Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tokihan sitä saa itse kukanenkin suhteilla niin kuin haluaa, mutta minun mielestäni tuossa on kyllä aikamoinen itsensä alentamisen meininki. Minullakaan ei ole mikään maailman vahvin itsetunto, mutta pitäisin erittäin nöyryyttävänä tilannetta, jossa olisin miehelle pelkkä pano paremman puutteessa. En nyt tietenkään ole mikään miesten ajatusten lukija, mutta voisiko olla mahdollista, että mies ei halua sinulle tuota nöyryytystä tuottaa, ja sen takia välttää pelkkää panosuhdetta?
Oikeasti tarkoitukseni ei ole millään tavalla moralisoida, enkä todellakaan koe paheksuvani aloittajan ajatuksia, tunnenpahan vain jonkinmoista sääliä (hyvässä mielessä). Enhän minä tietenkään voi toisen puolesta olla puhumasta, ja ehkäpä joku voi oikeasti tuollaista tilannetta itselleen toivoakin, mutta minun itsetunnolleni vain sopii se kaalimato.com –ratkaisu paremmin.
27.06.2014 21:08
”Oikeasti mennään sekaisin kun se vähän rentuhtava elämäntaitelija likasilla hiuksilla kiusottelee.”
Siinä mielessä voi kyllä pitää paikkansakin, että kyllähän naisen pitää siihen tilaisuuteen tarttua silloin kun joku edes suurinpiirtein siedettävä osoittaa kiinnostusta. Ei tässä itsekään niin täydellisiä olla, että olisi varaa uskoa juuri sille unelmamiehellensä kelpaavansa, varsinkin kun ne unelmamiehet eivät sitä kiinnostusta ikinä osoita.
26.06.2014 17:35
No voi olla, että osuukin, mutta painaahan siinä sitten ne miehenkin vaatimukset, eli ei jokainen tuon minun vaatimuslistani toteuttavista miehistä kuitenkaan kelpuuttaisi minua.
Sitä paitsi ainakaan tuolla nettideittien maailmassa miehet eivät kunnioita tuollaisia vaatimuslistoja pätkänkään vertaa. Minulla oli itseasiassa paljon vähemmän vaatimuksia, eipä tainnut olla muuta kuin ikä. lapsettomuus ja sinkkuus, mutta ehkä puolet viesteistä tuli miehiltä, jotka ei jotain noista kohdista toteuttaneet.
26.06.2014 17:28
No eipä se kyllä oikein vielä minkään tason match taida olla, kun emme ole nähneet herran itsensä vaatimuslistaa. :D
26.06.2014 17:20
No tuossa nuo tarkat pituuslukemat olivat tosiaan vain turhaa hifistelyä. Pitää myöntää että tykkäisin jos mies olisi minua itseäni vähän isompi, mutta tähän riittää mainiosti se, että pituutta on 170 cm tai yli, eikä ole aivan anorektikko.
26.06.2014 17:19
No juurihan aloittajan mukaan kaikki noista seitsemästä petti, eli paitsi mahdollista, niin myös toteutunutta nyt. Ei nyt millään pahalla, mutta oikeesti, eikö teille opetettu edes siellä peruskoulussa (johon opintonne epäilemättä jäivätkin) lainkaan matematiikkaa? :)
26.06.2014 16:50
Niinpä, mutta huomaa, että kyseessä onneksi on lähinnä tuo yksi ja sama kirjoitustaidoton latvakakkonen, joka jankkaa jo ihan asian vierestä, kun ei asiallisia argumentteja enää keksi.
26.06.2014 12:39
Voi veikkonen, mää olen kuule kuskannut pienehköä kirjahyllyä ihan tavalliselle pyörällä, suksista, pölynimureista sun muista pikkujutuista nyt puhumattakaan. :)
Taidat itse olla vähän vajaa jos et tajua, että niistä huonekaluliikkeistä/kirpparilta tai mistä nyt mööpelinsä ostaakaan saa yleensä kotiinkuljetuksen ilmaiseksi tai sopuhintaan. Jos sinulla on oma kuorma-auto ihan vain sen takia että saat sohvia kuljetettua kotiisi, niin ei se minulta pois ole, mutta noin idioottia miestä en kyllä itselleni huolisi.
26.06.2014 12:21
Mutta eihän tuo 161/65 –nainen edes mikään hoikka ole, vaan joko melkoinen bodari, tai sitten plösö.
Joka tapauksessa tuossa oli nyt kyse vain yhden naisen mielipiteestä, ja kuten täällä on jo sinulle sanottukin, kroppasi kelpaisi useimmille urheilullisille naisille vallan hyvin tuollaisenaan. Treenaa siis toki lisää, jos itse haluat, mutta älä tee sitä tuon yhden naisen mielipiteen takia, vaan omaksi iloksesi.
26.06.2014 12:02
Sinun kuntosi taitaa olla yhtä surkea kuin kirjoitustaitosi. :)
26.06.2014 11:53
Itse olen sitä mieltä että oma auto on kaupunkiasujalle täysin turha. Jos alkaa perhettä kerääntyä, niin isompien ruokalastien ja lasten kuljetukseen voi hommata lastipyörän (joita saa myös sähköavusteisena, jos ei oma kunto riitä).
Ainoa tilanne, jossa autosta on hyötyä, on se kun lähtee vaellukselle johonkin semmoiseen paikkaan, jonne ei julkisilla pääse, eli ehkä muutaman kerran vuodessa. Näitä tapauksia varten otetaan vuokra-auto, joka muutaman hengen porukalla tulee henkeä kohti halvemmaksi kuin julkiset (jos niitä siis olisi).
26.06.2014 11:52
No jos noin on numerot, niin en kyllä mitenkään voi uskoa, että nainen olisi oikeasti ollut noista kiloista valittamassa, vaan nimenomaan yritti hienovaraisesti kertoa ettei jostain syystä muuten vain kolahtanut. Se voi olla naiselle aika vaikea paikka, jos joku mies tulee tivaamaan sitä täsmällistä syytä ”kelpaamattomuudelleen”. Niitä syitä ei todellakaan ole ihan helppo alkaa analysoimaan edes itselleen. Mies voi olla esim. ulkoisesti täydellinen, mutta jokin henkinen yhteys vain jää puuttumaan, ja yritä nyt tällaisia tuntemattomalle miehelle alkaa selvittämään.
Tietysti voit bodata lisää massaa, jos haluat, mutta naismenestys yleisellä tasolla ei varmasti ole siitä kiinni. Päinvastoin (kuten tuolta ihannemies/nainen-ketjusta voit lukea), liian tiukassa kunnossa olevat miehet arveluttavat monia naisia siitä syystä, että naiselle tulee epävarmuus siitä omasta kelpaavuudestaan, jos ei itse ole se salin tiukin mimmi. Toki jos semmoinen varsinainen fittness-nainen on tavoitteenasi, niin sitten voi siitä lihasmassasta olla hyötyä, mutta muuten ei.
26.06.2014 11:34
Eli jätät ne sinusta kiinnostuneet naiset huomiotta ja yrität niitä välinpitämättömiä tapauksia. No, käyhän se niinkin, ja aivan varmasti joskus vielä onnistaakin, kunhan vain yrittämisen intoa riittää.
25.06.2014 20:58
No minä olen ollut ulkoisesti viehättävä, hymyilevä ja silmiin katsova, ja omannut samanlaista huumorintajua ja kiinnostuksen kohteita. Eihän sinun aloitteeseesi pitänyt muuta tarvitakaan.
Olen toki yrittänyt kerätä rohkeutta mennä itse tekemään sen aloitteen, ja epäsuoria aloitteita olen tehnytkin. Homma on aina päättynyt siihen että ennen kuin ehdin tehdä mitään, mies menee tekemään sen aloitteen jollekin toiselle naiselle, tai sitten ei vastaa minun epäsuoraan aloitteeseeni millään tavalla, jolloin on vain pakko antaa asian olla.
25.06.2014 20:39
No niinhän minäkin olen koko pienen ikäni kuvitellut, että tuo riittäisi, mutta eivätpä vain ne minuun ihastuneet miehet ole tuolla tavoin toimineet.
25.06.2014 20:03
Hyvä kysymys, johon minäkin kaipaisin miehiltä selitystä. Minulle on monta kertaa käynyt niin, että mies on päivänselvästi ollut minusta kiinnostunut, mutta sitten viime hetkessä on kääntänytkin kelkkansa ja tehnyt sen aloitteen toiselle. Miten ihmeessä jotkut naiset onnistuvat keräämään niitä miesten aloitteita itselleen läjäpäin, mutta toiset taas eivät saa niitä koskaan?
25.06.2014 19:59
Ei kai minusta vain ole tulossa liian kiltti, kun en oikein keksi mitä ihmistyyppiä tässä ketjussa oikein solvaisin? No rikolliset ja muut toista ihmistä kohtaan väärin tekevät toki ovat iljettäviä, mutta en tiedä onko siinä kyseessä niinkään ihmistyyppi, vaan enemminkin käyttäytymismalli.
25.06.2014 19:48
30-40 v. mies, jolla ei ole lapsia ja joka ei ole ollut koskaan naimisissa, eikä muutenkaan mielellään aivan mahdottoman kova naistenmies. Saisi haluta lapsia myöhemmin (siis minun kanssani).
Pituutta 175-185cm, ja painoa sen verran, että kroppa on normaali/urheilullinen. Ei siis ruipelo, läski, eikä myöskään liian bodattu.
Hiusten/silmien värillä ei ole oikeastaan mitään väliä; punatukkaiseen mieheen en tosin ole ikinään ollut ihastunut, mutta johtunee ko. värin harvinaisuudesta pikemmin kuin vastenmielisyydestä. Hiusten pituuskin oikeastaan aika yhdentekevä.
Mies, jonka saisi silloin tällöin lähtemään esim. erävaellukselle, ja jolla muutenkin olisi edes joku yhteinen harrastus minun kanssani.
Ei mielellään kovin uskonnollinen. Koulutuksella ei väliä, kunhan on muuten järkevä ihminen, ja jos on työtön, niin yrittää saada töitä tai opiskelee.
Ei polta tupakkaa, ja alkoholin käyttö rajoittuu juhlatilaisuuksiin.
Luonteeltaan ja huumorintajultaan saman tyyppinen kuin minä itse, ja ennen kaikkea rakastaisi vain minua. :)
24.06.2014 22:42
En mää vaan tiedä, mutta tässä on sinulle hyvää musaa asian pohtimisen tueksi:
http://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/perversiolaulu-aka-liimataisen-tommi/542652/
24.06.2014 22:23
Tai entäpä jos kaikille ihmisille asennettaisiin jo lapsuudessa semmoinen uniikki mikrosiru ja lähetin sinne sukuelimiin, ja aina kun semmoinen lähetin joutuisi lähietäisyydelle toisesta lähettimestä, lähtisi asiasta automaattisesti tieto valtion ylläpitämään arkistoon. Tällöin saataisiin todellista tietoa siitä että kuinka monien kanssa ihmiset hurjimmillaan pystyvät seksiä harrastamaan, ja toisaalta siitä että kuinka moni jää kokonaan ilman. Haluttaessa saataisiin myös näiden ääripäitä edustavien ihmisten ihmisten nimet selville, monelle kun tuntuu olevan vaikeaa puhua näistä asioista kovin avoimesti. Lisäksi näitä arkistoja voisi hyödyntää deittipalveluissa siten, että samantyyppisen seksuaalihistorian omaavia ihmisiä pyrittäisiin saamaan yhteen.
Tämmöistä scifituumailua vain, mutta en minä tuommoista vastustaisi. :)
24.06.2014 22:18
84 / 137