No ei se tutustuminenkaan onnistu

en vaan osaa

En oikeastaan yhtään ihmettele,. että miksi yksikään mies ei halua tutustua minuun, saati sitten edes harkita seurustelua.

Ja syynä on se, että minusta tulee ensitapaamisilla neiti täydellinen tylsimys.

No, kyllä sitä baarissa ja humalassa tulee juteltua ti es mitä, mutta auta armias kun olen selvinpäin, niin en ikinä keksi mitään sanottavaa, ja jos keksin, niin sanon tai kysyn kaikkein kuluneimpia kliseitä. "Mitä sä teet työksesi?", "Oletko täältä kotoisin ?". Ah, mitä mielikuvituksen ja älyllisyyden riemuvoittoja.

Tai no, jos rehellisiä ollaan, niin suurimman osan ajasta olen vaan hiljaa ja yritän keksiä jotain kiinnostavaa puhuttavaa. Lopputuloksena se, että en keksi ikinä mitään, ja mies olettaa, että en ole kiinnostunut hänestä.

10

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekemällä oppii

Harjoitus tekee mestarin.

• ätmi.

Ei aloittajalle kelpais hiljainen mies vaan jännämies.

• ätmi. kirjoitti:

Ei aloittajalle kelpais hiljainen mies vaan jännämies.

No ainakn tuosta kuvauksesta päätellen aloittaja nimenomaan on yrittänyt tavata niitä hiljaisia miehiä jotka eivät kykene itsekään viemään keskustelua millään tavoin eteenpäin.

• Fvekknövdfönjvfdkö

Kyllähän ammatti ja kotipaikkakunta kertoo ihmisestä aika paljonkin. Mistä sitten pitäisi puhua? Säästä? Väkinäistä läppää jostain viineistä tms?

• PohPuhPih

Tänään onkin ollut aika hyvä ilma. Ei ole pahemmin sadellut. Cirrucumuluksetkin ovat olleet poikkeuksellisen näyttäviä. Itse pidän kuitenkin enemmän tanniinisista ja tammisista viineistä. Tempranillo on lempirypäleeni. Cirrucumuluksista ilta-auringossa tulikin mieleen Burgundin pata. Toisaalta cirrucumulukset ovat näin iltasella varmastikin kevyempää haukkapalaa kuin rautapata. Vai oliko se savea?

Joo, mennäänkö meille kokeilemaan miten pilvipeitto repeilee?

• 14+20
        PohPuhPih kirjoitti:

Tänään onkin ollut aika hyvä ilma. Ei ole pahemmin sadellut. Cirrucumuluksetkin ovat olleet poikkeuksellisen näyttäviä. Itse pidän kuitenkin enemmän tanniinisista ja tammisista viineistä. Tempranillo on lempirypäleeni. Cirrucumuluksista ilta-auringossa tulikin mieleen Burgundin pata. Toisaalta cirrucumulukset ovat näin iltasella varmastikin kevyempää haukkapalaa kuin rautapata. Vai oliko se savea?

Joo, mennäänkö meille kokeilemaan miten pilvipeitto repeilee?

Kumma juttu hei, miksiköhän sulla ei oo naista?

• _Sinkkunelli_

No tietenkin niistä perusasioista jutellaan, ei sitä voi välttää, eikä mielestäni tarvitsekaan. Kysele pieniä tarkentavia kysymyksiä ja heitä jotain henkilökohtaista sekaan jottet vaikuta kuulustelijalta. Kaiken keskusteltavan ei tarvitse olla juuri siihen toiseen henkilöön liittyvää, voihan sitä jutella mistä vaan. Ei treffejä kannata ottaa liian vakavasti.

Toinen juttu: miksi keskustelun pitäisi olla sinun vastuullasi?! Kyllä sen toisenkin osapuolen pitäisi huomioida sinua, kysellä ja kantaa kortensa kekoon.

• 18+14

Kyllä mä sata kertaa mielummin hiljaisen naisen ottaisin kuin sinut.

• simo silli
        18+14 kirjoitti:

Kyllä mä sata kertaa mielummin hiljaisen naisen ottaisin kuin sinut.

Ottaisithan sinä, vaan kun ei taida jonoksi asti olla niitä sulle tyrkyllä.

• Nöff Nöff

Keskustelun alottaja on aika samanlainen kun minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe