Olen viime aikoina huomannut että mitä enemmän mies kuluttaa minuun rahaa, sitä enemmän hän osaa arvostaa minua naisena.
Niin?
Mies joka arvostaa naista
12
131
Vastaukset
- 98989898
en usko tota. Kitupiikki ei koskaan kulutaan keneenkään rahaa muuta kuin pakosta ja silloinkin sydän karrella.
Jos mies on lapseton, voi se niin tehdä, mutta jos se on lapsellinen, säästää se kaiken mahdollisen lapsilleen. Ihan hyvä sekin. En osaa arvostaa tavaraa minään rakkauden mittarina.- 787878
tai siis arvostamisen mittarina. Vähän kait riippuu sen miehen rahankäyttötavoista muutenkin ja jos se uskoo sen naisen olevan tavaralla ostettavissa, silloin se panostaa rahaan, mikäli sitä on. .. Mutta jos mies on persaukinen, ei se voi koskea sitä.
- Miehekäs mies
Olen viime aikoina huomannut että mitä enemmän nainen panttaa muilta enemmän seksiä ja antaa sitä minulle milloin tahansa missä tahansa niin sitä enemmän hän arvostaa minua miehenä.
Olen viime aikoina huomannut että mitä enemmän nainen hoikistuu, kaunistuu ja pyrkii olemaan naisellinen miellyttäen minua aina kaikin mahdollisen tavoin valittamatta tästä asiasta ja osaamalla kieltäytyä olemasta possun näköinen niin sitä enemmän hän arvostaa minua miehenä.
Niin?- 89898989
se on varmasti niin. Minäkin sitten kun oikein rakastun, laihdun luurangoksi. Odotan vaan sitä päivää, kun kaikki vanhat vaatteetkin mahtuu päälle.
- Gentle Man
Minä taas ajattelisin niin että mitä vähemmän nainen odottaa minulta rahaa ja palveluksia, sitä enemmän hän arvostaa minua miehenä.
- 76767676767676767676
totta. silloin hän arvostaa sinua sinun itsesi takia eikä odota mitään sen takia mitä palveluksia ja rahaa hän sinulta voisi saada.
Jaa. Minä luulisin, että mitä enemmän mies kuluttaa minuun rahaa, sitä rikkaampi hän on.
- 6767676767
juuri niin. silloin voi kuluttaa, jos on millä mällätä.
- p o s s u
6767676767 kirjoitti:
elämä on siis epistä
- Mällääjä
6767676767 kirjoitti:
Jos on paljon rahaa, niin naisen saa mällätä.
- p o s s u
stellaria81 kirjoitti:
Näinpä. :D
joskus oli sellainen näyttelija kuin Sari Mällinen, muistaakseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990