Vapaa kuvaus

Aloituksia

138

Kommenttia

5572

  1. Taustalla on erikoisen luokittelevaa ajattelua, jos väittää, etteivät työttömät kykene provosoimaan netin keskustelupalstoilla. Jos työtön provosoi vihaisen kommentin työttömiä kohtaan, voi hän sen jälkeen uhriutua ja kertoa suurella fontilla, että "näin meitä työttömiä syrjitään" ja saada sillä tavalla kannatusta omalle asialleen, olipa se mikä tahansa.

    Ylipäätään mikä tahansa mikä vahvistaa vastakkainasettelua "meidän" ja "muiden" välillä on kannattavaa, jos yrittää saada aikaiseksi vahvaa yhteisöä, olipa se yhteisö miten pieni tahansa.
  2. Ainakin ennen oli.
  3. Voimme vain kysyä.