Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rytmimunat
profiilit
rytmimunat
rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
135
Kommenttia
5351
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikähän siinä Kirkissä oli niin "äärioikeistolaista"? Kenties se, että hän oli erimieltä kuin äärivasemmisto.
16.09.2025 16:16
Mitäpä jos punaviherpipit seuloisitte ja tutkisitte ihan omia rivejänne. Koko teidän aatemaailmanne perusta on totalitarismi.
16.09.2025 16:14
Lähin kauppa lienee Keudan vieressä oleva pikkuinen k-kauppa. Mitähän sinne on matkaa? 20 km?
13.09.2025 16:53
Ajatteleeko kukaan niin?
13.09.2025 16:50
Olisihan niitä voinut sattua vaikka mitä. Läheltä piti tilanteita kolarista ja salaman iskusta junan alle jäämiseen ja hukkumiseen, mutta oikeasti tapahtuneista ja mieleen jääneistä pahin lienee lyöminen itseäni lekalla päähän.
Hyppäsin ojan yli leka olkapäällä, liukastuin ja kaaduin ojaan, jolloin leka kolahti päähäni kunnolla. Eipä siitä mitään pysyvää jälkeä tullut.
Nykyään olen turvallisesti toimistotyössä.
13.09.2025 16:49
Itse en aikoinaan saanut siivousalan töitä, vaikka olin niitä nuorempana tehnyt. Olin ollut muutaman vuoden muissa töissä ja jäänyt siitä työttömäksi. Puhelintyöhaastattelussa minulta kysyttiin, milloin olen viimeksi tehnyt sisätyötä, ja kun kerroin siitä olevan muutama vuosi, ei hakemukseni enää edennyt. Kenties siihen aikaan siivoojista ei ollut pulaa.
13.09.2025 16:36
Jokainen varmasti ymmärtää, että tukien hakija ei välttämättä ole oikeutettu saamaan hakemaansa tukea, vaikka se hänelle myönnettäisiinkiin. Myöhemmin voi ilmetä seikkoja, joiden perusteella todetaan tuen maksamispäätöksen olleen aiheeton, jolloin tuki saatetaan periä takaisin. Se, että tuki on jossain vaiheessa myönnetty aiheettomasti, tai tuki muuttuu ajan myötä sellaiseksi, ei oikeuta tuen saamiseen.
13.09.2025 16:29
Minä näkisin tuottavan työn yrityksen toimintojen kannalta. Yritys tuottaa jotain, mistä se saa tuloa. Henkilöt, jotka työskentelevät tuotannossa, tekevät yritykselle tuottavaa työtä. Riippuu siis yrityksestä, mikä työ on tuottavaa. Jos yritys valmistaa nauloja ja myy niitä, on yrityksen kannalta tuottavaa työtä naulojen valmistus ja niiden myynti. Kaikki muu työ yrityksessä on toissijaista, vaikka se olisikin elintärkeää varsinaiselle tuotannolle.
Naulojen valmistajayrityksessä tehtävä siivous ei ole tuottavaa työtä, mutta se on sitä siivousyritykselle. Siivousyrityksessä tuottavaa työtä on nimen omaan siivoaminen asiakaskohteissa, josta siivousyritys saa tulonsa. Yksityisissä terveyspalveluissa hoitotyö on osa tuottavasta työstä, koska yritys tuottaa terveyspalveluja ja saa siitä tulonsa.
Sen sijaan julkisen sektorin palveluksessa olevat eivät oikeastaan tuota rahaa eikä se ole julkisen sektorin tarkoituskaan. Sen vuoksi julkinen sektori palvelee, ei tuota.
13.09.2025 15:53
Minkä sille voi, ettei kukaan halua asua Hennassa.
13.09.2025 15:25
Migri saa rahaa valtiolta, jolla se kustantaa asumisen ja palvelijat ulkomaalaisille. Yhtä hyvin ne rahat voitaisiin käyttää minun ja muiden suomalaisten asuttamiseen palatsiin ja palvelijoiden palkkaamiseen meille.
13.09.2025 14:50
Jos se oli lokki, mutta läheltä nähtynä.
09.09.2025 17:20
Mitähän mahdat televisiomainoksessasi mainostaa? Seuralaispalvelua?
09.09.2025 17:17
Jokainen voi valita ihan itse, miten tasonsa määrittää. Pakkoko sitä on käyttää asteikkoa, missä ei pärjää.
09.09.2025 17:03
Yhtä hyvin ja samoilla perusteilla voisit kutsua itseäsi ylemmän tason mieheksi.
06.09.2025 16:31
Tunnetyötä vastaavia termejä voisivat olla vaikka tunne, tunteellisuus ja tunteiden hallinta.
06.09.2025 16:27
Postimerkki p*rs**s**n.
06.09.2025 16:17
Jos työnantaja on mulkvisti, aina voi etsiä toista työtä. Sitä varten ei tarvitse olla työtön. Työssä olevakin voi etsiä työpaikkaa.
06.09.2025 16:16
Yhtä hyvin minä voisin kävellä sinun kotiisi taikka köyttää itseni oveesi kiinni ja vaatia, että työllistät minut reilua palkkaa vastaan. Minullahan on oikeus työhön, ja sinulla kaiketi on velvollisuus työllistää minut?
06.09.2025 16:13
Julkisella sektorilla sääntöjen pitäisi olla selvät. Hakijoista pätevin valitaan, ja jos hakijat ovat kaikki yhtä päteviä, tehdään valinta naisen suosimisperiaatteella. (Väärät) valintapäätökset pitää riitauttaa tuomioistuimessa, eikä tuomio tule olemaan, että joku muu palkataan. Loukatut vain saavat korvauksen loukkauksesta.
06.09.2025 16:10
Ei ole mitään syytä kannustaa ihmisiä olemaan tyhmempiä kuin koneet.
06.09.2025 16:03
4 / 268