Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmi että lobotomia on nykyisin kiellettyä. Ennen vanhaan olisit saanut suoraan mielisairaalasta näitä operoituja takuukilttejä miehiä vaikka useammankin yhden hinnalla.
15.12.2014 00:02
Ovatko siis kaikki aiemmat tyttöystäväsi iskeneet sinut itse, ja tämänhetkinen puutteesi johtuu siitä että naisten aloitteet ovat jostakin syystä loppuneet etkä itsekään niitä kenellekään osaa tehdä?
Suoraan sanottuna minusta suhteeseen pääsemättömyyttä huolestuttavammalta kuulostaa tuo, että suhteita on ollut ja ne ovat loppuneet, erityisesti jos loppumisen syynä on tuo keskustelun väkinäisyys vielä sen tutustumisvaiheen jälkeenkin. Kyllä tuosta tulee vähän semmoinen mielikuva ettet ole oikeasti ollut kiinnostunut noista naisista, vaan pidät tyttöystävää ylipäätään vain asiaankuuluvana koristeena ja tarpeidentyydytysvälineenä. Tai siis en ainakaan itse pysty kuvittelemaan tilannetta jossa olisin ihastunut johonkin ihmiseen eivätkä hänen juttunsa kiinnostaisi minua pätkääkään (mitä muita syitä keskustelun väkinäisyyteen muka voisi olla kuin toisen juttujen tylsyys?).
Sinä ehkä saatat pitää tuollaistakin suhdetta toimivana, mutta useimmat muut eivät pidä. On mahdollista että tyttöystäviesi kannalta noissa suhteissa on ollut liikaa ns. kivireki-efektiä, eli mies ei tee suhteen aloittamisen tai ylläpitämisen eteen mitään, vaan jättää kaikki naisen harteille ja itse vain olla möllöttää. Tuollaiseen kyllästyy melko nopeasti.
14.12.2014 21:33
Mää en ole niin hyvä sanoittaja että viitsisin itse alkaa tässä taiteilemaan. Mutta tuossa nyt on J. Karjalaisen ihan oivasti uudelleensanoittama biisi omistettavaksi niille jotka sen omia haluavat:
https://www.youtube.com/watch?v=3tBoW_c0Wk8
14.12.2014 19:07
Joo, kolehti vain keruuseen, niin ei kukaan joudu vararikkoon minun paitulini takia. :)
13.12.2014 23:49
No osta mulle vaik toi tummansininen. Kyllä siitä ainakin pienellä tuunaamisella saisi ihan oivan yömekon. :)
13.12.2014 22:46
No juurihan sitä sinulle tuossa yritettiin rautalangasta vääntää. Syynä on se, ettei vain yksinkertaisesti tunnu miltään jos ei voi luottaa siihen mieheen, eikä se luottamus vain voi syntyä tuollaisessa tilanteessa jossa parisuhde on jo lähtökohtaisesti poissuljettu ajatus. Kaalimadosta saa kyllä kaikenlaisia leluja joilla homma hoituu sata kertaa tehokkaammin, eikä tarvitse huolehtia siitä että kenelle se mies alkaa juttuja levittelemään yms.
13.12.2014 22:42
No olisihan tuo nyt aika romanttista vaihtaa yhdessä maasturin ketjuja kynttilänvalossa. :D
Mutta ihan vakavastikin puhuen, kyllä minä tykkään paljon enemmän semmoisista toiminnallisista treffeistä, joissa olisi välillä jotain muutakin puuhaa kuin kuulustella toisiaan kahvipöydän ylitse. Semmoinen on jotenkin ahdistavaa enkä aina osaa olla ihan oma iloinen itseni sellaisessa tilanteessa. Parasta olisi jos pystyisi välillä unohtamaan olevansa treffeillä, jolloin jäisi se pingotus ja hyvän vaikutelman antamisen stressi pois, ja tällöin voisi omana itsenään olemalla yllättäen antaakin paremmankin vaikutelman.
13.12.2014 22:21
Siis kenelle tämä nyt oli tarkoitettu? Aloittajahan kirjoitti että ne kauempana asuvat naiset laittavat hänelle oma-aloitteisesti viestejä (samoin kuin vastaavat miehet minulle). Miksi ne nyt torjumisen takia sitä keskustelua edes aloittaisivat?
13.12.2014 22:13
No sama juttu se on minullakin, että muuten on tullut viestiä joka suunnalta Uudeltamaalta Ivaloon asti, mutta tässä oman paikkakunnan ympärillä on semmoinen 200 km säteinen ympyrä, jonka sisäpuolelta ei asiallisia aloitusviestejä tule.
On se vain kummallista kun merkittävä osa porukasta tuntuu ihan hakemalla hakevan sitä deittikumppania mahdollisimman kaukaa.
13.12.2014 22:11
No vähän tämmöinen olo on aika usein iltaisin, vaikka ei varsinaista kohdetta olekaan:
https://www.youtube.com/watch?v=PSoOFn3wQV4
13.12.2014 21:27
No pistäs nyt linkki edes yhteen profiiliin, jossa on mainittu nuo molemmat asiat, eli että ulkonäöllä ei ole väliä ja ettei vastaa kuvattomille. Implisiittisestihän väität tuollaisia löytyvän, jos kerta molempia luokkia on suurin osa (eli yli puolet) profiileista.
Jos naiset eivät edes käy profiilissasi viestin saatuaan, niin kannattaisiko alkaa tsekkaamaan niistä viesteistä edes enimmät kirjoitusvirheet pois, ja ehkä yrittää pikkuisen jäsennellä niitä ajatuksiaan siinä tekstissä?
13.12.2014 21:14
Avoimesti kiinnostustaan osoittaneilla (eli suoraan treffeille tms pyytäneillä) taitaa lähes kaikilla olla yhteisenä nimittäjänä äärimmäinen epäliikunnallisuus. Eli skaalaa on järkyttävistä plösöistä semmoisiin laihaläskeihin joiden kunto ei kestä kilometrin kävelyä.
Sitten on kanssa niitä joiden uskon olleen kiinnostuneita, mutta jotka eivät ole lähestyneet millään tavoin. Näiden joukossa on kyllä ollut monia todella komeita ja mielenkiintoisia miehiä, mutta jostain syystä ovat sitten viime hetkessä sen kelkkansa kääntäneet ja päättäneet pyytää sinne treffeille jonkun muun minun sijastani. :-/
13.12.2014 20:57
Mistäs noin päättelet?
13.12.2014 14:15
Minä!
Edelyttäen että tulet hakemaan minut kotoa täältä muutaman sadan kilsan päästä...
13.12.2014 12:38
Keksin lisää joululahjatoiveita itselleni. Haluaisin tuommoisen unipöllön, kun unikoira alkaa olla jo aika lailla loppuunhalittu:
https://www.mso.fi/koti-piha/lastentarvikkeet-lelut/lastenhoito/unilelut/minime.fi-Aanesta-aktivoituva-unipollo-Nighty-Night-Owl-5501516
13.12.2014 00:00
No eihän se akateemisuus mitään yleistä älykkyyttä implikoi. (Itseasiassa minusta on suorastaan älykkyyden puutteen osoitus että jotkut akateemiset tuntuvat näin kuvittelevan. )
Sitä nyt vain joskus tulee tehtyä päätöksiä enemmän alan kiinnostavuuden kuin työllistävyyden perusteella, varsinkin kun ei ole suvussa juuri muita akateemisia jotka osaisivat neuvoa miten kehittyä urallaan eteenpäin. Yliopistollahan ei opeteta mitään työnhakutaitoja pätkän vertaa, niin että sitten kun saa sieltä kenkää, niin on hiukkasen tyhjän päällä, ilman suhteita mihinkään ja täysin ulalla siitä miten ihmiset nyt yleensä ottaen pääsevät töihin. Kauheat määrät opintoviikkoja on kyllä kasassa, mutta ei mistään sellaisesta joka kiinnostaisi ketään yliopiston laitoksen ulkopuolista henkilöä.
12.12.2014 23:21
No kyllä minäkin tulkitsisin tuon lähinnä kiinnostukseksi ja olisin asiasta hyvilläni, erityisesti jos mies on kiinnostava, ja miksipä en muutenkin. Aika vaikeata lienee nettideittailu jos ihan tarkoituksella yrittää joka asian tulkita mahdollisimman negatiivisesti.
Sitäkään en tajua että miksi pitäisi ahdistua siitä että joku saa selville viestieni ja kirjoittelukamujeni määrän. Mitä ihmeen merkitystä tuollaisella olisi minkään asian kannalta ja miksi sitä pitäisi yrittää salailla?
Lienee tosiaan parasta poistua nettitreffeiltä ennen kuin liian ahdistavaksi alkaa käymään.
12.12.2014 22:54
Käsittääkseni kännisen panoseuran saaminen ei useimmille naisille ole kovin vaikeaa, jos he sitä haluavat. Siksi onkin astetta haastavampi homma yrittää löytää nainen, jota tuollainen homma kiinnostaisi, ja joka olisi siitä huolimatta vielä kokematon, ellei sitten ihan juuri sukukypsyytensä saavuttaneista tytöistä puhuta.
12.12.2014 22:21
Eipä tuo nyt varmaan mitenkään hirmu tähdellinen tieto taida olla. Itse en ole koskaan pistänyt ketään suosikiksi, vaikka olisikin kiinnostava. Niiden kiinnostavien kanssa kirjoitellaan, joten tietänevät muutenkin olevansa minun suosikkejani, kun taas se pelkkä suosikkinappulan painaminen ja sitten asian jättäminen sikseen tuntuu aika hyödyttämältä.
12.12.2014 21:52
No enpä ole ymmärtänyt hävetä, vaikka kohta kaksi vuotta ollut… Enkä myöskään ole ymmärtänyt dissata niitä miehiä joilla se profiili on ollut pitempään. Pitäisikö?
12.12.2014 21:45
41 / 137