Mutta kenties tulisitte silti toimeen.Kuka on kovin mimmi tai jätkä ja silti ihana.
Kenen kirjoitukset saa sappesi kiehumaan
46
172
Vastaukset
- Sota ja rakkaus
Eikö kukaan uskalla vastata.
Uskaltaa kyllä, mutta kun kukaan ei oikein saa sappeani kiehumaan. Ehkä jotkut häiriköt välillä, mutta jos nyt joskus sapettaisikin, niin sapetus johtuu yksittäisistä kirjoituksista, ja harva kirjoittaja tuottaa kerta toisensa jälkeen ärsyttäviä tekstejä.
Kenenkään kanssa en tietenkään tulisi toimeen, tai siis kukaan ei tulisi minun kanssa, mutta kysymys nyt tietysti on teoreettista haihattelua muutenkin.
- Jii007
Sappi kiehuu muutaman naiskirjoittajan takia aina välillä, mutta ongelma on se, että en tulisi heidän kanssaan toimeen.
- 3+4
Erkki-tädin ylimielinen, holhoava tyyli ärsyttää. Helka on vähän samanlainen mutta vähäsanaisempi ja siksi siedettävämpi. Se on kai joku vanhempien naisten juttu. Eiks nää ole molemmat jotain viiskymppisiä, ainakin lähellä. Mitähän varten naiset innostuu vasta kurppaikäisenä taiteesta ja kulttuurista vai mikä tää juttu on että taidenäyttelyissä ja kylttyyrimessuilla pyörii näitä 40 tanttoja imemässä jotain taiteen maagista auraa itseensä? Mariannekasiysistä on hyvää vauhtia tulossa joku helka vanhemmiten, mutta näissä nuoremmissa naisissa on sellaista joustavuutta ja pehmeyttä. Ei viisastella jostain norsunluutornista, yritetään välillä ymmärtää muidenkin näkökantoja. Kai sellaiseen kyllästyy jos on elämässään pahasti pettynyt. Sit aletaan kiertää niitä näyttelyitä. Toinen juttu on mummoikäisten uskoontulo, mutta se tapahtuu vasta myöhemmin.
- erkki-täti
Mistäs olet päätellyt, minkäikäisenä kiinostukseni kuvataiteisiin alkoi?
Olet päätellyt myös ikäni väärin.
Mutta samapa tuo, kaltaisesi kasvoton vinkuja on kuin rampa kapinen rakki Rooman kaduilla. Turhaa edes yrittää auttaa, kohtalo on selvä. - 3+4
erkki-täti kirjoitti:
Mistäs olet päätellyt, minkäikäisenä kiinostukseni kuvataiteisiin alkoi?
Olet päätellyt myös ikäni väärin.
Mutta samapa tuo, kaltaisesi kasvoton vinkuja on kuin rampa kapinen rakki Rooman kaduilla. Turhaa edes yrittää auttaa, kohtalo on selvä.Klassista erkki-tätiä. Rampa kapinen rakki Keravan kaduilla ei olisi antanut riittävän hienostunutta, kylttyrelliä ja maailmaa nähnyttä vaikutelmaa.
- erkki-täti
3+4 kirjoitti:
Klassista erkki-tätiä. Rampa kapinen rakki Keravan kaduilla ei olisi antanut riittävän hienostunutta, kylttyrelliä ja maailmaa nähnyttä vaikutelmaa.
Keravalta sen olisi jo pelastanut Hesy tai joku muu. Roomassa ne ovat kauemmin kaikkien nähtävillä.
Roomassa myös halutaan dramatisoida: siellä on visvaisia ihmisiäkin esillä ja kerjäämässä. Jotkut aitoja, jotkut dramitoisuja. Suomessa ei olisi mahdollista, joku tulisi auttamaan pois kadulta.
- Ei järjen hiventä
Ei kukaan, mutta tuota edellistä kompaten niin "minä olen kokenut ja tiedän kaiken ajatusmalli on todella ärsyttävä". Sukupuolella ei ole tuossa mitään merkitystä.
Sellainen ajattelumalli kuvastaa lähinnä huonoa itsetuntemusta ja omaa egon pönkitystä varsinkin juuri vanhemmilta naisilta joiden mielestä kaikki tällä palstalla olevat miehet ovat jollakin tavalla vajaavaisia.
Henkilökohtaisesti tiedän että jos heidän kanssaan pitäisi normielämässä väitellä niin veisin ne älyllisesti jo täysin puhtaasti sekä jos suuttuisivat niin vetäisin tätejä ja neitejä lättyyn.
Empatianpuute näkyy ja korostuu täällä. Varsinkaan kokemattomia miehiä ei näytetä ymmärtävän. Valitettavasti jos edes kirjoitat aiheesta niin sinun oletetaan olevan kokematon joka välittömästi laskee jotenkin miehen uskottavuutta kuten kaikki jotka ovat lukeneet tämän viestin tähän asti. Ongelma on vain se etten ole kokematon mies, mutta monia tällaisia miehiä tunteneena mm. veljeni (vaikka kyseessä on lähinnä epäilys) niin sitä yrittää ymmärtää ja lukea empatialla kaikki viestit. Sama koskee tietysti naisten viestejä.
Joillekin tämä kaiketi toimii jonkinlaisena "olen sentään parempi kuin nuo miehet x" egon pönkitys provo- ja trollipaikkana (varsinkin nuo naiset) jonka jälkeen voi palata sitten taas hyvällä mielin normimaailmaan.
On jotenkin käsittämätöntä että itseään järkevinä pitävät naiset kirjoittavat käsittämätöntä kakkaa palstalle joiden taso on kuitenkin täysin sama kuin kaikki nämä neitsythuora ja jännämiespaska jutut.
Pelkkää itsensä ja oman tärkeyden esille tuomista ja luennointia sekä saarnaamista, passiivisaggressiivisen vittuilun lomassa kiehautettuna keitoksena.
Kis-kisu, helka jne. samaa pas-ka osastoa koko sakki.
Amen ja over and out.- heh...
Ei kukaan mutta kuitenkin esim. helka ja Kis-kisu. Eikä se sukupuolesta riipu, mutta etenkin naiset.
- erkki-täti
Aika jännää, että puhut toisaalta empatian puutteesta ja toisaalta lupaat vetää tätejä ja neitejä lättyyn..Hahahahah :D
Pitäisi varmaan nyt jokaisen naikkosen ymmärtää, että empatia on ätmien yksinoikeus? - Ei järjen hiventä
heh... kirjoitti:
Ei kukaan mutta kuitenkin esim. helka ja Kis-kisu. Eikä se sukupuolesta riipu, mutta etenkin naiset.
Kukaan ei saa sappea kiehumaan kuten otsikossa esitettiin. Olisi typerä että sappi alkaisi kiehumaan mitä jossakin Internet-palstalla kirjoitetaan.
Se mikä rasittaa on että joku voi tuhlata aikaansa täällä kuten allekirjoittanut yrittäen vaikka sanoa jostain ihan asiasta mm. näille tapauksille.
Mainitsin naiset jotka muka esittävät järkevää, mutta ovat siis juuri sellaisia kuten mainitsin.
Ei järkeä, vain hirveä määrä itsetärkeää pas-kanjauhantaa.
Sinunkin viestissi oli sellainen paskan raapaisu trolliperseily. Ei mitään asiaa mutta kunhan sait rämpyttää sukupuolielintäsi hetken aikaa ja kommentoida. Kumpaan nimimerkkiin osui?
Näistä miespuolisista sentään yleensä tietää että mikä heidän ongelmansa ihmisinä on. Naisista taas lähinnä tulee mieleen että eivät ole vähään aikaan saaneet kunnola kyr-pää joten nyt täytyy päästä pätemään jollakin tasolla miesten yli.
Vitun säälittävää. erkki-täti kirjoitti:
Aika jännää, että puhut toisaalta empatian puutteesta ja toisaalta lupaat vetää tätejä ja neitejä lättyyn..Hahahahah :D
Pitäisi varmaan nyt jokaisen naikkosen ymmärtää, että empatia on ätmien yksinoikeus?Heh...
Tuli siitä empatiasta mieleen eräs naapuripalstalla menneisyydessä vaikuttanut anonyymi kirjoittaja, joka peräänkuulutti kaikilta jatkuvalla syötöllä ja apinan raivolla Empatiaa. Ja hän itse oli tietenkin se naapuripalstan Empaattisin, Sivistynein ja Älykkäin kirjoittaja. Muut sitten vähän niin ja näin...- Ei järjen hiventä
erkki-täti kirjoitti:
Pitäisi varmaan nyt jokaisen naikkosen ymmärtää, että empatia on ätmien yksinoikeus?Sinut voi lisätä listaan.
Samaa pas-kaa päivästä toiseen etkä osaa edelleenkään lukea mitä toinen kirjoittaa kuten ei suurin osa naisista.
Poimitaan viestistä yksi tai kaksi asiaa joita sitten kommentoidaan trollailevasti.
Painu takaisin sillan alle ajelemaan karvojasi.
On eroa siinä onko empatiaa lainkaan vai loppuuko empatia jossakin vaiheessa. Vetäisin lättyyn jos alkaisivat naiset äkämöidä ja käydä väkivaltaisiksi itse.
"Pitäisi varmaan nyt jokaisen naikkosen ymmärtää, että empatia on ätmien yksinoikeus? "
Ihme ja kumma niin se vaikuttaa olevan tällä palstalla lähinnä miesten ominaisuus.
Olen hämmästynyt siitä.
Jos nainen kirjoittaa edes puolikkaan älykkään empaattisen viestin niin voit odottaa että lopussa on sitten joku vittuilu.
Paitsi tietysti niiden viestien vastauksissa joissa naisia on kehuttu vuolaasti.
Aivan mahdotonta egorunkkausta. Ei ihmekkään jos osalle syntyy vääristynyt kuva naisista jo tämän palstan perusteella. - nainen on kova luu
tuohon on minun pakko vastata vai että voittaisit naiset suullisesti nyt kannattaa olla hiljaa tai no meneppäs tekemään naisen kanssa riitaa niin häviät sen kyllä miehen kuin miehen kanssa voin ottaa nyrkki tappelun mutta naisen kanssa en halua tapella häviän sen varmasti ja nainen pistää vielä haistamaan pyllynsä hajua enkä voi yhtään mitään neuvo älä tee turhaan riitaa naisen kanssa kärsit
- Ei järjen hiventä
Genio.Mente kirjoitti:
Heh...
Tuli siitä empatiasta mieleen eräs naapuripalstalla menneisyydessä vaikuttanut anonyymi kirjoittaja, joka peräänkuulutti kaikilta jatkuvalla syötöllä ja apinan raivolla Empatiaa. Ja hän itse oli tietenkin se naapuripalstan Empaattisin, Sivistynein ja Älykkäin kirjoittaja. Muut sitten vähän niin ja näin...Nyt taisi päästä profemakko nuolemaan tädin silakat puhtaaksi!
- Naiset voittaa aina
nainen on kova luu kirjoitti:
tuohon on minun pakko vastata vai että voittaisit naiset suullisesti nyt kannattaa olla hiljaa tai no meneppäs tekemään naisen kanssa riitaa niin häviät sen kyllä miehen kuin miehen kanssa voin ottaa nyrkki tappelun mutta naisen kanssa en halua tapella häviän sen varmasti ja nainen pistää vielä haistamaan pyllynsä hajua enkä voi yhtään mitään neuvo älä tee turhaan riitaa naisen kanssa kärsit
Totta. Naisen kanssa riita loppuu naisen viimeiseen sanaan ja sinun seuraava sana sen jälkeen on uuden riidan alku.
Ei järjen hiventä kirjoitti:
Nyt taisi päästä profemakko nuolemaan tädin silakat puhtaaksi!
Nojaa...
Minä en erityisemmin diggaa feministeistä. Jos joku vielä vuonna 2014 ilmoittaa olevansa feministi ja on vakaasti sitä mieltä, että feminismi ajaa tasa-arvoa, pidän sellaista ihmistä erittäin tyhmänä eikä mulla ole sellaisen kanssa mitään yhteistä...
Mutta tiedäthän sinäkin, vaikkei järjen hiventä olekaan, että mieli näkee minkä mieli haluaa nähdä...- Ei järjen hiventä
Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa...
Minä en erityisemmin diggaa feministeistä. Jos joku vielä vuonna 2014 ilmoittaa olevansa feministi ja on vakaasti sitä mieltä, että feminismi ajaa tasa-arvoa, pidän sellaista ihmistä erittäin tyhmänä eikä mulla ole sellaisen kanssa mitään yhteistä...
Mutta tiedäthän sinäkin, vaikkei järjen hiventä olekaan, että mieli näkee minkä mieli haluaa nähdä...Kyse ei ole feminismitä sinällään.
Herran jumala, minähän tunnen feministejä tuolla oikeassa elämässä. Jossakin vaiheessa vaan toteaa että tämä ei ole enää sitä tasa-arvo feminismiä vaan "olen nainen ja parempi kuin x ja haluan sitä ja tätä ja tuota etuoikeusfeminismiä"-
Kyse on siitä että yleensä sitä tuntee empatiaa niitä kohtaan jotka ovat huonommassa asemassa kuin itse ja ketä tahansa ihmistä kohtaan että yrittää ymmärtää heitä.
Täällä keskustelun tasoa ei todellakaan paranna nämä "muka-järkevät" ihmiset varsinkaan naiset joiden tehtävä on vain mennä niihin ketjuihin joissa sattuu olemaan joku mies joka ei ehkä sano mitä nainen haluaa kuulla parisuhteista ja trollata siellä.
Keskustelun taso pysyy aina alhaisella tasolla jos tarkoitus on vain aina näpäytellä ja räksyttää toisille ihmisille. Sellainen käytös tarttuu koska sitä tahtoo sanoa samalla mitalla takaisin. Jonkin aikaa sitä jaksaa töniä toista sanomaan jotain asiallista ja sitten on aika päättää.
Ainakin kokemattomilla miehillä on joki syy olla ilkeitä, naisia jotka väittävät miten hyvin heillä menee tosielämässä (uskoo ken tahtoo = on vain egon pönkitystä) ei ole edes sellaista tekosyytä.
En ole viettänyt aikaa palstalla niin paljon että tuntisin kirjoituksiasi.
Suosittelen häipymään hyvän sään aikaan.
Lähden viettämään tästä superaikaa katsellen vaikka sinkkulaivaa koska sielläkin on enemmän todellisuudessa elävää, älykkäämpää ja empaattisempaa porukkaa kuin täällä. Jos kukaan on sarjaa seurannut niin tajuaa mitä se kertoo palstasta. Ei järjen hiventä kirjoitti:
Kyse ei ole feminismitä sinällään.
Herran jumala, minähän tunnen feministejä tuolla oikeassa elämässä. Jossakin vaiheessa vaan toteaa että tämä ei ole enää sitä tasa-arvo feminismiä vaan "olen nainen ja parempi kuin x ja haluan sitä ja tätä ja tuota etuoikeusfeminismiä"-
Kyse on siitä että yleensä sitä tuntee empatiaa niitä kohtaan jotka ovat huonommassa asemassa kuin itse ja ketä tahansa ihmistä kohtaan että yrittää ymmärtää heitä.
Täällä keskustelun tasoa ei todellakaan paranna nämä "muka-järkevät" ihmiset varsinkaan naiset joiden tehtävä on vain mennä niihin ketjuihin joissa sattuu olemaan joku mies joka ei ehkä sano mitä nainen haluaa kuulla parisuhteista ja trollata siellä.
Keskustelun taso pysyy aina alhaisella tasolla jos tarkoitus on vain aina näpäytellä ja räksyttää toisille ihmisille. Sellainen käytös tarttuu koska sitä tahtoo sanoa samalla mitalla takaisin. Jonkin aikaa sitä jaksaa töniä toista sanomaan jotain asiallista ja sitten on aika päättää.
Ainakin kokemattomilla miehillä on joki syy olla ilkeitä, naisia jotka väittävät miten hyvin heillä menee tosielämässä (uskoo ken tahtoo = on vain egon pönkitystä) ei ole edes sellaista tekosyytä.
En ole viettänyt aikaa palstalla niin paljon että tuntisin kirjoituksiasi.
Suosittelen häipymään hyvän sään aikaan.
Lähden viettämään tästä superaikaa katsellen vaikka sinkkulaivaa koska sielläkin on enemmän todellisuudessa elävää, älykkäämpää ja empaattisempaa porukkaa kuin täällä. Jos kukaan on sarjaa seurannut niin tajuaa mitä se kertoo palstasta.Minusta sinä taas mollaat turhaan erkki-tätiä ja kisua. Helkan juttuja en ole niin paljoa lukenut, että osaisin sanoa yhtään mitään.
Mut kyllä mä toisaalta ymmärrän, että joskus itseään älykkäänä pitäviä ärsyttää se kun ne huomaa, ettei nme ollutkaan ihan niin älykkäitä kuin he luulivat. Minä henkilökohtaisesti nautin suunnattomasti siitä(minun salainen perversioni :D), että saan niitä ns. "älykköjä" hämilleen ja raivostumaan....
Mutta aloituksen aiheeseen palaten, minun sappeani ei saa täällä kukaan kiehumaan. Siihen tarvitaan paljon enemmän kuin palstahuutelut sun muut...- erkki-täti
Sinut voi lisätä listaan.
Samaa pas-kaa päivästä toiseen etkä osaa edelleenkään lukea mitä toinen kirjoittaa kuten ei suurin osa naisista.
Poimitaan viestistä yksi tai kaksi asiaa joita sitten kommentoidaan trollailevasti.
Painu takaisin sillan alle ajelemaan karvojasi.
On eroa siinä onko empatiaa lainkaan vai loppuuko empatia jossakin vaiheessa. Vetäisin lättyyn jos alkaisivat naiset äkämöidä ja käydä väkivaltaisiksi itse.
"Pitäisi varmaan nyt jokaisen naikkosen ymmärtää, että empatia on ätmien yksinoikeus? "
Ihme ja kumma niin se vaikuttaa olevan tällä palstalla lähinnä miesten ominaisuus.
Olen hämmästynyt siitä.
Jos nainen kirjoittaa edes puolikkaan älykkään empaattisen viestin niin voit odottaa että lopussa on sitten joku vittuilu.
Paitsi tietysti niiden viestien vastauksissa joissa naisia on kehuttu vuolaasti.
Aivan mahdotonta egorunkkausta. Ei ihmekkään jos osalle syntyy vääristynyt kuva naisista jo tämän palstan perusteella.Ätmithän täällä naisia tuntuu dissaavan ja haukkuvan milloin mistäkin syystä. Sellaista vuorokautta ei varmaan palstalta löydy, milloin ei ole naisia haukuttu. Ja vielä kaikki naiset yhdeksi massaksi niputtaen.
Harvemmin, jos koskaan täällä on yhtä rumasti ätmejä haukuttu. Pikemminkin ätmejä on kiusoiteltu tai heille on vitttuiltu, mutta ei edes kamalan rumasti.
Ätmi-miekkonen on myös DarkFearin kiusaamisen takana, joten louskuttele sinä niitä hampaattomia verbaalileukojasi ihan rauhassa.
Täytyykin ryhtyä törkeäksi. Minä sentään olen yrittänyt joskus olla kilttikin täällä. - ei ärsytä ei
Kukaan ei saa sappea kiehumaan kuten otsikossa esitettiin. Olisi typerä että sappi alkaisi kiehumaan mitä jossakin Internet-palstalla kirjoitetaan.
Se mikä rasittaa on että joku voi tuhlata aikaansa täällä kuten allekirjoittanut yrittäen vaikka sanoa jostain ihan asiasta mm. näille tapauksille.
Mainitsin naiset jotka muka esittävät järkevää, mutta ovat siis juuri sellaisia kuten mainitsin.
Ei järkeä, vain hirveä määrä itsetärkeää pas-kanjauhantaa.
Sinunkin viestissi oli sellainen paskan raapaisu trolliperseily. Ei mitään asiaa mutta kunhan sait rämpyttää sukupuolielintäsi hetken aikaa ja kommentoida. Kumpaan nimimerkkiin osui?
Näistä miespuolisista sentään yleensä tietää että mikä heidän ongelmansa ihmisinä on. Naisista taas lähinnä tulee mieleen että eivät ole vähään aikaan saaneet kunnola kyr-pää joten nyt täytyy päästä pätemään jollakin tasolla miesten yli.
Vitun säälittävää.mutta helka ja Kis-kisu ovat tämän palstan ylimielisimmät ja huonoimmat kirjoittajat. Juuri sellaisia vanhoja vastenmielisiä femakkokurppia joita ei voi ottaa tosissaan. Esittävät järkevää, mutta tekstin sisältö on täyttä oman egon pönkitävää paskaa ja ätmi-vihamielistä. Ja sitten tämän pastan tyhmimmät miehet vielä keskustelevat näiden trollien kanssa;)
- Kävijä vaa
Kuka nyt anonyymeistä kirjoituksista suuremmin piittaisi, sellaisista siis jotka ovat sisällöltään kokolailla aneemisia tai ihan pelkkiä huuteluja. Joten on tietysti "kauneusvirhe", että niinkin suuri joukko itsensä ätmeiksi nimittävät sallitaan ylläpitäjän puolesta (kuuluisi omalle palstalleen mutta sellaista ei nyt ole), mutta vaikkakin tragikoomista, satunnainen kävijä päivän naurut ns.ätmilogiikan läsnäolosta johtuen lähes takuuvarmasti kyllä saa (kyllästyy sitten aikanaan kun saman toistoa kuitenkin enimmäkseen).
Eli haitta on, että tuollainen syrjäytymistilassa olevien (pitkälti omasta syystään) aiheuttama "palstamöykkäys" karkottaa sinkkuus-aihetta koskevia harkittuja mietintöjä ja pohdiskeluja etenkin naisten osalta, ja tietty se on harmi.
Päällisin puolin näyttää siltä, että naiskirjoittajia on tätä nykyä max.10%- Ei järjen hiventä
Ja ei noista 10% "naisia" ole sen yhtään kummempia kuin nuo "ätminkään".
- Darkkis ja ätmi
DarkFearin. Ärsyttää kun se ei pääse noista pakkomielteistään eroon. Koko ajan hokee samaa, kuinka täällä vain ajatellaan kaikkea negatiivista hänestä eikä voi sen takia alkaa elämään elämäänsä.
Välillä se kirjoittaa ihan kiinnostavaakin tekstiä, joten varmaankin tulisin sen kanssa toimeen.
Toinen joka ärsyttää on ätmi ja sen homoviha. Sen kanssa tuskin tulisin toimeen. - ht ...
Ei kenenkään kirjoitukset saa sappea kiehumaan. Miksi välittäisin anonyymin palstan kirjoituksista niin paljoa?
- mustat silmätkin äkk
näkee että ei järjen hiventä ole kokemusta naisista jos luulee voittavansa naisen jos teet tuntemattoman naisen kanssa riitaa vaikka kaupassa niinkyllä nainen osaa sanoa sellaista ettet voi enään koskaan mennä siihen kauppaan tai jos teet suhteessa riitaa ja nainen oikeasti suuttuu niin häviät sana sodan ja kärsit muutenkin jos et ymmärrä lopettaa niin syöt aamu palaksi paistettua tiski rättiä kannattaa tehdä suosiolla sovinto ja jos tulee riitaa kumpaa katsotaan kauniita ja rohkeita vai jotain muuta niin lopuksi katsellaan kaunareita nainen on kova jos sille päälle sattuu ja kannattaa uskoa silloin mitä se sanoo
Siinä vaiheessa kannattaa pitää taukoa, jos palstailu alkaa aiheuttaa negatiivisia tunteita. Pelkkää viihdettähän tämä on. Tai ainakin pitäisi olla.
- sinäkin olet
jo mummuluokan koomikko, tosielämän meistäsaamaton vanha kurppa.
- käsitöitä?
sinäkin olet kirjoitti:
jo mummuluokan koomikko, tosielämän meistäsaamaton vanha kurppa.
Helka on sentään joskus saanut :D Toisin kuin sinä, Helkaa haukkuva surkea naistasaamaton prunkku.
- sinäkin olet
käsitöitä? kirjoitti:
Helka on sentään joskus saanut :D Toisin kuin sinä, Helkaa haukkuva surkea naistasaamaton prunkku.
hän on saanut mamua ja maksanut siitä.
- 11+20
Sinkkunelli on poikkeuksellisen ärsyttävä, vituttaa kun aina kirjoittaa niinkuin olevinaan tietäisi jostain jotain, vaikka sisältö on lähes aina täyttä paskaa.
Myöntäisi edes ettei tiedä/ymmärrä mistään mitään, tai sitten olisi hiljaa.- 7+8
Lisäksi vituttaa se urpo joka tulee tänne aina paskantamaan tekstiä ilman mitään isoja kirjaimia, välimerkkejä, pisteitä tai mitään. Ei mua kirjoitusvirheet haittaisi, mutta ärsyttää kun ei edes yritä kirjoittaa luettavaa tekstiä.
- _Sinkkunelli_
Ei näköjään kannata yrittää olla empaattinen... Kertoisitko mikä tai mitkä kommenttini ovat sinua 11 20 erityisesti ärsyttäneet?
- onko tää rakkautta
_Sinkkunelli_ kirjoitti:
Ei näköjään kannata yrittää olla empaattinen... Kertoisitko mikä tai mitkä kommenttini ovat sinua 11 20 erityisesti ärsyttäneet?
sinkkunelli 11 20 on ihastunut sinuun ja ärsyttää se kun ei saa sinua tytökseen
- 9+2
_Sinkkunelli_ kirjoitti:
En jaksa penkoa, mutta erityisesti sellaiset missä kuvittelet tietäväsi jotain "atmeista" ja annat jotain neuvoja niinkuin paraskin asiantuntija, vaikka et tiedä yhtään mitään, eikä sinulla ole pienentäkään aavistusta millaisia ihmisiä palstan miehet ovat ja kaikki "neuvosikin" ovat täyttä kuraa.
- nelli on nainen
9+2 kirjoitti:
En jaksa penkoa, mutta erityisesti sellaiset missä kuvittelet tietäväsi jotain "atmeista" ja annat jotain neuvoja niinkuin paraskin asiantuntija, vaikka et tiedä yhtään mitään, eikä sinulla ole pienentäkään aavistusta millaisia ihmisiä palstan miehet ovat ja kaikki "neuvosikin" ovat täyttä kuraa.
sekö esim ärsyttää jos ätmi haukkuu ja lutkittelee äitiänsä ja kovistelee äidiltä kalja rahaa niin sinkkunelli neuvoo älä hauku kilttiä äitiäsi vaan halaa sitä ja vie kukki sille kyllä sinkkunelli on silloin oikeassa ja saa neuvoa
- oppia ikä kaikki
nelli on nainen kirjoitti:
sekö esim ärsyttää jos ätmi haukkuu ja lutkittelee äitiänsä ja kovistelee äidiltä kalja rahaa niin sinkkunelli neuvoo älä hauku kilttiä äitiäsi vaan halaa sitä ja vie kukki sille kyllä sinkkunelli on silloin oikeassa ja saa neuvoa
http://hikipedia.info/wiki/Yhdys_sana
http://hikipedia.info/wiki/Hikisitaatit:Yhdyssanaparit - _Sinkkunelli_
9+2 kirjoitti:
Miten sinä muka voit tietää etten tiedä yhtään mitään?
Jaa, sekö on kuraa, että olen mm. yrittänyt toistaa sitä, että palstan miesten ei pitäisi ajatella niin negatiivisesti itsestään eikä pelätä elämää ja eristäytyä ihan niin paljon?
Haluaisitteko sitten mieluummin, että naiset alkaisivat dissata teitä lisää? "Älä edes kuvittele mitään naista ikinä saavasi, kun oot niin kamala"?
Ei teitä tietenkään saa haukkua, mutta kannustaminen ja postiiviset viestitkin on kielletty... Te ette ole tyytyväisiä oikein mihinkään? - 1+20
_Sinkkunelli_ kirjoitti:
Miten sinä muka voit tietää etten tiedä yhtään mitään?
Jaa, sekö on kuraa, että olen mm. yrittänyt toistaa sitä, että palstan miesten ei pitäisi ajatella niin negatiivisesti itsestään eikä pelätä elämää ja eristäytyä ihan niin paljon?
Haluaisitteko sitten mieluummin, että naiset alkaisivat dissata teitä lisää? "Älä edes kuvittele mitään naista ikinä saavasi, kun oot niin kamala"?
Ei teitä tietenkään saa haukkua, mutta kannustaminen ja postiiviset viestitkin on kielletty... Te ette ole tyytyväisiä oikein mihinkään?Sokrateskin tiesi sen jo yli 2000vuotta sitten.
- Selvä juttu
jossain täällä oli siihen tapaan, että ärsyttää kun naiset luulevat olevansa parempia kuin ätmit
No, sille ärsytykselle olkoon perusteet, koska kirjoitusten perusteella näyttää vahvasti siltä, että naiset OVAT PAREMPIA kuin ätmit.....
kritisoikaa vaan jos haluatte :) - Ikisinkku M
Ei kukaan vakkareista saa sappea kiehumaan. Toisinaan tietysti sattuu niin että johonkin ketjuun ilmestyy joku "uutta" nimimerkkiä käyttävä jänkääjänainen (tai siis ainakin esiintyy naisena) ja aloittaa jänkäämisen joka voi vähän ärsyttää. Vaikka tiedät että se trollaa niin se tahallinen jänkääminen ja tarttuminen johonkin omaan tulkintaansa saattaa vähän ärsyttää kun vaikka yrität selittää niin jänkäys vaan jatkuu ja jatkuu, toisaalta on se kyllä aika huvittavaakin.
No pitää kyllä myöntää, että ainakin pahimpien menkkapsykoosien aikana se yksi kirjoitustaidoton porilainen asiantuntevine lausuntoineen koulutettujen naisten elämäntavoista ja -katsomuksesta ottaa joskus pannuun. Mutta on se siitä huolimatta ihan hauska kaveri. :)
- liian vanha
Jos stellarian nimimerkki olisi stellaria93 niin hänen kirjoituksensa saisi spermani kiehumaan.
- atm83
liian vanha kirjoitti:
Jos stellarian nimimerkki olisi stellaria93 niin hänen kirjoituksensa saisi spermani kiehumaan.
Stellariahan ois juuri parhaassa iässä.
- ystäväsi
puhuuko se porilainen koskaan puuta heinää ja muutama vesi perääkin vai puhuuko se faktaa totuuksia totuus sattuu mutta stellaria 81 onkin eri tyttö kuin muut koulutetut pitäisikö arvostaa koulutettuja toiminta johtajia eläinten rääkkääjiä murha miehia sellaistako siellä korkeakoulussa opetetaan en voi sanoa kunnon ihmiseksi
- Ylivoimainen ykkönen
Tajunnanvirtaa ilman isoja alkukirjaimia, välimerkkejä tai mitään älyllistä sisältöä (tähänkin ketjuun) äpöstävä kretiini on mainittu jo muutaman kerran. Niinpä yllätyskorttina nostankin esille tämän "Chatin kirjoittaja/sheriffi X on huora/homo" -avauksia tekevän kyrväkkeen, jonka vastenmielisyys ihmisenä on aivan omaa luokkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373361
- 971684
- 1361585
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571085
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2431034Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981