Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No en minä kyllä oikein koe että ne syvemmät tunteet, tai edes riettaat ajatukset sitä luottamusta mitenkään erityisemmin tuhoaisi. Mutta meitä on moneen junaan. :)
10.01.2015 22:04
Minun tuttavapiirissäni tuo taas tuntuu olevan yleisin metodi suhteeseen päätymiselle, että jo pitkään toisensa kavereina tunteneet mies ja nainen alkavat seurustella.
10.01.2015 20:59
No mutta eikös se kaverillisuuden osoittaminen juurikin ole synonyymi friendzonettamiselle? Eli jos mies itse ensin osoittaa naiselle että tämä on vain kaveri eikä mitään sen kummempaa, niin mitä muuta nainenkaan voi siinä tehdä kuin siirtää miehen sille omalle kaverisektorilleen.
10.01.2015 20:46
Minuakin huolestuttaa palstan hiljaisuus. Eihän nyt kunnon ätmin/ätnin sovi perjantai-iltana mihinkään muuhun aikaansa käyttää kuin palstalla narisemiseen. Etteivät vain olisi niitä feikkiätmejä, jotka vai teeskentelevät olevansa surkimuksia, vaikka todellisuudessa olisivatkin lähes normaaleja yksilöitä.
10.01.2015 00:04
No mutta jos et anna minulle minkäänlaista vastakaikua, niin mistä ihmeestä minun oikein sitten pitäisi osata päätellä, että oletko se iskemäni mies sinä vaiko genio mente, joka nyt ei vain satu pitämään minua ulkoisesti kovin viehättävänä?
09.01.2015 21:36
No sehän se suurin ongelma siellä baarissa onkin, ja sen takia välttelenkin sinne menemistä. Ehkäpä siihen kannattaa varautua samalla tavoin kun junalla matkustamiseen lumipyrypäivänä, eli iso kasa sanaristikoita ja sudokuja mukaan (älä unohda kynää), läppäriin shakkiohjelma sekä muutama elokuva. Eiköhän noilla muutaman tunnin siellä selviä tylsistymättä kuoliaaksi.
09.01.2015 21:18
Kuva näyttää lavastetulta.
Sormien pitäisi näkyä paremmin, jotta voisi arvioida ovatko ne tarpeeksi likaiset.
09.01.2015 11:50
Siis täh? Toivotko että nainen salailee sinulta menneisyyttään? Kyllä minusta ainakin rehellisyys on parasta ja kivempi tietää oleelliset asiat toisesta jo alkuvaiheessa.
Kokemattomissa miehissä ei minusta ole muuta vikaa kuin se, etteivät he tuo sitä mahdollista kiinnostustaan minua kohtaan esille millään tavoin (ja ehkä eivät olekaan kiinnostuneita). Mukavuudenhaluisena ja toki myös pakkeja pelkäävänä ihmisenä en vain viitsi lähteä ottamaan selvää joka ikisestä minuun neutraalisti suhtautuvasta miehestä, kun on olemassa niitäkin jotka sitä kiinnostustaan osoittavat. Tietysti nämä miehet sitten ovat niitä kaiken kokeneita sarjapariutujia jollaisen kanssa se suhteen onnistuminen jonkin verran epäilyttää, kun ei herralla ole ennenkään suhteet kestäneet.
Kokemattomia ja parisuhdehaluisia yli kolmekymppisiä miehiä en todellakaan ole tavannut missään muualla kuin tällä palstalla. Eli kyllä se nyt tuolla reaalielämässä tämän ikäisen naisen on vain valittava näistä jämistä, eli eronneista ja karanneista, jos jotain meinaa käsiinsä saada.
09.01.2015 11:37
No miten kauan meinaat jaksaa odotella ennen kuin kyllästyt tuohon pelleilyyn?
05.01.2015 23:15
Miten niin aina? Jos olet esim. kesällä pyöräilemässä jossain helvetin kuumassa paikassa eikä vettä ole muualla kuin pullossa?
05.01.2015 23:13
Minäkin ihmettelen että mikä v*ttu noilla kahdella tosiaan on ongelmana, jos pitävät toisistaan ja asuvat lähekkäin? Näköjään ovat jo palstan ulkopuolellakin viestitelleet, kun noin paljon toisistaan tietävät, mutta jostain syystä kai haluavat kiduttaa muita palstalaisia flirttailullaan.
05.01.2015 23:12
Minusta kyl just päinvastoin. Kylmällä ilmalla voi aina lisätä vaatetta, mutta lämpimällä, jos on jo kaikki mahdolliset vaatteet heittänyt ja vielä kuumenee, niin on tukalat paikat.
05.01.2015 23:08
Ai niin tosiaan, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Siinä mielessä kyllä varmaan ihan tarpeellisia paikkoja nuo naisten salit.
Tuota loistavaa innovaatiotahan voisi hyödyntää muuallakin. Voitaisiin esim. perustaa sellaisia baareja joihin pääsisi vain naiset sisään. Siellä olisi oivaa pitää hauskaa kavereiden kanssa ilman turhia häiriöitä.
05.01.2015 22:05
Mitenkä niin feikki? Itsehän tuossa juuri todistat samaa ilmiötä, eli että vain ja ainoastaan ne epäkäytännöllisen kaukana olevat ihmiset ovat kiinnostuneita.
05.01.2015 21:57
Minulla on valitettavasti hieman ongelmia telepatiaoperaattorini kanssa, joten suosittelisin mielummin sitä ihan perinteistä sähköpostia. :)
05.01.2015 21:48
Jaa, telepatian keinoinko olet yrittänyt lähestyä?
05.01.2015 21:36
No se on tietysti varattu, pälli. Voisi natsata paremmin jos yrittäisit sinkkunaisia.
05.01.2015 21:24
No en minä ainakaan käy naisille tarkoitetulla salilla. Ilmaiseksi kokeilemassa kyllä kävin yhdessä tämän kaupungin sellaisessa, mutta tosi kämänen paikka kyllä oli ja hinnat aivan naurettavan korkeat.
Mutta vaikka olisikin asiallinen paikka ja hinnat, niin kyllä silti kävisin mielummin sekasalilla. Miksi ihmeessä ehdoin tahdoin pilaisin yhden niistä harvoista mahdollisuuksistani tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia?
05.01.2015 20:46
Jään ilman sitä tunnetta kun saisi nukahtaa jonkun kylkeen kiinni. Ja ilman halauksia ja kumppanuuden tunnetta jään kanssa. :(
Toisaalta haluaisin kyllä myös olla sille toiselle ihmiselle mieliksi ja hemmotella sitä välillä esim. tekemällä hyvää ruokaa ja hieromalla hartioita.
05.01.2015 20:36
No ihan huikee vuodenvaihde oli. Luin The Palstaa koko illan, ja sitten klo 12 kävin parin minuutin ajan ihan tuossa pihalla asti katsomassa raketteja. :D
05.01.2015 20:24
36 / 137