Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Vai että ihan kaverin ehdottamat sokkotreffit kerrankin johtivat onnistuneeseen lopputulemaan? Monesti kyllä kuulee sanottavan, ettei tuommoiset systeemit onnistu, mutta näköjään voipi sit onnistuakin.
  2. Jos mies on vähintään minun pituiseni, niin tuo pituuskysymys ei todennäköisesti tulisi edes mieleeni. Sentin-pari lyhyempikin olisi ihan ok, mutta sitten kun sitä pituuseroa alkaa olla se 15 senttiä minun hyväkseni, niin alkaa jo vähän arveluttamaan. Onko näillä erikoislyhyillä miehillä jokin fetissi keskimääräistä pitempiin naisiin, vai miksi minä tunnun saavan yhteydenottoja lähes yksinomaan näiltä?

Tai no, kyllähän minä oikeasti tiedän että syynä on se, etten ole asettanut mitään pituusrajoja, jolloin voi olla että minun profiilini on niitä harvoja jonka kriteereihin nuo miehet sopivat.

Tarkkojen pituusrajojen asettaminen tuntuu kuitenkin minusta vähän hassulta. Miten nyt voisi määritellä että kuinka monta senttiä itseäni lyhyempi mies olisi vielä ok? Toisaalta roteva ruumiinrakenne ihan oikeasti kompensoi sitä pituutta jonkin verran, eli hyväkuntoista ja lihaksikasta miestä ei välttämättä huomaa itseään lyhyemmäksi, toisin kuin samanpituista ruipeloa. Eli pitäisi olla jokin 2-ulotteinen taulukko, johon voisi merkitä että mitkä pituus-paino-kombinaatiot ovat hyväksyttäviä, ja sitten vielä jotain lihasmassaan liittyviä kriteereitä lisäksi…

Joka tapauksessa, vähän samaa tapaan kuin normaalipainoiset miehet eivät voi hyväksyä lihavaa naista, en minäkään hyväksy miestä joka on kääpiö minuun verrattuna. Kovin hintelää kääpiötähän saisi aina varoa tönimästä vahingossa, ja sängyssäkin pitäisi varmaan olla jokin turva-aita etten unissani kääntyäsi miehen päälle kohtalokkain seurauksin.
  3. Mistä päättelet että naisia noin yleensä ottaen huorat joenkin erityisesti ärsyttäisivät? En minä ainakaan koe tuntevani mitään erityistä vihaa tuota ammattikuntaa kohtaan. Duunihan se on siinä missä jokin muukin, ehkä useimmille naisille ei niin kauhean mieluisa, mutta jos joku vielä tykkää siitä työstä niin aina parempi.

Itselläni ainakin on korkeampi hinta juuri siitä syystä ettei homma kuulosta erityisen miellyttävältä ja mielummin hankkisin rahani muulla tavoin. Ja tokihan vaakakupissa painaa myös se, ettei ex-huoran ole ehkä kovin helppo löytää pysyvää parisuhdetta, mutta sehän on taas ihan vain miesten ansiota.

Jos ei ole ketään miestä jolle tarvitsisi olla uskollinen ja olisi kova ja akuutti rahapula, niin en näe mitään estettä siinä miksi en voisi ”vuokrata” jotain itselleni sillä hetkellä tarpeetonta toiselle. Eli en ymmärrä miksi omaa kroppaansa pitäisi tässä mielessä jotenkin pyhäksi korottaa.