Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, siis minähän en ole aloittajan (tai ylipäätään kenenkään muunkaan) tyttöystävä enkä sitä paitsi koe alapääni haisevan millekään muulle kuin sille mille pitääkin. :D
Mutta sitä vain lähinnä mietin tuossa, että voiko joku oikeasti haista omasta mielestäänkin pahalta. Sen ymmärrän että jotkut muut voi haista pahalta ja jotkut toiset muut taas hyvältä, mutta aika surkeeta jos itse ei voi sietää omaa ominaishajuaan. Toisaalta ei kai se nainen olisi lekurille mennyt jos ei itse uskoisi haisevansa pahalta.
Jos minulle sattuisi mies jonka mielestä minä haisen pahalta, niin kyllä se minusta silloin olisi selkeästi miehen vaihdon paikka (jos en siis itse haisi mielestäni mitenkään kummalliselta; en minä sitä lääkäriltä kävisi kysymäsä, jos kokisin itse olevani terve).
18.12.2014 23:22
Voisiko kyse olla semmoisesta asiasta että ette vain sovi toisillenne geneettisesti? Kyllähän luonto on järjestänyt niin, että geneettisesti sopivan kumppanin hiki ja muutkin eritteet tuoksuvat melko hyviltä, kun taas epäsopivat haisee pahalta.
Eli johtuiko tuo lääkärissäkäynti alapään takia siitä että sinä olet motkottanut hänelle hajusta, vai onko hän itsekin sitä mieltä että haisee ja ehkä kuullut siitä muiltakin miehiltä?
18.12.2014 19:58
Hauska video tosiaan. Justinilla meinaa tossa alussa silmät pudota päästä kun Mariah-puuma vähän nostaa hametta ja laskee toppia. Lopussa ne sitten meinaakin alkaa muhinoimaan jo tuossa vaunussa kun eivät millään malta odottaa että ehtisivät johonkin neljän seinän sisään katseilta suojaan.
18.12.2014 19:47
Voispa oikeastaan sanoa että melko merkittävä osa miespuolisista kavereistani on sellaisia joista olen ehkä hidun verran ollut kiinnostunut jossain vaiheessa, mutta sitten mies on osoittanut ettei ole minusta kiinnostunut (tyypillisesti pariutumalla jonkun toisen naisen kanssa), jolloin minun jo ennestäänkin ylitsepursuavaan mieskaverikoppaani on tullut jälleen yksi jäsen lisää.
18.12.2014 14:32
Kyllä minun kaverizonelleni ainakin pääsee melko helposti, kun on perusystävällinen, mutta ei osoita minkäänlaista kiinnostusta parisuhdemielessä.
Mutta en mää nyt tiedä mitä oikein miespuolisilla kavereilla tekisin, niitä kun on jo ennestäänkin vaikka millä mitalla, eivätkä edes ole mitenkään hyödyllisiä sen parisuhteen löytämisen kannalta.
18.12.2014 14:27
Saahan sitä toki naisen Venäjältäkin hommata, ei siinä mitään, mutta ihmettelen vain että miksi se koetaan helpommaksi kuin hommata esim. se 100 km päässä asuva suomalaisnainen? Kyllä suomalaisetkin naiset (tai ainakin minä) voisivat olla halukkaita muuttamaan miehen paikkakunnalle, kunhan se tutustuminen vain joskus etenisi siihen vaiheeseen, että pystyisi päättelemään onko se mies tosissaan vai pelkkä pelleilijä.
Nettideittailua harrastaneena olen sitä paitsi huomannut, että miehet eivät edes yritä lähestyä niitä lähempänä asuvia naisia, vaan kaikki yhteydenotot tulevat satojen kilometrien päästä. Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti.
18.12.2014 14:13
Ihan asiallinen huolenaihe. Kyllähän oppilaitoksissa tosiaan tämmöisen pakkienantamistapahtuman tultua ilmi on tapana laittaa ilmoitustaululle A2-kokoinen, miehen selkeän kasvokuvan sisältävä asiasta informoiva juliste, jossa kuvaan on editoitu pellehattu miehen päähän. Varmuuden vuoksi lähetetään kaikille tieto vielä sähköpostissakin, ettei keneltäkään vain mene tämä tärkeä asia ohi.
17.12.2014 22:05
No selvästikin nainen arvioi olevansa itse korkeampaa tasoa kuin sinä. Nainen hyötyy sinusta rahallisesti, kun hänen ei tarvitse ostaa paristoja vibraattoriin (ja hyötyy ehkä muutenkin jos sinä annat siihen mahdollisuuden). Mikäpäs siinä jos molemmilla on kivaa, mutta huomaa kuitenkin, että fwb-suhteessa roikkuminen saattaa aiheuttaa sen ettet tule jatkossa enää koskaan olemaan yhdellekään tosissaan kumppania etsivälle naiselle sitä aviomiesainesta.
17.12.2014 21:09
No eiks toi nyt olisi vähän idioottia pyytää jotakuta oman työnsä lisäksi vielä jotain asiaan kuulumatonta hoitamaan, kun kuitenkin ne raksamiehetkin joutuisivat varmaankin kiertämään sinne rakennuksen toiselle puolelle jos haluaisivat kirjastoon sisälle.
Ja luultavasti jo sillä että erehtyisi muka toisenkin kerran menemään samasta ovesta saisi miehiltä aivorappeumadiagnoosin.
17.12.2014 19:17
Riippuu eläinlajista tuokin juttu. Esim. monet linnuthan ovat pariuskollisia, eli pesivät joka vuosi saman kumppanin kanssa.
Enpä oikein usko että valtaosalla ihmisiä tuo, että johtajauros parittelee kaikkien lähiseudun naaraiden kanssa olisi mitenkään tavallista. Tänne nettiin vain on pesiytynyt pienehkö joukko miehiä jotka ovat katsoneet liikaa luonto-ohjelmia lapsena. Palstalla heitä kutsutaan ätmeiksi.
16.12.2014 21:20
Feikiltä vaikutti minustakin tuo mainos. Lähinnä se naisen ääni kuulosti epä50-lukulaiselta, sillä 50-luvulla näyttelijänaisilla oli tapana puhua paljon korkeammalla äänellä kuin nykyään (kun leffoissakin puhutaan nyt ihan luonnollisella äänellä).
16.12.2014 21:02
Siis mikä siinä tarkalleen ottaen olisi niin huonoa että käyttää vaelluskenkiä kun joutuu tuolla ulkona tarpomaan nilkkoja myöten tuollaisessa lumenkaltaisessa aineessa, kun räntää tulee vaakasuoraan päin näköä?
15.12.2014 21:26
No ensinäkin sen täytyisi nostaa ne jalkansa siihen pöydälle, ennen kuin minä kiinnittäisin kenkiinsä ylipäätään mitään huomiota. Ja sitten ajattelisin varmaan, että eipä ole näköjään ainakaan kävellen tai pyörällä kovin pitkää matkaa tullut. Liekö tulossa jostain juhlatilaisuudesta, vai onko laittanut nuo ökykengät ihan minun takiani? Tai onko kenties tulossa suoraan high-maintenance –rakastajattarensa luona eikä ollut aikaa vaihtaa vermeitä? Siis ylipäätään, en kyllä kykenisi yhtään mitään parisuhteen kannalta merkityksellistä noista kengistä päättelemään vaikka kuinka yrittäisin käyttää mielikuvitustani.
(Ja itselläni olisi toki jalassa kuraiset, mutta niin kovin käytännölliset gore-tex-pyöräilykengät, ainakin mikäli treffipaikka olisi pyöräilymatkan päässä kotoani.)
15.12.2014 21:24
No joo, ehkäpä minulla on jonkinlainen vaatemerkkien hahmotushäiriö, lieneeköhän vakavakin vaiva? Eipä nyt yleensä muutenkaan ole tapana uhrata kauheasti huomiota asioihin jotka koen omalta kannaltani täysin yhdentekeviksi.
Ja edelleen mitä ihmettä sää niistä vaatteista/kengistä oikein päättelet? Kun muut keskustelee iloisesti niitä näitä, niin sinäkö vain pohdit siinä itseksesi että ”Jaaha, sillä on Hanwagin kengät, sopiikohan niiden lesti sille paremmin kuin Lowan tai Meindlin?”
15.12.2014 21:13
Minkähänlaisia johtopäätöksiä te kenkien/vaatteiden tuijottajat siten mahdatte oikein niistä tehdä, ja kiinnostaako teitä ylipäätään pätkänkään vertaa se että ovatko päätelmänne oikeita?
Terv. yksi joka ei ihan selvinpäin pidettyjen illanistujaistenkaan jälkeen pystyisi muistamaan yhdenkään ihmisen vaatteista saati sitten kengistä ensimmäistäkään yksityiskohtaa, ellei asiaan olisi nimenomaan käsketty kiinnittää huomiota etukäteen.
15.12.2014 20:38
Mutta:
”Tutkijat huomauttavat, että koska tutkimus tehtiin vanhemmille pareille, se ei välttämättä päde enää parikymppisten suhteisiin, koska sukupuoliroolit ovat muuttuneet niin paljon viime vuosien aikana.”
kyllä itse ainakin pitäisin kotitöitä tekevää miestä huomaavaisempana ja parempana kumppanina. Minusta aina se voisi tehdä enempi kotitöitä jolla on juuri silloin siihen enempi aikaa. Tällöin ainakin jäisi enemmän aikaa niihin sänkyhommiinkin, kun toisen ei tarvitsisi vielä aamukahdelta vaatteiden silityksen jälkeen alkaa sitä pesukonetta tyhjentämään.
15.12.2014 20:09
Varmasti ihan hyvä taktiikka kirjoittaa itse sille miehelle joka ei laita viestiä mutta kyttää profiilissa usein, edellyttäen tietty että mies vaikuttaa edes jollain tavoin kiinnostavalta. Saattaisinpa laittaa itsekin, mutta ei kyllä tällä hetkellä taida oikein ketään ”stalkkeria” olla profiilini kimpussa.
Tosin miesten jotka toivovat tällaisella metodilla saavansa naisen tekemään aloitteen on pidettävä huoli siitä että se oma profiili myös on kiinnostusta herättävä. Lähes tyhjä, kuvaton ja huolimattomasti täytetty profiili ei takuulla saa kenenkään kiinnostusta heräämään ja tekee stalkkerista vain ärsyttävän friikin. Ja muutenkin tämä metodi voi toimia oikeastaan vain sellaisessa tilanteessa että nainen ei muuten saa järkeviä aloitteita, sillä joka tapauksessa ne aloitteenteolla kiinnostuksensa osoittaneet miehet tsekataan ensiksi, ja vasta sitten jos ei mitään asiallista ole näkyvissä, aletaan miettiä että pitäisikö sitä itsekin jollekin pistää viestiä.
15.12.2014 19:57
Onko kyse siitä että muut tomaatit uhkaavat pilaantumisella, jos eivät pääse leivän päälle? Tuttu ongelma minullekin.
Ehdotan että aloitat varovaisesti neuvottelun siitä suostuisiko osa tomaateista menemään jääkaappiin (vaikka tomaatit eivät siitä yleensä niin kauheasti pidäkään). Jos kaikki tomaatit kieltäytyvät tästä jyrkästi, niin esität vastauhkauksen biojäteastiaan päätymisestä, jolloin neuvotteluhaluja saattaa löytyä enemmänkin. Kovin hankalaksi heittäytyvä ja nopeasti pilaantumaan pyrkivä tomaatti ei ole sinun arvoisesi, ja tällaisen yksilön kohdalla voit toteuttaakin tuon uhkauksesi, varoituksena muille. Tällä menetelmällä minä ainakin olen kyennyt tulemaan jotenkin toimeen tomaattien kanssa. :)
15.12.2014 16:57
No jos kerta tiedät että yksi niistä on muita kiinnostavampi, niin ei kai tossa sitten mitään ongelmaa pitäisi olla. Kyllähän nyt nettideitissä perusoletus on se, että useamman kanssa voi tutustua samanaikaisesti. Tosin tuo sänkyyn päätyminen useamman kanssa nyt on vähän harkitsemattoman oloista toimintaa. Ei se maailmaa kaada, mutta ei ehkä kannata ihan hirmusti sille valitulle sitä mainostaa ainakaan ihan aluksi.
Kaikista rehdein tapa olisi tietysti ilmoittaa niille kahdelle muulle suoraan, että olet löytänyt naisen jonka kanssa haluaisit kokeilla jotain deittailua vakavampaakin, ja toivotella hyvät jatkot kumppanin etsinnässä. Mutta jos tuohon vain ei yksinkertaisesti kykene, niin onhan se nyt nettideitissä jo aika vakiokamaa, että mielenkiinnon lopahtaminen osoitetaan unohtamalla kirjoittaa. Jokainen pystyy kyllä vastaamattomuudesta melko pian päättelemään mistä on kysymys, ja silloin se omakin mielenkiinto luonnollisesti laimenee melko nopeasti.
15.12.2014 16:47
Äh luovutin jo. En tahdo löytää jouluaattona paketista miestä jossa on yksi hyvä ominaisuus ja kaikki muu ihan totaalisen pielessä. Paska pukki jos tuollaisilla ehdoilla alkaa pelleilemään, mielummin olen ilman sitten.
15.12.2014 00:33
40 / 137