa puohon ja jos sanoo vähänkin vastaan niin mies lähtee 1,5kk tietää on panopatja no kunnioitukseni meni olet netti tyttö olen sanaton en tiedä mitä kirjoittaisin ei muuta kuin paneskelkaa ja naikaa mikä naenen oikea tythö netti vosu

• nainenmmm

Olet nyt kyllä hieman hakoteillä. Sanoin etten ole ollut onnelkinen jutellessa, arjessa eläessäni jne miehen kanssa. Ei se tarkoita etteikÖ minulla olisi ollut seitsemään vuoteen miestä. Seksinpuutteesta en ole kärsinyt ikinä enkä kärsi nytkään vaikka hän hakuaakin tutustua henkisellä tasolla ennen seksiä. Minussa on ne syyt miksen voi seksiä nyt harrastaa ja hän tietää kyllä kaiken muttei ole jättänyt minua siitä huolimatta. Joten jos hän olisi vain seksin perässä, hän olisi jo minut unohtanut.

• onnea_teille

nyt haluaisin nähdä sen miehen täytyy olla vammainen ja pultsari vammainen jos 2v ei halua seksiä ja sanoo olen maannut kymmenien kanssa ja saan kenet haluan mutta oikeasti poeka vielä onko edes nähnyt pimppiä koskaan mutta sinut sai herää kysymys kun nyt mainitsit sen 7v ilman suhdetta mutta netti tyttönä olet ollut aktiivinen olisi kiva nähdä myös kuvasi jos pultsari hampit panee sua mutta et kelpaa pultsarille naiseksi niin mikä mies on ns miehesi ja mikä oikein olet naisiasi no onnea teille pidän peukkuja puolestanne ja ilmoita kun teistä tulee virallisesti pari rakkaus on hieno asia

• nainenmmm
        onnea_teille kirjoitti:

nyt haluaisin nähdä sen miehen täytyy olla vammainen ja pultsari vammainen jos 2v ei halua seksiä ja sanoo olen maannut kymmenien kanssa ja saan kenet haluan mutta oikeasti poeka vielä onko edes nähnyt pimppiä koskaan mutta sinut sai herää kysymys kun nyt mainitsit sen 7v ilman suhdetta mutta netti tyttönä olet ollut aktiivinen olisi kiva nähdä myös kuvasi jos pultsari hampit panee sua mutta et kelpaa pultsarille naiseksi niin mikä mies on ns miehesi ja mikä oikein olet naisiasi no onnea teille pidän peukkuja puolestanne ja ilmoita kun teistä tulee virallisesti pari rakkaus on hieno asia

En tiedä mistä vedit tuon 2v. Olemme tunteneet 1,5 kk. Eikä hän käytä alkoholiaon tietääkseni täysin terve urheileva mies.
        En tiedä miksi kutsut minua nettitytöksi, en ole kolmeen vuoteen käynyt nettitreffeillä jos sitä meinaat.

• jo_on_meininkiä

etkö itse sanonut et ole kärsinyt seksin puutetta ikinä vaikka et ole seurustellut 7v ja taitaa joku muu käydä tyydyttämässä sinua ja sulhas kandidaatti ei osaa vieläkään päättää panisko vai ei no se on hänen murheensa

• nainenmmm
        jo_on_meininkiä kirjoitti:

etkö itse sanonut et ole kärsinyt seksin puutetta ikinä vaikka et ole seurustellut 7v ja taitaa joku muu käydä tyydyttämässä sinua ja sulhas kandidaatti ei osaa vieläkään päättää panisko vai ei no se on hänen murheensa

Ei täällä käy mitään salapanoijoita koska olen uskollinen aina. Enkä voisi kuvitella rakastelevani miehen kanssa jonka kanssa en olisi valmis suhteeseen. Kaikki suhteet vain ei ole onnellisia ja olen niin positiivisesti yllättynyt kun huomasin olevani onnellinen miehen seurassa ulkona kävellessämme.

• nainenmmm

Tasan 7kk tulee täyteen 10.07.saa onnitella. Yhdessä yhä. <3

• NoNiiAin

Voisimme lohtuseksin äärellä keskustella, tuosta perin kiusallisesta pulmastasi.

• nainenmmm

Mikä kiusallinen pulma??? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe