Minusta sekään ei ole yksinkertaista, joskaan edes tavoiteltavaa, ainakaan täällä..
Onko kaveri-zonelle pääsy vaikeaa?
8
100
Vastaukset
- ytmi
Ei terve mies kaipaa naiskavereita.
- Von Lausevits
Ennemminkin kaveri-zonelle tietenkin joudutaan, mutta onko se edes joskus parempi / pahempi kuin ei mitään?
- ,.,
Voi niitä vahigossa nähdä, mutta ei sovitusti.
- Vaikea päästä
Ainakaan mun kaverizonelle ei pääse helposti, aidoksi kaveriksi siis. Pitää tosiaan olla kiltti ja mukava. Kaverizonelta valitsen sit miehet muihin suhteisiin.
- 16+16
Itse olisin tällä hetkellä paljon mieluummin friendzonella kuin parisuhteessa. Naispuoleisia kavereita kun on aika vähän.
Ei turhia odotuksia, ei paineita
Kavereita ei voi koskaan olla liikaa
Kaveria ei tarvitse huomioida yhtä paljon kuin seurustelukumppania
Voi olla vaikka useampia naiskavereita kerralla
Voi ryypätä rauhassa eikä kukaan nalkuta asiasta
Huomioimiseen liittyen, enemmän aikaa harrastuksille
Voi olla vapaasti oma itsensä alusta loppuun
- Todennäköisesti ei seksiä (toisaalta todella pieni murhe kun seksiaddikti en ole) Kyllä minun kaverizonelleni ainakin pääsee melko helposti, kun on perusystävällinen, mutta ei osoita minkäänlaista kiinnostusta parisuhdemielessä.
Mutta en mää nyt tiedä mitä oikein miespuolisilla kavereilla tekisin, niitä kun on jo ennestäänkin vaikka millä mitalla, eivätkä edes ole mitenkään hyödyllisiä sen parisuhteen löytämisen kannalta.Voispa oikeastaan sanoa että melko merkittävä osa miespuolisista kavereistani on sellaisia joista olen ehkä hidun verran ollut kiinnostunut jossain vaiheessa, mutta sitten mies on osoittanut ettei ole minusta kiinnostunut (tyypillisesti pariutumalla jonkun toisen naisen kanssa), jolloin minun jo ennestäänkin ylitsepursuavaan mieskaverikoppaani on tullut jälleen yksi jäsen lisää.
- mielinkielin mies
Kaunis laulu friendzonesta.
https://www.youtube.com/watch?v=XX_vYXvATA0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172344Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2412023Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071792Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481356Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561253Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811170- 941110
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151985Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14931