Uskallanko pyytää sellaista tyttöä treffeille, joka opiskelee samassa oppilaitoksessa? Entä jos saan pakit, niin koko koulu ja etenkin tämä tyttö pitävät mua pellenä. :(
TREFFIPYYNNÖN VAIKEUS
5
138
Vastaukset
Ihan asiallinen huolenaihe. Kyllähän oppilaitoksissa tosiaan tämmöisen pakkienantamistapahtuman tultua ilmi on tapana laittaa ilmoitustaululle A2-kokoinen, miehen selkeän kasvokuvan sisältävä asiasta informoiva juliste, jossa kuvaan on editoitu pellehattu miehen päähän. Varmuuden vuoksi lähetetään kaikille tieto vielä sähköpostissakin, ettei keneltäkään vain mene tämä tärkeä asia ohi.
Älä pyydä treffeille, pyydä seuraksi jonnekin. Tyyliin "ajattelin mennä katsomaan elokuvan X, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?" tai "olen menossa tämän (tunnin/tentin/tilaisuuden) jälkeen kahville, lähdetkö mukaan?"
Äläkä tee aloitetta "puskasta" vaan vasta kun olette jo muutenkin juttelu- ja tervehtimisväleissä, eli jos kyseessä on tyttö, jonka kanssa et ole vielä edes jutellut, niin aloita ensin ihan kuulumisten vaihtamisesta tai siitä että kysyt häneltä jotain vaikkapa opintoihin liittyvää. Sitten kun on luontevaa jutella hänen kanssaan niin sitten on aika käyttää edellä ehdottamaani pyyntöä seuraksi jonnekin.- Näin se menee
Tää helkan neuvo on niin paras ikinä.
Vielä helpompi on, jos on joku yhteinen tapahtuma, mihn voi kutsua sen ja sen kaverit, että ootte isommalla porukalla menossa.
- lottamari<3
Voit ajatella vaikkapa niin, että ei sinulla ole mitään hävittävää :)
- ihastunuthieman
Haluaisin kuitenkin tavata hänet kahden kesken. Muuta turha tässä mitään tapaamista on sopia, kun ei hän kuitenkaan suostu! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268- 1021069
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975