Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dalli
profiilit
dalli
dalli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
71
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin+vanha+käyttäytymismalli+on+se,+että+asian+argumenttien+loputtua+keskitytään+toisen+persoonan+arviointiin,+eikä+siihenkään+esitetä+perusteluja,+vaan+ainoastaan+omia+olettamuksia.+Se+on+osoitus+siitä,+että+keskustelija+tunnustaa+kyllä+itselleen+jääneensä+häviölle,+mutta+ei+pysty+sitä+kuitenkaan+myöntämään.+
Käyttäytymistään+eräs+entinen+keskustelija+kuvasi+näin:+"Kyllähän+minä+tiesin+että+väärässä+olin,+mutta+enhän+minä+voinut+periksi+antaa+ku+kerran+olin+kinaamaan+alkanu."
Tuo+edellä+kirjoittamani+kuvasi+nyt+edes+jollakin+tavalla+aikuisten+ihmisten+käyttäytymistä.+Erikseen+ovat+tietysti+kakarat,+jotka+oman+kehitysvaiheensa+ajamina+tekevät+kiusaa+omista+syistään.+Heistä+ei+pääse+eroon+enempää+kuin+kesällä+kärpäsistä.+Lieneekö+M-kar+ottanut+näiden+kärpästen+häätämisessä+liian+kovan+urakan.
Itse+tykönäni+asettaisin+kyllä+laadun+tärkeämmäksi+kuin+määrän+näissä+keskusteluissa.
20.09.2018 06:31
Maksaako+M$:n+Suomen+konttori+sinulle+sen+300€+kuussa+jopa+tuon+tasoisista+kommenteista.
27.08.2018 17:31
ja+vielä,
niissä+on+käyttöliittymiä+eli+työpöytiä+monta,+melkein+joka+makuun.+Kun+olet+alkuun+päässyt,++https://forum.ubuntu-fi.org/++antaa+apua.
27.08.2018 17:29
Asentamalla,+käyttämällä,+kokeilemalla.
Ja+voithan+sen+asentaa+sen+sun+windowsisi+rinnallekin+ensin,+vertaillaksesi.
27.08.2018 17:23
Turhaa+ruikutusta.+
Täytyyhän+teidän+Windwsinne+sietää+ja+kestää,+koska+olette+sen+hyvällä+rahalla+hankkineet,+ja+vielä+ehkä+jonkun+maksullisen+ohjelmankin+siihen+päälle.
Kärsi,+kestä,+kirkkaamman+kruunun+saat.+Tämähän+se+on+se+vanha+kristillinen+elämänohje.
20.08.2018 16:44
Tommonen+löytyi:
https://sourceforge.net/projects/cublinux/files/
Tuntuu+toimivan.+Tehty+U+14.04:n+päälle.+
(Muuten,+Chromiumin+lisäosalla+Ebook+Offline+Reader+aukesi+ruudulla+luettavaksi+Elisan+e-kirjat.)
28.07.2018 11:26
Jokunen+noin+tuore+kone+olis+hakusessa.+Jos+hinnoista+sovitaan.
22.07.2018 21:09
..vai+olisiko+siitä+sittenkin+vain+25+v..
Uskoako+painettua+sanaa+vai+omaa+muistiaan.
19.07.2018 09:02
Slackware+25+vuotta?
Itse+muistan+käyttäneeni+Slackwarea+jo+yli+30+vuotta+sitten.++Se+toimi+hyvin+intranet-serverin+alustana+386-koneessa.
19.07.2018 09:00
Kysymyksesi+olivat
"Voisiko+joku+kertoa+kuuluuko+tämä+asiaan.+Tarkoittaako+W10+sitä,+että+käyttäjä+ikään+kuin+antaa+koko+koneensa+"hallinnan"+MS:lle?"
Vastaus+on+myönteinen,+eli+että+Kyllä.
13.07.2018 17:16
https://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject/mint-install
Tuossa+eräs+vaihtoehto,+jos+et+malta+kokonaan+Windowsista+luopua.+Antaa+mahdollisuuden+vertailla+ja+ihmetellä.
09.07.2018 20:06
Ettei+vain+löytyisi+kämpästäs+siellä+wifiä.+Niitä+kun+on+lähes+kaikkialla+aika+yleisesti.++Vähintään+jokaisessa+hotellissa+on,++ja+isossa+osassa+julkisia+paikkoja+ja+ravintoloita.+Ainakaan+Virossa+ei+ole+puutetta+yhteydestä+lähes+missään.
Euroopan+deekumaita+varten+mulla+on+mukana+rasia,++jonka+nimi+on+Huawei+MobileWifi.+Siihen+kun+ostaa+tarvittaessa+paikan+päältä+simmin,+niin+verkko+toimii+koko+seurueella.
19.05.2018 16:29
Prosenttilasku+on+siitä+metka+asia,++että+tulos+riippuu+vain+siitä,++miten+valittava+aineisto+rajataan.+No+tietysti+siitäkin,+että+onko+laskettu+oikein.+Pro+centa,+sadasosa+jostakin,+mutta+kulloinkin+että+mistä.
Vaikka+eihän+tässä+nyt+näyttänyt+olleen++tällä+kertaa+ollenkaan+prosenteista+kyse,++eikä+varsinkaan+siitä+verteilusta,+jonka+silmälappujesi+takaa+taas+uudestaan+suppeudessasi+löysit.
Suosittelen+näkökulman+laajentamista.
27.04.2018 19:55
Tietoturvan+ja+yleensä+netin+käyttö+vaikuttaa+Windowsissa+takkuilevan.+Arvelen,+että+se+saattaa+johtua+sen+rakentamisen+historiasta;+dossin,+pelkkä+työasemaohjelma,++päälle+kopio+Applen+kuvitetusta+tökittävästä+ruudusta,+ja+itse+ohjelma+dossiin+paikkausta+paikan+päälle.
On++jokunen+hyötyohjelma,+jotka+pakottavat+ihmisen+käyttämään+Windowsia.+Että+ei+siitä+MS:stä+äkkiä+eroon+päästä.+Sopukäyttäjän+sopuratkaisu+olisi,+että+koneeseen+dualbootti.++Silloin+kun+Windowsia+tarvitsee,+verkkoyhteys+pidetään+kiinni.+Yhteys+ulos+hoidetaan+jollakin+oikeammalla+ohjelmalla.++Tässä+ratkaisussa+tarjoutuu+lisäeduksi+sekin,+että+Linux-distrot+näkevät+ja+käsittelevät+Windowsin++kansioita+(tietysti+päinvastoin+ei),+ja++LibreOffice-ohjelmat+käsittelevät+normaalisti+Windowsin+vastaavia,+mutta+tietysti+päinvastoin+ei.
Aikanaan+jouduin+tämän+asian+kanssa+tekemisiin+huolehtiessani+50+ihmisen+totisen+AutoCADilla+toimivan+työmaan+ylläpidosta.+Serverit+meillä+sentään+toimivat+silloin+tyylillä+RH+ja+Samba.
06.04.2018 18:40
Kiitos,+svjp!
02.12.2017 15:26
Androidia+pitkään+käyttäneenä,++ja++niitä+muitakin+Linux-ytimeen+pohjautuvia,+kuten+Slackware,+RedHat,+Mint,+Puppy,+Rapsberry,++Ubuntu..++
Voin+vakuutta+sinulle,+että+jos+Android+kokoilee+itselleen+jotakin+tietoa+vaikka+sinusta,+se+_ei_++ole+Linux-ytimen+vika.
Tässä+asiassa+olet+kuten+se+entinen+lintukoira,+joka+räkytti+väärän+puun+juurella.
27.11.2017 20:28
Aika+rajoitettuahan+se+on.+Kokeile.+Mitä+supummassa+suu,+sen+vähemmän+ääniä+soi+yhtä+aikaa.+Mitä+leveämmällä,+sitä+useampi.+
Sitten+kielesi.+Sillä+voit+sulkea+niitä+ääniä+pois+mitä+et+halua.+Ja+sillä+voi+naputtaa++rytmiä+vaikka+niihin+ylimääräisenä+soiviin+ääniin.
Ja+muista+huuhdella+soittimesta+kuola+vedellä+pois+riittävän+usein.
11.11.2017 10:09
Kyllä+sieltä+ohjelmavalikoimasta+monenlaista+löytyy.++Sinulla+taitaa+olla+aika+erikoinen+tarve,+jos+sopivaa+ei+ole+tullut+vastaan.++Et+kertonut,+mikä+puuttuu.+
Ja+jos+todella+se+tarpeellinen+puuttuu,+senku+kirjoittamaan.++Alusta+on+vapaa,+ja+työkalujakin+on.
20.09.2017 13:08
Arvoisa+nimimerkki+LinuxPerCC+!
Jos+ne+Linuxit+tuntuvat+Sinusta+vaikeilta+suositan,+että+alat++käyttämään+jotakin+sellaista+distroa+minkä+hallitset.+Turhaa+sitä+on+hakata+päätänsä+seinään.++Ei+Linuxien+levittäminen+kaikille+ole+mikään+lähetyssaarnaajien+missioon+verrattava+vevollisuus.+
Jos+joku+niihin+tykästyy,+se+on+hänen+asiansa.
https://www.mikrobitti.fi/2017/09/linuxin-markkinaosuus-jalleen-uuteen-ennatykseen-noussut-jo-uhkaamaan-applea/+.
06.09.2017 15:52
No,+jos+asiassa+pysyt,+lueskele+nyt+vaikka+ensin
https://www.ubuntu.com/usn/
23.06.2017 22:57
2 / 4