Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mua+alkoi+nyt+ihan+tosissaan+kiinnostamaan+että+minkä+näköinen+sinä+oikeastaan+olet.+Itse+kun+en+oikein+osaa+kuvitella+fyysisesti+erinomaisessa+kunnossa+olevaa,+siistiä+miestä+rumaksi,+vaikka+kuinka+yritän.+
Pystyisitkö+siis+kuvailemaan+jotenkin,+että+mitkä+ovat+niitä+ongelmakohtia+ulkonäössäsi?+Tai+vielä+parempaa,+löytäisitkö+netistä+kuvan+joka+muistuttaisi+sinua?
29.12.2016 22:35
Tässä+on+kyllä+paljonkin+idean+poikasta.+Teot+ja+sanat+eivät+auta,+jos+pariskunnalla+on+ongelmia+tunneyhteyden+kanssa.+Emme+voi+tietää+mitä+siellä+perheen+arjessa+tapahtuu+tuon+miehen+romanttisen+yritteliäisyyden+lisäksi.+Voihan+olla,+että+mies+jollain+tavoin+osoittaa+jatkuvasti+halveksivansa+vaimoaan,+tai+vaikka+suorastaan+pettää,+ja+sitten+kuvittelee,+että+tällaisilla+ulkoisilla+eleillä,+kuten+hieronnalla+ja+kynttilöillä+korjataan+mitä+tahansa.+
En+nyt+kuitenkaan+halua+väittää,+että+tilanne+olisi+juuri+tuo.+Ihan+yhtä+hyvin+se+isompi+vika+voisi+olla+siinä+vaimossa,+kun+ei+osaa+relata,+vaan+hössöttää+yli+voimiensa.+Kaikista+pahinta+tietysti+on,+jos+vaimo+pihtaa+ihan+vain+pihtaamisen+takia,+seksuaalista+valtaansa+osoittaakseen.+Sellainen+on+mielestäni+suhteessa+jo+vakavaa+henkistä+väkivaltaa.
Mutta+tällaisten+väärinkäsitysmahdollisuuksien+takia+minä+siis+haluaisin+suhteen,+jossa+voisi+keskustella+kumppanin+kanssa+jos+jokin+juttu+ei+tunnu+toimivan.+Muuten+voi+käydä+niin,+että+kumpikin+yrittää+hakea+sitä+toisen+hyväksyntää+tavalla+jota+toinen+ei+ymmärrä+(esim.+nainen+kotia+puunaamalla+ja+mies+seksillä),+ja+sitten+kun+toinen+ei+reagoikaan+tavalla+jota+itse+odottaisi,+tulee+pettymys+suhteeseen+ja+lopulta+jompikumpi+lähtee.+Näin+saattoi+minun+päättyneessä+suhteessani+käydä,+mutta+varmuutta+tästä+emme+saane+koskaan,+kun+toinen+ei+halua+puhua.
21.12.2016 10:38
Ja+jonkun+palstatytön+pitäisi+sitten+nähtävästi+ymmärtää+tarjoilla+piparia+tämän+seurana?+:)
20.12.2016 20:17
Vaikea+näin+etäältä+on+mitään+varmaa+sanoa,+mutta+jollain+lailla+tuosta+tuli+mieleen+päättynyt+suhteeni.+
+
Mieheltä+tuntui+loppuvan+läheisyys-+ja+seksihalut+kokonaan.+Yritin+itse+tehdä+aloitteita+enemmän,+mutta+ne+olivat+aina+toisen+mielestä+väärin+ajoitettuja+tai+muuten+vääränlaisia.+Mies+vain+tuntui+vajoavan+yhä+syvemmälle+masennukseen,+ja+lopulta+hän+vain+halusi+erota+edes+keskustelematta+asioita+halki,+koska+koki+minun+vain+olevan+vääränlainen+ihminen+hänelle.+
Jos+siis+et+tunne+enää+seksuaalista+vetoa+kumppaniasi+kohtaan,+niin+se+voi+tuntua+hänestä+todella+pahalta+ja+hän+voi+olla+ihan+sairaana+huolesta+sen+takia+että+pelkää+menettävänsä+sinut.+Kuten+edellinen+vastaaja+totesi,+voi+tuo+kumppanisi+ulospäinsuuntautuminen+olla+juurikin+eräänlaista+showta,+jolla+hän+yrittää+osoittaa+sinulle+olevansa+edelleen+se+sama+hauska+ihminen+kuin+alussa,+ja+toivoo+näin+palauttavansa+käytöksesi+ennalleen.
Tuo+epärehellisyys+ei+kyllä+omassa+suhteessani+ollut+ainakaan+tosiasia,+tosin+enhän+tiedä+minkälaisia+skenaarioita+se+kumppanin+(mahdollisesti)+masentunut+mieli+kykeni+kehittämään.+Lähinnä+siis+mietin,+että+onko+siitä+kumppanisi+epärehellisyydestä+sitten+ihan+oikeasti+raudanlujaa+näyttöä+olemassa…
20.12.2016 19:43
”+Se+millaiset+miehen+hiukset+ovat+voi+ratkaista+lähteekö+juttu+etenemään.”
Ahaa,+tämä+olikin+darkkis-provo.
“Rakkaus+voi+syntyä+odottamatta+ja+joskus+kohteeseen+johon+ei+uskoisi.”
No+mutta+ei+kai+nyt+sentään+sellaiseen+mieheen+voi+rakastua,+jonka+tukka+on+asteen+verran+erivärinen+tai+toisella+lailla+leikattu,+kuin+mistä+itse+tykkää,+herraisä!
20.12.2016 18:29
Minun+mielestäni+kummallisen+dramaattinen+repliikki,+enkä+(anteeksi+vain+maalaisuuteni)+todellakaan+ymmärrä+mitä+tuolla+oikein+tarkoitit.+Veikkaanpa+siis+ettei+mieskään+ymmärtänyt,+vaan+jäi+pohtimaan+että+onkohan+tuolta+karannut+loputkin+muumit+laaksosta.
20.12.2016 18:02
Jos+naisten+pääasiallinen+tarkoitus+olisi+hankkia+vain+siittäjä+eikä+elämänkumppania,+niin+sinunlaisellasi+uroksella+luulisi+olevan+aikamoinen+kysyntä.+Kuinka+sinulla+on+edes+aikaa+täällä+sinkkupalstalla+roikkua?
20.12.2016 11:31
Semmoinen+kovanpehmeä+miesunilelu+olisi+kyllä+kiva.+Pehmokoira+alkaa+jo+kyllästyttää.
Tossahan+olisi+moinen+jo+valmiiksi+paketoituna,+mutta+en+valitettavasti+oikein+tykkää+useamman+ihmisen+kesken+jaetuista+lahjoista:
http://4.bp.blogspot.com/-psRAgNDMz18/UMS7RLxVZkI/AAAAAAAAUUE/v5VQ_AmaLxw/s400/Funny+Christmas+Sweater.jpg
20.12.2016 11:15
Kyllä+minun+biologinen+kelloni+tikittää+niin,+että+varmasti+kuuluu+kilometrin+päähän,+mutta+miksi+sitä+pitäisi+häpeillä+tai+pyydellä+anteeksi?+Tällaiset+nyt+ovat+toiveet+vielä+tässä+vaiheessa,+kun+se+lastenteko+kuitenkin+vielä+on+täysin+mahdollista,+mutta+sitten+jos+/+kun+otollinen+ajankohta+menee+ohi,+niin+en+minä+aio+jäädä+asiaa+sen+kummemmin+murehtimaan,+vaan+keksin+elämälleni+jotain+muuta+tavoittelemisen+arvoista+sisältöä.+Enemmän+kait+se+korpeaisi,+jos+nyt+yrittäisin+uskotella+itselleni+ja+muille,+etten+halua+lapsia,+ja+sitten+liian+myöhään+kuitenkin+huomaisin+niitä+haluavani.
19.12.2016 22:35
Mites+mää+nyt+sitä+eksääni+luonnehtisin…
Ei+tosiaan+mitenkään+komea,+vaan+suorastaan+vähäsen+plösähtänyt+eikä+tykännyt+juuri+liikunnasta.+Ne+hyvät+puolet,+eli+fiksuus+ja+huumorintaju+sitten+kuitenkin+voittivat+reilusti+nuo+ulkonäölliset+miinuspuolet.+Oli+vakitöissä,+eikä+juonut+juuri+koskaan.
Tyhmä+toki+myönnän+olleeni,+kun+en+huomannut+että+toinen+oli+jo+kuukausia+pohtinut+sitä+eroa,+kun+itse+kuvittelin+että+kyseessä+on+vain+väliaikainen+etääntyminen.+Eli+hyvä+oli+tosiaan+vedättämään,+tai+enpä+nyt+tiedä+edes+että+vedättikö+tarkoituksella,+kun+tuntui+olevan+itsekin+vähän+sekaisin.
19.12.2016 22:31
Niin,+onko+se+sitten+loppupeleissä+sitä+ajattelemattomuutta,+kun+haluaisi+ennen+perheen+perustamista+kouluttautua+hyvin+ja+edetä+työuralla,+jotta+ei+tarvitsisi+sitten+köyhyydessä+kärvistellä?
Ja+sitten+kun+parhaassa+perheenperustamisiässä+löytää+jonkun+jonka+kanssa+uskoo+yhteiseen+tulevaisuuteen,+niin+se+suhde+voikin+muutaman+vuoden+päästä+kariutua,+ja+erosta+selviäminenkin+ottaa+oman+aikansa.
19.12.2016 20:45
Yksi+ei+halua+isäksi,+toinen+on+mielenterveys-+tai+päihdeongelmainen,+kolmas+epäluotettava+…+Ja+kovin+montaa+miestä+ei+ehdi+käymään+läpi,+koska+miehet+eivät+noita+ominaisuuksiaan+yleensä+heti+ensi+alkuun+kovin+paljoa+mainosta,+joten+niiden+selviämiseen+voi+kulua+paljon+aikaa.
19.12.2016 20:39
No+hitsi.+Mulla+taas+(laatu)suklaat+olisi+suurinpiirtein+ainoa+asia+mikä+kelpaisi.+Toki+myös+ap:n+mainitsemat+lautapelit+ja+villasukat+kävisi,+ellei+niitä+olisi+jo+kaapit+täynnä.
Pitäisi+järkätä+joulun+jälkeen+sinkkupalstan+lahjojenvaihtomiitinki.+:)
19.12.2016 14:46
No+hienoahan+se+olisi,+jos+ihmiset+vaivautuisivat+vähän+miettimään+niitä+lahjoja+saajan+mukaan,+eivätkä+vain+ostaisi+sitä+mikä+ekana+mieleen+juolahtaa+ja+on+tarjouksessa.+Minun+sukulaiseni+eivät+vain+koskaan+oikein+ole+tuota+taitoa+hallinneet,+joten+parempi+näin+minun+mielestäni.+Säästyy+kaikilta+osapuolilta+rahaa+sellaiseen+mitä+oikeasti+tarvitsee.
19.12.2016 14:42
En+toki,+vaan+ennemmin+soisin+miehelläni+olevan+jotain+muita+harrastuksia+kuin+karvattomien+palliensa+ihailu.+
Mutta+ajattelin+vain+että+olisi+kiva+ylläri+huumorintajuiselle+miehelle,+”jolla+on+jo+kaikkea”.+Eiköhän+tuo+ole+aika+tavallista+salvaa,+jota+voi+käyttää+muuhunkin+kuin+niiden+kulkusten+kiillotukseen,+ja+sitten+kun+loppuu,+voisin+täyttää+tuon+purkin+omatekoisella+mehiläisvahavoiteella.+Tulisi+ehkä+tuollaisesta+purkista+sitä+voidetta+käytettyä+enemmän+kuin+jostain+tavispurkista.
19.12.2016 14:31
No+himputti!+Tuota+pallivahaa+kyllä+ostaisin+joululahjaksi+miehelleni+jos+minulla+sellainen+olisi.+:D
19.12.2016 12:15
Minäkään+en+saa+nykyään+muita+lahjoja+kuin+iskältä+vähän+suklaata+ja+rahaa.+Aikamoinen+helpotus+se+onkin,+kun+ei+tarvitse+enää+joka+joulu+pettyä+sukulaisten+täysin+idiootteihin+lahjavalintoihin,+eikä+toisaalta+vaivata+itse+päätään+sillä+että+mitä+niille+ostaisi.+Kaikkein+parasta+olisi+kun+kukaan+ei+ostaisi+lahjoja+kenellekään,+vaan+korkeintaan+jotain+pientä+omatekoista+voisi+antaa+lahjaksi.
Ärsyttävimpiä+lahjoja+mitä+nyt+takavuosilta+muistelen+ovat+mm.+huonolaatuiset+pörrösukat,+sopimattomat+vaatteet+sekä+kaikki+koriste-esineiksi+luokiteltavissa+olevat+jutut.
19.12.2016 12:07
"Yleensä+vikaa+on+molemmissa.+Pitää+osata+kertoa+ja+pitää+osata+kysyä.+Jos+löytyy+tosi+hyvin+sopiva+kumppani,+tämän+voi+minimoida."
Joo,+tässä+on+itselläni+vielä+opettelemista,+että+miten+viestittää+toiselle+omia+tunteitaan+selkeämmin+ja+myös+tulkita+sen+toisen+tunteita+taitavammin.+Useinhan+se+on+juuri+epävarmuus+omasta+kelpaamisestaan,+mikä+tekee+ihmisestä+ulospäin+töykeän+oloisen.+
Toisaalta+en+kyllä+ymmärrä+mitä+olisin+voinut+tehdä+päättyneessä+suhteessani+paremmin,+kun+toinen+vain+ilmoittaa+että+suhde+on+ohi+eikä+keskustelu+enää+auta.
18.12.2016 18:22
"Tuo+murjotus+hommahan+on+enemmän+miehen+taakkana..
Ikinä+ei+tiiä+mikä+sitä+eukkoa+vaivaa..+:D+"
Varmaan+aika+usein+käy+niin,+että+kumpikin+miettii+hiljaa+itsekseen,+että+mikä+tuota+toista+oikein+vaivaa,+kun+se+on+aina+vihainen.+Eli+kumpikaan+ei+oikeasti+ole+vihainen,+vaan+vain+huolissaan+siitä+toisen+oletetusta+vihaisuudesta…
18.12.2016 18:21
No+varsinainen+ihannekuski+olisi+varmaankin+sellainen,+joka+unohtaisi+ottaa+minulta+maksun.+:)
Kauhean+puhelias+ei+kuskin+kyllä+tarvitsi+olla.+Tykkään+istua+etupenkillä+koska+kärsin+helposti+matkapahoinvoinnista,+mutta+en+haluaisi+koko+matkaa+kuunnella+kuskin+löpinöitä+ja+yrittää+niihin+kohteliaisuuttani+vastata.+Varsinkin+pitkällä+bussimatkalla+mielummin+nukkuisin.
17.12.2016 20:27
5 / 137