Hoikka? normaalipainoinen?

67 kg 172 cm

Hoikka? normaalipainoinen? Mitä sanotte katsojat? Olen mies pituudeltani 172 senttimetriä ja painan 67 kiloa.

15

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+7

      Ruumiinrakenne kertoo enemmän, mutta kyllähän tuo hieman hoikalta kuulostaa. Jos sinulla on yhtään lihaksia niin sitten olet kyllä jo laiha. Ilman lihaksia 72kg olisi parempi ja lihaksien kanssa voisi olla viisikin kiloa enemmän.

    • Jos minun mielipiteeni haluat tietää, niin laita ekaksi kuva. Riippuu tosiaan vähän luiden painosta yms. että näyttääkö miten laihalta.

    • Nomipaino

      Vaikuttaa normaalipainoiselta, mutta riippuu tietysti ruumiinrakenteesta.
      En ymmärrä, mikä into miehillä on saada lihaksia ja massaa.
      Ainakin tämän tytön mielestä hoikka ja sopusuhtainen, liikunnan kiinteyttämä ja terveitä elämäntapoja vaaliva mies on paljon houkuttelevampi, kuin lihaskimput.
      Mutta kaikilla on makunsa. Miehillä on vain joku ihme pakkomielle massasta ja lihaksista..

      • miesten maailma

        on kuule väkivaltainen, siellä tarvitaan massaa ja lihaksia.


    • HC-ATM

      Sanoisin normaalipainoksi, itse olen päälle 190cm ja paino on 71kg, silti laihaläski, löytyy pienet manboobsit ja iso perse. Aika mahdottoman koominen yhdistelmä miehelle.

    • olet tosi miehekäs

      tuli tikku askiin kuulut varo ettei tule miehiä ja raapaise sinulla valkeeta tupakkaansa

      • P.I.22pilkku6

        Opettele laskemaan painoindeksi, läski paska. Painoindeksiä on nykyään vielä hilattu ylöspäin muka normaaliksi vain siitä syystä ettei teille läskeille paskoille tulisi totuudesta niin paha mieli.


    • Nöff Nöff

      No mää olen 177cm pitkä ja painoo 110kg olenko läski?
      30v jälkee alko paino nousemaa..

    • trullifuman

      154cm ja 80kg

    • olet mielestäni

      hintelä pikkupoika.

    • 3+3

      Ihan normaali paino tolla pituudella.

    • Normaali paino.

      Itse olen 180-senttinen, mutta en ole ikinä painanut 67 kiloa, maksimi on ollut 65-66.
      Alle 60-kiloinen olen kyllä ollut aikuisenakin.
      Tällä hetkellä painan 63 kg.

    • kysytyhmiä

      Bruce Lee 171 cm ja 61kiloa. Omasta ruumiinrakenteesta se riippuu.

    • Normilyyli

      Vaikuttaa ihan normipainolta. Riippuu myös ruumiinrakenteesta, joten vaikeaa sanoa tarkemmin.

    • atännä

      Laiha, ei hoikka.
      Laiha läski? Jäntevä kuiva maratoonari?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe