Olen saanut keskustelua aikaan monen naisen kanssa nettideiteissä ja ollaan puvuttu jo tapaamisesta. Juttu on luistanut tosi hyvin kunnes ovat pyytäneet kuvaani ja olen sen lähettänyt.
Sen jälkeen on juttu loppunut kuin seinään ja monet nakset eivät ole edes vaivautuneet vastaamaan että sori ei kiinnosta. Ovat vain lopettaneet jutun ilman mitään viestiä heti kun ovat saaneet kuvani. Turha puhua enää että naiset eivät olisi ulkonäkökeskeisiä, ulkonäkö on heille tärkein asia miehessä.
nyt se on todistettu, olen ruma
23
286
Vastaukset
- 4+19
Minkä luulet ulkonäössäsi eniten häiritsevän ja luuletko, että niitä pystyisi parantamaan? Esim. kampaus, ylipaino, parta, huono iho ovat alueita joita voi ilman kirurgin veistä saada kuntoon.
Älä turhaan lannistu.
Nettitreffailu on todella raakaa, mutta jos kauhoo tarpeeksi sontaa, voi löytää helmen.
Onnea matkaan.- Reipas Mies
Sad but true. Näinhän se menee.
Jos olet vielä sitten lisäksi kipinältäsi ja sosioekonomisesti semi-hyvä vaihtoehto, on melkein hyvä todennäköisyys että ne deitti-naiset yrittävät korottaa tasoaan jollain muulla miehellä.
Kuten työssä, olet hyvä työntekijä, luotettava etc. mutta tällä kertaa valinta ei kohdistunut sinuun.
Ei siinä voi muuta kuin yrittää päivittää järkevissä rajoissa toki lookkiaan ja koettaa sillä ja kuvallisella profiililla päästä välieriin. Tarvitaan se lähtöpamaus hyvän oman energian saavuttamiseen muutoksen kautta. Kuten moni mies on jo kokenut "omana itsenään" kerää vain pakkeja. En silti tarkoita pua-kool aidin juomisesta ja näyttelystä ainoana tapana saavuttaa paremmat lähtökohdat olla jollekkin naiselle tarpeeksi komea sekä kiinnostava.
Ei se ole itsesääliä tunnustaa ettei pärjää sävytetukkaisille lätkäjätkille tai charmikkaille juristeille naisten suosiossa. Mutta se on itsesääliä jos antaa muiden määrittää itsensä. - BEM
Kysymys kuuluu, hyväksytkö itse ulkonäöltään ihan millaisen naisen tahansa?
- firefox.
En voi keksiä mitään typerämpää kuin sen, että höpisee kuvattomana nettitreffeillä.
Itse en kuvattomiin vaivaudu edes vilkaisemaan...Tosi paljon feikkejä äijiä leikkien naista. Haluavat katsoa mitä ne miehet siellä kirjoittelee. Ponganneet jonkun tutun yms.
Toisekseen, jos ei kuvaansa kehtaa laittaa profiiliinsa, niin aika heikkoa on. Senhän voi laittaa niinkin, että sen näkee vasta sitten kun menee profiiliin. Näin ollen asiattomat ei sitä edes näe.
Kolmannekseen jokaisella ihmisellä on oma makunsa kumppaninsa suhteen ja 80% naamoista on auttamatta nou nou, joten mikä mahdollisuus on läytää kuvattomana mieluinen omaan makuun....?- Naisasialooseri.
Oletko tosissasi? vain 20% naamoista kelpaa sinulle? Sinulla tuskin on varaa vaatia mieheltä"komeaa"naamaa ja tuossa näkee myös hyvin sen, että naise aliarvioivat miehen ulkonäön.
- firefox.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Oletko tosissasi? vain 20% naamoista kelpaa sinulle? Sinulla tuskin on varaa vaatia mieheltä"komeaa"naamaa ja tuossa näkee myös hyvin sen, että naise aliarvioivat miehen ulkonäön.
Niin no minä olen kylläkin mies. Et sillain.
- Naisasialooseri.
firefox. kirjoitti:
Niin no minä olen kylläkin mies. Et sillain.
Siinä tapauksessa toimit ihan oikein, eihän rumalla naisella nyt teekkään mitään.
Käsi ylös ne joille vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö ei merkitse paskan vertaa! Niinpä, eli kaikille se merkitsee. Sen perusteella sinä viehätyt jostain, sen perusteella menet juttelemaan ja haluat tutustua.
Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa. Mutta sillekin voi tehdä jotain.
Ja nettideitissä se kuva on äärimmäisen tärkeä! Moni ei ymmärrä, että se on ainoa käyntikortti siellä ja silti sen voimaa dissataan. Panostakaa siihen kuvaan. Ei riitä yksi otos webbikameralla tai joku känniääliökuva bileistä. Ei sen takia kuvaajalle tarvitse mennä, mutta jos ulkonäkö ei ole oikeasti mikään hyvä, niin sen kuvan pitää olla. Sillä sä pääset treffeille, jossa sä sitten hoidat homman kotiin.- Naisasialooseri.
Ulkonäkö saa merkata naiselle mutta ei niin että kaikki naiset pitävät kyseistä miestä rumana. maksimissaan 5 naista kymmenestä saa pitää miestä rumana ja loppujen kuuluu pitää miestä vähintään ok-näköisenä. Ja niidenkin, jotka pitävät rumana kuuluu selvittää miehen sisin ja tehdä ratkaisu sen perusteella.
Muussa tapauksessa miehellä on pätevä syy alkaa palavasieluiseksi naistenvihaajaksi, kuten aloittajallakin on. Naisasialooseri. kirjoitti:
Ulkonäkö saa merkata naiselle mutta ei niin että kaikki naiset pitävät kyseistä miestä rumana. maksimissaan 5 naista kymmenestä saa pitää miestä rumana ja loppujen kuuluu pitää miestä vähintään ok-näköisenä. Ja niidenkin, jotka pitävät rumana kuuluu selvittää miehen sisin ja tehdä ratkaisu sen perusteella.
Muussa tapauksessa miehellä on pätevä syy alkaa palavasieluiseksi naistenvihaajaksi, kuten aloittajallakin on.Eli siis jos/kun mä olen ruma, niin 5 miestä kymmenestä saa pitää mua rumana, mutta loppujen kuuluu pitää mua vähintään ok-näköisenä ja niidenkin pitää selvittää mun sisin ja tehdä ratkaisu sen perusteella.
Ihme höpötystä taas.
Miten niin "kuuluu" pitää miestä komeana tai rumana. Jos ihminen on ruma niin sitten se on ja katsojahan sen päättää, ei kukaan ulkopuolinen eikä edes se kohde itse. Jos mä olen jonkun mielestä ruma, niin sitten mä olen ja hyväksyn sen. Aika helppoa :)
Miksi ihmeessä mun pitäisi kelvata miehelle, joka ei viehäty mun ulkonäöstäni yhtään?- firefox.
pimppaloora kirjoitti:
Eli siis jos/kun mä olen ruma, niin 5 miestä kymmenestä saa pitää mua rumana, mutta loppujen kuuluu pitää mua vähintään ok-näköisenä ja niidenkin pitää selvittää mun sisin ja tehdä ratkaisu sen perusteella.
Ihme höpötystä taas.
Miten niin "kuuluu" pitää miestä komeana tai rumana. Jos ihminen on ruma niin sitten se on ja katsojahan sen päättää, ei kukaan ulkopuolinen eikä edes se kohde itse. Jos mä olen jonkun mielestä ruma, niin sitten mä olen ja hyväksyn sen. Aika helppoa :)
Miksi ihmeessä mun pitäisi kelvata miehelle, joka ei viehäty mun ulkonäöstäni yhtään?Millähän me saatais tuo poika hoitoon..
- dr. jekyl
firefox. kirjoitti:
Millähän me saatais tuo poika hoitoon..
Ei mikään ihmekään et nallilla ei ole ollut naisia, kun ihmisen vakavat mielenvikaisuudet vaan jotenkin aistii. Sen vaan tietää et jollain ei ole kaikki ihan järjestyksessä. Naiset siis todellakin on elukoita, ne aistii asioita.
- firefox.
dr. jekyl kirjoitti:
Ei mikään ihmekään et nallilla ei ole ollut naisia, kun ihmisen vakavat mielenvikaisuudet vaan jotenkin aistii. Sen vaan tietää et jollain ei ole kaikki ihan järjestyksessä. Naiset siis todellakin on elukoita, ne aistii asioita.
No kyllä minäkin aistin, vaikka mies olenkin. EIkähän tuohon isojakaan sensoreita tarvita.
- Naisasialooseri.
pimppaloora kirjoitti:
Eli siis jos/kun mä olen ruma, niin 5 miestä kymmenestä saa pitää mua rumana, mutta loppujen kuuluu pitää mua vähintään ok-näköisenä ja niidenkin pitää selvittää mun sisin ja tehdä ratkaisu sen perusteella.
Ihme höpötystä taas.
Miksi ihmeessä mun pitäisi kelvata miehelle, joka ei viehäty mun ulkonäöstäni yhtään?no no no no Pimppis! Käsitit väärin, tarkoitin tuossa vain sitä miten naisten kuuluu arvioida miehen ulkonäköä. Jos nainen on ruma niin 100/100 miestä saa pitää häntä rumana ja täten pano ja varsinkin parisuhdekelvottomana. Mies on visuaalinen, ei häntä kiinnosta sisin ennen kuin ulkokuori saa viisarin värähtämään.
Mies saa olla"pahis" koska pojat on poikia, mutta naisen kuuluu olla kaikkea epäitsekästä, ei-pinnallista, kunnollista, pyynteetöntä ja hyvää, jonka takia naisen kuuluu mm. valita mies sisimmän perusteella. - Samaa mieltä
no no no no Pimppis! Käsitit väärin, tarkoitin tuossa vain sitä miten naisten kuuluu arvioida miehen ulkonäköä. Jos nainen on ruma niin 100/100 miestä saa pitää häntä rumana ja täten pano ja varsinkin parisuhdekelvottomana. Mies on visuaalinen, ei häntä kiinnosta sisin ennen kuin ulkokuori saa viisarin värähtämään.
Mies saa olla"pahis" koska pojat on poikia, mutta naisen kuuluu olla kaikkea epäitsekästä, ei-pinnallista, kunnollista, pyynteetöntä ja hyvää, jonka takia naisen kuuluu mm. valita mies sisimmän perusteella.Juurikin näin. Miehet ovat luonnostaan visuaalisempia kuin naiset, jos mies haluaa kaunista naista on syyt myös biologiset sillä jälkeläisille halutaan hyvä geenit ja on myös tutkittu että miehet pitävät kauniita naisia hedelmällisempinä kuin rumia naisia. Mies ei siis kerta kaikkiaan voi rakastua rumaan naiseen, ei läheskään samalla tavalla kuin kauniiseen. Jos taas nainen katsoo miehessä ulkonäköä on syyt ei-biologiset vaan puhtaasti oma valinta ja se että halutaan komea mies näyttelyesineeksi jolla yrittää saada muut naiset kateellisiksi. Nainen on omasta tahdostaan pinnallinen ja naiset pystyisi helposti rakastumaan jopa rumaan mieheen jos miehellä on status, hyvä luonne ja paljon rahaa. Kun katsoo joidenkin naisten miesvalintoja niin käy hyvin ilmi ettei kaikki kuitenkaan halua komeaa miestä vaan etsivät niitä rumia ja korkean statuksen omaavia miehiä. Jos se kertoo siitä ettei ulkonäkö ole naiselle se tärkein miehessä eikä saisikaan vaan naisen tulisi arvostaa miehen sisintä ja rakastua nimenomaan siihen. Mainitsemani status ei siis myöskään saisi olla naisen ykkösvalinta kriteeri vaan naisen tulisi valita mies luonteen perusteella.
- Naisasialooseri.
Samaa mieltä kirjoitti:
Juurikin näin. Miehet ovat luonnostaan visuaalisempia kuin naiset, jos mies haluaa kaunista naista on syyt myös biologiset sillä jälkeläisille halutaan hyvä geenit ja on myös tutkittu että miehet pitävät kauniita naisia hedelmällisempinä kuin rumia naisia. Mies ei siis kerta kaikkiaan voi rakastua rumaan naiseen, ei läheskään samalla tavalla kuin kauniiseen. Jos taas nainen katsoo miehessä ulkonäköä on syyt ei-biologiset vaan puhtaasti oma valinta ja se että halutaan komea mies näyttelyesineeksi jolla yrittää saada muut naiset kateellisiksi. Nainen on omasta tahdostaan pinnallinen ja naiset pystyisi helposti rakastumaan jopa rumaan mieheen jos miehellä on status, hyvä luonne ja paljon rahaa. Kun katsoo joidenkin naisten miesvalintoja niin käy hyvin ilmi ettei kaikki kuitenkaan halua komeaa miestä vaan etsivät niitä rumia ja korkean statuksen omaavia miehiä. Jos se kertoo siitä ettei ulkonäkö ole naiselle se tärkein miehessä eikä saisikaan vaan naisen tulisi arvostaa miehen sisintä ja rakastua nimenomaan siihen. Mainitsemani status ei siis myöskään saisi olla naisen ykkösvalinta kriteeri vaan naisen tulisi valita mies luonteen perusteella.
Totta. Ja varsinkin ruman miehen kannattaa ottaa mahdollisimman kaunis nainen, jotta tulee kauniita tyttäriä.
- marianne89...
Totta. Ja varsinkin ruman miehen kannattaa ottaa mahdollisimman kaunis nainen, jotta tulee kauniita tyttäriä.
Tähän liittyen muutama vuosi sitten oli kyllä tutkimus, jonka mukaan nimenomaan isän komeus määrittää sen tuleeko tyttäristä kauniita vaiko ei, äidin ulkonäöllä ei ole tyttäriin samanlaista vaikutusta.
Ja voin ihan samaan syssyyn, että oma isänikään ei ole komea, kaukana siitä, ja että olen perinyt liiankin kanssa piirteitä häneltä. Ja vaikkei kyseistä tutkimusta nimenomaan miehen ulkonäön vaikutuksesta pitäisikään minään, niin on muutenkin usein ihan arpapeliä kumman vanhemman piirteitä se lapsi perii. Ei se todellakaan niin mene, että tytär perisi aina äitinsä ulkonäkögeenit, joten isän ulkonäkökin saattaa vaikuttaa...
- Naisasialooseri.
Tuo riittää syyksi vihata heitä. Naisen kuuluu katsoa sisintä, mutta ei mieskään saa olla pinnallinen, hän saa olla visuaalinen.
- sfbsfhb
Oletko itse saanut kuvat näiltä kyseisiltä naisilta ennen kuin lähetit omasi? Sekin on mahdollista, että nainen piti sinua itselleen liian komeana, eikä sitten uskaltanut lähettää omaa kuvaansa, jotta ei saisi pakkeja.
Nimittäin on sitä minullekin sattunut että nainen on lopetanut viestittelyn kuin seinään, kun olen lähettänyt kuvani.
Tällä hetkellä tapailen kuitenkin supermallin näköistä naista, joten tuskin minä ihan ruma olen.
Noin niin kuin yleisesti ottaen tiedoksi kuitenkin, että mies on aina alakynnessä nettitreffailussa. Ainakin kun puhutaan alle 40-vuotiaista.
Paras neuvoni on että etsi jokin muu väylä naisten lähestymiseen. Itse en olisi ikimaailmassa päätynyt yhteen tämän hetkisen naiseni kanssan jos olisin tavannut hänet netissä.
Niin ja tähän viestiin on turha vastata. Kävin tällä palstalla vain vierailulla. En ole tulossa takaisin lukemaan vastauksia. - <3<3
Mulle ei ulkonäkö ole tärkeintä. Itse olen rakastunut mieheen joka ulkoisesti... no ei ole ihan komeimmasta päästä. Huomasin hänessä vain niin hyviä piirteitä ja mitä enemmän tarkkailen häntä, sitä enemmän niitä hänestä löytyy. Sanotaan että moni kakku päältä kaunis, mikä tarkoittaa sitä että sisältä ihminen voi olla... no, kypsymätön, raakile, elämää kokematon jne.
Tähän voin laittaakin sitten sopivan sadun;
https://www.youtube.com/watch?v=iOyMgYc_Dj4Siis tarkoitatko että kumppanisi ulkonäkö on sinulle ihan oikeasti vastenmielinen? Vain silloinhan voisi sanoa ettei välitä ulkonäöstä.
Useimmat kuitenkin pitänevät sitä ihastuksensa kohdetta omasta mielestään mukavan näköisenä, vaikkei nyt mitenkään yleisesti hyvännäköinen olisikaan.
- ht ...
Ihan normaalia että naiset lopettaa nettideitissä viestittelyn kuvan saatuaan. Siksipä se kuva kannattaa vaan suosiolla laittaa joko esille profiiliin, tai heti ehdottaa itse kuvien vaihtoa niin säästää molempien aikaa.
Sit kannattais suosiolla yrittää ottaa se joku "täydellinen kuva", mutta silloin tietysti luultavasti käy niin että haaskaa molempien aikaa kun niillä treffeillä livenä tulee kuitenkin pakit.
Kannattaa muistaa että nettideittailu on erittäin pinnallista. Siinä siitä toisesta ihmisestä tehdä päätös yleensä todella vähillä tiedoilla ja lähinnä sen kuvan perusteella. Ja sit jos noilla pääsee jatkoon, niin pitää käytännössä hurmata se toinen jossain tunnissa tai parissa.
Siinä hommassa pärjää vaan joko todella komeat tai sitten vähintään keskinkertaisen näköiset, mutta todella hurmaavat persoonallisuudeltaan ("naisten naurattajat"). Muillakin on mahdollisuuksia, mutta sitten pitää laskea ne omat kriteerit sinne aika alas tai sitten käydä useita kymmeniä deittejä läpi kunnes tuurilla ehkä osuu kohdalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111