Miten naiset suhtaudutte mieheen, jolla ei ole autoa ja joka ei myöskään sellaista aio hankkia. Itse asun Helsingissä ja täällä on erittäin hyvä joukkoliikenne. Työmatkoilla käytän enimmäkseen polkupyörää. Koen auton turhaksi, veltostavaksi ja epäekologiseksikin.
Olen aika usein törmännyt asenteeseen jonka mukaan "nykymaailmassa eivoi elää ilman autoa".
Miten suhtaudutte autottomaan mieheen?
67
317
Vastaukset
- Lapsiperheessä
auto on välttämätön. Eli jos haluat isäksi, hanki auto.
- aerhhj
Keskustassa pärjää hyvin ilman autoa myös lapsiperhe.
- joseivielänaistakaa
Ei sitä autoa seisomaan ja ruostumaan tarvitse hankkia ennenkuin sille tarvettakin tulee.
- miehellä on auto
kyllä miehellä auto täytyy olla mites tuleva vaimosi ja tulevat lapsesi liikkuu sinä vain pyöräilet ja toinen mies vie vaimosi ja lapsesi autolla vaikka kauppaan ja lähtevät siitä miehen mökille mutta sinä vain pyöräilet tiukat trikoot päällä
- autoileva mies
Muija saa työntää rattaita että ei läskiinnyt.
- 101% hetero
Pyöräily. Se on homoille!
m.youtube.com/watch?v=JFoWw2jZBkE- juuri tuollaisia
Hintman video: kirjoitti:
http://m.naurunappula.com/1161863/uffaffaa-uffa-hintman-heikki-kinnunen-alkuperainen
pyöräilijät on.
- atm.
Minulla on auto mutta en juurikaan käytä sitä. Pyöräilen mielelläni ja autoa käytän vain jos sataa vettä tai on kova pakkanen että ei viitsi kauppaan fillarilla mennä
- 13+5
Minä haluaisin nimenomaan miehen, jolle auton omistaminen ei ole tärkeää! Autoon menee paljon rahaa, lisäksi sen käyttö on epäekologista ja laiskistuttaa. En ole kuitenkaan mikään ituhippi, vaikka sellainen kuva edellisen virkkeen perusteella ehkä syntyikin :) Suosin myös keskusta-asumista, ajatuskin lähiöelämästä automarketeineen ja pitkine työmatkoineen puistattaa. Mieluummin tingin neliöistä kuin sijainnista. En tosin asu Helsingissä vaan eräässä toisessa suurehkossa kaupungissa, ja ymmärrän, että täällä asumisen ja elämisen hintataso on eri luokkaa. Tosin julkinen liikennekin toimii pääkaupunkiseudulla paremmin. Mitä tulee lapsiin, ei autottomuus ole mikään ongelma, kun järjestää elämänsä sen mukaan. Minullakin on yksi lapsi, ja hyvin olemme pärjänneet. Työpaikkani, lapsen päiväkoti ja myöhemmin koulu sekä molempien harrastukset ovat kävelymatkan päässä, samoin kuin kaikki palvelut. Silloin kun tarvitsee lähteä käymään jossain kauempana, vaikkapa huonekaluostoksilla, saa kyllä kavereilta kyydin.
- Audi atm
Oli minulla auto mutta myin sen koska en koe tarvitsevani sitä. Asun pienes kaupungis ja fillarilla voi kulkea joka paikkaan. Rahaakin säästyy kun ei tarvii ostaa bensaa tai maksella veroja ja vakuutuksia.
- jo on kommentit
13 5 mutta kummiskin tarvitset autoa miksi kavereitasi vaivaat kuskaamaan vaikka sinne huonekaluostoksille ja onhan se nyt kivempi liikkua vähän muuallakin kuin yhdessä kadussa tai kahdessa kyllä on todella yksitoikkoista elämä kotoaan ei ole koskaan mennyt 300m kauemmaksi ja jos joku kysyy mitä on 400m päässä niin vastaus en tiedä en ole koskaan käynyt mutta olen kuullut että siellä käy paljon ihmisiä ja on kaiken näköistä liikettä mutta se kummastuttaa haukkuu ja pilkkaa autoja ja samalla istuu auton takapenkillä kuinkahan kauaan kaverisi jaksaa katsella ja kuunnella sinua tai tuleva miehesi olette 50km päässä ajelulla ja paahtoot pää punaisena autot täytyisi vallan kieltää mutta sitten saat kyllä kävellä
- HCATM
Julkiset kulkuneuvot ovat keksitty.
- öööpppää?????
Satunnaisiin tavarankuljetuksiin kuten muuttoihinkin kannattaa vuokrata iso pakettiauto joka on sellaiseen paljon parempikin kuin mitä henkilöauto peräkärryineenkään. Päiväksi saa ison pakettiauton käyttöönsä ainakin satasella ja allekkin sen, useammaksi päiväksi suhteellisesti halvemmalla. Ei siis autoa kannata pitää ainakaan pelkkiä satunnaisia tavaransiirtoja varten, muuta tarvetta pitää olla lisäksi. Kokonaan ilman autoa jos selviää niin paljon sillä rahaa säästyy, on se sen verran hintoihinsa tuleva juttu kun kaikki kustannukset siinä huomioi. Lisäksi auton pidon ja ajelun kustannuksista suurin osa on veroja, jotenka on se kiva välttää tällainen ylimääräinen verotus. Itselläni kyllä on ollut lähes aina koko ikäni 18v asti auto käytössäni, tosin ajoittain on talven ollut seisontavakuutuksessa. Mutta minä olen itse autoni huoltanut ja katsastanut enkä hintavia autoja ole ostanut enkä paljon turhia ajele ja minulla on täydet 70% bonukset vakuutusmaksuissa, näillä mennen saa kustannukset pysymään edes jossain tolkussaan.
- supikoiran raato
Onpas sulla huono kunto, jos et jaksa kävellä yli 300 metriä. Taidat ollakin tyypillinen autoilija, joka huohottaa sata metriä käveltyään ja 35 vuotiaana jo syö jotain verenpaine- ja kolesteroli-lääkettä sekä piikittää insuliinia.
- Kymmen kilsaa
ei oo matka eikä mikään fillarilla
Itse olen sitä mieltä että oma auto on kaupunkiasujalle täysin turha. Jos alkaa perhettä kerääntyä, niin isompien ruokalastien ja lasten kuljetukseen voi hommata lastipyörän (joita saa myös sähköavusteisena, jos ei oma kunto riitä).
Ainoa tilanne, jossa autosta on hyötyä, on se kun lähtee vaellukselle johonkin semmoiseen paikkaan, jonne ei julkisilla pääse, eli ehkä muutaman kerran vuodessa. Näitä tapauksia varten otetaan vuokra-auto, joka muutaman hengen porukalla tulee henkeä kohti halvemmaksi kuin julkiset (jos niitä siis olisi).- ätmi
Stellaria on fiksu nainen.
- Nöff Nöff
Täält landelt eipääse mihinkää ilman autoa.
eikä julkiset toimi, ja taksil ajelee vain juopot ja kansaedustajat. - joku vaan
haluan nähdä stellaria81 lastipyörällä hakemassa sohvakalusteita ylämäessä ei ihme että olet sinkku pehmeitten ajatuksien kanssa mies onkin toisen naisen kanssa perheineen ajelemassa ja pussailevatkin välillä mutta näkevät stellun lastipyörällä vetämässä miestään joka on lasti ja 30km kun on sotkenut niin he eivät pussaile mutta toivovat että joku ottaisi tulomatkalla heidät kyytiinsä
Voi veikkonen, mää olen kuule kuskannut pienehköä kirjahyllyä ihan tavalliselle pyörällä, suksista, pölynimureista sun muista pikkujutuista nyt puhumattakaan. :)
Taidat itse olla vähän vajaa jos et tajua, että niistä huonekaluliikkeistä/kirpparilta tai mistä nyt mööpelinsä ostaakaan saa yleensä kotiinkuljetuksen ilmaiseksi tai sopuhintaan. Jos sinulla on oma kuorma-auto ihan vain sen takia että saat sohvia kuljetettua kotiisi, niin ei se minulta pois ole, mutta noin idioottia miestä en kyllä itselleni huolisi.- pppäääååå?????
Ei lastipyörälläkään sentään sohvakalusteita siirrellä eikä se muuttoonkaan ole riittävä. Mutta huonekalut ja isot kodinkoneet tilataankin kotiin tuotuna ja samalla vanhat romut pois, ja satunnaisiin isompien tavaroiden siirtoihin ja muuttoihin voi vuokrata pakettiauton.
- 5+9
stellaria81 kirjoitti:
Voi veikkonen, mää olen kuule kuskannut pienehköä kirjahyllyä ihan tavalliselle pyörällä, suksista, pölynimureista sun muista pikkujutuista nyt puhumattakaan. :)
Taidat itse olla vähän vajaa jos et tajua, että niistä huonekaluliikkeistä/kirpparilta tai mistä nyt mööpelinsä ostaakaan saa yleensä kotiinkuljetuksen ilmaiseksi tai sopuhintaan. Jos sinulla on oma kuorma-auto ihan vain sen takia että saat sohvia kuljetettua kotiisi, niin ei se minulta pois ole, mutta noin idioottia miestä en kyllä itselleni huolisi.Miksi tästä Stellarian vastauksesta ei voi tykätä?
- yks automies
5+9 kirjoitti:
Miksi tästä Stellarian vastauksesta ei voi tykätä?
Minäpä voin ja tykkäsinkin. Huvitti ja haluaisin kyllä tutustua tohon tyyppiin :-))
- lölkkj
Kyllä ihmine tottuu autottomuuteen..
- sitten on hienoa
niin tottuuhan se maailmassa ei olisi auton autoakaan ei sähköä taloista lämmitykset pois kaikki liikkeet kaupat suljettaisiin ihmiset voisivat asua maakuopissa muuhan on ylellisyyttä ja vettäkin kulutetaan liikaa kuivuisi kaikki vesi pois olisi vedetön maailma kukaan ei ainakaan tuhlaa vettä
- tukallinen mies
Auto taitaa todellakin olla joillekin pyhä lehmä, kun näin kiihkeä keskustelu saadaan siitä peltikasasta aikaiseksi.
Niinpä, mutta huomaa, että kyseessä onneksi on lähinnä tuo yksi ja sama kirjoitustaidoton latvakakkonen, joka jankkaa jo ihan asian vierestä, kun ei asiallisia argumentteja enää keksi.
- 16+5
stellaria81 kirjoitti:
Niinpä, mutta huomaa, että kyseessä onneksi on lähinnä tuo yksi ja sama kirjoitustaidoton latvakakkonen, joka jankkaa jo ihan asian vierestä, kun ei asiallisia argumentteja enää keksi.
Sellaista aihetta ei ole taidettu keksiäkään, josta pystyisi pitämään asiallista keskustelua yllä puolta tuntia pitempään. Innostuin kovasti nähdessäni tämän ketjun otsikon, koska aihe on itselleni läheinen ja mielelläni vaihtaisin kokemuksia muiden samoin ajattelevien kesken (ja eri tavoin ajattelevien, jos kommentit vain olisivat asiallisia), mutta eipä montaa hetkeä mennyt, kun joku jo aloitti tyhjänpäiväisen länkytyksen ja motivaatio osallistua keskusteluun meni ;(
- tukallinen mies
16+5 kirjoitti:
Sellaista aihetta ei ole taidettu keksiäkään, josta pystyisi pitämään asiallista keskustelua yllä puolta tuntia pitempään. Innostuin kovasti nähdessäni tämän ketjun otsikon, koska aihe on itselleni läheinen ja mielelläni vaihtaisin kokemuksia muiden samoin ajattelevien kesken (ja eri tavoin ajattelevien, jos kommentit vain olisivat asiallisia), mutta eipä montaa hetkeä mennyt, kun joku jo aloitti tyhjänpäiväisen länkytyksen ja motivaatio osallistua keskusteluun meni ;(
Tällä palstalla kyllä ihan liian harvoin käydään oikeasti hyvää keskustelua ilman, että joku tulee jankkaamaan jotain älytöntä.
Itse asiasta olen sitä mieltä, että auto on kaupungissa turhuutta, maaseudulla eri asia. Itsellä ei ole autoa ollenkaan ja hyvin olen tullut toimeen ilmankin.
Yksi taksikuski sanoi kerran laskeneensa, että jos teksisi kerran viikossa kauppamatkan taksilla, niin se tulisi halvemmaksi kuin auton pitäminen. Hän olikin myynyt oman auonsa pois pian tuon laskelman tehtyään. - 13+5
tukallinen mies kirjoitti:
Tällä palstalla kyllä ihan liian harvoin käydään oikeasti hyvää keskustelua ilman, että joku tulee jankkaamaan jotain älytöntä.
Itse asiasta olen sitä mieltä, että auto on kaupungissa turhuutta, maaseudulla eri asia. Itsellä ei ole autoa ollenkaan ja hyvin olen tullut toimeen ilmankin.
Yksi taksikuski sanoi kerran laskeneensa, että jos teksisi kerran viikossa kauppamatkan taksilla, niin se tulisi halvemmaksi kuin auton pitäminen. Hän olikin myynyt oman auonsa pois pian tuon laskelman tehtyään.Noin minäkin ajattelen! Joskus, ehkä noin kolmen kuukauden välein, kun on vaikka kaupassa tarttunut mukaan aiottua enemmän tavaraa ja kasseja olisi raskas kantaa kotiin, tilaan täysin hyvällä omallatunnolla taksin, vaikkei matkaa olisi kilometriäkään.
Asia, joka minua kyllä todella vaivaa, on julkisen liikenteen hinta. Minusta jotain on silloin hinnoittelussa pielessä, jos autolla ajaa yksin saman matkan halvemmalla kuin bussilla tai junalla. Itse toki maksan mukisematta, maksoi mitä maksoi, koska autoa ei ole, mutta autollisia ei nykyinen hinnoittelu kyllä kannusta valitsemaan julkista liikennettä. - tukallinen mies
13+5 kirjoitti:
Noin minäkin ajattelen! Joskus, ehkä noin kolmen kuukauden välein, kun on vaikka kaupassa tarttunut mukaan aiottua enemmän tavaraa ja kasseja olisi raskas kantaa kotiin, tilaan täysin hyvällä omallatunnolla taksin, vaikkei matkaa olisi kilometriäkään.
Asia, joka minua kyllä todella vaivaa, on julkisen liikenteen hinta. Minusta jotain on silloin hinnoittelussa pielessä, jos autolla ajaa yksin saman matkan halvemmalla kuin bussilla tai junalla. Itse toki maksan mukisematta, maksoi mitä maksoi, koska autoa ei ole, mutta autollisia ei nykyinen hinnoittelu kyllä kannusta valitsemaan julkista liikennettä.Sen takia juuri ajattelinkin, että tuolla maalla olisi pakko olla auto, koska tuo julkinen liikenne on siellä niin surkea. Onneksi on nykyään niitä halpayhtiöitä busseissakin ja vr.lläkin niitä tarjouksia. Niillä pystyy matkustamaan todella edullisesti.
Niin, mitä noihin tavaroiden kuljettamisiin tulee, niin netistä voi tilata monenlaista ja tuovat suoraan kotiovelle, eikä nykyään maksa paljoa. Ihan oikeasti säästää luontoa myös. - yks automies
tukallinen mies kirjoitti:
Yksi taksikuski sanoi kerran laskeneensa, että jos teksisi kerran viikossa kauppamatkan taksilla, niin se tulisi halvemmaksi kuin auton pitäminen. Hän olikin myynyt oman auonsa pois pian tuon laskelman tehtyään.Minä kyllä tarvitsen auton kaupungissakin, mutta olenkin poikkeus. Yksinäiset ihmiset yleensä pärjäävät vallan mainiosti ilman autoa, jos kunto on normaali.
Kyllä se auto näin automarkettien aikakaudella aika paljon helpottaa, mutta ei tosiaankaan keskustassa liikkuessa. Siellä polkupyörä on nopeampi ja jalankin pääsee oikein hyvin. Toisaalta auto tulee sikakalliiksi ja on siinä oma huolehtimisensa: huollot, renkaan vaihdot, tankkaaminen, putsaaminen etc etc
- kivaa olisi
olishan se kivaa herätä maakuopasta alastomana kun ei ole vaatteitakaan ja toisessa kuopassa syödään raakaa ihmistä ja on kova nälkä ja koko päivän on viettänyt liikahtamattakaan mutta uskaltaako sulkea silmiänsä kun nukuttaa ja tuleekin syödyksi elävältään mutta se on elämää se
- joku vaan
ei ole kukaan vastaavaa nähnyt kesällä vetelee suksilla kirjahyllyä helsingin ydin keskustassa tai viet miestäsi kotiin kottikärryissä maakuoppaan vaikka itse asut ja haluat asua niin mutta ei muut ihmiset halua miksi kaikkien täytyisi asua samoin stellunkin mieli muuttuu kun pääsee tulevan miehensä auton kyytiin ja huomaakin että nyt vasta onkin kivaa
- 13+5
Taitaa kirjoitustyylistä päätellen sama kaveri käydä eri nimimerkeillä heittelemässä kommentteja autoilun puolesta ;)
Vastaan nyt nimimerkille "jo on kommentit", koska kyseinen viesti oli suoraan minulle osoitettu. Näitä kuljetuskeikkoja on ehkä kerran puolessa vuodessa, mistään autollisten ystävien jatkuvasta hyväksikäytöstä ei siis ole kyse. Vastaavasti minä autan ystäviäni esimerkiksi lyhentämällä heidän verhonsa ja housunlahkeensa, koska minulla on ompelukone ja heillä ei.
Päätellen siitä, miten arvelit elämänpiirini olevan varsin rajoittunut, kuulostaa kuin olisit niin riippuvainen autostasi, ettet osaa kuvitellakaan miten paikasta toiseen pääsisi jollain muulla tavoin. Tämä kuulostaa todella surulliselta. Elämäni ei missään tapauksessa ole rajoittunut neliökilometrin alueelle, vaan pidempiin matkoihin käytän tarpeen mukaan polkupyörää, bussia tai junaa.
Mitä tulee autojen kieltämiseen tai autoilijoiden pilkkaamiseen, mistään tällaisesta ei viitteitä tekstissäni ollut. Kerroin omasta elämästäni ja omista valinnoistani, en neuvonut muita. Kukin hankkikoon auton tai olkoon hankkimatta oman mielensä mukaan. - virkistäähän se
mutta ymmärrän kyllä jos autot on ikäviä koska ei saa koskaan ajokorttia kun lääkäri tai viranomaiset kieltää sen kun on syyntakeeton erittäin vaarallinen liikenteessä mutta onneksi hoitolaitoksesta joku hoitaja vie bussi ajelulle jotta mieli virkistyy ettei laitoksessa tarvitse aina olla
- häpeän
mitä jos poikalapsesi pyytää välillä auton kyytiin eikä aina pyörän taksalla hän on mies ja haluaa isona oman auton ja tyttöystävän ja nyt haluaisi nähdä miehen mallia tai tyttäresi miettii kun hän kasvaa isoksi niin hän ottaa miehen itselleen jolla on auto haluan miehen ja miettii miksi äitini on tyhmä tekee asiat vaikeiksi pyörällänsä tulisin jo täysikasvuiseksi jotta voisin viettää normaalin tavallisen naisen elämää ja aikuisena perheeni kanssa ainakin ajeltaisiin miksi kaikkien muiden äidit on autoissa mutta minun ei
- ööööööppppääää
Mutta entä jos ihmiset nykyistä paljon enemmän alkaisivat luopua auton pidosta ja ajelusta. Tämähän aiheuttaisi ison loven valtion kirstuun tästä kerätyistä veroista. Ja kun jo nytkään verotulot ei alkuunkaan riitä kattamaan julkisen puolen törsäilyjä vaan velkaa niihin on jo tappiinsa otettu, niin seuraisi tästä joko muiden verojen edelleen nostelua ja uusien keksimistä tai sitten julkisten menojen leikkauksia.
- Automes.
Autottoman pyöräilijän lapsista tulee homoja kun eivät saa oikeaa miehen mallia. Mies ajaa autolla, ei pyöräile. Pyöräily on ihan homoa.
- iltavuoro alkaa
onhan taksi kuski ystävällinen mutta liikkuuhan se nyt muuallakin kuin kerran viikossa kaupassa ja mietti oikeasti asiakas on huono mielenvikainen alkoholisti sossu taitaa maksaa tämänkin kyydin menisi töihin jos itse joutuisi maksamaan niin kahdella kyytiä maksaisi jo vuoden omat autoajelut pääsisi koska itse haluaa minä en jaksaisi tuollaista mutta meitä kaikkia on juomaan kyllä pystyy muttei ajamaan autoa tai töitä tehdä
- ViehättäväNainen
Erittäin hyvä kysymys. Minä periaatteessa arvostan sitä ideaa, että ollaan ekologisia ja reippaita, ja käytetään mieluummin pyörää ja julkisia, mutta rehellisesti käytännössä kuitenkin autollinen mies vie voiton.
En tiedä mitään kivempaa, kuin tuulahtaa asunnostani alakerrassa autolla odottavan miehen kyytiin, ja suunnistaa vapaasti ja mukavasti ajelulle, minne ikinä sitten menemmekin. Sitä ei voi verratakaan siihen, että itse pitää seikkailla pitkin kaupunkia julkisilla, ennenkuin edes pääsee treffipaikalle. Ja senkin jälkeen olla riippuvainen julkisista yhteyksistä ja aikatauluista, jos johonkin haluaa suunnistaa.
Alitajuisesti autollinen mies tuntuu turvallisemmalta, kivemmalta, ja sellaiselta joka osaa huolehtia naisestaan (ja tulevasta perheestään). Pyöräilijämies vaikuttaa enemmän itsenäiseltä (jopa erakolta) oman tiensä kulkijalta, mikä ei viehätä.
Auto itsessään kielii siitä että siinä ajatellaan muitakin, voidaan kuskata hädän sattuessa nainen vaikka lääkäriin, voidaan ottaa ja lähteä vapaaasti vaikka pienelle reissulle viikonloppuna, voidaan hoitaa tapailut sujuvasti ja mukavasti, voidaan kyyditä isompaakin remmiä tarvittaessa. Pyöräilijämies ei voi tarjota mitään näistä asioista, ja se, ettei se tule hänelle edes mieleen, kielii kai jotakin henkilöstä.
Itseasiassa juuri harmittelin kun viimeisin deittini ei omistanut autoa, se oikeasti rajaa sitä tapailun mukavuutta ja lennokkuutta. Uskon myös, että nainen alitajuisesti mieltää autollisen miehen henkilöksi, jolla on enemmän resursseja ja tarjottavaa, tulevaa perhettäkin ajatellen, ja siitä tulee mukava olo.
Eli siis summa summarum, ekologisuus ja reippaus on hyvä asia ja arvo, mutta rehellisyyden nimissä autollinen mies on deittinä ja eritoten seurustelukumppanina huomattavasti viehättävämpi ja parempi vaihtoehto kuin pyöräilijä.- öööööppppäää???
Mutta mitä sellaisella naisella tekisi jota joutuisi telamaan kuin sairasta paskalle. Sellainen sairaaloinen nainenhan olisi lihava ruma plösö tai joku vastaava. Jos nainen fyysisesti siinä kunnossa että ei itse jaloillaan tai polkupyörällä asioilleen pääse, niin en kyllä sellaista vaivoikseni haluaisi vaikka en psykopaatti olekkaan, mutta kun toisaalta en halua myöskään mikään yksityinen sosiaaliavun antajakaan olla.
- udvllfcnk
Kyllä ilmam autoa voi elää mutta autoton mies on kädetön. En niinkään miestä tarvotse mutta auto kuljettajineen ois ihan hyvä.
- Kympin Nainen
Autoton mies on täysin jees - seurustelen miehen kanssa ja autolla ei ole tuossa kuviossa mitään roolia.
Mutta miten suhtautuisi autoton mies naiseen, jolla on auto?- sinkkumies.
No ei haittasi et naisella on auto. En mä olis kyytiä kinumassa joka paikkaan. Olen tottunut pyöräilijä joten ei polkeminen haittaa minua ja olen mä fillarilla kulkenut -25 pakkasessakin.
- Tuollaiset ituhipit
on ihan turhia ja kaiken lisäksi homoja!
- Sinkkumies.
Kuljen aina fillarilla tai kävellen. Asun keskustasta 3,5 kilsaa joten fillarilla kuljen. Voisin ostaa auton mutta se tietää rahanmenoa ja ei siis jaksa. Julkisilla en ole kulkenut varmaan 10 vuoteen kun kerran tai kaks ja taxilla olen kerran kulkenut kun olin liian kännissä et en jaksanut kotiin kävellä. Fillarilla kun polkee niin kuntokin pysyy hyvänä ja monesti poljen ihan kuntoilu mielessäkin 20-30 kilsan lenkkejä ajan kuluksi ympäri kaupunkia.
- Oikein kaunis nainen
Paska mieshän se on. Ei sellaisella tee mitään.
- Näin suhtaudumme
Autoton mies on homo. HOMO HOMO HOMO!
- ujhgrdfdfdf
Itse olet jälkeenjäänyt hintti..tosin se loukkaa jälkeenjääneitä..
- intin käynyt hintti
ujhgrdfdfdf kirjoitti:
Itse olet jälkeenjäänyt hintti..tosin se loukkaa jälkeenjääneitä..
Kuten myös hinttejä.
- uhjug
kysytääks sult usein että "ookkonää käläviältä"?
- zxcvbnmasdfgh
Vaikka nyt omistan auton, niin välissä ollut pitkiäkin autottomia jaksoja ja heti kun nykyinen tilanteeni suinkin sallii, niin heivaan sen pois. Omalla kohdalla suhtaudun siihen riesana. Olen muutenkin minimalistisoinut tarkoituksella elämääni ja siihen ei autokaan sovi. Eikä perhe. Ei edes suhde. Ei ole ollut kumpaakaan, eikä tule olemaankaan. Se oma vapaus...
- anonyymi kurppa
Ei haittaa. Mulla on itsellä "kesäauto" jolla ajan lähinnä pidempiä matkoja, sekä käydessäni "maalla" koska siellä on huono joukkoliikenne. Helsingissä kuljen bussilla, jalan tai fillarilla..Paitsi jos menen jonnekin pidemmälle kaupoille ja ostan jotain enemmän/painavampaa.
- vesilinnun metsästäj
Hyppää tyttö kyytiin. Et arvaakaan miten kovat kyydit saat. Nimittäin sit kun ollaan kahdestaan takapenkillä..
- chupacabras
Auto merkitsee riippumattomuutta. Sitä, että voi mennä minne haluaa ja milloin haluaa sekä kuljettaa mukanaan mitä haluaa.
Tietysti jos tykkää olla riippuvainen muista ja elää maantieteellisesti suppealla alueella, niin ei siinä mitään. - …………...
Autoton mies = arvostan. Itsellänikään ei ole. Kävellen, pyörällä ja julkisilla pääsee Tampereen seudulla erittäin hyvin liikkeelle. Jos ei pääse, otan taksin. Tavarakuljetuksia varten on ammattilaiset silloin harvoin, kun jotain isompaa kuljetettavaa on.
Eri asia, jos asuisi maalla tai jossain vähemmän joukkoliikennöidyssä kaupungissa. - Luuseriätmi
Kyllä aukoton mies on väkisinkin melkoinen ummikko.
- yks automies
Ei minusta. Tiedän yhden ktm:n, jolla on jo lapsiakin. On autoton, kun auto on vaimon nimissä. Ja vaimo sillä yleensä ajaakin.
- Nainen 35
Autoton mies on köyhä ja työtön. Tuskin niillä on sitä korttiakaan ja köyhää miestä nainen ei halua.
- Se on pelle mieheksi
Eikä se varmaan heterokaan ole. Ei siitä naiselle mitään iloa ole. Pelle on sellainen mies. Pylly-pelle polkee pyörää pylly pystyssä. Nyt nauretaan kaikki yhdessä autottomille miehille: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
- totuus.
Homo se on !
- Selvä juttu
Selväähän se on, että ei Helsingissä mitään autoa tarvi.
- Kіs-kіsu
Jos on kuntoilu- ja ekologisista syistä autoton sekä siksi, ettei tosiaan tarvitse autoa, niin se on vain plussaa. Mutta jos on autoton vain pihiyttään ja on sitten kumminkin aina pummimassa toisilta kyytejä (ilmaiseksi) tai lainaamassa muilta autoa, niin ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043