Pettääkö jokainen ?

Taina vaan^

Olen 32 vuotias nainen. Seurustellut 7 kertaa. Jokainen mies kenen kanssa olen ollut, on jäänyt pettämisestä kiinni.

Onko kaikki miehet tosiaan niin sikoja. Tuntuu myös siltä, että kaikki naispuoliset ystäväni pettävät myös. Olen masentunut, itsetuhoinen, eikä minua kiinosta elämä enääb yhtään. Haluaisin kumppanin joka rakastaa minua, on minulle uskollinen, sekä osoittaa välittävänsä minusta.

Viimeksi mieheni jäi pettämisestä kiinni, kun hän antoi minun maistaa sähkötupakkaansa, jossa oli huulipunaa. Tovin keskusteltuani miehen kanssa, hän kertoi seksisuhteesta toiseen naiseen. Hänellä oli ollut 2 vuoden seurustelun aikana, 6kk seksisuhde. Olen ollut aurooran sairaalassa melkeenpä myös 6kk tämän tapahtuneen takia.

Auttakaa minua...

54

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletVäärässäSeurassa

Eivät kaikki petä, vaan valitset niitä pettäjiä kumppaniksi. On aika tarkistaa omia kriteerejäsi miehellä. Esimerkiksi impulsiivisuus on kykenemättömyyttä hallita viettejään. Mikäli viehätyt impulsiivisuudesta tulet aina petetyksi suhteessa.

Mikäli myös naispuoliset ystäväsi pettävät kumppaneitaan, kenties liikut väärässä ystäväpiirissä, jossa arvostetaan sellaisia huonoja asioita kuten impulsiivisuutta. Ystäväpiirissäsi voi olla ryhmäpaine huonoon käytökseen, koska se on heistä "coolia". Tällöin joudut vaihtamaan myös ystäväsi, sillä olet väärien ihmisten seurassa, mikäli koskaan haluat löytää uskollisen parisuhteen.

• pelkurimies

Uskomatonta että olet jaksanut seurustella silti noin monesti. Minä en ole uskaltanut aloittaa edes ensimmäistäkään suhdetta.

• mies 86

No en kyllä ikinä pettäisi kumppaniani toisen naisen kanssa, kun tämä palstan kusiaivot olisivat siitä heti jotain negatiivista ajattelemassa ja viljelemässä perättömiä huhuja siitä että olisin käynyt Tukholman päiväristeilyllä harrastamassa seksiä somalimiehen kanssa samassa hytissä, että tietäkääkin se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dark Tard

Luulin että olisit ystäväni. Että me olisimme Strasky ja Hutch tai Sundance Kid ja Butch Cassidy tai Romeo ja Julia. Mutta kusiaivo petit minut pilkkaamalla maneereitani. Meidän piti mennä risteilylle niinkuin Jack ja Rose! Mä olen itkenyt tätä koko päivän kun näin tämän viestin. Sä olet homopersehinttari, kun ajattelet tollasta negatiivista selkäni takana.

• aika erikoista

Onpa sulla on käynyt äärimmäisen huono tuuri! Väkisinkin tulee kyllä mieleen, että onkohan tuuri vain osatekijä. Eli oletkohan valinnut nimenomaan niitä pettämiseen taipuvaisia miehiä tai oletko jotenkin ajanut miehet pettämään tai jotain.

Millaisia nämä miehet ovat olleet? Mistä olet heidät löytänyt? Baarista, netistä, yms..? Ovatko olleet hyvännäköisiä? Olivatko entisiä playereitä, jotka luulit kesyttäneesi?

Ei ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi, mutta nämäkin on kysyttävä. Oletko ollut valmis harrastamaan seksiä riittävän usein miestesi kanssa? Sitten ihan hölmö kyssäri, mutta miesten kesken olen kuullut merkitykselliseksi tekijäksi: Onko alapääsi tarpeeksi tiukka?

• Ainavvqrattu

Kyllä valitettavasti jokainen mies jolle olisi muitakin ottajia- pettää. Itsekin olen seurustellu koko elämäni ja kaikki ovat pettäneet. (5 miestä). Ujo atm ei tietääkseni pettänyt fyysisesti mutta salasi silti tapailujaan naisystävänsä kanssa.

• Yleistät liikaa. Sinullakin on joko käynyt huono tuuri tai sitten olet valikoinut kumppanisi huonosti.

(Tai et ehkä ole suostunut petipuuhiin, joka taitaa olla se merkittävin asia, joka ajaa miehet toisiin naisiin. Kun "vaimo ei anna". Vai liekö kyseessä vain tekosyy. Tiedäpä tuota.)

Näin väittää koko elämänsä pettämättömänä elänyt mies. Olen kylläkin pettämätön sen vuoksi etten ole yhdessäkään oikeassa suhteessa ollut. :D

• ajpejptjp
        hullutiedemies kirjoitti:

Yleistät liikaa. Sinullakin on joko käynyt huono tuuri tai sitten olet valikoinut kumppanisi huonosti.

(Tai et ehkä ole suostunut petipuuhiin, joka taitaa olla se merkittävin asia, joka ajaa miehet toisiin naisiin. Kun "vaimo ei anna". Vai liekö kyseessä vain tekosyy. Tiedäpä tuota.)

Näin väittää koko elämänsä pettämättömänä elänyt mies. Olen kylläkin pettämätön sen vuoksi etten ole yhdessäkään oikeassa suhteessa ollut. :D

Niimpä niin, niistä kukaan ei petä jotka eivät ole parisuhteessa. :D

Olen valikoinut kumppanikseni vain huippukomeita ja älykkäitä ja seksielämä on ollut huimat aktiivista - paitsi atm:n kanssa.. Se nyt on vaan niin että mitä enemmän kuuluu parhaimmistoon sen enemmän pettää, eli kun kohdellaan joka puolella kuin mitäkin jumalaa/jumalatarta niin kyllä siinä 99% todennäköisyydellä pettää. Mutta sinkut ei petä. Se on varma.

• Typeränä tiedemiehenä laskeskelen että jos arviolta noin 50% ihmisistä pettää (joidenkin tilastojen mukaan). Niin jos kyse olisi puhtaasti vaan sattumasta eikä olosuhteiden ja valintojen vaikutuksesta, niin... 0,5^7 = 0,008 - eli todennäköisyys sille että seurustelet 7 kertaa ja jokainen pettää on hieman alle 1% luokkaa.

Yksi sadasta sattuma on aivan mahdollinen, vaikka hyvin harvoille sattuukin. Mutta harva sairastuu vaikka keuhkosyöpäänkään, mutta kyllä se huono tuuri aina välillä käy.

Toisaalta, aivan kuten siinä keuhkosyövässäkin, niin myös kumppanin pettämisessä asioihin voi vaikuttaa. Jos et tupakoi, niin melko todennäköisesti et keuhkosyöpää saa. Ja jos et valitse väärin kumppaneitasi, niin melko todennäköisesti et pettäjää saa.

Ehkä pari kysymystä parinvalinnasta on hyvä heittää:
      1. Onko kaikki kumppanisi löytyneet baarista?
      2. Ovatko ne miehet tulleet iskemään sinua?
      3. Oletteko päätynyt sänkyyn tapaamisiltana tai jo heti seuraavalla tapaamisella?
      4. Ovatko miehet olleet aina pitkiä ja komeita tai muutoin olemukseltaan kovin halua herättäviä?

Sitten siihen mitkä asiat vaikuttaa kumppanin pysyvyyteen ja haluun pettää:
      5. Oletko harrastanut kumppaneidesi kanssa usein seksiä?
      6. Oletko kaunis / sopusuhtainen, ja pidätkö itsestäsi ulkoisesti huolta?
      7. Onko sinussa jotain ärsyttäviä luonteenpiirteitä? Esim. tiuskitko usein kumppanillesi, oletko usein ärtynyt ja vihainen ja purat sitä mieheen?
      8. Oletko itse pettänyt?
      9. Tai oletko antanut miehelle pelkoa siitä että petät? (Oletko kovin meneväinen esim. käyt usein yötä myöten klubeilla, tai flirttailet muille miehille)

Noita asioita ainakin kannattaa mietiskellä. Jos olet sitä mieltä että kaikki noista on ollut ihan kunnossa, ja miehetkin on olleet rumia mutta silti pettäneet, niin voihan kyse olla vaan todella huonosta tuurista.

• häh hä häh

Mikä ihmeen laskutapa sulla on ? Jos 50% pettää keskimäärin, niin sillonhan keskimäärin 3,5 miestä olisi pitänyt pettää häntä. Ja tuossa 50% ei ole sinkut mukana eli prosentti on huomattavasti korkeampi.

• kummitus
        häh hä häh kirjoitti:

Mikä ihmeen laskutapa sulla on ? Jos 50% pettää keskimäärin, niin sillonhan keskimäärin 3,5 miestä olisi pitänyt pettää häntä. Ja tuossa 50% ei ole sinkut mukana eli prosentti on huomattavasti korkeampi.

Jos et ymmärrä alkeellista tilastomatematiikkaa, niin ehkä hiukan turha naureskelemaan...

• häh hä häh kirjoitti:

Ihan todennäköisyyslaskun mukainen laskutapa. Jos puolet ihmisistä on pettäjiä ja puolet ei. Ja aloittaja valitsee niistä 7. Niin todennäköisyys sille että kaikki valituista on pettäjiä on 0,5 potenssiin 7. Jonka todennäköisyys on siis alle 1%.

Eli jos kyse olisi puhtaasti tuurista ja oletettaisiin että puolet ihmisistä on "pettäjiä" ja puolet "pettämättömiä" (eihän se nyt oikeasti noin yksinkertaista ole)... Niin, aloittajalla on siis käynyt se yksi sadasta todennäköisyys.

Keskimäärin tosiaan pitäisi olla 3,5 pettäjää tossa määrässä. Mutta sehän on vaan se keskiarvo. Yhtä hyvin voi tosiaan käydä se huono tuuri ja saada pelkkiä pettäjiä - tai hyvä tuuri ja saada pelkästään pettämättömiä.

• Luuseriätmi
        häh hä häh kirjoitti:

Sama käytännön kannalta: heitä kolikkoa seitsemän kertaa. Tuskin saat joka kerralla kruunan.

• blondie.

Ihan todennäköisyyslaskun mukainen laskutapa. Jos puolet ihmisistä on pettäjiä ja puolet ei. Ja aloittaja valitsee niistä 7. Niin todennäköisyys sille että kaikki valituista on pettäjiä on 0,5 potenssiin 7. Jonka todennäköisyys on siis alle 1%.

Eli jos kyse olisi puhtaasti tuurista ja oletettaisiin että puolet ihmisistä on "pettäjiä" ja puolet "pettämättömiä" (eihän se nyt oikeasti noin yksinkertaista ole)... Niin, aloittajalla on siis käynyt se yksi sadasta todennäköisyys.

Keskimäärin tosiaan pitäisi olla 3,5 pettäjää tossa määrässä. Mutta sehän on vaan se keskiarvo. Yhtä hyvin voi tosiaan käydä se huono tuuri ja saada pelkkiä pettäjiä - tai hyvä tuuri ja saada pelkästään pettämättömiä.

Jos laittaa kymmenen miestä riviin ja joka toinen niistä pettää niin mikä siinä on niin vaikea käsittää? Todellisuus on oleellisempaa kuin todennäköisyys. Ihme nörttejä. ;d

• blondie.

Kiitos. Nyt tajusin..mutta tällähän logiikalla se on varsin mahdollista että kaikki 7 pettävät. Se on mahdollista.

• blondie. kirjoitti:

Kiitos. Nyt tajusin..mutta tällähän logiikalla se on varsin mahdollista että kaikki 7 pettävät. Se on mahdollista.

No juurihan aloittajan mukaan kaikki noista seitsemästä petti, eli paitsi mahdollista, niin myös toteutunutta nyt. Ei nyt millään pahalla, mutta oikeesti, eikö teille opetettu edes siellä peruskoulussa (johon opintonne epäilemättä jäivätkin) lainkaan matematiikkaa? :)

• todennäköisyys
        blondie. kirjoitti:

Heität kolikkoa 7 kertaa. Millä todennäköisyydellä saat jokaisella heitollasi kruunan? Todennäköisyys on vain 7 kertaa tuhannesta. Mutta todennäköisyydet eivät aina toteudu. Voit saada tuhannella heitolla vaikka 1000 kruunaa tai et ainuttakaan. Todennäköisyydet toteutuvat varmasti vain erittäin suurilla toistoilla. Miljoonalla heitolla kruunia ja klaavoja alkaa olla jo kymmenen tuhansien tarkkuudella sama määrä.

Jos liikut piireissä, joissa pettämistä arvostetaan, todennäköisesti saat pettäjän joka kerta. Mutta jos liikut piireissä joissa pettämisestä ei pidetä, voi olla ettet edes tunne ketään pettäjää. Ihminen voi vaikuttaa itse tällaisiin todennäköisyyksiin.

Älykkäät ihmiset tutkitusti pettävät vähemmän, vaikka älykkäätkin toki pettävät. He kuitenkin ajattelevat myös seuraamuksia ja hillitsevat viettinsä paremmin.

• Luuseriätmi
        stellaria81 kirjoitti:

No juurihan aloittajan mukaan kaikki noista seitsemästä petti, eli paitsi mahdollista, niin myös toteutunutta nyt. Ei nyt millään pahalla, mutta oikeesti, eikö teille opetettu edes siellä peruskoulussa (johon opintonne epäilemättä jäivätkin) lainkaan matematiikkaa? :)

Ei tässä nyt kyseenalaistetakaan aloittajan kokemuksia, vaan arvellaan syitä siihen. Todennäköisyyden mukaan noista olisi pitänyt olla pettäjämiehiä vain 3-4. Kun kaikki olivat, niin se on jotain muuta kun miesten yleinen ominaisuus. Eli aloittaja on valinnut pettämiseen taipuvaisia miehiä.

• Jii007

Olet vain ottanut liian hyvännäköisiä miehiä. Komeat miehet pettävät, koska heille siihen tarjoutuu mahdollisuuksia toisin kuin rumille miehille. Eli kannattaisi ottaa ruma ja vastenmielinen mies niin ei tarvitse parkua pettämisestä.

Toinen vaihtoehto on myös, että olet ihan toivottoman surkea sängyssä tai sitten pihtaat ja miehen on haettava hyvää seksiä jostain muualta. Älä kuitenkaan huoli sillä lahnailu kuuluu suomalaisten naisten seksikäyttäytymiseen.

• Sinkkumies.

No onhan tavis miehiäkin jotka olisivat tosi onnellisia jos joku nainen niistä kiinnostuis eikä sellanen varmaan petä koska tilaisuuksia naiseen tutustua tulee harvoin.

• kummitus

Miksi kukaan ottaisi ruman ja vastenmielisen miehen? Etenkään jos sama mies on vielä niin selkärangaton nilviäinen, että pysyy uskollisena ainoastaan olosuhteiden pakosta, ei mistään moraalisesta lujuudesta? Minusta se on käytännössä jo henkistä pettämistä.

• mies 38

En mä ainakaan ole koskaan pettänyt enkä petä. Sulla on aina ollut niitä komeita jännämiehiä joilla on kysyntää ja sellaset pettää kenellä on kysyntää.

• pettäjää

Aivan. Ne pettää joille on kysyntää. Ne joille ei ole kysyntää - ja joilla on vähiten annettavaa - pettävät harvoiten.

• ,.,.,..,
        pettäjää kirjoitti:

Aivan. Ne pettää joille on kysyntää. Ne joille ei ole kysyntää - ja joilla on vähiten annettavaa - pettävät harvoiten.

Noinkohan. Melkein kuvittelisi, että ne vähiten halutut tarttuvat tilaisuuteen välittömästi. Halutuille oma sukupuoliarvo tulee jatkuvasti todistettua, joten he voivat olla tyytyväisiä siinä tiedossa, että he tulevat jatkossakin olemaan haluttuja. Minä ainakin komeana miehenä tunnen olevani aika haluttu ja se vähentää naistenkaatamishaluja. Pystyisin helposti yhden illan suhteisiin, mutta minulle riittää hyvin se, että tiedän olevani haluttu.

Lopulta se lienee kuitenkin varsinkin miesten kohdalla enemmän yksilökohtaista, että kuka pettää ja kuka ei. Naisilla tunteet vievät vähän liian helposti ja sitten selitetään tilanne oman miehen viaksi, kun ei huomioinut tarpeeksi. Tämän naisellisen ailahtelun takia minulla on vaikeuksia aloittaa ihan oikea parisuhde naisen kanssa.

• Luuseriätmi
        ,.,.,.., kirjoitti:

Noinkohan. Melkein kuvittelisi, että ne vähiten halutut tarttuvat tilaisuuteen välittömästi. Halutuille oma sukupuoliarvo tulee jatkuvasti todistettua, joten he voivat olla tyytyväisiä siinä tiedossa, että he tulevat jatkossakin olemaan haluttuja. Minä ainakin komeana miehenä tunnen olevani aika haluttu ja se vähentää naistenkaatamishaluja. Pystyisin helposti yhden illan suhteisiin, mutta minulle riittää hyvin se, että tiedän olevani haluttu.

Lopulta se lienee kuitenkin varsinkin miesten kohdalla enemmän yksilökohtaista, että kuka pettää ja kuka ei. Naisilla tunteet vievät vähän liian helposti ja sitten selitetään tilanne oman miehen viaksi, kun ei huomioinut tarpeeksi. Tämän naisellisen ailahtelun takia minulla on vaikeuksia aloittaa ihan oikea parisuhde naisen kanssa.

Joo, mutta kun niitä tilaisuuksia ei kertakaikkiaan tule. Jos vähiten haluttu hyvällä tuurilla onnistuukin saamaan sen puolison, niin tuskinpa sen jälkeen riittää enää tuurin murentakaan jonkun kertapanon saati sivusuhteen saamiseksi.

Vähemmän haluttujen ainoa etu on yleensä se, että he ovat vapaita. Jos he ovat varattuja, heitä ei haluta senkään vertaa.

• weryw
        Luuseriätmi kirjoitti:

Joo, mutta kun niitä tilaisuuksia ei kertakaikkiaan tule. Jos vähiten haluttu hyvällä tuurilla onnistuukin saamaan sen puolison, niin tuskinpa sen jälkeen riittää enää tuurin murentakaan jonkun kertapanon saati sivusuhteen saamiseksi.

Vähemmän haluttujen ainoa etu on yleensä se, että he ovat vapaita. Jos he ovat varattuja, heitä ei haluta senkään vertaa.

No seurustelevan miehen MA on automaattisesti korkeampi kuin sinkun, mutta toisaalta seurustelevan naisen MA on matalampi kuin sinkkunaisen.

• blondie2
        ,.,.,.., kirjoitti:

Vähiten halutut tarttuu tilaisuuteen sillon kun ne on sinkkuja koska niitä tarjouksia tulee niin vähän.
        Onhan se toki itsetuntoa ylentävää olla kaiken aikaa haluttu mutta kun niitä ehdotuksia elämän aikana tulee noin tuhat niin on hyvin todennäköistä että joku niistä saa kiedottua pikkurillin ympärille. Ja niinkuin tieteellisesti tiedämme yli puolet nykyisin jo pettää. Luultavasti nyhjäkkeistä pettää 1% koska he eivät saa ikinä mahdollisuuksia ja komeimmista/kauniimmista sitten esim 70%.

• Ätmi, naimisissa
        weryw kirjoitti:

No seurustelevan miehen MA on automaattisesti korkeampi kuin sinkun, mutta toisaalta seurustelevan naisen MA on matalampi kuin sinkkunaisen.

Ei ole, usko vaan sellaista joka tietää...

• '¨'¨'¨'

"Naiset ovat tienneet tämän koko ajan, mutta nyt se on myös tieteellisesti todistettu: pettäjämiehet ovat tyhmiä. Naisilla uskollisuus ei korreloi älyn kanssa."

Vitun vittu. Ei kyllä pysty mitenkään luottamaan yhteenkään naiseen. :-)

• Neeno

Ei kaikki miehet petä. Mieti mikä on saanut kumppanisi pettämään. Oletko valinnut huonoja kumppaneita ja antanut kohdella itseäsi huonossti, vai mistä oikein kiikastaa? Jos viimeiset 7:n kumppania ovat pettäneet, täytyy tässä yhtälössä olla jokin kaava.

• suomihuora=15nussima

Miksi kenenkään miehen tulisi olla uskollinen 7 miehen käyttämälle lutkalle? Johan sinä olet pettänyt näitä miehiä ennen.

Syytä itseäsi äläkä näitä romanttisia aisureita.

• ohnoes

Oletko ylipainoinen? Teoriani mukaan vaikka mies sietää painosi, hän haluaa hoikempaa ja tilaisuuden tullen myös tarttuu tilaisuuteen jos sellainen nenän eteen tulee.

• -atm-

Kuten jo varmaan moni sanoi tässä ketjussa niin olet valinnut vääränlaisia miehiä kumppaneiksesi. Minä kyllä olisin uskollinen jos olisin parisuhteessa mutta enpä kelpaa kenellekkään.

• Ätmi, naimisissa

En ole pettänyt vaimoani. Yksi vanhempi nainen on kerran terassilla vihjannut sen verran vahvasti että siinä olisi ollut tilaisuus, mitä en käyttänyt. Kerran eräs ikäiseni nainen oli sen verran kiinnostunut että varmasti olisi jotain seurannut, jos en olisi ollut varattu.

Pitää vaan siis ottaa sellainen mies, mitä ei muutkaan naiset halua.

• ATM-aisurille jämät

Monenko miehen käyttämä tämä vaimosi sitten on?

• Kaveriton nussimaton

Näin käy kun kiimavittu vie ja ämmä vikisee. Jännällä miehellä oli jännä sähkötupakka, ja niinpä annoit sille pillua, kuten moni muukin typerä huora.

Monellako niistä 7 nussijastasi oli etnistä taustaa, tatuointeja, bodatut lihakset, vankilatuomio, huumeongelma, kavereita? Kai ymmärrät että jos vittusi alkaa valua visvaa, kun näet tuollaisen jännämiehen, niin samoin alkavat myös monet muut vitut valuttaa mehujaan. Ja mies on luonnostaan moniavioinen, jos se päästetään panemaan, se myös panee.

Kaikki on omaa syytäsi, olet itse valinnut pilluasaavia miehiä vittuasi nussimaan. Ja ne saavat pillua myös muualta. Jos haluat uskollisen miehen, pitää valita mies, jonka kohdalla ei reikä yhtään kostu, hintelä rillipäinen insinööri, joka ei tule vonkaamaan, vaan istuu yksin nurkassa tuoppiaan tuijottaen ja jonka kohdalla kaikkien muidenkin vituissa pöly pölisee.

Sellaiseen mieheen voit luottaa. Olet sen ainoa mahdollisuus saada pillua, joten se ei voi pettää siitä yksinkertaisesta syystä, että kukaan ei anna sille pillua. Ja jos sillä ei ole yhtään kaveria, ei ole pelkoa, että kaverit järkkäävät sille pillua.

• tavis joka ei petä

Ei aloittajalle kelpaa vähän käytetty rehti mies joka ei petä. Aina naiset valittaa että mies pettää mutta ihan naisten oma vika kun ottavat niitä komeita pelimiehiä. Tavis ei kelpaa joten turha valittaa että mies pettää.

• kiltti atm

Naiset jakaa jännämiehille per.settä ja syyttää kaikkia kilttejä ätmejäkin pettämisestä.

• ätmi

Ätmi ei petä.

• Ätmi, naimisissa

Tunnen muuten useammankin ätmin jotka ovat pettäneet.

• HC ätmi
        Ätmi, naimisissa kirjoitti:

HC ätmi ei petä.

• Ätmi, naimisissa kirjoitti:

Miten ne on voinu olla ätmejä jos ne on ollut suhteessa ja sen lisäksi vielä muutkin naiset on samaan aikaan kiinnostuneita. Ei sellaiset mitään ätmejä voi olla.

• Ätmi, naimisissa
        HC ätmi kirjoitti:

HC ätmi ei petä.

Joo, kun ei saa tilaisuuttakaan. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö sen saadessaan tarttuisi siihen välittömästi. Olisihan se nyt niin uskomatonta, että saisi seksiä toiseltakin naiselta.

• Ätmi, naimisissa

Miten ne on voinu olla ätmejä jos ne on ollut suhteessa ja sen lisäksi vielä muutkin naiset on samaan aikaan kiinnostuneita. Ei sellaiset mitään ätmejä voi olla.

Sellaista sattuu, niin uskomatonta kun se onkin. Katsos, myös omasta kokemuksestani tiedän, että on sellaisiakin naisia, jotka eivät todellakaan halua mitään jännämiehiä, vaan sellaisen, jota nimenomaan voi pompottaa. Ja sitten toisinaan niissä pompotetuissa miehissäkin on jotain juuri sen verran kiinnostavaa, että tulee tilaisuus syrjähyppyyn mihin sitten jotkut hanakasti heittäytyvätkin.

• aito ätmi
        Ätmi, naimisissa kirjoitti:

Sellaista sattuu, niin uskomatonta kun se onkin. Katsos, myös omasta kokemuksestani tiedän, että on sellaisiakin naisia, jotka eivät todellakaan halua mitään jännämiehiä, vaan sellaisen, jota nimenomaan voi pompottaa. Ja sitten toisinaan niissä pompotetuissa miehissäkin on jotain juuri sen verran kiinnostavaa, että tulee tilaisuus syrjähyppyyn mihin sitten jotkut hanakasti heittäytyvätkin.

Ei noi ole mitään ätmejä vaan jotain ketmejä.

• Ätmi, naimisissa
        aito ätmi kirjoitti:

Ei noi ole mitään ätmejä vaan jotain ketmejä.

Riippuu keneltä kysytään. NAL on päässyt kerran pari käsittääkseni ihan panemaankin, ja peris on seurustellut useamman naisen kanssa kun minä, ja saanut seksitarjouksiakin mutta ei ole kelpuuttanut. Vähän väliä yhdestä jos toisestakin paljastuu, että jotain seksiä on koettu tai olisi ainakin ollut saatavilla.

Riippuu keneltä kysytään. NAL on päässyt kerran pari käsittääkseni ihan panemaankin, ja peris on seurustellut useamman naisen kanssa kun minä, ja saanut seksitarjouksiakin mutta ei ole kelpuuttanut. Vähän väliä yhdestä jos toisestakin paljastuu, että jotain seksiä on koettu tai olisi ainakin ollut saatavilla.

No kyllä nyt ätmikin voi joskus harvoin seksiä saada. Useimmiten tietysti ATN:eilta. Joskus harvoin ehkä vähän laadukkaammiltakin naisilta. Mutta että ätmi pääsisi suhteeseen minkään yhtään ATN naista paremman naisen kanssa - tai että olisi samanaikaisesti vientiä monen naisen suuntaan.. Siinäpä aletaan jo hipoa KTM tasoa.

• Ätmi, naimisissa

No kyllä nyt ätmikin voi joskus harvoin seksiä saada. Useimmiten tietysti ATN:eilta. Joskus harvoin ehkä vähän laadukkaammiltakin naisilta. Mutta että ätmi pääsisi suhteeseen minkään yhtään ATN naista paremman naisen kanssa - tai että olisi samanaikaisesti vientiä monen naisen suuntaan.. Siinäpä aletaan jo hipoa KTM tasoa.

Ei kukaan ole väittänytkään että niiden ätmien kumppanit ja hoidot olisivat mitään muuta kuin ätnejä.

En silti tajua tätä tasojen tunkemista ihan joka paikkaan. Minä sanon olevani ätmi koska tiedän olevani epähaluttu ja se on aiheuttanut minulle vaikeuksia. Aiheuttaisi edelleen, mutta voin teeskennellä ettei haluttavuusongelmaa olekaan koska suhteessa ollessaan ei kuitenkaan pitäisi vehdata vieraissa.

Mutta en minä koskaan ole naisten tasoja vastaavasti ajatellut. Ihan ihmisinä minä olen ne kaikki kohdannut, enkä todellakaan ole huomannut heillä mitään erityisiä eroja miehelle asetetuissa kriteereissäkään.

Ei kukaan ole väittänytkään että niiden ätmien kumppanit ja hoidot olisivat mitään muuta kuin ätnejä.

En silti tajua tätä tasojen tunkemista ihan joka paikkaan. Minä sanon olevani ätmi koska tiedän olevani epähaluttu ja se on aiheuttanut minulle vaikeuksia. Aiheuttaisi edelleen, mutta voin teeskennellä ettei haluttavuusongelmaa olekaan koska suhteessa ollessaan ei kuitenkaan pitäisi vehdata vieraissa.

Mutta en minä koskaan ole naisten tasoja vastaavasti ajatellut. Ihan ihmisinä minä olen ne kaikki kohdannut, enkä todellakaan ole huomannut heillä mitään erityisiä eroja miehelle asetetuissa kriteereissäkään.

Asiallista kritiikkiä.
        Myönnän virheeni. Tasot ei varsinaisesti liittynyt tähän asiaan.

• fbgrth

Todennäköisesti olet itse jättänyt kaikki hyvät miehet, koska nämä miehet ovat vaikuttaneet liian takertuvilta tai mitä lie.
      Naisilla tuntuu olevan jonkinlainen sisäänrakennettu vaisto hylätä kaikki uskolliset miehet ja hankkiutua suhteeseen pettäjien kanssa.
      En tiedä mikä siinä on. Tuntuuko mies jotenkin tuvallisemmalta, jos hän ei rakastu sinuun liian nopeasti? Pitääkö miehen olla etäinen, salaperäinen ja sellainen joka ei puhu tunteista, jotta hän tuntuisi naisen mielestä luotettavalta? Tämäkö on sitä naisen logiikkaa?

• bettis

Siis pahinta on takertuva mies, joka on kuin varjpo perässäsi. nainenkin haluaa haasteita, ei vain mies!

Mutta se ei tarkoita, etteikö haluaisi rakastavaa ja hellää, ja tunteita ilmaisevaa kumpopania, mutta kyllä ns parhaat naiset ainakin vieroksuu takertuja nössömiehiä, koska he ovat ikäänkuin naisia. Nainen haluaa olla nainen, ei nainen osaa suhtautua liian takertuvaan mieheen, oikea riippakivi!

Juuri minulla oli mies joka oli täysin riippuvainen minusta. Määräsin kaikesta, hän aina myötäili, ja masentui syvästi jos en pitänyt yhteyttä. Olisi varmaan ollut tosi uskollinen joo, mutta myös pahasti läheisriippuvainen, joten en naisena halua miestä joka on niin luuseri ettei omilla jaloillaan osaa ilman naista seistä. saa oikein vihan kiehahtamaan, kun tällaienn ns kiltti ja uskollinen mies, sitten tuo naiselle ahdistusta kun haluaa olla jojon päässä jos suhteesta ei tule mitään. Hirveän syyllisyyden kanssa joutuu elämään toisne hyvinvoinnista, se ei ole edes kilttiä laittaa toista sellaiseen virkaan! pakkohan sellainen on jättää.... Kuin vaikea riippuvainen lapsi, ei sellainen mies ole...

• bettis kirjoitti:

Siis pahinta on takertuva mies, joka on kuin varjpo perässäsi. nainenkin haluaa haasteita, ei vain mies!

Mutta se ei tarkoita, etteikö haluaisi rakastavaa ja hellää, ja tunteita ilmaisevaa kumpopania, mutta kyllä ns parhaat naiset ainakin vieroksuu takertuja nössömiehiä, koska he ovat ikäänkuin naisia. Nainen haluaa olla nainen, ei nainen osaa suhtautua liian takertuvaan mieheen, oikea riippakivi!

Juuri minulla oli mies joka oli täysin riippuvainen minusta. Määräsin kaikesta, hän aina myötäili, ja masentui syvästi jos en pitänyt yhteyttä. Olisi varmaan ollut tosi uskollinen joo, mutta myös pahasti läheisriippuvainen, joten en naisena halua miestä joka on niin luuseri ettei omilla jaloillaan osaa ilman naista seistä. saa oikein vihan kiehahtamaan, kun tällaienn ns kiltti ja uskollinen mies, sitten tuo naiselle ahdistusta kun haluaa olla jojon päässä jos suhteesta ei tule mitään. Hirveän syyllisyyden kanssa joutuu elämään toisne hyvinvoinnista, se ei ole edes kilttiä laittaa toista sellaiseen virkaan! pakkohan sellainen on jättää.... Kuin vaikea riippuvainen lapsi, ei sellainen mies ole...

Miksi mies haluaisi naisesta haasteen? Helpompaa olisi jos sen naisen saaminen ja pitäminen ei olisi mikään haaste.

Ja se että mies masentuu ja meinaa laittaa itsensä narun jatkeeksi ei ole vain takertuva (tai tylsä / hyvä mies), vaan kyseessä on ollut pikemminkin mies jolla on ollut mielenterveydellisiä ongelmia tai ainakin ongelmia käsitellä vaikeita tunteitaan.

Mutta joo. Muuten tossa ei tietenkään ollut mitään uutta. Siis siltä osin että naiset haluaa sen "miehekkään" miehen joka johtaa laumaa, määrää kaapin paikan ja päättää itse menemisistään, ei oikeasti näytä avoimesti tunteitaan (paitsi ihan vähän naisen iloksi silloin tällöin), yms.

Eli toisin sanottuna, naiset haluavat juuri niitä samoja miehiä mitä aloittajakin on varmaan halunnut. Jänniä, hurmaavia, itsevarmoja oman tien kulkijoita (jotka aina välillä sitten kulkevat niitä omia teitään myös muiden naisten perässä).

Se on sitä tasapainoilua. Kun ei nössöt kelpaa, ja liian jännät pettää, niin pitää tietää missä se raja kulkee. Missä mies on tarpeeksi nössö ettei petä, mutta tarpeeksi jännä että sytyttää naisen.

• narukäsi nörtti

En tiedä, en ole koskaan ollut päivääkään parisuhteessa.

• atm.

Miten pääse suhteeseen tyhmän naisen kanssa jota on aina petetty?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9096
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3692
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2163
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1357
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      106
      1046
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55