Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Tokihan sitä saa itse kukanenkin suhteilla niin kuin haluaa, mutta minun mielestäni tuossa on kyllä aikamoinen itsensä alentamisen meininki. Minullakaan ei ole mikään maailman vahvin itsetunto, mutta pitäisin erittäin nöyryyttävänä tilannetta, jossa olisin miehelle pelkkä pano paremman puutteessa. En nyt tietenkään ole mikään miesten ajatusten lukija, mutta voisiko olla mahdollista, että mies ei halua sinulle tuota nöyryytystä tuottaa, ja sen takia välttää pelkkää panosuhdetta?

Oikeasti tarkoitukseni ei ole millään tavalla moralisoida, enkä todellakaan koe paheksuvani aloittajan ajatuksia, tunnenpahan vain jonkinmoista sääliä (hyvässä mielessä). Enhän minä tietenkään voi toisen puolesta olla puhumasta, ja ehkäpä joku voi oikeasti tuollaista tilannetta itselleen toivoakin, mutta minun itsetunnolleni vain sopii se kaalimato.com –ratkaisu paremmin.
  2. Tai entäpä jos kaikille ihmisille asennettaisiin jo lapsuudessa semmoinen uniikki mikrosiru ja lähetin sinne sukuelimiin, ja aina kun semmoinen lähetin joutuisi lähietäisyydelle toisesta lähettimestä, lähtisi asiasta automaattisesti tieto valtion ylläpitämään arkistoon. Tällöin saataisiin todellista tietoa siitä että kuinka monien kanssa ihmiset hurjimmillaan pystyvät seksiä harrastamaan, ja toisaalta siitä että kuinka moni jää kokonaan ilman. Haluttaessa saataisiin myös näiden ääripäitä edustavien ihmisten ihmisten nimet selville, monelle kun tuntuu olevan vaikeaa puhua näistä asioista kovin avoimesti. Lisäksi näitä arkistoja voisi hyödyntää deittipalveluissa siten, että samantyyppisen seksuaalihistorian omaavia ihmisiä pyrittäisiin saamaan yhteen.

Tämmöistä scifituumailua vain, mutta en minä tuommoista vastustaisi. :)