Tehdäänkö tuhmia jouluna?

Ready to go

Palstallakin ilmeisesti joskus ainakin ollut havaintoja kokemattomista naisista, niin mitä jos tehtäis itsellempi mukavampi joulu ja uusivuosi. Täälläkin olis "normaali" jos näin voi sanoa totaalikokematon(kolkyt) mies ja tuli ajatus mieleen, että jos vaan lähettäs yhessä vähän ryyppäämään ja mennään sieltä sitten nussimaan. Täysin riskitöntä, vaivatonta ja helppoa. Ei mitään selvimpäin räpistelyä ja kiusallisia tilanteita ja selittelemisiä. Mun kanssa voit heittää vaan reidet levälleen ja laitetaan perseet keinumaan. Ei ole väliä mistäpäin olet. Voidaan tulla vaikka puolitiehen vastaan ja ottaa hotelli jostain. Mitäs sanot?

20

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy23

Kuulostaisi kyllä hyvältä, mutta itse olen liian ujo. Harmi sinällään:(

• ready to go

Hiljasta ku hämeessä! Tiedän, että mailma on pullollaan puutteessa eläviä naisia. Mikä helvetti sinä on ettei voi muka nostaa kättään ylös ja pyytää panolle? Minua ei tarvitse mielistellä eikä mitää. Ei mitään virallista paskaa. Oot oma itses.

• atleettinen mies

Hyvä idea, itse ostin juuri uuden asunnon Helsingistä, jos joku nainen haluaa tulla viettämään tupaantuliaisia kahdestaan niin olisihan se kiva.

• hihhu

Noo, tuota,,, mun mielestä tuossa sun ehdotuksessa ei ollut mitään tuhmaa. Seksi ei ole ns "tuhmaa". Seksi on ihanaa. Karkin varastaminen kaupasta on tuhmaa. Sun asenne on väärä mun mielestä.

• ätmi

järjestetään palstalaisten kesken kunnon jouluorgiat. mä olen ainakin mukan jos naisia ilmottautuu myös.

• ready to go

No hyvä on. Entäs jos perun sen tuhma sanan. My bad. Mitä sitten tapahtuu?
        Tykkäisin jos joku ottas multa kunnolla suihin. Se olisi ihanaa vai kuin?

• hihhu

missäs oleilet? vois onnistuakin

• ready to go

Kaikkialla tarvittaessa!
        Haluan kuulla lisää sinusta. Itsestäni en voi tässä enempää kertoa kun oon arkaluontoisia asioita kertonut.

• hihhu

Äläs nyt, en tiijä susta mitään arkaluontoista.
      Ja oikeesti oon kurppakottarainen

• ready to go

Eikö se ole arkaluontoista jos aikuinen mies sanoo olevansa kokematon?
        Suomessahan siitä ammutaan, ainakin kuvainnollisesti naisten toimesta.
        Oon hakenu kokematonta naista, mutta toinen vaihtoehto voisi olla hyvinkin vaikka vanhempikin. Vaikka joku helvetin puutteessa elävä leskirouva jota voisi käydä panemassa sillon tällön xd;) Kun vain sais sitä pillua ja pääsis näistä traumoistaan ja patoutumistaan eroon.

• elli40
        ready to go kirjoitti:

Eikö se ole arkaluontoista jos aikuinen mies sanoo olevansa kokematon?
        Suomessahan siitä ammutaan, ainakin kuvainnollisesti naisten toimesta.
        Oon hakenu kokematonta naista, mutta toinen vaihtoehto voisi olla hyvinkin vaikka vanhempikin. Vaikka joku helvetin puutteessa elävä leskirouva jota voisi käydä panemassa sillon tällön xd;) Kun vain sais sitä pillua ja pääsis näistä traumoistaan ja patoutumistaan eroon.

Entäs käviskö vanhempi JA kokematon nainen? Syy tietenki löytyy miksi oon vielä 4-kymppisenä kokematon, eli olen helvetin läski ja ruma. Ja estoinen, mutta niistä estoista haluaisin päästä.

• mies..
        elli40 kirjoitti:

Entäs käviskö vanhempi JA kokematon nainen? Syy tietenki löytyy miksi oon vielä 4-kymppisenä kokematon, eli olen helvetin läski ja ruma. Ja estoinen, mutta niistä estoista haluaisin päästä.

Laitappa kuva vaikka sähköpostilla, rumuus on niin suhteellinen käsite.

• elli40
        mies.. kirjoitti:

Laitappa kuva vaikka sähköpostilla, rumuus on niin suhteellinen käsite.

No kun painoa on lähes 130 kiloa ja iho tosi huono sekä hiukset niin ohuet että päänahka kuultaa paikoitellen läpi, niin suhteellisinkin ihminen pitää mua kyllä rumana. Usko pois.

• 17+5
        elli40 kirjoitti:

No kun painoa on lähes 130 kiloa ja iho tosi huono sekä hiukset niin ohuet että päänahka kuultaa paikoitellen läpi, niin suhteellisinkin ihminen pitää mua kyllä rumana. Usko pois.

Oletko ikinä ajatellut että panostaisit itseesi ihan jo terveytesi vuoksi? Noilla spekseillä 40v neitsytnainen on ymmärrettävissä oleva asia.

• ready to go
        elli40 kirjoitti:

Ei ihan tuohon uskalla lähteä kumminkaan. Sorry!
        Oon kumminkin itse ihan hyväkuntoinen, enkä mikään jättiläinen muutenkaan.
        Nainen sais olla 50-70kg

• ready to go kirjoitti:

Ei ihan tuohon uskalla lähteä kumminkaan. Sorry!
        Oon kumminkin itse ihan hyväkuntoinen, enkä mikään jättiläinen muutenkaan.
        Nainen sais olla 50-70kg

No enpä osu tuohon painohaarukkaan lähellekään.
        Ette te kuitenkaan halua läskiä naista panna ja itse en halua olla pelkkä panopuu, joten mitä ihmettä minä siitä saisin muuta kuin hävettävän olon?

Nainen ei useimmiten nauti pelkästä seksistä, ei edes oman kumppanin kanssa jos suhteessa on ongelmia ja tunneyhteys poikki, se ei tunnu silloin yhtään miltään.
        Sama kuin gynekologilla kävis kaivettavana, jotain liikkuu sisällä muttei tunnu miltään.

Toki on joitain poikkeuksia, osa naisista nauttii kun saa lähes kenet tahansa haarojensa väliin, mutta silloin on oltava todella kokenut ja itsevarma nainen.
        Kokematon ei jännitykseltään nauti heti kun jotain pitkänmallista saa sisäänsä, päinvastoin voi jopa sattua.

Sinänsä virkistävää, että vihdoin myönnätte meidät puutteessa elävät naisetkin edes olemassa oleviksi.
        Vähän vaihtelua siihen "kaikki sinkkuämmät on panoringeissä" kun ei se ole niin todellisuudessa.

• ready to go
        mimmula kirjoitti:

No enpä osu tuohon painohaarukkaan lähellekään.
        Ette te kuitenkaan halua läskiä naista panna ja itse en halua olla pelkkä panopuu, joten mitä ihmettä minä siitä saisin muuta kuin hävettävän olon?

Nainen ei useimmiten nauti pelkästä seksistä, ei edes oman kumppanin kanssa jos suhteessa on ongelmia ja tunneyhteys poikki, se ei tunnu silloin yhtään miltään.
        Sama kuin gynekologilla kävis kaivettavana, jotain liikkuu sisällä muttei tunnu miltään.

Toki on joitain poikkeuksia, osa naisista nauttii kun saa lähes kenet tahansa haarojensa väliin, mutta silloin on oltava todella kokenut ja itsevarma nainen.
        Kokematon ei jännitykseltään nauti heti kun jotain pitkänmallista saa sisäänsä, päinvastoin voi jopa sattua.

Sinänsä virkistävää, että vihdoin myönnätte meidät puutteessa elävät naisetkin edes olemassa oleviksi.
        Vähän vaihtelua siihen "kaikki sinkkuämmät on panoringeissä" kun ei se ole niin todellisuudessa.

Kyllä uskon, että paljonkin on puutteessa eläviä naisia, mutta en sitten ymmärrä et miksei he halua meitä yksinäisiä miehiä kaverikseen. Harmi sinänsä kun ei siinä voi muuta kuin hyötyä ihmiset toisistaan.
        Eikö sulla sitten ole klitoriksessakaan mitään tuntoa? Tottahan jos joku kokematon löytyisi, niin tohtisin tarjota hänelle myöskin suuseksiä ja kunnon pimppi hierontaa myöskin käsin, tai mitä haluaakaan minun tekevän.:) Kokeneemmista ei sitten taas tiedä mitä tauteja siellä on, että tohtisiko näille suuseksiä tarjotakkaan?

• ready to go kirjoitti:

Kyllä uskon, että paljonkin on puutteessa eläviä naisia, mutta en sitten ymmärrä et miksei he halua meitä yksinäisiä miehiä kaverikseen. Harmi sinänsä kun ei siinä voi muuta kuin hyötyä ihmiset toisistaan.
        Eikö sulla sitten ole klitoriksessakaan mitään tuntoa? Tottahan jos joku kokematon löytyisi, niin tohtisin tarjota hänelle myöskin suuseksiä ja kunnon pimppi hierontaa myöskin käsin, tai mitä haluaakaan minun tekevän.:) Kokeneemmista ei sitten taas tiedä mitä tauteja siellä on, että tohtisiko näille suuseksiä tarjotakkaan?

No juurihan sitä sinulle tuossa yritettiin rautalangasta vääntää. Syynä on se, ettei vain yksinkertaisesti tunnu miltään jos ei voi luottaa siihen mieheen, eikä se luottamus vain voi syntyä tuollaisessa tilanteessa jossa parisuhde on jo lähtökohtaisesti poissuljettu ajatus. Kaalimadosta saa kyllä kaikenlaisia leluja joilla homma hoituu sata kertaa tehokkaammin, eikä tarvitse huolehtia siitä että kenelle se mies alkaa juttuja levittelemään yms.

• voih voihkintaa ;)
        stellaria81 kirjoitti:

No juurihan sitä sinulle tuossa yritettiin rautalangasta vääntää. Syynä on se, ettei vain yksinkertaisesti tunnu miltään jos ei voi luottaa siihen mieheen, eikä se luottamus vain voi syntyä tuollaisessa tilanteessa jossa parisuhde on jo lähtökohtaisesti poissuljettu ajatus. Kaalimadosta saa kyllä kaikenlaisia leluja joilla homma hoituu sata kertaa tehokkaammin, eikä tarvitse huolehtia siitä että kenelle se mies alkaa juttuja levittelemään yms.

Tää on just se asia, mitä miehet ei tunnu käsittävän vaikka kuinka selittäis.
        Lehdet ja netti on jatkuvasti pullollaan sitä, miten naiset ei nauti seksistä edes omien kumppaniensa kanssa, jos suhteessa on ongelmia.
        Juuri tämän takia naisista tulee miehiä herkemmin haluttomiakin. Ei se ole mitään tarkoituksellista miesten kiusaamista, vaan seksi ei vaan kertakaikkiaan enää tunnu naisella yhtään millekään, joten miksi sitä silloin myöskään enää haluaisi?
        Naisen on lähtökohtaisesti myös lähes aina mieheen verrattuna vaikea esim. saavuttaa orgasmi, ellei suhde ole todella hyvällä ja luottavaisella pohjalla.
        Eikä aina silloinkaan, jo stressi, huono itsetunto tai painon nousu vie helposti orkut, jos ne asiat vaivaa mielessä koko ajan. Nainen ei pysty "tyhjentämään mielensä" seksin aikana siinä missä mies, tätä on selitetty evoluution kannalta mm.niin, että naisen pitää koko ajan vahtia lapsia silloinkin kun tehtaillaan uusia.
        Eikä tää nyt tarkoita sitä, että "jaaha, kaiken pitää siis olla täydellistä", mutta nainen ei vain ole useimmiten KYKENEVÄ nauttimaan seksistä pelkästään sillä, että joku satunnainen sonni tulee ja työntää munaansa sisälle. Jotkut harvat naiset kyllä pystyvät siihen ja nekin naiset te haukutte pystyyn liian käytettyinä, että niin se vaan on ettei mikään teille kelpaa, nainen on aina joko pihtari tai huora.

• ready to go
        stellaria81 kirjoitti:

Miksi noin ikävään sävyyn mulle kirjoitat. Ikäänkuin olisit minulle vihainen jostain?
        Kumminkin on vaitetty, että klitoris on monin verroin penistäkin herkempi, niin on miehenä tavattoman vaikea käsittää, että miksi se muka ei sitten tunnu miltään jos sitä stimuloidaan. Peniksessä ainakin tuntuu jos se seisoo ja sitä stimuloidaan vaikka sitten vihaisi kyseistä ihmistä. Se ei vaikuta siihen millään tavalla.
        Toisaalta uskon, että minuun kyllä voisi muodostaa hyvinkin nopeasti luottamuksellisen suhteen.
        Toisaalta en ole poissulkenut myöskään parisuhteen mahdollisuutta jos kaveri on mitä haen.

Tiedän, että leluja kyllä saa ja miehetkin saa tekopilluja, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että vain elävän ihmisen seurassa voi kehittyä olemaan naisen kanssa ja rentoutumaan. Saada läheisyyttä ja mitä kaikkea siihen liittyy.

Minulla ei ole kyllä pienintäkään intressiä levitellä kenellekkään mitään juttuja. Eihän mulla sitäpaitsi ole edes ystäviä. Että näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      19
      2626
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      209
      1941
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1708
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1551
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      204
      1324
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1236
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1147
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1035
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      917
    Aihe