Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Tässä+on+kyllä+paljonkin+idean+poikasta.+Teot+ja+sanat+eivät+auta,+jos+pariskunnalla+on+ongelmia+tunneyhteyden+kanssa.+Emme+voi+tietää+mitä+siellä+perheen+arjessa+tapahtuu+tuon+miehen+romanttisen+yritteliäisyyden+lisäksi.+Voihan+olla,+että+mies+jollain+tavoin+osoittaa+jatkuvasti+halveksivansa+vaimoaan,+tai+vaikka+suorastaan+pettää,+ja+sitten+kuvittelee,+että+tällaisilla+ulkoisilla+eleillä,+kuten+hieronnalla+ja+kynttilöillä+korjataan+mitä+tahansa.+En+nyt+kuitenkaan+halua+väittää,+että+tilanne+olisi+juuri+tuo.+Ihan+yhtä+hyvin+se+isompi+vika+voisi+olla+siinä+vaimossa,+kun+ei+osaa+relata,+vaan+hössöttää+yli+voimiensa.+Kaikista+pahinta+tietysti+on,+jos+vaimo+pihtaa+ihan+vain+pihtaamisen+takia,+seksuaalista+valtaansa+osoittaakseen.+Sellainen+on+mielestäni+suhteessa+jo+vakavaa+henkistä+väkivaltaa.Mutta+tällaisten+väärinkäsitysmahdollisuuksien+takia+minä+siis+haluaisin+suhteen,+jossa+voisi+keskustella+kumppanin+kanssa+jos+jokin+juttu+ei+tunnu+toimivan.+Muuten+voi+käydä+niin,+että+kumpikin+yrittää+hakea+sitä+toisen+hyväksyntää+tavalla+jota+toinen+ei+ymmärrä+(esim.+nainen+kotia+puunaamalla+ja+mies+seksillä),+ja+sitten+kun+toinen+ei+reagoikaan+tavalla+jota+itse+odottaisi,+tulee+pettymys+suhteeseen+ja+lopulta+jompikumpi+lähtee.+Näin+saattoi+minun+päättyneessä+suhteessani+käydä,+mutta+varmuutta+tästä+emme+saane+koskaan,+kun+toinen+ei+halua+puhua.
  2. "Tuo+murjotus+hommahan+on+enemmän+miehen+taakkana..Ikinä+ei+tiiä+mikä+sitä+eukkoa+vaivaa..+:D+"Varmaan+aika+usein+käy+niin,+että+kumpikin+miettii+hiljaa+itsekseen,+että+mikä+tuota+toista+oikein+vaivaa,+kun+se+on+aina+vihainen.+Eli+kumpikaan+ei+oikeasti+ole+vihainen,+vaan+vain+huolissaan+siitä+toisen+oletetusta+vihaisuudesta…