miehille ja naisille kun tapaat ja olette vähän aikaa yhdessä miehen kanssa ja et kelpaa miehelle koska olet sopimaton emännäksi äidiksi vaimoksi tyttöystäväksi ja sama mies löytää toisesta naisesta elämän kumppanin heti ja näitä miehiä tai suhteita on ollut paljon niin mitä selität vanhemmillesi suvullesi miehille ja naisille
sinkku nainen mitä kerrot syyksi
25
200
Vastaukset
Oler sinä kyllä aika reppana.
- ystävääsi naurattaa
tai mitä kerrot ystävättärellesi kun taas olet sinkku ja ystävätär näki miehen ja oli kylässäkin ja ystävätär huomasi että miehestä ja hänestä olisi tullut pari aviopari selittelet ja valehtelet ja ystävätär yrittää ymmärtää sinua ja on muka sinun puolellasi niin mitä selität ystävätär on vaikeassa tilanteessa täytyisi olla puolellasi mutta ei voi haukkua miestäkään kun miehessä ei ollut mitään vikaa heti toisesta naisesta löytyi kumppani olisi kiva tietää mitä söperrät
- Kіs-kіsu
Miehelle sanon, että ei sovita yhteen, ja muut ei syytä kyselekään.
- Ikisinkku_13
Mitä se kellekään kuuluu, jos on sinkku?
Miksi pitäisi selitellä? - kopuiårtperewr
Provohan tämä aloitus taas on, mutta vastaan silti...
Kelpaan kaikille haluamilleni miehille suhteeseen, vaimoksi ja lasten äidiksi, pitää vaan valita se kenen kanssa haluaa perheen perustaa ja suhteeseen :)- älä unohda
Näin helppoa se naisille on. Tämän aloittaja unohti.
- 8+4
Ei koskaan mennyt noin, mies on aina se sopimaton. Ja muille ei kuulu miksi ja kui.
- naapurit supisee
niin sinun mielestäsi ja esität muille noin mutta miksi olet sinkku miksi mukavat miehet ei katsele sinua vaan antaa potkun puohon miksi se tulee toisen naisen kanssa toimeen mutta kukaan mies ei pysy luonasi oletko hunsvotti kykenemätön emäntä vai mikä on eikö edes naapurisi ihmettele miehiä käy mutta kukaan ei pysy naapurit tietävät tytössä on jotain vikaa näöllisesti ehkä nätti mutta joku vika on ja varmasti ystävät puhuvat selän takana ja arvuuttelevat mikä sinussa on vikana ja pitävät pelinään ja ystäväsi tietää kyllä syyn muttei voi sanoa sitä ääneen
- 8+4
naapurit supisee kirjoitti:
niin sinun mielestäsi ja esität muille noin mutta miksi olet sinkku miksi mukavat miehet ei katsele sinua vaan antaa potkun puohon miksi se tulee toisen naisen kanssa toimeen mutta kukaan mies ei pysy luonasi oletko hunsvotti kykenemätön emäntä vai mikä on eikö edes naapurisi ihmettele miehiä käy mutta kukaan ei pysy naapurit tietävät tytössä on jotain vikaa näöllisesti ehkä nätti mutta joku vika on ja varmasti ystävät puhuvat selän takana ja arvuuttelevat mikä sinussa on vikana ja pitävät pelinään ja ystäväsi tietää kyllä syyn muttei voi sanoa sitä ääneen
On minussa vika, kun kukaan mies ei kelpaa mulle, enkä tuo miehiä mun luo, eikä mun naapurit tiedä mistään mistään, ystävät tietävät hyvin tarkkaan miksi ja kui ei mies kelpaa, kun ei niitä edes ole olemassakaan enää niitä miehiä, älä ole minusta niin huolissaan, minua ei naapurit kiinnosta.
- 15+9
Minulle kävi kerran niin, että mies löysi tapailumme jälkeen heti uuden miehen itselleen. Olin tyytyväinen tuohon, sillä mies oli sellainen, jonka kanssa en ikimaailmassa olisi voinut olla yhdessä tapailuhetkeä pidempään.
Kerroin eräälle nettideitilleni asiasta. Sanoin miehen löytäneen heti uuden ja pistäneen naisen paksuksi jne. En kertonut mitä olin meidän tapailusta ollut mieltä. Nettimies oletti tietysti heti vian olevan minussa.- 15+9
helka kirjoitti:
Mies löysi heti tapailunne jälkeen uuden miehen itselleen, ja pani naisen paksuksi?
oho... mies löysi uuden naisen.
- mikä on vikana
15+9 kirjoitti:
oho... mies löysi uuden naisen.
nyt ei tarkoiteta mitään netti juttuja vaan mitä esim naapurisi ajattelee sulhas ehdokkaita käy toisilla enemmän ja toisilla vähemmän naapurit voivat tietää syyn vaikka itse luulet ettei tiedä mutta varmasti juttelevat nätti nainen mutta miksi ei kelpaa miehille miksi miehet ei pysy luonasi normaalisti treffit on eri kuin seurustelu mutta moni nainen kun mies tulee kylään jää sinne ja haluaa olla siellä mutta miksi viikon kahden tai muutaman kk päästä mies lähtee lätkimään luotasi tai heittää sinut pihalle kodistaan ja muut naiset löytää helposti kumppanin
- 15+9
mikä on vikana kirjoitti:
nyt ei tarkoiteta mitään netti juttuja vaan mitä esim naapurisi ajattelee sulhas ehdokkaita käy toisilla enemmän ja toisilla vähemmän naapurit voivat tietää syyn vaikka itse luulet ettei tiedä mutta varmasti juttelevat nätti nainen mutta miksi ei kelpaa miehille miksi miehet ei pysy luonasi normaalisti treffit on eri kuin seurustelu mutta moni nainen kun mies tulee kylään jää sinne ja haluaa olla siellä mutta miksi viikon kahden tai muutaman kk päästä mies lähtee lätkimään luotasi tai heittää sinut pihalle kodistaan ja muut naiset löytää helposti kumppanin
Aina ei ole kyse siitä etteikö nainen kelpaisi. On muitakin syitä sen lisäksi. Omassa elämässä ei ole ollut yhtään miestä, jonka kanssa voisin viettää lopun elämää. He ovat ehkä hetken tuntuneet siltä, mutta vaikea paikka on osoittanut heidän "epäkuranttiuden".
Minulle ei ole koskaan kukaan ex kertonut kunnollista syytä, miksi en kelpaisi parisuhteeseen. Johtunee siitä, että itse olen niistä suhteista lähtenyt ja on ex saattanut haluta takaisinkin.
Nettideitissä olen saanut alle 24h yhdessä vietetyn ajan perusteella pahojakin syytöksiä. Exälle näistä puhuttuani, olen saanut vahvistuksen etten ole alkuunkaan sellainen mitä joku moukka on minua haukkunut. Netissä on erikoisia miehiä.... - parhaan ikäineN
mikä on vikana kirjoitti:
"kun mies tulee kylään jää sinne ja haluaa olla siellä mutta miksi viikon kahden tai muutaman kk päästä mies lähtee lätkimään luotasi "
Jos mies meinaa jäädä kyläilyn jälkeen luo asumaan niin en odottaisi, että mies lähtee vaan saisi kyllä itse lähteä jos heti meinaa asumaan jäädä. - 4+11
helka kirjoitti:
Mies löysi heti tapailunne jälkeen uuden miehen itselleen, ja pani naisen paksuksi?
Juuh, miespolo meni ihan sekaisin ja alkoi eron jälkeen panemaan kaikkea mikä liikkui, paljaalla tietysti.
- ei sen kummempaa
parhaan ikäineN kirjoitti:
"kun mies tulee kylään jää sinne ja haluaa olla siellä mutta miksi viikon kahden tai muutaman kk päästä mies lähtee lätkimään luotasi "
Jos mies meinaa jäädä kyläilyn jälkeen luo asumaan niin en odottaisi, että mies lähtee vaan saisi kyllä itse lähteä jos heti meinaa asumaan jäädä.eikös se niin mene eka kylään ja kummallakin kyläily usenee eli seurustellaan ja lopulta huomataan mehän ollaan yhdessä aina laitetaanko hynttyyt yhteen ja muutetaan yhteen asumaan vai lähdetäänkö eri teille mutta yleensä yhteen muutto alkaa ja heistä tuli pari eli kyllä se kyläilystä lähtee
- aetv4yqet5yqe
4+11 kirjoitti:
Juuh, miespolo meni ihan sekaisin ja alkoi eron jälkeen panemaan kaikkea mikä liikkui, paljaalla tietysti.
ei menny. löysi elämänsä naisen. hyvä hänelle!
- 20+12
No, minähän ilmoitan Virallisessa Lehdessä joka kuukausi siihen astiset suhteeni seuraavin tiedoin:
- suhteen alkamis- ja loppumispäivä
- suhteen alkamisen ja loppumisen syy
- tiedot kumppanista: nimi, sotu, asuinpaikka, pituus, paino, mahdolliset sairaudet, rokotukset ja niiden tehosteet, allergiat, tulot, menot, varallisuus, koulutus, stipendit, hymypoikapatsaat, harrastukset, sukuselvitys 1600-luvulle saakka
- osoite, johon valitukset suhteiden määrästä ja laadusta voi lähettää- miksi
kyse ei ole siitä vaan miksi et saa yhtä miestä iki omaksi vaikka koko loppuelämän ajaksi vaikka luonasi kävisi 100 000 miestä miksi kukaan mies ei halua olla sinun oma vaan haluaa toisen naisen eli miksi muut naiset on parempia kuin sinä
- miksi haluaa toisen
vai voiko oikea syy olla että olet kotona erittäin vit.umainen erittäin ilkeä ja häijy että kukaan normaali mies ei katsele sinua kovin kauaa vai näkeekö mies että et pysty hoitamaan kotia tai jos olisi lapsi niin viikon sisällä kuolisi nälkään tai pask.an kun vaippoja ei vaihdeta tai jos sinä hoidat yhteistä taloutta niin ulosotossa ollaan pian tai et ole luotettava uskollinen vai mikä on syynä vaikka maailman kaikki miehet kävisi luonasi mutta haluavat toisen naisen
- 7+19
Ymmärrättekö te kommentoijat tosiaankin näitä aloittajan viestejä? Itse en saa mitään tolkkua.
- lhffkku
On tuos kyl jotain pointtia.mulle käy aina niin että löydän varattuja ja renttuja miehiä. Tiedän itsekkin ettei sellasesta suhteesta tulisi mitään. Mutta jos joku kunnollinen haluis mut niin mä en halua, koska ne on usein tylsiä ja useimmiten vielä tyhmiäkin
- eräs tyhmä
Ottasin kunnollisen vaikka olis tyhmäkin, kuin rentun tai varatun, sillä tyhmyyttä on monenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373401
- 971684
- 1361595
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571095
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2451042Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990