Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa. Minä luulisin, että mitä enemmän mies kuluttaa minuun rahaa, sitä rikkaampi hän on.
26.11.2014 22:17
Mikäli olet nainen, niin voisin alkaa kanssasi väittelemään siitä kumpi ymmärtää naisten käytöstä paremmin. Miehen kanssa en taida vaivautua moista keskustelua käymään.
26.11.2014 21:46
Miksi se olisi niin järkyttävän kauheeta alkaa seurustelemaan jonkun sellaisen ihmisen kanssa jonka tuntee jostain ennestään? Kyllä minulle vain kelpaisi kamumiehistä useampikin oikein hyvin, jos vain tietäisin että ovat vapaita ja kiinnostuneita minusta.
26.11.2014 21:44
”liian monta panoa on ollut vuosien aikana”
Jaa, sinun versiosi sinkkuudestako on pelkkää villiä paneskelua ympäriinsä? Voi olla että joillakin on asiasta vähän toisenlaisiakin näkemyksiä.
26.11.2014 21:35
Anteeks, mutta mulle ei kyllä mene jakeluun, että miten hoikka nainen joka käy salilla 4 krt/vko pystyisi mitenkään olemaan samalla tasolla liikkumattoman ja epähygieenisen ihravuorimiehen kanssa. Tuossa tiedeartikkelissa sitä paitsi mainittiin myös, että juuri naisilla on taipumusta aliarvioida omaa viehätysvoimaansa.
Vasta-argumentteja saa toki esittää ja pitääkin, mutta jos tämän tasoisiin rimanalituksiin mennään, niin minä saatan alkaa jopa vieroittumaan palstasta ihan itsestään. :D
26.11.2014 21:27
”Tuossa linkissähän kerrottiin vain viehätysvoiman yliarvioimisesta ja sinä keskityt vain ulkonäöllisiin seikkoihin. Se on eri asia, koska viehätysvoimaan sisältyy myös muun muassa se rehvakas käytös ja itsevarma olemus.”
No eikös se juuri ole sitä itsevarmaa olemusta kun yrittää iskeä naista vielä senkin jälkeen kun on jo muutamat selkeät pakit saanut?
"95% miehistä pitää itseään taviksina ja 95% naisista pitää itseään parempana kuin taviksena. "
Oisko ollut lähdeviitettä?
26.11.2014 21:23
Joskus joulun alla voi olla joissakin kaupoissa piparia glögin kanssa jaosa ihan ilmaiseksi. Luulisin että antavat myös at-miehille (tai siis en ainakaan ole nähnyt että joku mies jätettäisiin ilman alempitasoisuuteen vedoten). Kannattaa hyödyntää. :)
26.11.2014 21:05
Otsikon perusteella luulin että tässä olisi ollut jonkinlainen vastaisku tuolle toiselle ketjulle, jossa omakohtaisen kokemuksen lisäksi viitattiin myös tutkimustulokseen miesten tavasta yliarvioida omaa viehätysvoimaansa. Oli kyllä ihan mukava huomata että olin väärässä. :)
26.11.2014 21:01
Mikä noita miehiä oikein vaivaa? Isot äijät käkättää hysteerisesti kuin jotkut 15v tytöt.
Ulkonäön puolesta kelpais mulle kyllä, mutta tuota kikattelua en kyllä ihan ylenaikaa jaksaisi ehkä kuunnella.
26.11.2014 20:48
Onpas teillä taas vankkaa tietoa asiasta. :D
Täysin pelisäännöistä riippumatta, totta helvatassa minä voisin tarpeeksi puoleensavetävän miehen kanssa kärsiä vaikka sen kahvittelun huonona ajankohtana, vaikka en muuten kahvia juokaan.
Eiköhän todennäköisintä kuitenkin ole että nainen oli varattu, kuten palstapoikien mukaan kaikki nätit naiset ovat.
25.11.2014 23:31
Joulusta puheenollen tulikin mieleen tämä aika huikea flash mob: https://www.youtube.com/watch?v=SXh7JR9oKVE
Olisipa hienoa joutua joskus tuommoiseen tilanteeseen.
25.11.2014 23:03
Minusta joulu on ihan jees. Tuleepahan ainakin vaihtelua ja taukoa siihen tasaiseen arkeen. Vanhempien luonahan se menee, ja samat vanhat jutut toistuu, mutta eipä se nyt hassumpaa kuitenkaan ole. Mielummin minä siellä olen kuin yksinäni kotona.
25.11.2014 22:59
No en mää nyt sen mielipiteestä ole ihan varma, mutta aattelin lähinnä sitä että se tuskin kuitenkaan alkaa ihan hulluna rähjäämään, vaikka vähän mustis olisikin. Ei siinä mielessä turvallinen valinta.
25.11.2014 22:52
Juu, objektiseksuaalisuudesta siinä on puhe. Olisipa kiva tietää että mitenkä ne hellät hetket noilla oikein hoituvat. :D
25.11.2014 22:50
Aikamoinen nainen, ja nyt se pettää Eiffel-tornia Berliinin muurin ja nostokurjen kanssa. :D
Mutta toisaalta, mikäpä on pettäessä kun valitsee kumppaneikseen tuollaisia hieman vähemmän omistushaluisia tyyppejä.
25.11.2014 22:34
Siis tarkoitatko että kumppanisi ulkonäkö on sinulle ihan oikeasti vastenmielinen? Vain silloinhan voisi sanoa ettei välitä ulkonäöstä.
Useimmat kuitenkin pitänevät sitä ihastuksensa kohdetta omasta mielestään mukavan näköisenä, vaikkei nyt mitenkään yleisesti hyvännäköinen olisikaan.
25.11.2014 21:41
No eipä kyllä varmaan ole paras mahdollinen lähestymistapa vaatia kahville juuri treenin jälkeen. Silloinhan pitää syödä jotain proteiinipitoista, eikä mitään kahvia pullan kanssa.
Mutta riippuuhan se toki siitäkin kuka pyytää. Minun salillani on miehiä joiden kanssa lähtisin treffeille kuin myös niitä joiden kanssa en lähtisi. Ainakaan en lähtisi semmoisen kanssa jolla on tapana istuskella laitteissa mitään tekemättä, vaikka niihin olisi muitakin tulijoita.
25.11.2014 20:47
No pitäähän sitä nyt kaikki tärkeät asiansa täällä lörpötellä. :)
Sitä paitsi en mää kyllä tuommoiseen järjestelyyn suostuisi ollenkaan. Jos ei mies ole minusta suhdemielessä kiinnostunut, niin nukkukoot yksinänsä tai etsikööt jonkun muun.
24.11.2014 23:21
No mitä ne muka tuommoiselle paksuniska-Makelle voivat tehdä? Ja mitäpä jos ne tykkääkin katsella? ;)
24.11.2014 22:27
Niinpä. Tahattomat reaktiot voivat olla yllättäviä toiselle sukupuolelle. Kyllähän nainenkin voi saada orgasmin nukkuessaan ihan tuosta noin vain täysin riippumatta siitä onko miehiä lähelläkään. Toivonpa etten ole itse sellaista epähuomiossa saanut yhteismajoituksessa nukkuessani…
24.11.2014 22:09
47 / 137