En oikeastaan yhtään ihmettele,. että miksi yksikään mies ei halua tutustua minuun, saati sitten edes harkita seurustelua.
Ja syynä on se, että minusta tulee ensitapaamisilla neiti täydellinen tylsimys.
No, kyllä sitä baarissa ja humalassa tulee juteltua ti es mitä, mutta auta armias kun olen selvinpäin, niin en ikinä keksi mitään sanottavaa, ja jos keksin, niin sanon tai kysyn kaikkein kuluneimpia kliseitä. "Mitä sä teet työksesi?", "Oletko täältä kotoisin ?". Ah, mitä mielikuvituksen ja älyllisyyden riemuvoittoja.
Tai no, jos rehellisiä ollaan, niin suurimman osan ajasta olen vaan hiljaa ja yritän keksiä jotain kiinnostavaa puhuttavaa. Lopputuloksena se, että en keksi ikinä mitään, ja mies olettaa, että en ole kiinnostunut hänestä.
No ei se tutustuminenkaan onnistu
10
120
Vastaukset
- tekemällä oppii
Harjoitus tekee mestarin.
- ätmi.
Ei aloittajalle kelpais hiljainen mies vaan jännämies.
ätmi. kirjoitti:
Ei aloittajalle kelpais hiljainen mies vaan jännämies.
No ainakn tuosta kuvauksesta päätellen aloittaja nimenomaan on yrittänyt tavata niitä hiljaisia miehiä jotka eivät kykene itsekään viemään keskustelua millään tavoin eteenpäin.
- Fvekknövdfönjvfdkö
Kyllähän ammatti ja kotipaikkakunta kertoo ihmisestä aika paljonkin. Mistä sitten pitäisi puhua? Säästä? Väkinäistä läppää jostain viineistä tms?
- PohPuhPih
Tänään onkin ollut aika hyvä ilma. Ei ole pahemmin sadellut. Cirrucumuluksetkin ovat olleet poikkeuksellisen näyttäviä. Itse pidän kuitenkin enemmän tanniinisista ja tammisista viineistä. Tempranillo on lempirypäleeni. Cirrucumuluksista ilta-auringossa tulikin mieleen Burgundin pata. Toisaalta cirrucumulukset ovat näin iltasella varmastikin kevyempää haukkapalaa kuin rautapata. Vai oliko se savea?
Joo, mennäänkö meille kokeilemaan miten pilvipeitto repeilee? - 14+20
PohPuhPih kirjoitti:
Tänään onkin ollut aika hyvä ilma. Ei ole pahemmin sadellut. Cirrucumuluksetkin ovat olleet poikkeuksellisen näyttäviä. Itse pidän kuitenkin enemmän tanniinisista ja tammisista viineistä. Tempranillo on lempirypäleeni. Cirrucumuluksista ilta-auringossa tulikin mieleen Burgundin pata. Toisaalta cirrucumulukset ovat näin iltasella varmastikin kevyempää haukkapalaa kuin rautapata. Vai oliko se savea?
Joo, mennäänkö meille kokeilemaan miten pilvipeitto repeilee?Kumma juttu hei, miksiköhän sulla ei oo naista?
- _Sinkkunelli_
No tietenkin niistä perusasioista jutellaan, ei sitä voi välttää, eikä mielestäni tarvitsekaan. Kysele pieniä tarkentavia kysymyksiä ja heitä jotain henkilökohtaista sekaan jottet vaikuta kuulustelijalta. Kaiken keskusteltavan ei tarvitse olla juuri siihen toiseen henkilöön liittyvää, voihan sitä jutella mistä vaan. Ei treffejä kannata ottaa liian vakavasti.
Toinen juttu: miksi keskustelun pitäisi olla sinun vastuullasi?! Kyllä sen toisenkin osapuolen pitäisi huomioida sinua, kysellä ja kantaa kortensa kekoon.- 18+14
Kyllä mä sata kertaa mielummin hiljaisen naisen ottaisin kuin sinut.
- simo silli
18+14 kirjoitti:
Kyllä mä sata kertaa mielummin hiljaisen naisen ottaisin kuin sinut.
Ottaisithan sinä, vaan kun ei taida jonoksi asti olla niitä sulle tyrkyllä.
- Nöff Nöff
Keskustelun alottaja on aika samanlainen kun minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373361
- 971684
- 1361585
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571085
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2431034Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981