Miten teillä vuosi vaihtui?

Ex PUA

Pitääpä nyt tälläinen jo vähäsen perinteinen palsta-avaus tehdä.

Tämä sisältää siis otsikon kysymyksen - esim. missä olitte, kävikö hyvin vai huonosti jne? Oliko hyvä fiilis vai tuntuuko että se oli yksi päivä muiden joukossa, joka vaihtui toiseen samanlaiseen?

LIsäksi tämä ei olisi perinteinen avaus, jos en kertoisi omasta illastani ja lisäisi vielä siitä opitun "palstatotuuden" demonstraation tähän oheen.

Minä siis kävin kaupungilla erään tuttavapariskunnan kanssa.

Joka paikka oli täynnä, joten sai tyytyä siihen mihin sattui pääsemään, tällä kertaa ei mihinkään järin isoon mestaan, mikä oli ihan ok.

Tämä siksikin, että kaveripariskunnan ollessa läsnä jätän esim. naisten metsästyksen toiseen kertaan, ja keskityn kavereihin.

Kuitenkin yllätyksekseni, kävi niin, että kun siinä istuimme baarissa porukalla, huomaan paikaltani miten eräs nuori ja nätti punapää kävelee minua kohti - katson tätä, vaikka ajattelnkin että se on kävelemässä ulos, koska tuota samaa reittiä kulki tie pihalle baarista.

Käykin niin, että se pysähtyy kohdalleni, kietoo kätensä minun harteiden ja kaulan ympärille, ja tuo huulet huuliani vasten, jopa niin että päädyimme siinä sitten suutelemaan oikein suuren maailman mallin mukaan.

Tämän jälkeen nainen ottaa, ja jatkaa matkaansa, ja lähtee baarista.

Tässä kohdassa kaverini on naamallaan ällistynyt ja samalla riemastunut ilme, ja hän sanoo: "Jätkähän saa noita naisia vaikka et edes tee mitään!"

Myös minä saatoin olla hetken hämilläni tuon välikohtauksen johdosta.

(Jostain syystä sain huomiota tuona iltana naisilta, näitä kavereita odotellessani tuli eräs nainen miehensä kanssa ja antoi minulle kuohuviinipullon, kun taas eräs nuorten naisten porukka mankui minua kuvaamaan heitä - illan pääteeksi myös kaikki baarin tutut naiset tulivat porukoineen vielä meidän seuraamme. Myös jatkoille sain kutsun.).

Tästä pääsemme tähän kaveriini, ja palstatotuuteen.

Kyseinen kaveri edustanee pitkälti jännämiestä tyyliltään, koska sillä on tatuntointeja ja se työskentelee portsarina (tässä myös eräänlainen baaristatus).

Selvisi että tämä mukanaan ollut nainen onkin tämän uusi muija.

Kyselin että miten oikein tapasivat ja ryhtyivät olemaan, niin nainen kertoi, vielä sen oikein mainiten että koska tämä kaverini oli ollut portsarina, oli tämä nainen iskenyt siihen silmänsä ja sitten tehnyt itseään tykö tälle. Tämä jo silloin kun heillä molemmilla oli vielä omalta osaltaan suhteet käynnissä.

Joten tässä pääsemme taas palstatotuuteen, mitä tulee statukseen ja jännämiehenä olemiseen.

Näitähän ne portsarit epäilemättä baareissa on.

Tämä saa naisetkin jollain oudolla tavalla tulemaan ulos kuorestaan, että ne jopa tekevät aloitteita ja kirjaimellisesti iskevät portsarin sänkyynsä.

Joten, voidaan siis sanoa, että vuosi vaihtui "jännissä merkeissä", heh eh heh!

13

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti nyt vähän portsarin ammattia: Seisot kylmissäisi eteiseessä puolet vuodessa. Sekö on hienoa?

Vaan sinulla oli tilaisuutesi. Sinä vain olit passiivinen. Mikset tehnyt mitään?

• Ex PUA

"Mieti nyt vähän portsarin ammattia: Seisot kylmissäisi eteiseessä puolet vuodessa. Sekö on hienoa?"

Niin, eihän se nyt varmaan yhtä hienoa ja mannermaisen tyylikästä sisätyötä ole kuten ratikan ajaminen, mutta ei tässä sellaisesta ollutkaan kyse, vaan ainoastaan siitä, että miten taas yksi "palstatotuus" tuli todistetuksi.

"Vaan sinulla oli tilaisuutesi. Sinä vain olit passiivinen. Mikset tehnyt mitään?"

Teinhän minä, lue tarkempaan: "Myös jatkoille sain kutsun" ja sinne myös menin.

Sitä edelsi jopa pieni kisailu näiden naisten kesken.

Toinen istui vieressäni, ja toinen sitten sivummalla.

Ne rupesivat samaan aikaan ehdottelemaan minulle ideoita kun baari menee kiinni.

Toinen että lähden taksilla hänen ja kaveriensa kanssa, tämä toinen että tulisin hänen luokse jatkoille.

Ne vuoronperään heittelivät ehdotuksia minulle ja hyviä puolia siitä jos lähden jomman kumman mukaan. :D

Tämä toinen lopulta voitti kisan, kun toi esille kuitenkin ne nuoren miehen kannalta kaikkein tärkeimmät asiat, mitä tulee jatkoihin, eli:
        - Alkoholituotteita
        - Kämppä ihan vieressä

(Toinen myöhemmin kertoikin, että taksien odotus oli tuntikausien puuhaa, joten päätöstäni en kadu, vaikka en nukkunut koko jatkoilla silmäystäkään, vaan poistuin sieltä vasta puolen päivän aikaan).

Mitä tuli sitten tuohon pusuttelijaan, niin en minä siitä ollut pahoillani.

Iloinen vain kun tuollaista tapahtuu.

Sillä ei minulle nyt niin usein tuollaista tapahdu, ettäkö olisin odottanut toimivani tuossa millään muulla tavalla kuin nyt.

Etenkin kun se tosiaan tuli ja meni yhtä nopeasti.

Ja kuitenkin sellaisesta nuoresta miehestä ajateltaisi kaikkea negatiivista, joka tuossa tilanteessa toimisi erilailla, kuten vaikka että kutsuisi portsarin paikalle, kun tuo nuori punapää ahdistelee minua, melkein raitista miestä.

• SekaSikiö

Mikäs siinä. ihan mukavasti.
      Vuoden viimeisen päivän viettämisen aloitin töillä. Ja jatkoin ylitöillä.
      Sitten kun töistä pääsin lähtemään, menin kotia, söin, kävin suihkussa ja lähdin kaveripariskunnan luokse juhlistamaan uutta vuotta.
      Vaikka päivä oli ollu pitkä, halusin silti mennä, koska edellisen uudenvuoden vietosta on aikaa ja sinne oli tulossa enemmänkin porukkaa, joita halusin nähdä.
      Ilta/yö menikin sitten syödessä, kannustaessa poikia änärin peluussa, raketteja ampuessa ja hassut hatut päässä nauraessa.
      Kun alkoi väsyttää, painuin kotia nukkumaan.

• Ex PUA

Minä kanssa olen monena aikaisempana vuotena viettänyt noita kotibileuusiavuosia.

Ne ovat ihan kiva vaihtoehto, jos porukka on oikea, ja jos siellä on sopivasti entuudestaan tuttuja tai miksi ei tuntemattomiakin vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Ne tosin loppuivat, kun porukka rupesi yksi kerrallaan jättäytymään pois niistä.

• tyypillistä y...

Niin sitten yritit ylittää naisasialuuserin tyylin kertoa elämästä todetakseen 'palstatotuuden', mutta sitten kerroitkin täysin samanlaisen kuin jutun kuin NAL.

• Ex PUA

En minä mitään yrittänyt ylittää.

Päinvastoin, pysyä perinteessä - onhan tässä nyt hetki kun en ole mistään baarireisusta kertonutkaan.

Se taas että jutut ovat samanlaisia, kertoo vain siitä että palstatotuudet jyllittävät. Että tiedäkin sä se!

• XXY

Oma uusi vuosi meni ihan mukavissa merkeissä, mutta aloittajan viestiä haluaisin kommentoida sen verran, että naisten olisi hyvä oppia, että vieraan miehen suutelemista voidaan pitää myös ei toivottuna lähentelynä. Ei pidä olettaa, että mies pitää siitä, että vieras ihminen tulee nuolemaan ja lääppimään, eiväthän naisetkaan pidä.

• alanmies
        XXY kirjoitti:

Oma uusi vuosi meni ihan mukavissa merkeissä, mutta aloittajan viestiä haluaisin kommentoida sen verran, että naisten olisi hyvä oppia, että vieraan miehen suutelemista voidaan pitää myös ei toivottuna lähentelynä. Ei pidä olettaa, että mies pitää siitä, että vieras ihminen tulee nuolemaan ja lääppimään, eiväthän naisetkaan pidä.

No, naisilla on näitä etuoikeuksia. Ja kuten tiedämme pikkujuhliminen poistaa kivasti naisen estot.

• Ex PUA
        XXY kirjoitti:

Niin, mietin tosiaan että jos minä olisin mennyt tekemään tuon saman.

Olisi kyllä tullut lähtö joko ulos baarista tai suoraan poliisiasemalle, ja istuisin feministisen Suomen vankilassa sen jälkeen 12 vuoden kakkua ahdistelusta.

Ihan tuollaisia ei hirveästi ole käynyt, mutta on jokseenkin vastaavia käynyt, sillä sellaisia että esim. menin naisen luokse joka hymyili minulle (olin juuri tullut baariin ja se oli tiskillä kaverinsa kanssa) niin en ehtinyt sanomaan sille mitään kun se teki ihan samat kuin tuo punapää. Se oli nuori nainen myös.

Vanhemmissa naisissa taas on näitä puristelijoita ja pussaiijoita myös.

Mutta molempia yhdistää se, että tämä miehille opetettu "ei saa ahdistella tai olla fyysisesti aloitteellinen"-juttut ei todellakaan ole jotain mitä naiset noudattaisi.

• piiloalfa

Tajuttomana omassa sängyssä. Menin nukkumaan puoli yhdeltätoista, kun oli niin tylsää.

• tough guys we love

Poke on seksikäs, koska on voimakas, naisen suojelemiseen kykenevä mies, hyvällä kropalla ja toisinaan kasvoilla, tämä on hyvin seksikäs näky, kuka tietää miksi, oikea mies, joka osaa olla mies sängyssä. Minä olen nainen ja tiedän miksi, joku harva poke himottaa, mutta kertokaa ihmeessä, miksi te tiedätte paremmin. Poke ei ole baarin kingi, hän on parhaimmillaan hyvätapainen herrasmies ja tietää, ettei paikkansa ole asiakkaana tai minään kinginä vaan turvata turvallinen hauska ilta kusipäillekin. Status on kiihottava tekijä, seksifantasiossani on usein statusmiehiä, siksi lisää kemiaa, mutta ilman statustakin mies voi olla hyvin seksikäs, poket ovat hyvä esimerkki tällaisesta. Jos sinusta pokella on statusta, olet köyhä ja kade, ei voi mennä kovin hyvin, kavereideni status on ihan eri luokkaa esim.

• No ihan huikee vuodenvaihde oli. Luin The Palstaa koko illan, ja sitten klo 12 kävin parin minuutin ajan ihan tuossa pihalla asti katsomassa raketteja. :D

• piiloalfa

Olisitpa kutsunut minut luoksesi. Olisin voinut näyttää, miten rakettini laukaistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2013
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      184
      1558
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      152
      1384
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      97
      1308
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1198
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      938
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      902
    8. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      131
      825
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      817
    10. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      813
    Aihe