Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu, saa mies itkeä jos siihen on jotain aihetta. Minä ainakin lohduttaisin ihan mielelläni. :)
23.10.2014 22:55
Vai että ihan kaverin ehdottamat sokkotreffit kerrankin johtivat onnistuneeseen lopputulemaan? Monesti kyllä kuulee sanottavan, ettei tuommoiset systeemit onnistu, mutta näköjään voipi sit onnistuakin.
23.10.2014 21:44
No pitää kyllä myöntää, että ainakin pahimpien menkkapsykoosien aikana se yksi kirjoitustaidoton porilainen asiantuntevine lausuntoineen koulutettujen naisten elämäntavoista ja -katsomuksesta ottaa joskus pannuun. Mutta on se siitä huolimatta ihan hauska kaveri. :)
23.10.2014 20:07
- Ei ole aikaa etsiä kumppania
Ihan ”no-shit-sherlock” –tason päättely tuo, että todellisuudessa kyse on itsetunnon puutteesta ja pakkien pelosta. Baareihin en kyllä oikeastikaan juuri nyt ehtisi, mutta äkkiäkös sit nettitreffeissä jotakuta heittäisi viestillä, jos uskoisi että siellä voisi niitä kiinnostuneita miehiä olla. Mutta kun alkaa olla vähän usko hiipunut senkin suhteen.
- Liian kovat vaatimukset
No miten sen nyt ottaa. Parisuhdekokemusten hankkimisen kannalta varmastikin näin on. Mutta tuota pukeutumisesimerkkiä en kyllä oikein ymmärrä, lienee jotain teinijuttuja että pitäisi olla jokin tietynlainen tyyli. Ulkonäöllä on toki jonkin verran merkitystä, mutta ei nyt enää tässä iässä voi ajatella että jatkoon pääsisivät vain ne ”pantavan” näköiset, vaan pikemminkin kaikki ne jotka eivät ihan yrjöttävä ole. Ja vaatimushan se on sekin, ettei mielellään ihan kehitysvammaisen kanssa jaksaisi kovin pitkään tapailla.
- Huono asenne ja nyrpeä naama
No ei ainakaan kaveripiirissä ole juurikaan nyrpeä naama eikä huono asenne. Ja kukapa sitä nyt mielenkiintoisessa treffiseurassa nyrpeältä näyttäisi? Ongelma lienee pikemminkin siinä, ettei ole omaa tasottomuuttaan ja nirsouttaan oikeastaan ikinä päätynyt treffeille kenenkään oikeasti mielenkiintoisen ihmisen kanssa, eikä se mielenkiinto ole siitä yleensä kasvamaan lähtenyt, vaikka olisi useammatkin treffit katsonut.
23.10.2014 20:01
No voi moro. :D
ÄO:si perusteella lähtökohtaisesti en olisi kiinnostunut, mutta pistäs nyt kuitenkin se kuvasi tänne, niin katotaan tarkemmin.
22.10.2014 22:01
Näin yksinkertaistahan se tosiaan on. Sinä et vain halunnut Brad Pittiä. :)
22.10.2014 19:07
No ainakin haluaisin työn jossa viihdyn ja joka ei veisi ihan kaikkea aikaa ja energiaa. Mistään koulutustasoon nähden asiallisesta palkasta en toki haaveile; minulle riittäisi pärjäileminen ja se että pystyisi edes joskus tekemään pieniä reissuja koti- ja ehkä ulkomaillakin.
Ja tietysti toivelistalla olisi myös se mies, jonka kanssa viihtyisin ja voisin suunnitella tulevaisuutta, kuten perheen perustamista ihan ilman mitään jännäviboja siitä että milloin se päättää nostaa kytkintä ja vaihtaa naista.
22.10.2014 12:53
No ainakn tuosta kuvauksesta päätellen aloittaja nimenomaan on yrittänyt tavata niitä hiljaisia miehiä jotka eivät kykene itsekään viemään keskustelua millään tavoin eteenpäin.
21.10.2014 23:03
Jos minun mielipiteeni haluat tietää, niin laita ekaksi kuva. Riippuu tosiaan vähän luiden painosta yms. että näyttääkö miten laihalta.
21.10.2014 23:01
Jos mies on vähintään minun pituiseni, niin tuo pituuskysymys ei todennäköisesti tulisi edes mieleeni. Sentin-pari lyhyempikin olisi ihan ok, mutta sitten kun sitä pituuseroa alkaa olla se 15 senttiä minun hyväkseni, niin alkaa jo vähän arveluttamaan. Onko näillä erikoislyhyillä miehillä jokin fetissi keskimääräistä pitempiin naisiin, vai miksi minä tunnun saavan yhteydenottoja lähes yksinomaan näiltä?
Tai no, kyllähän minä oikeasti tiedän että syynä on se, etten ole asettanut mitään pituusrajoja, jolloin voi olla että minun profiilini on niitä harvoja jonka kriteereihin nuo miehet sopivat.
Tarkkojen pituusrajojen asettaminen tuntuu kuitenkin minusta vähän hassulta. Miten nyt voisi määritellä että kuinka monta senttiä itseäni lyhyempi mies olisi vielä ok? Toisaalta roteva ruumiinrakenne ihan oikeasti kompensoi sitä pituutta jonkin verran, eli hyväkuntoista ja lihaksikasta miestä ei välttämättä huomaa itseään lyhyemmäksi, toisin kuin samanpituista ruipeloa. Eli pitäisi olla jokin 2-ulotteinen taulukko, johon voisi merkitä että mitkä pituus-paino-kombinaatiot ovat hyväksyttäviä, ja sitten vielä jotain lihasmassaan liittyviä kriteereitä lisäksi…
Joka tapauksessa, vähän samaa tapaan kuin normaalipainoiset miehet eivät voi hyväksyä lihavaa naista, en minäkään hyväksy miestä joka on kääpiö minuun verrattuna. Kovin hintelää kääpiötähän saisi aina varoa tönimästä vahingossa, ja sängyssäkin pitäisi varmaan olla jokin turva-aita etten unissani kääntyäsi miehen päälle kohtalokkain seurauksin.
21.10.2014 14:02
Itse muistan uniani aika huonosti, vaikka niitä kyllä näen aika paljon. Ne vain katoavat päästä ensimmäisten hereilläolosekuntien aikana.
No yksi jonkin aika sitten näkemäni uni jäi osittain mieleen. Siinä olin pyöräilemässä ihan semmoisella helpolla polulla, mutta sitten yhtäkkiä maa meni todella märäksi ja pehmeäksi, eli siitä pyörästä oli käytännössä jo yli puolet uponnut sinne suohon. No, voihan tuota tapahtua reaalielämässäkin, mutta normaalisti tuossa vaiheessa loppuu jo se polkeminen. Unessa kuitenkin pääsin jotenkin vain eteenpäin siellä suossa ja matka jatkui kuin ei mitään. Oli vissiin sukua semmoiselle lentämisunelle, joita kanssa tulee joskus nähtyä.
21.10.2014 13:02
Joo, tämä kaveri se tietää selvästi ihan kaiken koulutettujen ihmisten elämästä. :D
21.10.2014 12:54
Peace, brotha. Ollaan sitten huoria ja psykopaatteja, ihan kuinka vain herralle passaa. :)
Itse en vain kykene edelleenkään näkemään tuota itsensä myymistä kovinkaan paljon eri asiana kuin jotakin erittäin epämieluisaa ansiotyötä.
20.10.2014 23:23
Siis kumpi tossa nyt tekee osansa ja kumpi ei? Nainenhan tuossa on koko aika pelko persiissä hinkuttamassa naamaansa jotain voidetta ettei vain rupsahtaisi ja mies jättäisi.
20.10.2014 23:03
Aikamoinen ketju: 2,5:ssä tunnissa yli 150 vastausta. :D
Mutta oivoi noita aloittajan perusteluita. Pahoittelen sukupuoleni edustajan värikästä käytöstä.
20.10.2014 22:58
Minä taas olen naistenlehtiä lukemalla oppinut sen verran, että toisinaan se muuttumisleikin lopputulos on paljon pahempi kuin lähtökohta. Erityisesti korpeaa kun luonnolliselta väriltään nätit pitkät hiukset lähes aina kynitään lyhyiksi ja värjätään rumiksi vain siksi että saataisiin ”ilmettä uudistettua”, täysin miettimättä sopiiko kyseinen tyyli henkilölle itselleen.
Tokihan ne muuttumisleikit joskus onnistuvatkin, mutta nuo pahimmat mokat jäävät yleensä parhaiten mieleen ja aiheuttavat siksi pikkuisen epäluuloja stylistien ammattikuntaa kohtaan.
Mutta kyllähän se ehkä itsellekin voisi tehdä hyvää jos joskus saisi jonkun ulkopuolisen arvion omasta tyylistään (jota ei oikeastaan ole olemassakaan, on vain erilaisiin olosuhteisiin soveltuvia vaatteita). Mistähän voisi saada semmoista ihan oikeasti opiskelijabudjetin kanssa yhteensopivaa tyylineuvontaa, jossa saisi palautteena jotain muutakin kuin suosituksen Diorin jakkupukumallista?
20.10.2014 20:37
Vastaanpa vaikken mies olekaan, että en oikein ymmärrä miksi kukaan pitäisi tuollaista luonnottomalla rääkillä minimiin saatua rasvaprosenttia mitenkään kauniina kummallakaan sukupuolella. Minusta tuollainen rusinaolemus ei yksinkertaisesti näytä millään tavoin miellyttävältä.
Ja vaikka noilla kehonrakentajilla onkin ehkä lihakset eniten näkyvillä, niin eivät he missään oikeissa voimakisoissa koskaan scooraa, vaan kyllä ne maailman vahvimmat ovat yleensä vähän tukevampaa tekoa, kuten esim. tämä kaveri:
http://vivas.fi/tassa-on-maailman-vahvin-mies-nostaa-442-5-kg/
(minkähän takia muuten tuonkin videon kuvaaja on katsonut parhaaksi ratkaisuksi suorittaa ennätysnoston taltioinnin tuon ihme pylvään takaa?).
20.10.2014 20:05
Kun nyt tarkemmin muistelen, niin oli kai mulla päiväkodissa poikakaveri, tai ainakin leikin melkein aina yhden pojan kans. Elikkä siinä 4-5 –vuotiaana varmaankin…
20.10.2014 19:45
No eipä tottapuhuen minullakaan vain tullut mieleen että joku nainenkin voisi siitä haluta minulle maksaa. :)
Mutta samaa hintaa kyllä varmaankin pitäisin molemmille sukupuolille. Jos maksua täytyy periä niin lähtökohtana olisi joka tapauksessa se, että kaveri ei mitenkään hirmusti nappaa; ihan sama se mulle siinä tapauksessa on että mitä sukupuolta edustanee.
20.10.2014 19:36
Mistä päättelet että naisia noin yleensä ottaen huorat joenkin erityisesti ärsyttäisivät? En minä ainakaan koe tuntevani mitään erityistä vihaa tuota ammattikuntaa kohtaan. Duunihan se on siinä missä jokin muukin, ehkä useimmille naisille ei niin kauhean mieluisa, mutta jos joku vielä tykkää siitä työstä niin aina parempi.
Itselläni ainakin on korkeampi hinta juuri siitä syystä ettei homma kuulosta erityisen miellyttävältä ja mielummin hankkisin rahani muulla tavoin. Ja tokihan vaakakupissa painaa myös se, ettei ex-huoran ole ehkä kovin helppo löytää pysyvää parisuhdetta, mutta sehän on taas ihan vain miesten ansiota.
Jos ei ole ketään miestä jolle tarvitsisi olla uskollinen ja olisi kova ja akuutti rahapula, niin en näe mitään estettä siinä miksi en voisi ”vuokrata” jotain itselleni sillä hetkellä tarpeetonta toiselle. Eli en ymmärrä miksi omaa kroppaansa pitäisi tässä mielessä jotenkin pyhäksi korottaa.
20.10.2014 19:27
60 / 137