HUOM! Muista laittaa geotagaus pois päältä puhelimen kamerasta, ettei nykyinen sijaintisi tallennu kuvan tietoihin.
Tässä minun pieni ja epäronski, eli naiseton käteni: http://aijaa.com/InWA0S
Postaa kätesi
97
486
Vastaukset
- Kaksikus
Tuo on muuten kaunis käsi. T. Ihailija
Niin on! Eikä kyllä yhtään minkään "karvaisen apinan" käsi kuten itse taisi kuvata ulkonäköään.
Kävisi ihan käsimalliksi kuten George Costanza ikään :-) ja kauniimmatkin ovat.
- nnou nn o uu
tuossa on liika karvoja!
nnou nn o uu kirjoitti:
tuossa on liika karvoja!
Mut aika miehekäs kyllä sen takia.
Ätmin kannattaisi kyllä ostaa käsivoidetta. Hiukan on kuiva iho.- ätmi
femnerd kirjoitti:
Mut aika miehekäs kyllä sen takia.
Ätmin kannattaisi kyllä ostaa käsivoidetta. Hiukan on kuiva iho.femnerdin kannattais ostaa kamera.
ätmi kirjoitti:
femnerdin kannattais ostaa kamera.
Täh, nyt en ymmärrä. On minulla kamera, kaksikin. Perinteinen filmirullallinen jörjestelmäkamera ja digitaalinen peruskamera joten en minä kameraa tarvitse ostaa.
- ätmi
femnerd kirjoitti:
Täh, nyt en ymmärrä. On minulla kamera, kaksikin. Perinteinen filmirullallinen jörjestelmäkamera ja digitaalinen peruskamera joten en minä kameraa tarvitse ostaa.
Sitten maltan tuskin odottaa, että pääsemme näkemään neitsyt-tädin käden.
ätmi kirjoitti:
Sitten maltan tuskin odottaa, että pääsemme näkemään neitsyt-tädin käden.
No olkaatten hyvä sitten. Ota oksennuspussi jo valmiiksi esille.
http://aijaa.com/cVZ0yh- .___. ei paha
femnerd kirjoitti:
http://aijaa.com/cVZ0yhvaalea kuin vampyyreillä
- ätmi
femnerd kirjoitti:
http://aijaa.com/cVZ0yhBuu! Ihan neitimäinen käsi, ei yhtään miehekäs!
- valehtelet
femnerd kirjoitti:
http://aijaa.com/cVZ0yhEihän tuo ole mikään läskin käsi.
- Totuus.
femnerd kirjoitti:
http://aijaa.com/cVZ0yhKaunis käsi.
ätmi kirjoitti:
Buu! Ihan neitimäinen käsi, ei yhtään miehekäs!
Sen olisi siis pitänyt olla miehekäs? Sori nyt kun jouduit pettymään.
valehtelet kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään läskin käsi.
On se ylipainoisen käsi vähintään ja pidän itseäni läskinä ja vain sillä on merkitystä.
Olisitpa nähnyt käteni kesällä 2011! Kun nostin sormeni koukkuun niin käteni olivat melkein yhtä kammottavan suoniset ja jänteiset kuin Angelina Jolien. Ihme kohdista se rasva lähtee kropasta, miksei se lähtenyt vyötärön alapuolelta kun siellä sitä olisi vielä ollut vaikka muille jakaa.- N39
femnerd kirjoitti:
On se ylipainoisen käsi vähintään ja pidän itseäni läskinä ja vain sillä on merkitystä.
Olisitpa nähnyt käteni kesällä 2011! Kun nostin sormeni koukkuun niin käteni olivat melkein yhtä kammottavan suoniset ja jänteiset kuin Angelina Jolien. Ihme kohdista se rasva lähtee kropasta, miksei se lähtenyt vyötärön alapuolelta kun siellä sitä olisi vielä ollut vaikka muille jakaa.Eihän sinun käsissäsi mitään vikaa ole? Ihan nätit.
Ps. hyvät yöunet ja riittävä nesteen nauttiminen saa kädet näyttämään 100x paremmilta :) N39 kirjoitti:
Eihän sinun käsissäsi mitään vikaa ole? Ihan nätit.
Ps. hyvät yöunet ja riittävä nesteen nauttiminen saa kädet näyttämään 100x paremmilta :)Kiitos!
Wau! Näkyy sitten huono elämäntapani käsistäni. Olen nukkunut liian vähän jo vuosikausia ja juon vettä liian vähän ja se näkyy jo ihossa kasvoilla.
Uskallatko postata kuvan kädestäsi?- N39
femnerd kirjoitti:
Kiitos!
Wau! Näkyy sitten huono elämäntapani käsistäni. Olen nukkunut liian vähän jo vuosikausia ja juon vettä liian vähän ja se näkyy jo ihossa kasvoilla.
Uskallatko postata kuvan kädestäsi?En uskalla :D
- 12+12
N39 kirjoitti:
En uskalla :D
ihan ok kädet. Nyt vähän kynsilakkaa ja ruokakauppaan vikittelemään miehiä.
- Ihan oli neidin
käsi tuo. Ei ollenkaan miehekäs koura tuo ollut.
- Ei, ei, ei ja ei
Menkää nyt pojat ojankaivuuseen, että saatte miehen kourat.
- Ygihydd
Laittakaa joku nyt yks kunnon koura! :)
- ätmi
Ygihydd kirjoitti:
Unohdit näyttää oman kätesi. :-/
- Ikisinkku M
Ygihydd kirjoitti:
Sillä saralla myönnämme tappiomme ja odotamme palstan naisiten postauksia :D
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Sillä saralla myönnämme tappiomme ja odotamme palstan naisiten postauksia :D
Täytyy jättäytyä kisasta suosiolla, ei löydy kunnon kouria täältäkään...:)
- Ikisinkku M
neiti ruiskukka kirjoitti:
Täytyy jättäytyä kisasta suosiolla, ei löydy kunnon kouria täältäkään...:)
Sinusta olisin melkein arvannutkin että on pienen ja sievät kätöset mutta muista ei voi olla ihan varma, ainakin erkki-tädin nimimerkkinsä mukaisesti pitäisi läväyttää näytölle sellainen lapio että täyttää koko ruudun, menee muuten uskottavuus :)
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Sinusta olisin melkein arvannutkin että on pienen ja sievät kätöset mutta muista ei voi olla ihan varma, ainakin erkki-tädin nimimerkkinsä mukaisesti pitäisi läväyttää näytölle sellainen lapio että täyttää koko ruudun, menee muuten uskottavuus :)
Erkki-tädiltä voi kyllä nimimerkkinsä mukaisesti odottaa melkein mitä vaan, lapiota odotellessa..:) Eikö ne massiiviset lapiot tulis sullekin tarpeeseen, jotta kädet yltävät tilanteessa kuin tilanteessa ihanaisen korsettinaisen vyötärön ympärille? :D Vai lainaatko tiukassa tilanteessa erkki-tädin lapioita tai kiristät huomaamatta naisen korsettia?
- Ikisinkku M
Erkki-tädiltä voi kyllä nimimerkkinsä mukaisesti odottaa melkein mitä vaan, lapiota odotellessa..:) Eikö ne massiiviset lapiot tulis sullekin tarpeeseen, jotta kädet yltävät tilanteessa kuin tilanteessa ihanaisen korsettinaisen vyötärön ympärille? :D Vai lainaatko tiukassa tilanteessa erkki-tädin lapioita tai kiristät huomaamatta naisen korsettia?
Minulla on semmoiset sopivasti lapioon päin olevat, ei niin leveät mutta pitkähköt sormet, että ne oikein hoikan uuman ympärille sopii oikein mukavasti. Se tunne kun laittaa kädet vyötärölle ja voi melkein kuvitella sormenpäiden kohta siellä selkäpuolella kolahtavan yhteen.. huh huh :)
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Minulla on semmoiset sopivasti lapioon päin olevat, ei niin leveät mutta pitkähköt sormet, että ne oikein hoikan uuman ympärille sopii oikein mukavasti. Se tunne kun laittaa kädet vyötärölle ja voi melkein kuvitella sormenpäiden kohta siellä selkäpuolella kolahtavan yhteen.. huh huh :)
Kuvaa sitten kehiin vain niin pääsette erkki-tädin kans kilpailemaan ensimmäisestä sijasta...:)
- Ikisinkku M
Kuvaa sitten kehiin vain niin pääsette erkki-tädin kans kilpailemaan ensimmäisestä sijasta...:)
Enpä taida laittaa, jokuhan voisi vaikka tunnistaa, annan luovutusvoiton :)
- angry bird
Ikisinkku M kirjoitti:
Minunpa uumani ympäri yksi nuori mies oikeasti sai sormensa kun olin parikymppinen ja vielä hoikka..tai siis oikeastaan liian laiha omaan makuuni.
Ikisinkku M kirjoitti:
Enpä taida laittaa, jokuhan voisi vaikka tunnistaa, annan luovutusvoiton :)
No just just! Käsistä kukaan pysty tunnistamaan ellei ole ihan kummalliset kourat kuten 4 tai 6 sormea.
- kolmijalkainen
femnerd kirjoitti:
No just just! Käsistä kukaan pysty tunnistamaan ellei ole ihan kummalliset kourat kuten 4 tai 6 sormea.
Tai tatuoitu, maksaläiskäinen, pisamainen, arpinen, olmi, luominen……. jne jne
- Ikisinkku M
angry bird kirjoitti:
Minunpa uumani ympäri yksi nuori mies oikeasti sai sormensa kun olin parikymppinen ja vielä hoikka..tai siis oikeastaan liian laiha omaan makuuni.
sen miehen makuun se kyllä varmasti oli, ei sinulla olisi kuvaa postata siitä uumasta :)
- Ikisinkku M
femnerd kirjoitti:
no joo, ei kai mutta en nyt viitsi lähteä postailemaan, jos pirulle antaa pikkurillin se vie koko käden ja mitähn seuraavaksi oltaisiin vailla :)
Ikisinkku M kirjoitti:
no joo, ei kai mutta en nyt viitsi lähteä postailemaan, jos pirulle antaa pikkurillin se vie koko käden ja mitähn seuraavaksi oltaisiin vailla :)
Siis piru=palsta.
Älä postaa sitten, olisi ollut kyllä jännä nähdä.
On kyllä kummia mamareita täällä enkä tarkoita vain ikistä :-D Sitten huomenna tietysti joku tunnistaa minut, kun olen valitsemassa kaupan hedelmähyllyllä omenoita tai jotain :-DDDDD- angry bird
Ikisinkku M kirjoitti:
sen miehen makuun se kyllä varmasti oli, ei sinulla olisi kuvaa postata siitä uumasta :)
Saattaisi ollakin mutta mä en osaa oikein näitä kuvahommia. Siksi en kädestänikään kuvaa laita. Mulla on sitäpaitsi pullottaa ihan törkeästi verisuonet käsissä. Ei ole kauniit ja naiselliset kädet ei...joku voisi vaikka luulla niiden perusteella, että olen mies :D. Vaikka kai mä vähän olenkin...
- ätmi
angry bird kirjoitti:
Saattaisi ollakin mutta mä en osaa oikein näitä kuvahommia. Siksi en kädestänikään kuvaa laita. Mulla on sitäpaitsi pullottaa ihan törkeästi verisuonet käsissä. Ei ole kauniit ja naiselliset kädet ei...joku voisi vaikka luulla niiden perusteella, että olen mies :D. Vaikka kai mä vähän olenkin...
Ei käytetyltä kurpalta kauniita käsiä odotetakaan. Naisen kädet kyllä tunnistaa siitä huolimatta.
- angry bird
ätmi kirjoitti:
Ei käytetyltä kurpalta kauniita käsiä odotetakaan. Naisen kädet kyllä tunnistaa siitä huolimatta.
No mä olen kyllä melko "vähän käytetty" kurppa. Miten se "käyttö" sitäpaitsi käsiin vaikuttaa?
- ätmi
angry bird kirjoitti:
No mä olen kyllä melko "vähän käytetty" kurppa. Miten se "käyttö" sitäpaitsi käsiin vaikuttaa?
Toistuva altistuminen miehen eritteille aiheuttaa ihon punoitusta, kuivumista, tulehtumista, paiseita ja mätänemistä. Lopulta jännämiesten mällit pääsevät imeytymään verenkiertoon aiheuttaen ruuansulatusongelmia, ruokahaluttomuutta, pahoinvointia, heikotusta, selkäkipuja, kalpeutta, näppylöitä kasvoissa, kognitiivisten kykyjen rappeutumista, muistin heikkenemistä, raivokohtauksia, hulluutta, epilepsiaa, kovaa kuumetta ja lopulta itsemurhan.
- Sonne
Tämä kuulostaa siltä kuin appiukko postaisi tyttärensä käden sulhaselle, kun sitä etänä pyydettiin.
(hirnuvaa naurua) - Ex PUA
Minulla olisi kuva kädestäni, johon eräs nainen suukotti huulipunajäljen ja kirjoitti kajalilla nimen ja sydämen.
Mutta en viitsi laittaa sitä, sillä sehän olisi vähäsen sama kuin että pistäisin kuvan "tyttöystävästäni" tänne. Eh hehe! ;D - Nynnyjen kerho.
Eikö uskolla kukaan laittaa kuvia käsistä?
- ätmi
Palstan naiset eivät voi näyttää käsiään, koska ovat kaikki oikeasti miehiä.
- Sonne
Älä nyt marise. Kukaan ei ole koskaan muuta väittänytkään.
(naurua) - angry bied
Voisin mä näyttää mutta en ymmärrä mihin "piiloalfa" mun kättäni tarvitsee..
- ätmi
angry bied kirjoitti:
Onko valokuvan ottaminen omasta kädestä tosiaan niin iso juttu, että se vaatii projektisuunnitelman ja budjetoinnin etukäteen?
- N40
angry bied kirjoitti:
Piiloalfa kopioi tietenkin sormenjäljet kuvista ja käyttää niitä hämärähommissa.
- epäilen!
angry bied kirjoitti:
Kuitenkin sillä on käsifetissi ja runkkailee kuville.
- piiloalfa
angry bied kirjoitti:
Olisin vaan tulostanut sen ja liimannut erektiossa olevan penikseni ympärille.
- angry bird
piiloalfa kirjoitti:
Olisin vaan tulostanut sen ja liimannut erektiossa olevan penikseni ympärille.
:D. No mutta sullahan on jo niin iso käsikuvakokoelma täällä, että ei taida varsi riittää kun ne kaikki liimaat...
- nainenn31n
Kynnet ei ole kunnossa, ei viitsi postata, ja sormukset pitäisi saada pois ettei olisi tunnistettavissa...
- Tolla hanskalla
on kuulkaas runkkailtu!! Vetokäsi oikeen!!
Mäkin aloin innoissani kuvaamaan käsiäni, mut sit mä tulinkin järkiini. Sori :)
- ei viddddu
MIESSSSSSS
- Pimppis on mies.
ei viddddu kirjoitti:
MIESSSSSSS
Pidemmän aikaa jo tiedossa. Höynät vielä pitävät naisena.
Pimppis on mies. kirjoitti:
Pidemmän aikaa jo tiedossa. Höynät vielä pitävät naisena.
Mä olen munaton mies! :D
(Sovin siis palstalle täydellisesti...)- Totuus.
pimppaloora kirjoitti:
Mä olen munaton mies! :D
(Sovin siis palstalle täydellisesti...)Seuraavaksi joku avaa ketjun "Postaa munasi", jotta voidaan todistaa sinulle se, että kyllä meillä on munat.
- piiloalfa
Paljon vastauksia, mutta vähän kuvia. :-\
- Totuus.
Minulla on suurinpiirtein tällainen käsi:
http://7bigspoons.com/wp-content/uploads/2011/02/male-hands.png - Hämärän rajoilta
Lupaan osallistua tähän vielä, kunhan olen leikannut kynteni ja puhdistanut kynnenaluset. Ja sitten pitää vielä kamerakin etsiä.
Saattaa jäädä huomiselle se.- jöasdaskdkask
ketä yrität miellyttää? :p
- Hämärän rajoilta
jöasdaskdkask kirjoitti:
ketä yrität miellyttää? :p
En ketään tältä palstalta, kiitos kysymästä. Ajattelen vain, että jokainen osallistuja innostaa omalta osaltaan myös muita mukaan, ja kaikenlainen sosiaalinen kanssakäyminen olisi tänne tervetullutta.
- ätmi
Hämärän rajoilta kirjoitti:
En ketään tältä palstalta, kiitos kysymästä. Ajattelen vain, että jokainen osallistuja innostaa omalta osaltaan myös muita mukaan, ja kaikenlainen sosiaalinen kanssakäyminen olisi tänne tervetullutta.
Taisi tuo kaunistautuminen irroittaa kysymyksen enemmän kuin osallistuminen.
- Ännkkky
Postaa karvasi voisi olla aika hyvä.
- sillitrooli
Utelen vähän.
Onko Jawbone vai joku muu ranneke? Ootko tykännyt, onko tullut käytettyä muutenkin kuin vain leluna? sillitrooli kirjoitti:
Utelen vähän.
Onko Jawbone vai joku muu ranneke? Ootko tykännyt, onko tullut käytettyä muutenkin kuin vain leluna?Juu, Jawbone Up 24. En olisi täyttä hintaa maksanut, mutta kun halvalla sai.
Unenseuranta -toiminto on ollut hyödyllisin juttu, mutta muuten tämä on lähinnä pelkkä askelmittari. Jawbonen oma softa näyttää tietoa melko kattavasti, mutta toimii myös muiden valmistajien tekeleiden kanssa.- alkaa löytyä
Tuo on jo ihan ok turpaanvetohanska ja työmiehen känsätkin löytyy. Tässä on tosimies.
- sillitrooli
wlfwd kirjoitti:
Juu, Jawbone Up 24. En olisi täyttä hintaa maksanut, mutta kun halvalla sai.
Unenseuranta -toiminto on ollut hyödyllisin juttu, mutta muuten tämä on lähinnä pelkkä askelmittari. Jawbonen oma softa näyttää tietoa melko kattavasti, mutta toimii myös muiden valmistajien tekeleiden kanssa.Olen noita rannekkeita itsekin katsellut, kun on unihäiriöitä välillä. Miten se unenseuranta toimii? Pystyykö seuraamaan pidemmältä ajalta jotain käyrää, esim. unenlaatua viimeisen kuukauden ajalta tms.?
sillitrooli kirjoitti:
Olen noita rannekkeita itsekin katsellut, kun on unihäiriöitä välillä. Miten se unenseuranta toimii? Pystyykö seuraamaan pidemmältä ajalta jotain käyrää, esim. unenlaatua viimeisen kuukauden ajalta tms.?
Unenseuranta perustuu liikkeeseen. Näyttää tarkemmat tiedot yökohtaisesti. https://jawbone.com/kb/articles/UP24trackingsleepiOS.html tuon jutun kuvista näkee miltä se näyttää.
Tämän seuraajassa Up3:ssa pitäisi olla kehittyneempi unenseuranta toiminto.
Siinäpä koura.
http://aijaa.com/XwMgIfKuva näyttää lavastetulta.
Sormien pitäisi näkyä paremmin, jotta voisi arvioida ovatko ne tarpeeksi likaiset.stellaria81 kirjoitti:
Kuva näyttää lavastetulta.
Sormien pitäisi näkyä paremmin, jotta voisi arvioida ovatko ne tarpeeksi likaiset.Kuva on otettu pikkuisen aikaisemmin, kun saa vertailla noita katkaisimia. Toinen on bbb ja toinen halpis, joka ei kunnolla toimi.
Sormet osaa olla myös likaiset.
- Hämärän rajoilta
Tässäpä olisi nyt hämmästeltäväksenne käsi, jolla ei ole tehty päivääkään oikeaa työtä:
http://oi58.tinypic.com/29vj4lt.jpg
Koska kuvanottovimpain oli suunniteltu oikeakätisen käytettäväksi, kuvat täytyi ottaa vasemmasta kädestä.- musamiehiä todellaki
Erinomaiset kosketinsoittajan sormet.
- pensselisetäs
musamiehiä todellaki kirjoitti:
Erinomaiset kosketinsoittajan sormet.
Kookas peukalo.
Soittajan sormet, noilla on hyvä soittaa pianoa, kitaraa ja jousisoittimia. Oletko muuten koskaan kokeillut jousisoittimia?
femnerd kirjoitti:
Soittajan sormet, noilla on hyvä soittaa pianoa, kitaraa ja jousisoittimia. Oletko muuten koskaan kokeillut jousisoittimia?
Kivasti on myös karvaa.
- Hämärän rajoilta
femnerd kirjoitti:
...ja kivasti nyt hävettää :-[
Karvoitukseni on jotenkin keskittynyt käsiin ja etenkin jalkoihin. Sitä vastoin rintakarvani on mahdollista laskea yhden käden sormilla ja siksi olen julistanut ne suojelukohteiksi.
Jousisoittimia en ole koskaan päässyt edes kokeilemaan. Viululla en mielelläni itseäni tai kanssaihmisiäni kiusaisi, mutta sello olisi mukava omistaa. Sille olisi jopa soittotaidottomana käyttöä; ottaisin siitä yhden äänen kerrallaan ja rakentelisin "paloista" jousisovituksia kappaleideni taustoille.
- ivgyh
Piiloalfa kätesi näyttää Laasasen kädeltä. Ei nyt vaan olisi käynyt niin, että valehtelet kuka olet?
- piiloalfa
En ole koskaan kertonut, että kuka olen.
- sama.
piiloalfa kirjoitti:
En ole koskaan kertonut, että kuka olen.
Sinä olet Laasanen, ei täs mitään,terve!
- piiloalfa
sama. kirjoitti:
Sinä olet Laasanen, ei täs mitään,terve!
Tuo on loukkaus älykkyyttäni kohtaan.
- sama.
piiloalfa kirjoitti:
Tuo on loukkaus älykkyyttäni kohtaan.
Siis et ole, pääty nyt.
- sama.
sama. kirjoitti:
Siis et ole, pääty nyt.
Typo: päätä
- 20+10
Täähän on vähän niinkuin vaimon kuvan postais palstan miehillä.
http://aijaa.com/3cNQYM
jännämiehen käsi ;)- klofton78
- piiloalfa
Oih, Divine Divinity.
- KKKäsi
Söpö
- hjaksd
montakohan runkkua tuollakin kädellä vedetty ;))
- piiloalfa
Varmaan noin kymmenentuhatta. 20 vuotta ja vähintään kerran päivässä. 356 x 20 x 1.5 = 10950. Nykyään tosin välttelen kyseistä betabiittausta viimeiseen asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812578Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301437Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841287- 791184
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391179Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331075Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111012Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116900Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.27861Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78800