Onko kaveri-zonelle pääsy vaikeaa?

Von Lausevits

Minusta sekään ei ole yksinkertaista, joskaan edes tavoiteltavaa, ainakaan täällä..

8

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytmi

Ei terve mies kaipaa naiskavereita.

• Von Lausevits

Ennemminkin kaveri-zonelle tietenkin joudutaan, mutta onko se edes joskus parempi / pahempi kuin ei mitään?

• ,.,

Voi niitä vahigossa nähdä, mutta ei sovitusti.

• Vaikea päästä

Ainakaan mun kaverizonelle ei pääse helposti, aidoksi kaveriksi siis. Pitää tosiaan olla kiltti ja mukava. Kaverizonelta valitsen sit miehet muihin suhteisiin.

• 16+16

Itse olisin tällä hetkellä paljon mieluummin friendzonella kuin parisuhteessa. Naispuoleisia kavereita kun on aika vähän.

Ei turhia odotuksia, ei paineita
      Kavereita ei voi koskaan olla liikaa
      Kaveria ei tarvitse huomioida yhtä paljon kuin seurustelukumppania
      Voi olla vaikka useampia naiskavereita kerralla
      Voi ryypätä rauhassa eikä kukaan nalkuta asiasta
      Huomioimiseen liittyen, enemmän aikaa harrastuksille
      Voi olla vapaasti oma itsensä alusta loppuun
      - Todennäköisesti ei seksiä (toisaalta todella pieni murhe kun seksiaddikti en ole)

• Kyllä minun kaverizonelleni ainakin pääsee melko helposti, kun on perusystävällinen, mutta ei osoita minkäänlaista kiinnostusta parisuhdemielessä.

Mutta en mää nyt tiedä mitä oikein miespuolisilla kavereilla tekisin, niitä kun on jo ennestäänkin vaikka millä mitalla, eivätkä edes ole mitenkään hyödyllisiä sen parisuhteen löytämisen kannalta.

• stellaria81

Voispa oikeastaan sanoa että melko merkittävä osa miespuolisista kavereistani on sellaisia joista olen ehkä hidun verran ollut kiinnostunut jossain vaiheessa, mutta sitten mies on osoittanut ettei ole minusta kiinnostunut (tyypillisesti pariutumalla jonkun toisen naisen kanssa), jolloin minun jo ennestäänkin ylitsepursuavaan mieskaverikoppaani on tullut jälleen yksi jäsen lisää.

• mielinkielin mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      383
      4364
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3759
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      103
      2705
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2431
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      15
      2249
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1920
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1858
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      120
      1826
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1419
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1105
    Aihe