Olen tavannut erittäin ihanan miehen, mutta hän on vain paljon vanhempi kuin minä. Emme ole sen syvemmin tehneet tuttavuutta, enkä tiedä varmaksi, mitä mies minusta ajattelee. Olisi kiva olla enemmänkin sen miehen seurassa, mutta en ole uskaltanut tehdä aloitetta koska koen olevani hirveän ruma ja lihava. Jos meistä ei tulisi mitään pariskuntaa, niin onko ulkonäöllä niin iso merkitys jos pitäisimme vähän "hauskaa"? Kelpaako kaikille miehille pikkukiva vaikka rumaltakin naiselta?
Ei niin viehättävä
19
230
Vastaukset
- asiapihvi
Taisit jo vastata omaan kysymykseesi, mutta mikset kokeile ihmeessä? jos tykkäät siitä, niin sitten kysyt haluaakos jatkaa? ja jos et tykkää siitä, niin sit jätät.
- HaluanVaaLäheisyyttä
Mutta jos hän ei halua seurustella... Ajattelin niin että jos en ole niin kaunis hänen naisekseen. Mutta onko ulkonäöllä väliä sitten yhdenillan juttuun? Kiva olisi kuulla miesten mielipiteitä siitä että jos joku ei niin kaunis nainen haluaisi pitää kerran kivaa niin suostuisitteko? :D
- jaa jaa
Ei naisetkaan halua rumaa miestä joten mies ei halua rumaa naista. Sali vois tehdä hyvää kropalle.
- 20+13
Riippuu varmaan saako se mies muitakin naisia, tarvitseeko hänen tyytyä rumaan naiseen ja miten kovat halut hänellä on. Kyllä jotkut miehet panee vaikka reikää seinässä.
- HaluanVaaLäheisyyttä
Haha, kuinkahan yleistä se on? Täällä netissä jutellessa ainakin niin moni on aika k iimaisia, siksi tuli noin mieleen. Että onko miehet ihan "tosielämässä" samanlaisia vai villiintyvätkö vain netissä...
- faktaaaaaaaaaaaaaaaa
no jos oot runkkaamatta vaik 2kk nii nussit vaikka juustoa
Kuulostaa hieman samankaltaiselta tilanteelta kuin mitä itse olin siinä toisessa miehen päässä kokemassa. Siis että tapasin paljon itseäni nuoremman, mutta lihavan naisen (rumaksi en olisi kuvaillut kuitenkaan, mutta kyllähän se lihavuus kaiken kauneuden peittää)... Luulen että et kuitenkaan tarkoita minua. :D
Mutta ei se lihavuus ja rumuus ole kaikki kaikessa.
Luulen että tuo riippuu ihan:
- Luonteestasi (kokeeko mies sinut kivaksi vai esim. ärsyttäväksi tai jotenkin luotaantyöntäväksi).
- Miehen naismenestyksestä, onko mies saanut paljon seksiä ja kuinka kauniilta naisilta. Mikä on vertailukohta.
- Miehen himokkuudesta ja puutteesta (jos miehen on kokoajan "pakko saada" ja on puutteessa, niin kelpuuttaa varmaan huonomman naisen pikapanoon).
- Sitten tuohon päälle kaikki vaivannäkö, yms. (esim. asuinpaikkojenne etäisyys, yms.)
Itse en kokenut järkeväksi jatkaa sen naisen kanssa, koska ei vaan henkisesti synkannut, enkä usko että koskaan olisikaan, kun oltiin niin erilaisia. Siitä ei vaan olisi voinut tulla oikeaa suhdetta.
Jos olisin kokenut että nainen on todella söpö ja kiva luonteeltaan ja viihdyn naisen seurassa ja nainen minun seurassani, niin olisin mielelläni jatkanut sellaisen satunnaisen hellyyden merkeissä tapailua vaikkei seksi lihavan naisen kanssa ajatuksena houkutteleva ollutkaan.
Se luonne ja muu vaikuttaa niin paljon siihen että mitä haluaa. Kivaa naista tekee mieli pitää hyvänä ja antaa sille hellyyttä vaikkei tuntisi suurta seksuaalista vetoa. Ja todella seksikästä naista tekee vaan mieli vaikkei tuntisi juuri mitään henkisesti naista kohtaan.
Kyllä minulla itselläni on hieman haikea fiilis sitä oman tapaukseni naista kohtaan. Kyllähän sitä tekisi mieli joskus taas nukkua nainen kainalossa ja sitä hellästi silitellen. :( Mutta oikeasti ehkä parempi näin, kun se oli vain ajan kysymys milloin se loppui. Enemmän se lopettaminen sattuisi sitten myöhemmin jos sitä ehtisi jotain tunteitakin tulla.
Riippuu siis ihan millainen olet. Jos olet luonteeltasi ihana nainen, niin ehkäpä mies haluaa pitää kanssasi hauskaa. Tai sitten ei. Kokeilemalla selviää.
Sydänsuruja siinä kyllä joku voi loppujen lopuksi saada jos päädytte hauskaa pitämään useamminkin.- HaluanVaaLäheisyyttä
Eihän asiasta pakko ole tehdä vakavaa. Olisittehan voineet tapailla silloin tällöin ja nauttia toistenne seurasta. :) Tämä mies on sinkku ja käsittääkseni ollut jo jonkinmoisen aikaa. Niin moni mies ajattelee seksiä tai ainakin siltä tuntuu :D Niin kävi mielessä että miksi tämäkin mies...? :) Noh, antaa mennä asian omalla painollaan, toivon parasta tottakai.... Täytyy pitää vähän tilannetta silmällä ja kuulostella, mitähän se mies ajattelisi. Tyhmää että omistan niin huonon itsetunnon että en uskalla ehdotella yhtään mitään.. Varmaan jo kyllästynyt koko mies minuun....
Niin. Tuossahan ne avainsanat on, "nauttia toisen seurasta".
Siinäpä se probleema on... Jos ei tunne henkistä yhteyttä vaan se yhdessäolo on pikemminkin vaivaannuttavaa ja jos ei tunne edes suurta seksuaalista halua toista kohtaan, niin mitäs siitä sitten saa irti?
Ihan puhdas paneminen ei ainakaan minua houkuta. Pitää olla edes vähän sitä fiilistäkin siinä. Parhaan fyysisen nautinnon saa helpoiten ja nopeiten ihan sillä omalla kädellä jos ei ole mitään henkistä halua.
Se on se fiilis toisen kanssa olemisesta, se hellyys mitä haen, jos naiselta jotain haen. Ei vaan kiinnosta pelkkä paneminen.
On aika mahdotonta sanoa millainen se sinun tapauksen mies on kun en tunne.
Voi olla että se mies mistä puhut ei myöskään halua pelkkää panoa. Silloin riippuu varmaan siitä että synkkaako teillä yhtään muuten että suostuisiko seksiin.
Ei pidä ottaa tämän palstan "haluun p*lluu!!!" huuteluita liian vakavasti. Ei läheskään kaikki miehet oikeasti oo ihan niin yksinkertaisia otuksia. Ja tuon piparin perään huutelu taitaa oikeasti olla enemmänkin sen suhteen kaipuuta.
Tokihan sitä saa itse kukanenkin suhteilla niin kuin haluaa, mutta minun mielestäni tuossa on kyllä aikamoinen itsensä alentamisen meininki. Minullakaan ei ole mikään maailman vahvin itsetunto, mutta pitäisin erittäin nöyryyttävänä tilannetta, jossa olisin miehelle pelkkä pano paremman puutteessa. En nyt tietenkään ole mikään miesten ajatusten lukija, mutta voisiko olla mahdollista, että mies ei halua sinulle tuota nöyryytystä tuottaa, ja sen takia välttää pelkkää panosuhdetta?
Oikeasti tarkoitukseni ei ole millään tavalla moralisoida, enkä todellakaan koe paheksuvani aloittajan ajatuksia, tunnenpahan vain jonkinmoista sääliä (hyvässä mielessä). Enhän minä tietenkään voi toisen puolesta olla puhumasta, ja ehkäpä joku voi oikeasti tuollaista tilannetta itselleen toivoakin, mutta minun itsetunnolleni vain sopii se kaalimato.com –ratkaisu paremmin.Aloittajan olisi tosiaan hyvä tietää että tossa on riski siihen että jos ap haluaa miestä enemmän kuin se mies aloittajaa, mutta jos mies on kuitenkin vähän liiaksi alapäänsä vietävissä oleva kusipää...
Niin voi käydä niinkin että mies koukuttaa sinut, mutta ei oikeasti välitä sinusta vaan käyttää sinua vaan panopatjana aina silloin kun ei saa parempaa naista ja dumppaa heti kun löytää jonkun kauniimman. (Tai jättää sinut sivuun satunnaiseksi panoksi ja pettää sitä kumppaniaan sinun kanssa.)
Kunhan tiedostat nuo "riskit" mitkä tuollaiseen puhtaaseen panosuhteeseen kuuluu, niin siitä sitten vaan.
Mutta en näe yhtään mitään pahaa siinä että kaksi ihmistä, jotka on sinkkuja hakee satunnaista hellyyttä toisiltaan. Jos se molemmille vaan kelpaa.
- HaluanVaaLähisyyttä
Joo, olen ehkä liian huonossa itsetunnossa ja säälissä rypevä, koska ei minusta siinä mitään pahaa olisikaan (mitä hullu tiedemies sanoi). Minulle riittäisi vain sen tietyn miehen läsnäolo ja olisin valmis melkein mihin vaan. Toki, tuskin se mies haluaisi minun kanssa mitään, mutta siksi kysyin, että saisin jonkun ajatuksen siitä mitä se mies voisi haluta. Luulin että se olisi juuri joku pano :D mutta olin väärässä.
Ymmärrän kyllä ton läsnäolon kaipuun. :)
Ja mistäs tiedät että se mies ei haluaisi mitään kanssasi? Älä ole liian ankara itsellesi. Tosiaan.. Ei minuakaan olisi haitannut naisen ylipaino, jos olisi ollut hieman henkistäkin yhteyttä. Ei ainakaan missään tilapäisessä suhteessa jos ei loppu elämäksi olla sitoutumassa.
Ja voihan SE mies haluta pelkkää panoa. Minä en ole se mies. (Oletettavasti) :D
Sitähän et tiedä mitä se haluaa ennen kuin otat selvää.
Toisekseen, se mitä toinen haluaa ja tuntee vaikuttaa paljon. Jos olisin kokenut että se nainen oikeasti olisi halunnut minua, niin olisin varmaan mielelläni välillä käynyt vähän hellyyttä antamassa ja saamassa. Mutta enpä oikein ottanut naisesta selvää. Kai se halusi kun sänkyynsä päästi, mutta kuitenkin sitten taas antoi ymmärtää että ei nyt oikeastaan kiinnosta. Ota nyt naisista taas selvää.
Jos siis mies tietää että oikeasti pidät juuri siitä tai haluat sitä, etkä ole vaan hakemassa jotain satunnaista tyydyttäjää itsellesi, niin miehenkin helpompi antautua sen homman vietäväksi.
Taitaa olla se sama juttu mitä naisetkin haluavat. Eivät vain jotain tyyppiä tyydyttämään tarpeitaan oman reiän avulla, vaan sitä jotakuta joka oikeasti haluaa olla juuri sen naisen kanssa.
Helvetin vaikeaksi on tämäkin asia tehty... Kun ei voi vaan panna. :D
- sanon vaan
Nainen kiinnostuu lihavasta miehestä ainoastaan jos nainen on itse täysi surkimus. Ei osaa kokata, on lihava, on tyhmä.
- HaluanVaaLäheisyyttä
Heh, lohduttavaa kuulla että muillakin menee samalla tavalla. Olen "yrittänyt" epätoivoisesti vähän vihjailla että haluaisin muutakin kuin vain kaveria mutta se mies ei ehkä ole ymmärtänyt minua. En ole todellakaan hyvä flirttailemaan ja kun on niin epävarma itsestä niin toki on vielä hankalampaa. Kumpa nyt jotenkin uskaltaisin ottaa selvää, mitä se mies ajattelee... On se hankalaa tämä suhde-elämä. :D
- Luuseriätmi
Vanhemmat miehet on yleensä suvaitsevaisempia naisen ulkonäköpuutteiden suhteen, ja erityisesti jos nainen on nuorempi, sillä saa todella paljon anteeksi.
Melkein kyllä veikkaisin että se mies ei voi kerta kaikkiaan uskoa että nuorempi nainen olisi häneen ihastunut. - Isä Timppa
Myös vaimoni on ruma ja lihava mutta sanoo silti kaikki asiat suoraan.
- HaluanVaaLäheisyyttä
Ajattelinkin, että ehkä vanhempi mies ei olisi niin kriittinen. Tuo kuulosti hyvältä. :) Tosiaan, eihän sitä tiedä jos ei kokeile. Turha jäädä sitten jossittelemaan tekemätöntä..
- Mitenhän tämä menee
Monesti kauniit naiset väittävät että heiltä halutaan pelkästään seksiä, no samaa väittää myös rumat. Jos miten asia oikeasti on? Mikä on merkki siitä että nainen on poikkeuksellisen kaunis tai ruma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129086Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883672- 202143
- 841332
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791085- 551043
- 1041014