Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Ovatko siis kaikki aiemmat tyttöystäväsi iskeneet sinut itse, ja tämänhetkinen puutteesi johtuu siitä että naisten aloitteet ovat jostakin syystä loppuneet etkä itsekään niitä kenellekään osaa tehdä?

Suoraan sanottuna minusta suhteeseen pääsemättömyyttä huolestuttavammalta kuulostaa tuo, että suhteita on ollut ja ne ovat loppuneet, erityisesti jos loppumisen syynä on tuo keskustelun väkinäisyys vielä sen tutustumisvaiheen jälkeenkin. Kyllä tuosta tulee vähän semmoinen mielikuva ettet ole oikeasti ollut kiinnostunut noista naisista, vaan pidät tyttöystävää ylipäätään vain asiaankuuluvana koristeena ja tarpeidentyydytysvälineenä. Tai siis en ainakaan itse pysty kuvittelemaan tilannetta jossa olisin ihastunut johonkin ihmiseen eivätkä hänen juttunsa kiinnostaisi minua pätkääkään (mitä muita syitä keskustelun väkinäisyyteen muka voisi olla kuin toisen juttujen tylsyys?).

Sinä ehkä saatat pitää tuollaistakin suhdetta toimivana, mutta useimmat muut eivät pidä. On mahdollista että tyttöystäviesi kannalta noissa suhteissa on ollut liikaa ns. kivireki-efektiä, eli mies ei tee suhteen aloittamisen tai ylläpitämisen eteen mitään, vaan jättää kaikki naisen harteille ja itse vain olla möllöttää. Tuollaiseen kyllästyy melko nopeasti.
  2. 41 / 137