Tässä sitten kysymys miehille (ja miksei myös naisillekin).
Eli osaatko sanoa jotain piirteitä naisessa jotka vaikuttavat siihen, että haluat olla aloitteellinen hänen suhteensa, ja milloin taas odotat naisen tekevän aloitteen ja lähestyvän sinua.
Aloitteenteosta päättäminen ?
24
194
Vastaukset
Jos se on entuudestaan tuntematon, niin ulkoisesti minua viehättävä, hymyilevä ja silmiin katsova. Jos tunnen jostain entuudestaan niin edellisten lisäksi huumorin ja kiinnostuksenkohteiden pitäisi käydä yksiin.
No niinhän minäkin olen koko pienen ikäni kuvitellut, että tuo riittäisi, mutta eivätpä vain ne minuun ihastuneet miehet ole tuolla tavoin toimineet.
stellaria81 kirjoitti:
No niinhän minäkin olen koko pienen ikäni kuvitellut, että tuo riittäisi, mutta eivätpä vain ne minuun ihastuneet miehet ole tuolla tavoin toimineet.
No mitäs ne ovat tehneet ja ennen kaikkea: Mitä sinä olet tehnyt?
Ratikkakuski kirjoitti:
No mitäs ne ovat tehneet ja ennen kaikkea: Mitä sinä olet tehnyt?
No minä olen ollut ulkoisesti viehättävä, hymyilevä ja silmiin katsova, ja omannut samanlaista huumorintajua ja kiinnostuksen kohteita. Eihän sinun aloitteeseesi pitänyt muuta tarvitakaan.
Olen toki yrittänyt kerätä rohkeutta mennä itse tekemään sen aloitteen, ja epäsuoria aloitteita olen tehnytkin. Homma on aina päättynyt siihen että ennen kuin ehdin tehdä mitään, mies menee tekemään sen aloitteen jollekin toiselle naiselle, tai sitten ei vastaa minun epäsuoraan aloitteeseeni millään tavalla, jolloin on vain pakko antaa asian olla.stellaria81 kirjoitti:
No minä olen ollut ulkoisesti viehättävä, hymyilevä ja silmiin katsova, ja omannut samanlaista huumorintajua ja kiinnostuksen kohteita. Eihän sinun aloitteeseesi pitänyt muuta tarvitakaan.
Olen toki yrittänyt kerätä rohkeutta mennä itse tekemään sen aloitteen, ja epäsuoria aloitteita olen tehnytkin. Homma on aina päättynyt siihen että ennen kuin ehdin tehdä mitään, mies menee tekemään sen aloitteen jollekin toiselle naiselle, tai sitten ei vastaa minun epäsuoraan aloitteeseeni millään tavalla, jolloin on vain pakko antaa asian olla.Joo, mutta minä olinkin ennen avista karaistunut pakkien saaja. Suurimman osan itsetunto ei kestä toistuvaa torjuntaa. Siksipä ei enää oteta riskiä "epäsuorien alotteiden" perusteella vaan halutaan todella selviä merkkejä tai odotellaan vastapuolen aloitetta.
Hyvä kysymys, johon minäkin kaipaisin miehiltä selitystä. Minulle on monta kertaa käynyt niin, että mies on päivänselvästi ollut minusta kiinnostunut, mutta sitten viime hetkessä on kääntänytkin kelkkansa ja tehnyt sen aloitteen toiselle. Miten ihmeessä jotkut naiset onnistuvat keräämään niitä miesten aloitteita itselleen läjäpäin, mutta toiset taas eivät saa niitä koskaan?
- Luuseriätmi
En ymmärrä miksi kysyt tuota tämän palstan miehiltä, jotka ovat sellaisia, joiden et taatusti haluaisi itseäsi lähestyvän. Huonolta populaatiolta saa vain huonoja vastauksia.
Jos nyt kuitenkin kiinnostaa tietää, niin ainakin minä odotan ennenkaikkea että hän edes noteeraa minut, ja ja jonkinlaista virheää valoa, kuten toistuvaa vilkuilua, ihan suoraan kohti suunattua katsetta ja hymyä. Siis selvää signaalia, että kannattaa edes yrittää. En lähesty naisia, jotka eivät minuun päin vilkaisekaan ja joilta ei saa minkäänlaista noteerausta.
Mutta kuten sanoin, hyödytön neuvo. - ryppis
Jaa-a. Ehkä ne miehet ovat olleet kiinnostuneita samalla tavalla niistä muistakin naisista, mutta saaneet vaikkapa enemmän vastakaikua? Jos herrat ovat kerran olleet selvästi kiinnostuneita sinusta,he saattavat olettaa sinun huomaavan sen, ja muuttavan käytöstäsi aloitteen kannalta positiivisesti ennekuin tekevät jonkun konkreettisen aloitteeksi laskettavan liikkeen. Eihän se prosessi ole oikeastaan yksi pelkkä aloite, vaan kahden ihmisen dynaaminen kanssakäyminen, jossa edetään askel askeleelta.
- -M-
En odota naisten aloitteita sillä niitä ei tule koskaan. Hieman yllättävän aloitteen voin tehdä itsekin, mutta sellainen tilanne jossa nainen selvästikin vain odottaa, on niin ärsyttävä että pyrin jättämään aloitteen väliin. Pelkkä odottaminen ilman mitään pyrkimystä ajaa asiaa eteenpäin, on sen verran ylimielistä että jääköön odottelemaan seuraavaa miestä.
Eli jätät ne sinusta kiinnostuneet naiset huomiotta ja yrität niitä välinpitämättömiä tapauksia. No, käyhän se niinkin, ja aivan varmasti joskus vielä onnistaakin, kunhan vain yrittämisen intoa riittää.
- -M-
stellaria81 kirjoitti:
Eli jätät ne sinusta kiinnostuneet naiset huomiotta ja yrität niitä välinpitämättömiä tapauksia. No, käyhän se niinkin, ja aivan varmasti joskus vielä onnistaakin, kunhan vain yrittämisen intoa riittää.
Minkä sille voi jos vaan on kyllästynyt miehen aloitetta odotteleviin naisiin. Ei se mikään varsinainen valintakysymys minulta ole vaan elämän muovaama juttu. Välinpitämätön nainen ei ole sentään osoittanut tätä huonoa puolta itsessään - siinä arvassa on sentään jonkinlainen voiton mahdollisuus.
- MiesHerraVanha
Hyvin yksinkertaista sääntöä käytän:
1) en tee aloitteita yli 27 vuotiaille naisille.
2) Teen aloitteita 27 vuotiaille ja nuoremmille naisille,.
Lisäehdot, ei saa olla tatuointeja, ei saa tupakoida, ei saa olla kaikkien tuntema lumppu, ei saa olla koiraa, ei saa olla muita lävistyksiä kuin korvissa, ei saa olla lihava, ei saa olla ruma, ei saa olla epäsiisti, ei saa olla vasemmistolainen tai vihreä tai sosialisti.. - Ikisinkku M
Jos se nainen on hymyileväinen ja nätti voisin periaatteessa tehdäkin aloitteen mutta toisaaltahan sen pitäisi olla sitten jo sen verran kiinnostunut että joutaa tekemään sen aloitteen itse.
- ätmi
En ikinä tee kenellekään naiselle aloitteita.
- Muisku79
Naisten vihjeet ovat usein miehen älyn ulkopuolella.
Eli naisen mielestä päivänselvä vihje = mies pitää sitä normaalina toimintona (Hymyily, ystävällisyys ym.)
Onnea silti kaikille metsästykseen, kärsivällisyyttä vaaditaan:DNiin, naiset ei sitten vai hymyile tai ole ystävällisiä koskaan sellaisille, joista ei ole kiinnostuneita?
Jos toi pitäis paikkansa että tuollaisten naisten suuntaan kannattais aloitteita tehdä, niin sitten olen kyllä tumpeloinut koko elämäni kun aika moni nainen on kuitenkin hymyillyt minulle. Ja ihan ystävällisiäkin on moni ollut. Jotenkin silti luulen että pakkeja olis tullu niiltä naisilta... Etenkin kun osa niistä hymyilevistä ja ystävällisistä naisista on ollut ihan varattujakin.
Kyllä minä mielestäni olen kuitenkin ne pienet ihastumisen merkit yleensä tunnistanu. Ne on ollut niitä eri tyylisiä hymyjä ja juttelemaan tulemista, yms. - Niitä ei vaan oo kovin monelta naiselta tullu. Ja ne on tosiaan olleet joko varattuja tai sellaisia mitä en ole hallunut joten en ole asialle mitään tehny.
Hymy tyyppiä 1 = naisen normaali toiminto.
Hymy tyyppiä 2 = naisen vihje.
Noin olen ne yleensä tulkinnut. Pirun vaikeaksi kyllä naiset asian tekee kun pitää niitä pieniä nyansseja hymystä ja äänenpainosta tulkita. Ei vaan voi yhtään suoremmin vihjata.- Luuseriätmi
hullutiedemies kirjoitti:
Niin, naiset ei sitten vai hymyile tai ole ystävällisiä koskaan sellaisille, joista ei ole kiinnostuneita?
Jos toi pitäis paikkansa että tuollaisten naisten suuntaan kannattais aloitteita tehdä, niin sitten olen kyllä tumpeloinut koko elämäni kun aika moni nainen on kuitenkin hymyillyt minulle. Ja ihan ystävällisiäkin on moni ollut. Jotenkin silti luulen että pakkeja olis tullu niiltä naisilta... Etenkin kun osa niistä hymyilevistä ja ystävällisistä naisista on ollut ihan varattujakin.
Kyllä minä mielestäni olen kuitenkin ne pienet ihastumisen merkit yleensä tunnistanu. Ne on ollut niitä eri tyylisiä hymyjä ja juttelemaan tulemista, yms. - Niitä ei vaan oo kovin monelta naiselta tullu. Ja ne on tosiaan olleet joko varattuja tai sellaisia mitä en ole hallunut joten en ole asialle mitään tehny.
Hymy tyyppiä 1 = naisen normaali toiminto.
Hymy tyyppiä 2 = naisen vihje.
Noin olen ne yleensä tulkinnut. Pirun vaikeaksi kyllä naiset asian tekee kun pitää niitä pieniä nyansseja hymystä ja äänenpainosta tulkita. Ei vaan voi yhtään suoremmin vihjata.Naiset eivät hymyile tai ole ystävällisiä sellaisille joista eivät ole kiinnostuneita - paikoissa missä isketään.
Luuseriätmi kirjoitti:
Naiset eivät hymyile tai ole ystävällisiä sellaisille joista eivät ole kiinnostuneita - paikoissa missä isketään.
Ahaa. Jos puhutaan baariympäristöstä niin joo sitten on eri asia. Itse puhuin lähinnä arkipäivän ympäristöstä - töissä, kavereiden kesken, tuttavapiirin juhlissa, kaupassa, yms.
Baarissahan jos nainen katsoo ja hymyilee - ja vieläpä jos sanoo jotain ystävällistä - niin sehän nyt on mitä varmin kiinnostuksen merkki että kannattaisi ainakin yrittää mennä enemmänkin juttelemaan naisen kanssa.
Tuota vaan tapahtuukin sitten oman kokemuksen mukaan vain silloin kun on täysikuu ja kaikki planeetat juuri oikeassa asennossa. Siis tällä omalla ulkoisella olemuksella ainakin.
- Yxi Surkia Ätmi
En tee aloitteita naisille.
En toivo aloitteita naisilta.
Minua ei huvita olla yleinen huvin ja pilkan kohde naisten taholta. Mieluummin jätän aloitteet naisille. Saa olla aika täydellinen nainen, että otan mieluummin riskin pakeista, kuin annan ujoudelle vallan.
- ----
Jos kyse on etukäteen tuntemattomista naisista, joista siis en voi tietää luonteesta tai historiasta mitään, niin riittää että on suurin piirten ikäiseni (n. 25 - 40 vuotta vanha) eikä mikään hirveän ruma (mikä siis tarkoittaa että noin 90% sopivan ikäisistä naisista täyttää tämän kriteerin). Lisäksi mielellään ei saisi olla kovin päihdeongelmainen.
Tosin tällöinkin on välttämätöntä että nainen katsoo minua kohti ystävällisesti ja ehkä jopa tervehtii minua. Jos en saa naiselta etukäteen minkäänlaista palautetta ajattelen automaattisesti että vähäinenkin lähestyminen tai muu reaktio olisi lähtökohtaisesti pahimman luokan seksuaalista ahdistelua. - kaljamies85
Eipä siinä mitään erikoista, jos nainen on iloisen näköinen ja vilkuilee niin menen yleensä juttelemaan jos nainen on kaunis. En pahemmin sanoisi sitä aloitteeksi koska ei minulla varsinaisesti siinä ole mikään iskemismoodi päällä. Menen vaan juttelemaan ja kattoo sitte mitä tapahtuu.
Toki riippuu onko nainen ympäröity muilla naisilla ja mikä se tilanne on. Humalatila vaikuttaa myös. Jos olen juonut alle 12 kaljaa en yleensä tee itse aloitetta vaan odotan naisten alotteita. Sitten kun kaljaa on mennyt 12-18 yleensä menen itse. Kyllä se aina on tarkkaa puuhaa kattoa millon ei ole vielä liian kännissä tehdäkseen aloitteen. Toki jos nainenkin on jo selvästi humalassa niin ite ei tarvii olla edes niin kovassa maistissa, itseasiassa sillon ei ole edes väliä onko kännissä vai ei kun nainen ei mieti enää niin tarkasti. - ,,,,,,,,,,,,
Jos nainen hakeutuu usein juttelemaan kanssani ja hymyilee seurassani. Jos ei ole välittömässä läheisyydessäni, niin katsoo minua välillä. Naisen en odota koskaan tekevän aloitetta, joten teen sen aina itse.
Joku ihan tuntematon nainen voi katsoa silmiini ja hymyillä minulle vaikkapa kaupassa, jos haluaa että tulen pyytämään ohjeita hammastahnahyllylle. - miäs
Aloitteita saa tehdä ihan vapaasti. Kivahan se on jutella erilaisten naisten kanssa ja oppia tuntemaan erilaisia ajattelutapoja. Eihän sitä tiedä mitä siitä seuraa. Itse pyrin aina keskustelmaan mielenkiintoisten naisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282823Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652633Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151704Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1021417
- 1051399
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005