Pyysin palautetta fitness typyltä.

firefox

Nettitreffeillä. Olen häntä 16cm pidempi ja kymmen kiloa painavampi.
Tämä nainen sanoi syyksi miksi en kelpaisi hänelle kuvani nähtyään, että hän tuntisi itsensä suureksi rinnallani ja että hän haluaa tuntea itsensä naiseksi miehen rinnalla.
Hän sanoi, että mun pitäis hankkia lisää massaa hänen makuunsa. Muuten kuva oli kuulemma hyvä. Painoa minulla on 75kg joka on tiukkaa treenattua lihaa.
Hän sanoi, että todennäköisesti muutkin naiset ajattelevat samoin kun sanoin, että naiset ei vastaa yhteydenottoihini kun käyvät profiilissa ja näkevät kuvani.. Hän sanoi, että minun pitäisi keskittyä hoikkiin ja n. 25v naisiin. Itse olen 30 , niin voisi kuulemma flaksi käydä.. No mikäs siinä. Tottahan minulle hoikka kaksvitonen kimma kelpaa..Ja minä ku luulin, että etsin liian nuoria.. Nyt se onkin näin.
Jokatapauksessa otan viestistä onkeeni ja aion treenata tuon painon sinne 80kg:aan. Onhan siinä tietenkin miehisempi kaiku. Empä nyt arvannut, että tämäkin asia nyt ihan näin oleellinen oli naisille.
Kommentteja mielellään kuulisin naisiltakin.

37

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Eiks tää näy muille vai miks luettu 0kertaa. Joskus ennenkin tökkiny jostai syystä.

• asdasdasddas

Aihe ei vain kiinnosta ätmejä. "Painu vidduun YTM"

• kuva ei miellytä

naama ei miellyttänyt ja kertoi sen hienovaraisesti tai etsii kummiskin vain pano seuraa esittää voi muuta

• firefox

Tuota oon epäilly ja kyllähän tuo itsetuntoa syö tuo nettitreffailu.
        Oon minä muiltakin asiaa kysyny ja sanovat olevan normaalin näköinen. Jotain mätää tässä vain on. Miks ei voi sanoa mitä ajattelee, vaikka sitä nimen omaan olen pyytänyt.

• naikkonnen
        firefox kirjoitti:

Tuota oon epäilly ja kyllähän tuo itsetuntoa syö tuo nettitreffailu.
        Oon minä muiltakin asiaa kysyny ja sanovat olevan normaalin näköinen. Jotain mätää tässä vain on. Miks ei voi sanoa mitä ajattelee, vaikka sitä nimen omaan olen pyytänyt.

No mä naisena painan 75kg.Niin toivois et miea ois ees kilon painavampi. Eli kannattaa etsiä lyhyitä pieniä naisia eikä pitkiä ja treenattuja. Mähän viskon sua ihan mennen tullen, sen verran voimaa et oon kannellu 97 kiloista isäänikin!!!

• firefox

Nyt sitten olen lenannut ainoastaan noita 25v naisia ja kyllähän tuo nyt näyttää omaankin silmääni, että ovat jotenkin sitä mitä haen. Kolmikymppiset näyttää jo jotenkin liian vanhoilta tai tulee semmonen tunne, että ei olis niinku mitään yhteistä. Oonko minä sitten niin nuorekas.

• fittuset

Millä kiloilla saat fittua? Ei varmaan vielä 80 riitä?

• ap.

No mulla on pituutta 176cm, et en nyt ihan riisitikku ole nyttenkään. Reippaasti keskiverto kaveria riskimpi jos salille mennään.

• vai niin
        ap. kirjoitti:

No mulla on pituutta 176cm, et en nyt ihan riisitikku ole nyttenkään. Reippaasti keskiverto kaveria riskimpi jos salille mennään.

olen 169cm ja painan 105kg.. ja naisia riittää;) Salilla en käy.

• tosijätkät ei reenaa
        vai niin kirjoitti:

Minä olen 159 cm, mutta painoa on huikeat 136 kiloa. Olen melkeinpä yhtä leveä kuin pitkäkin. Kuten arvata saattaa, naisia riittää haitoiksi asti. Salilla en ole ikinä käynyt vaan massani olen hankkinut netissä trollaten syöden samalla sipsejä ja juoden kolaa. Päivässä menee yleensä 2-3 pussia sipsejä ja pari puolentoista litran kolapulloa. Pääruokana vetelen pääasiassa pitsaa kebabbia.

Kyllä se niin on, että paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!

• ap.
        vai niin kirjoitti:

Heh.. Melkonen pökäle. Kyllähän tuolla painolla tietenkin sitä valikoimaakin on enempi, että minähän en mitään yli 70kg naisia ota lainkaan vakavasti. Se karsii jo vähintään 50% naisista.

• vai niin
        ap. kirjoitti:

Heh.. Melkonen pökäle. Kyllähän tuolla painolla tietenkin sitä valikoimaakin on enempi, että minähän en mitään yli 70kg naisia ota lainkaan vakavasti. Se karsii jo vähintään 50% naisista.

aiemmin painoin jopa 125kg.. mutta sitten vähän dietöin;) Tyttöystäväni painaa muuten 61kg ;)

• ap.
        vai niin kirjoitti:

aiemmin painoin jopa 125kg.. mutta sitten vähän dietöin;) Tyttöystäväni painaa muuten 61kg ;)

Suurella mielenkiinnolla toteutan tämän muodonmuutoksen..Itellä on semmonen kroppa, että jos 5kg laitan lisää, niin muutun täysin toiseksi ulkonäöltä. Joillain ihmisillä kymmenenkään kiloa ei näy paljon missään.
        Vähintään parin vuoden urakka ennenkuin tuo 5kg on saatu lihaksi, niin että rasvat olis edes lähes nämä nykyiset.

• vai niin
        ap. kirjoitti:

Suurella mielenkiinnolla toteutan tämän muodonmuutoksen..Itellä on semmonen kroppa, että jos 5kg laitan lisää, niin muutun täysin toiseksi ulkonäöltä. Joillain ihmisillä kymmenenkään kiloa ei näy paljon missään.
        Vähintään parin vuoden urakka ennenkuin tuo 5kg on saatu lihaksi, niin että rasvat olis edes lähes nämä nykyiset.

On se kyllä kova homma hankkia 5kg lihaksia, huh huh. Itellä on rasvat niin ylhäällä, että ei viitsi miettiä koko asiaa;) On muuten aika paljon eroa omassakin ulkonäössä 105kg vs 125kg, varsinkin kasvoissa.

• ap. kirjoitti:

No jos noin on numerot, niin en kyllä mitenkään voi uskoa, että nainen olisi oikeasti ollut noista kiloista valittamassa, vaan nimenomaan yritti hienovaraisesti kertoa ettei jostain syystä muuten vain kolahtanut. Se voi olla naiselle aika vaikea paikka, jos joku mies tulee tivaamaan sitä täsmällistä syytä ”kelpaamattomuudelleen”. Niitä syitä ei todellakaan ole ihan helppo alkaa analysoimaan edes itselleen. Mies voi olla esim. ulkoisesti täydellinen, mutta jokin henkinen yhteys vain jää puuttumaan, ja yritä nyt tällaisia tuntemattomalle miehelle alkaa selvittämään.

Tietysti voit bodata lisää massaa, jos haluat, mutta naismenestys yleisellä tasolla ei varmasti ole siitä kiinni. Päinvastoin (kuten tuolta ihannemies/nainen-ketjusta voit lukea), liian tiukassa kunnossa olevat miehet arveluttavat monia naisia siitä syystä, että naiselle tulee epävarmuus siitä omasta kelpaavuudestaan, jos ei itse ole se salin tiukin mimmi. Toki jos semmoinen varsinainen fittness-nainen on tavoitteenasi, niin sitten voi siitä lihasmassasta olla hyötyä, mutta muuten ei.

• firefox.
        stellaria81 kirjoitti:

No jos noin on numerot, niin en kyllä mitenkään voi uskoa, että nainen olisi oikeasti ollut noista kiloista valittamassa, vaan nimenomaan yritti hienovaraisesti kertoa ettei jostain syystä muuten vain kolahtanut. Se voi olla naiselle aika vaikea paikka, jos joku mies tulee tivaamaan sitä täsmällistä syytä ”kelpaamattomuudelleen”. Niitä syitä ei todellakaan ole ihan helppo alkaa analysoimaan edes itselleen. Mies voi olla esim. ulkoisesti täydellinen, mutta jokin henkinen yhteys vain jää puuttumaan, ja yritä nyt tällaisia tuntemattomalle miehelle alkaa selvittämään.

Tietysti voit bodata lisää massaa, jos haluat, mutta naismenestys yleisellä tasolla ei varmasti ole siitä kiinni. Päinvastoin (kuten tuolta ihannemies/nainen-ketjusta voit lukea), liian tiukassa kunnossa olevat miehet arveluttavat monia naisia siitä syystä, että naiselle tulee epävarmuus siitä omasta kelpaavuudestaan, jos ei itse ole se salin tiukin mimmi. Toki jos semmoinen varsinainen fittness-nainen on tavoitteenasi, niin sitten voi siitä lihasmassasta olla hyötyä, mutta muuten ei.

Ihan semmonen hoikka urheilullinen naapurin tyttö mulla on loppusissaan tavoitteena. Ei sitä mulle suotu. Siltä vaikuttaa.

• firefox. kirjoitti:

Ihan semmonen hoikka urheilullinen naapurin tyttö mulla on loppusissaan tavoitteena. Ei sitä mulle suotu. Siltä vaikuttaa.

Mutta eihän tuo 161/65 –nainen edes mikään hoikka ole, vaan joko melkoinen bodari, tai sitten plösö.

Joka tapauksessa tuossa oli nyt kyse vain yhden naisen mielipiteestä, ja kuten täällä on jo sinulle sanottukin, kroppasi kelpaisi useimmille urheilullisille naisille vallan hyvin tuollaisenaan. Treenaa siis toki lisää, jos itse haluat, mutta älä tee sitä tuon yhden naisen mielipiteen takia, vaan omaksi iloksesi.

• ,....-

Kuinka läski se "fitnesstypy" sitten oli, kun ei 75 kg lihaksikas mies kelpaa? Minua ainakin naiset katselevat salilla, vaikka olen laihaläski 70 kg ja yritän edelleen laihduttaa. Vika on jossain muualla kuin painossasi.

• Kasvupala

Pohditaanpa hetki. Nainen on 161 senttinen ja painaa 65 kiloa. Nainen on ilmeisen treenattu, joka tuolla painolla tarkoittaa erittäin lihaksikasta.

Tätä ei ole tarkoitettu kuittailuksi, mutta en yhtään ihmettele, jos tuollaiselta naiselta tulee pakit kokoisellesi miehelle, sillä ainakaan omalla salillani 175/75-luokassa olevaa miestä ei pidetä isona. Hyväkuntoisena, ehkä. Lihaksikkaana tai isona. No.

Kun nainen on ilmeisen lihaksikas, on vain luonnollista, että tämä hakee suhteessa yhtä lihaksikasta miestä. Kunnon "liharekkaa" tai "körilästä".

Mikäli rasvasi olisivat luokkaa 15 %:a, jolloin neljä ylintä vatsalihasten palaa voivat vielä erottua, saisit painaa luokkaa 90-95 kiloa, jotta näyttäisit isolta. Siis niin isolta, että siihen noin keskimäärin kiinnitetään huomiota ja ventovieraiden vakiokysymyksiä on "paljonko penkkaat"?

Ilmeisesti olet kuitenkin varsin hyvässä tikissä, joten tyydy siihen. Suurimmalle osalle naisista tuo on hyvin lähellä optimia. Hyväksy vain se, että osa naisista pitää oikeasti lihaksikkaista miehistä, jonka osalta salilla usein esillä ollut raja on ollut 180 senttiä ja 100 kiloa, jota voi sitten suhteuttaa omaan pituuteensa. Eikä tuossa puhuta vielä kilpatason kehonrakentajasta, vaan vain isommanpuoleisesta kaverista.

• firefox
        Kasvupala kirjoitti:

Pohditaanpa hetki. Nainen on 161 senttinen ja painaa 65 kiloa. Nainen on ilmeisen treenattu, joka tuolla painolla tarkoittaa erittäin lihaksikasta.

Tätä ei ole tarkoitettu kuittailuksi, mutta en yhtään ihmettele, jos tuollaiselta naiselta tulee pakit kokoisellesi miehelle, sillä ainakaan omalla salillani 175/75-luokassa olevaa miestä ei pidetä isona. Hyväkuntoisena, ehkä. Lihaksikkaana tai isona. No.

Kun nainen on ilmeisen lihaksikas, on vain luonnollista, että tämä hakee suhteessa yhtä lihaksikasta miestä. Kunnon "liharekkaa" tai "körilästä".

Mikäli rasvasi olisivat luokkaa 15 %:a, jolloin neljä ylintä vatsalihasten palaa voivat vielä erottua, saisit painaa luokkaa 90-95 kiloa, jotta näyttäisit isolta. Siis niin isolta, että siihen noin keskimäärin kiinnitetään huomiota ja ventovieraiden vakiokysymyksiä on "paljonko penkkaat"?

Ilmeisesti olet kuitenkin varsin hyvässä tikissä, joten tyydy siihen. Suurimmalle osalle naisista tuo on hyvin lähellä optimia. Hyväksy vain se, että osa naisista pitää oikeasti lihaksikkaista miehistä, jonka osalta salilla usein esillä ollut raja on ollut 180 senttiä ja 100 kiloa, jota voi sitten suhteuttaa omaan pituuteensa. Eikä tuossa puhuta vielä kilpatason kehonrakentajasta, vaan vain isommanpuoleisesta kaverista.

Jeps.. Ajattelin nyt laittaa teille vähän selkä kuvaa näytille, niin saa käsityksen.
        Tää on puoltoista vuotta vanha kuva osimoilleen. Nykykynto samaa tasoa.
        http://aijaa.com/8HXAom

• ,,,,,,,,,,,,
        Kasvupala kirjoitti:

161 / 65 nainen on kyllä aika hurjassa kunnossa, jos rasvat ovat joten kuten alhaalla. Treenaamaton eksäni oli 160 / 47 eikä mitenkään liian laihan näköinen.

• tosiasiat myönnettäv
        firefox kirjoitti:

Jeps.. Ajattelin nyt laittaa teille vähän selkä kuvaa näytille, niin saa käsityksen.

Kyllä suurin osa naisista sanoisi tuollaista kroppaa lihaksikkaaksi. Joillakin naisilla on vaan kovat vaatimukset. Noi fitness-muijat ovat nähneet siellä salilla niitä yli 100-kiloisia kavereita, jotka ovat käyttäneet roinaa. Se on sama jos mies vaatisi naiselta yli E-kupin pystyrintoja. Luomuna mahdotonta.

Sä et voi käytännössä ikinä saada "puuttuvaa" 25 kiloa lihasta ilman kiellettyjä aineita. Ehkä 10 tai jopa 15 kg. Hyvillä geeneillä, omistaumisella ja pitkällä aikavälillä ehkä 20 kg hyvällä tuurilla. Olethan sä nytkin ilmeisesti pysynyt samanlaisena jo puolitoita vuotta, joten tiedät kuinka vaikeaa sitä massaa on saada natuna. Jopa se 10 kg saattaa olla mahdotonta, mutta viisikin kiloa lisämassaa lihaksen muodossa muuttaa ulkonäköä jo paljon.

• Kasvupala
        firefox kirjoitti:

Aika pitkälle olet selainen kuin ajattelinkin. Hyvässä urheilullisessa kunnossa. Tuo on varmasti aika ideaali kondis suurimmalle osalle naisista.

Kuten tuossa alla kirjoittaja jo totesikin, nämä fitnesstypyt voivat kuitenkin käydä (usein käyvätkin) vastaavalla salilla kuin itsekin, jossa keskivertokansalaisen mielestä "ihan järkyttävän kaappi" 100kg/180cm on miehillä varsin tavallinen koko. Odotukset sitten muodostuvat tuosta vertailukohdasta.

Eli ei mitään ihmeteltävää. Vaikka et tälle tapaukselle ollutkaan riittävän iso, tuo on poikkeus.

• firefox
        tosiasiat myönnettäv kirjoitti:

Kyllä suurin osa naisista sanoisi tuollaista kroppaa lihaksikkaaksi. Joillakin naisilla on vaan kovat vaatimukset. Noi fitness-muijat ovat nähneet siellä salilla niitä yli 100-kiloisia kavereita, jotka ovat käyttäneet roinaa. Se on sama jos mies vaatisi naiselta yli E-kupin pystyrintoja. Luomuna mahdotonta.

Sä et voi käytännössä ikinä saada "puuttuvaa" 25 kiloa lihasta ilman kiellettyjä aineita. Ehkä 10 tai jopa 15 kg. Hyvillä geeneillä, omistaumisella ja pitkällä aikavälillä ehkä 20 kg hyvällä tuurilla. Olethan sä nytkin ilmeisesti pysynyt samanlaisena jo puolitoita vuotta, joten tiedät kuinka vaikeaa sitä massaa on saada natuna. Jopa se 10 kg saattaa olla mahdotonta, mutta viisikin kiloa lisämassaa lihaksen muodossa muuttaa ulkonäköä jo paljon.

Joo mä tiedän.. Mulla on mahdollista saada tähän se 5kg sitä massaa suht tiukkana ilman roinaa. Oon joskus ollu 80kg:nen ja tiedän mitä rautoja siihen tarttee nostaa. Esim. penkkiin joutuu ottaan 20kg lisää. Maveen 30kg
        Harrastan paljon muutakin urheilua kuin punttia, siks en välitä isoja massoja kannella koska se on sitten toisesta lajista pois. Tällä hetkellä oon käyny salilla max 3krt viikkoon.

• ,,,,,,,,,,,,
      • pituusmiinussataviis

Eihän tuo runko nettitreffailijanaiselle riitä. Hän painaa kuitenkin alle 85kg.

• HCATM

Mitäköhän naiset miettii tällaisesta 191 cm 70kg miehestä?

• asgshoij

Varmaan tiesit, että fitnesstypyt tapaa ihailla bodarimiehiä joten en oikein edes ymmärrä että miksi tuollaisella BMI-normipainoisella rungollasi edes lähdet palautetta hakemaan saati että valitat kuinka muutkaan naiset ei kiinnosta.

Tuomio: Aloitus on trolli, mitään fitnesstypyä tai viestejä ei ole olemassakaan

• firefox

Ei ole trolli. Ja tosi monella naisella on profiilissa ihannemiehen painoksi laitettu 80kg->

• poipja
        firefox kirjoitti:

Ei ole trolli. Ja tosi monella naisella on profiilissa ihannemiehen painoksi laitettu 80kg->

Monet naiset ovat Suomessa aika isoja itsekin ja monet eivät ymmärrä, että yli 80 kiloa on selkeää läskiä treenaamattomilla 170-180-senttisillä, joten siitä tuo. Jos haluaa normaalipainoisen naisen, kannattaa olla normaalipainoinen.

Minä painan 172-senttisenä 64 kiloa ja näytän ihan normaalilta, eikä ole ollut ongelmaa löytää naisia. Nettitreffailussa kaikki vaan jotenkin vääristyy. Kannattaa etsiä oikeasta elämästä, jos vain jotenkin onnistuu.

• ,.,.,,.

Sinun olisi pitänyt vain sanoa naiselle, että et sinä mitään isoa bodaria halua vaan minut. Naisten mielipiteitä on helppo muokata itsevarmuudella.

• asgshoij
        firefox kirjoitti:

Joko ne naiset ovat fitnessnaisia ja haluavat että mies on iso ja lihaksikas tai sitten he ovat muuten vaan isoja ja tiedostavat sen eivätkä siksi halua miestä joka tekee siitä heti ongelman kun suhteeseen on päästy tai kärttää yhtenään lenkkiseuraa ym. Miksi sun pitää ylipäätään lähestyä naisia joitten hakemaan profiiliin et sovi? Lisää turhaa viestiliikennettä naisille ja lisää valitusta miehiltä kun naiset ei vastaa.

• firefox.
        asgshoij kirjoitti:

Joko ne naiset ovat fitnessnaisia ja haluavat että mies on iso ja lihaksikas tai sitten he ovat muuten vaan isoja ja tiedostavat sen eivätkä siksi halua miestä joka tekee siitä heti ongelman kun suhteeseen on päästy tai kärttää yhtenään lenkkiseuraa ym. Miksi sun pitää ylipäätään lähestyä naisia joitten hakemaan profiiliin et sovi? Lisää turhaa viestiliikennettä naisille ja lisää valitusta miehiltä kun naiset ei vastaa.

No eipä tuolla suomi24:ssa ole ku kourallinen niitä naisia joita voisi ajatella mihinkään parisuhteeseen. Omalla alueella on sitten aivan kuollutta meininkiä. Ei niinku ketään.
        Monesti kun näet jonkun mielekkään, niin välimatkaa vähintään parisataa kilometriä ja molemmat tahoillaan työpaikoissa kiinni. Aika toivotonta tuolta on ketään löytää.

Minähän en muuten vakavissaan ollut edes kiinnostunut tuosta fitness muijasta. Ihan piruuttani jututin kun vaikutti erittäin leuhkalta ja omahyväiseltä profiilissaan, mutta osoittautuikin varsin keskustelutaitoiseksi ja mukavaksi ihmiseksi.. Valtaosa näistä treffipalstan naisista on kerrassaan keskustelutaidottomia mykkiä.

• lapin neiti
        firefox. kirjoitti:

No eipä tuolla suomi24:ssa ole ku kourallinen niitä naisia joita voisi ajatella mihinkään parisuhteeseen. Omalla alueella on sitten aivan kuollutta meininkiä. Ei niinku ketään.
        Monesti kun näet jonkun mielekkään, niin välimatkaa vähintään parisataa kilometriä ja molemmat tahoillaan työpaikoissa kiinni. Aika toivotonta tuolta on ketään löytää.

Minähän en muuten vakavissaan ollut edes kiinnostunut tuosta fitness muijasta. Ihan piruuttani jututin kun vaikutti erittäin leuhkalta ja omahyväiseltä profiilissaan, mutta osoittautuikin varsin keskustelutaitoiseksi ja mukavaksi ihmiseksi.. Valtaosa näistä treffipalstan naisista on kerrassaan keskustelutaidottomia mykkiä.

no mistä sun kuvan löytää, oon itse omasta mielestä ihan nätti, pienikokonen alle kolmekymppinen hoikka nainen, voin kommentoida kuvaasi ihan rehellisesti kun sen näen :)

• firefox
        lapin neiti kirjoitti:

no mistä sun kuvan löytää, oon itse omasta mielestä ihan nätti, pienikokonen alle kolmekymppinen hoikka nainen, voin kommentoida kuvaasi ihan rehellisesti kun sen näen :)

Lapin neitihän kuulostaa ihan parisuhdemateriaalilta, mutta välimatkaa meillä on reippaasti.........Itse olen ihan tositarkoituksella ollut liikkeellä tuolla netinpuolella, et en nyt ihan pelkän arvion vuoksi ala yhteystietoja tarjoamaan. Kyllähän minä sen tiedän itsekkin, että ihan tavallisen näköinen minä olen. Ei voi sanoa komeaksi, eikä jännittävän näköiseksi. Nämä naiset joita olen lähestynyt, saavat kyllä satoja viestejä miehiltä ja aina sieltä joku jännempi ja komeampikin nappisilmä löytyy...

Tietenkin jos annat oman treffinikkisi, niin voin tulla pyörähtämään profiilissasi.
        Mulla on ihan kuvallinen profiili olemassa.

• lapin neiti
        firefox kirjoitti:

Lapin neitihän kuulostaa ihan parisuhdemateriaalilta, mutta välimatkaa meillä on reippaasti.........Itse olen ihan tositarkoituksella ollut liikkeellä tuolla netinpuolella, et en nyt ihan pelkän arvion vuoksi ala yhteystietoja tarjoamaan. Kyllähän minä sen tiedän itsekkin, että ihan tavallisen näköinen minä olen. Ei voi sanoa komeaksi, eikä jännittävän näköiseksi. Nämä naiset joita olen lähestynyt, saavat kyllä satoja viestejä miehiltä ja aina sieltä joku jännempi ja komeampikin nappisilmä löytyy...

Tietenkin jos annat oman treffinikkisi, niin voin tulla pyörähtämään profiilissasi.
        Mulla on ihan kuvallinen profiili olemassa.

no tuleppa pyörähtään, --> anniica, ja laita viestiä niin ei mee ohi se pyörähdys :) mulla ei tuolla kuvaa ole.... sähköpostit on onneksi keksitty..

• 56h6yhyh65hyh6yh65g5

Onhan 75 kiloinen aika kaukana isosta, moni punttaava kookas mies painaa helposti 100-120.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9096
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3692
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2163
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1357
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      106
      1046
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55