Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Niin, siis minähän en ole aloittajan (tai ylipäätään kenenkään muunkaan) tyttöystävä enkä sitä paitsi koe alapääni haisevan millekään muulle kuin sille mille pitääkin. :D

Mutta sitä vain lähinnä mietin tuossa, että voiko joku oikeasti haista omasta mielestäänkin pahalta. Sen ymmärrän että jotkut muut voi haista pahalta ja jotkut toiset muut taas hyvältä, mutta aika surkeeta jos itse ei voi sietää omaa ominaishajuaan. Toisaalta ei kai se nainen olisi lekurille mennyt jos ei itse uskoisi haisevansa pahalta.

Jos minulle sattuisi mies jonka mielestä minä haisen pahalta, niin kyllä se minusta silloin olisi selkeästi miehen vaihdon paikka (jos en siis itse haisi mielestäni mitenkään kummalliselta; en minä sitä lääkäriltä kävisi kysymäsä, jos kokisin itse olevani terve).
  2. Onko kyse siitä että muut tomaatit uhkaavat pilaantumisella, jos eivät pääse leivän päälle? Tuttu ongelma minullekin.

Ehdotan että aloitat varovaisesti neuvottelun siitä suostuisiko osa tomaateista menemään jääkaappiin (vaikka tomaatit eivät siitä yleensä niin kauheasti pidäkään). Jos kaikki tomaatit kieltäytyvät tästä jyrkästi, niin esität vastauhkauksen biojäteastiaan päätymisestä, jolloin neuvotteluhaluja saattaa löytyä enemmänkin. Kovin hankalaksi heittäytyvä ja nopeasti pilaantumaan pyrkivä tomaatti ei ole sinun arvoisesi, ja tällaisen yksilön kohdalla voit toteuttaakin tuon uhkauksesi, varoituksena muille. Tällä menetelmällä minä ainakin olen kyennyt tulemaan jotenkin toimeen tomaattien kanssa. :)