Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+outoa+kyllä+on,+poistettinkohan+eilen++tuolla+toisaallakin+m-m+kommentti+ja+samalla+sit+vähän+muutakin.+
Vai+ehditkö+näkemään+tässä+,tuliko+siihen+m-m+kommentin+perään+jotain+muutakin/joku+ilkeä+kommentti+jonka+mukana+sit+poistettiin.+
No+tää+on+tämmöstä,+ylläpitäjä+ne+poistot+kuitenkin+tekee+jonkun+ilmoituksen+peusteella.
27.09.2018 11:56
"En+käsitä,+mistä+nyt+kirjoittelet,+valitettavasti"
No+kommentoin+tuota+nasaalisen+äänen+omaavan+henkilön+kommenttia.+Sitten+väliin+tuli+joku+susirumaällötys,+joka+kommentoi+vastaustani+nasaaliselle+ja+nyt+sitten+niin+hiljaa+pois+hiipuva+nimerkillä+kirjoittava+,+että+ota+ny+näistä+sitten+selvää.
En+tiedä+oletteko+kaikki+yksi+ja+sama+henkilö+vaiko+muuten+vaan+ny+haluatte+laittaa+lusikkanne+samaan+soppaan.+
Mitä+tulee+alkuperäiseen+nasaalin+kommenttiin,+niin+kyllä+siitä+ainakin+kuulsi+lävitse+kauna+ja+katkeruus+menneisyyttä+kohtaan+ja+tarve+mustamaalata+,joka+ulottui+myös+seuraavaan+sukupolveen.+
Toki+asia+on+eri+jos+tuo+lause+"Mustamaalaus+ja+toisten+suhteissa+härkkiminen,+sellainen+tytär+millainen+äiti+pitää+usein+paikkansa."+koskeekin+häntä+itseään,+kuten+sinä+ny+mainitset+pohtivasi+omalta+kannaltasi+tähän+tapaan.+"Olen+tytär+sukupolvien+ketjussa,+en+mikään+erillinen+poikkeama,+toki+poisoppinut+niistä+piirteistä,+jotka+eivät+miellytä"
Mutta+joo,+hieman+epäselväksi++jäi,+oliko+se+äiti+vaiko+tytär+joka+toisten+suhteissa+härkki,+että+kumpaako+hän+syytti+vaiko+molempia.+
Itse+ny+ajattelin+asian+niin,+että+nasaalisen+kohdalla,+että+se+oli+äiti+joka+härkki,+ja+paheksuin+viittausta+tyttäreen+jos+ja+kun+tyttärellä+ei+ole+osaa+eikä+arpaa+ko.+asiassa.+
Totta+on+että+ollaan+kaikki+jonkun+äidin+lapsia,+oli+se+äiti+ny+millainen+tahansa,+niin+sen+perusteella+ei+minun+mielestäni+pidä+alkaa+mustamaalaaman+seuraavaakin+sukupolvea.+
Vaikka+ulkonäkö/jotkut+luonteenpiirteet+joiltain+osin+peritysivätkin,+niin+vanhempien+tekemät+virheet+eivät+periydy.+
Muutenkaan+jos+ihminen+tekee+jonkun+virheen/väärän+valinnan,+kuten+ny+vaikkapa+minä,+olin+sellaisessa+suhteessa.+Niin+sekään+ei+määritä+minua+kokonaisuudessaan+huonoksi+ihmiseksi,+saati,+että+minun+tekemäni+väärän+valinnan++perusteella+tuomittaisiin+jopa+lapseni+huonoiksi+ihmisiksi.
Nää+on+aina+sellaisia+yksilökohtaisia+juttuja,+tiedetään+kyllä,+että+esim.++ns.+huono+osaisuus+perityy+jos+sukupolvien+ketjussa+sellaista+on+pitkään.++Mutta+jokaisella+siinä+ketjussa+olevalla+on+aikuistuessaan+mahdollisuus+myös+valita+toisin.+
Loppusi+toki+myös+aiheutti+hämmennystä,+ettei+oikein+tiedä+pitäsikö+sanoa+jotain+vaiko+pitäisikö+olla+sanomatta.+Mutta+ajattelin+ny+sitte,+että+kun+ny+tänne+palstalle+syystä+tai+toisesta+tulit,+niin+oletan,+että+ymmärrät,+että+täällä+voi+saada+vastaukseksi+vaikka+minkälaisia+kommentteja.+
Joten+sanon+ny+ääneen+sen+mitä+ajattelen,+että+eikö+sinulla+ole+läheisiä+joiden+kanssa+voisit+noita+asioita+pohtia+ja+purkaa/käydä+läpi+mennyttä+eläämäsi+ja+sen+tapahtumia+ja+puhua+tunteistasi.+
Tilanteessasi+se+on+oikein+ja+toivottavaakin,+omaisillekin+hyvä,+että+asiat+selvitetään,+ettei+jää+mitään+hampaan+koloon/omaisille+syyllisyyden+taakkaa.+Lupa+on+myös+tuntea,+itkeä+ja+raivota+ja+antaa+anteeksi,+kun+kukaan+meistä+ny+tuskin+on+täydellinen.
En+ymmärrä+miksi/kenen+vuoksi+sinun+pitää+yrittää+olla+hiljaa+ja+kiltisti.
27.09.2018 11:45
"Narsistin+kanssa+ei+ole+koskaan+mitään+todellista+suhdetta+edes,+vaan+ihan+vain+hyväksikäyttöä."
Niin+hyvä+lause+kenen+tahansa+sisäistää,+että+noinhan+se+on
26.09.2018 22:52
Niin+sinunlaisiasi+on+varmasti+muitakin,+mutta+asioista+on+vaikea+puhua+kellekkään,+myös+siitä+syystä,+että+häpeä+sulkee+suun.+Häpeä+siitä,+että+on+antanut+kohdella+itseään+niin.
Mitä+tulee+miehen+kiltteyteen+niin+uskon,+että+monikin+uskoisi+sinua+jos+vain+itse+uskaltautuisit+kertomaan.+Se+toki+mahdollisesti+johtaisi+siihen,+että+sinun+pitäisi+luopua+tuosta+miehestä.++
https://www.naistenlinja.fi/
26.09.2018 22:48
"Mutta+juju+piileekin+siinä,+että+pitää+tulla+riittävästi+elämän+kokemusta,+todennäköisesti+vielä+kriisi,+joka+ikäänkuin+laukaisee+kaiken"
Kyllä+joo,+minulla+se+tapahtui+neljänkympin+kieppeissä+jolloin+aloin+kyseenalaistamaan+omaa+toimintaani+ja+valintojani.+
No+siihen+meni+vuosia+ja+ajattelin,+et+oon+sitte+valmis+maailmaan,+mut+ihan+niin+ei+käyny.+Se+minkä+tiesin+teoriassa,+ei+kuitenkaan+todentunut+oikeassa+elämässä.+
Että+vielä+kerran+piti+päätään+hakata+seinään+noin+kuvaannollisesti.+No+ehkä+tää+alkava+vanhuus+on+sit+seesteisempi
26.09.2018 19:35
En+minäkään+ny+sen+kummemmin+kyttää,+enkä+väitä+kuhan+totesin+olemassa+olevan+tosiasian,+että+myös+nimimerkin+nasaalinen+kommentti+poistettiin,+jonka+hän+sitten+samantien+laittoi+tuohon+toiseen+ketjuun.
Mulla+kun+tää+rekisteröity+nimimerkki+ilmoittaa+jos+joku+on+vastannut+kommenttiini.+
Siitä+ilmoituksesta+kun+klikkaan+niin+pääsen+lukemaan+ko.+kommentin+ilman+et+mun+pitää+plarata+kaikki+kommentit.+Toki+poistetut+kommentit+ei+näy+kokonaan+vaan,+ilmoituksessa+lukee+sit+vaan+nimimerkki+joka+on+vastannut+ja+ensimmäinen+lause+ja+aika+jolloin+kommentti+on+laitettu.+Palstalla+näkyvät+kommentit+toki+näkyvät+sit+kokonaan++ilmoitushistoriaskin
+Tuohon+ja+aloittajan++aiheeseen+liittyen+niin+tosiaan++näen+ilmoituksesta+,+jos+joku+on+vastannut+kommenttiini.++Kerrankin+oli+et+oon+edellisen+käyntini+jälkeen+saanut+27+vastausta+kommenttiini,+joo+ilostuin,+et+ahas,+kommenntini+sai+aikaan+keskustelua.++Mitä+vielä+ne+++kaikki+oli+poiulta+höpinää+luureista+ja+epäeettisistä+ihmisistä.+.+Onneksi+siinä+on+sellainenkin+toiminto+kuin+merkitse+kaikki+luetuksi+vaikka+ei+ole+lukenutkaan.+
Mutta+joo,+kyllähän+täällä+ny+jotkut+tarinat+ja+kirjoittajat+jää+mieleen,+varsisnkin+jos+heissä+on+jotain+poikeuksellista.+Tai+että+he+yleensä+kommentoivat+minun+postauksiani++aina+samalla+sävyllä,+samat+asiat+hieman+eri+sanoin+vain,+kuten+toi+nasaalinenkin+viittaa+aina+siihen+menneeseen+suhteeseeni.+
Iät+ja+ajat+pohtinu+tuota+nasaalistakin,+et+mikä+merkitys+silläkin+on,+et+sitä+pitää+julki+tuoda.+
Tiedä+sit+onko+se+joku+tunniste.+Aikoinaan+mun+piti+googlettaakin+ko.+sana+mitä+se+tarkoittaa.+
Itse+ny+olen+kohdannut+kaksi+henkilöä+joita+vois+sanoa+nasaali+ääniseksi.+Toinen+on+nyk.+kiinteistön,+missä+asun+isännöitsijä+(miespuolinen)+ja+toinen+on+sivusta+kuultu+puhetapa++ravintolassa,+mutta+ko.+naista+en+henk.+koht.+tunne.
Mutta+joo+tää+on+tämmöstä.+Itsekullakin+saattaa+olla+menneisyydessä+yhtä+sun+toista,+mutta+onneksi+elämä+tarjoaa+niitä+korjaavia+kokemuksia+ja++tehdyistä+virheistä+ja+vaikeistakin+kokemuksista+voi+oppia+jotain+myös+itsestään.
Nasaalisenkin+sopisi+jo+päästää+irti,+kun+siittä+mun+suhteestani+taitaa+olla+seitsemisen+vuotta.+Sitä+en+toki+tiedä+jatkuuko+se+härkkiminen+hänen+avioliitossaan/häiritseekö+ko.+nainen++vieläkin,+et+siittä+johtuen+on+vereslihalla+ja+huiskii+kaunaansa+ja+katkeruuttaan+sinne+ja+tänne.
Tämmöstä+ny+tähän+tuli+kohtaan.
26.09.2018 19:25
Niin,+en+muista+nähneeni,+eikä+ne+näy+mun+"historias"+ku+ei+ollu+mulle+osoitettu
26.09.2018 16:24
En+tiedä+tarkalleen,+
+Niissä+mitä+minä+ny+ehdin+näkemään/tai+ne+jotka+näkyvät+mulla+noissa+historiatiedoissa++jotka+ovat+minun+kommenttiini+vastanneet+ei+mun+mielestä+ny+ollu+mitään+erityistä
Poistetuissa+oli+useampia+poiun+kommentteja,+yhteen+kommentoin,+kun+hän+antoi+ymmärtää,+että+häntä+kadehdittaisiin+niiden+palstakaverien+vuoksi.+
Sitten+tuo+toisaalla+mainittu+nimerkki+nasaalinen+toi+esiin+sitä+samaa+pettämishommaa+kuten+aina+ja+asiasisältö+näkyy+tuos+toises+ketjus+mihin+sitte+oli+asiansa+laittanu.
Muusta+en+tiedä,+että+kommentoiko+vielä+joku+muukin,+kun+en+ihan+ny+koko+aikaa+tässä+koneella+päivystä.+Mutta+tosiaan+tosiaan+poistettiin+niin+minun+kuin+poiun,+ja+nasaalisen+tämän+aamuiset++kommentit.
26.09.2018 15:42
Niin+tyypillisesti+narsistiperheissä+äiti+nostaa+pojan+jalustalle+ja+tytär+saa+tuntea+olevansa+pelkkä+mitättömyys.+
Myös+naispuoliset+narsistit+vihaavat+muita+naisia,+mikä+tosin+on+kummallista,+mutta+kaiketi+se+on+se+kilpailu+asetelma+joka+taustalla+vaikuttaa,+kun+tytär+vanhetessaan+kasvaa+ja+kaunistuu,+siinäkuin+äiti+vanhenee+ja+rapistuu.
26.09.2018 15:03
Jahas.+
Tosiaan+joku+nasaali+ääntään+tunnetuksi+tehnyt+henkilö+on+useinkin+kommentoinut+jotain+tuon+tapaista,+minun+kommenttieni+perään,+vaikka+mistään+pettämisjutuista+ei+ole+edes+puhetta.+Kuten+ny+tuohon+typistettyyn+ketjuun+toisaalla,+joka+kommentti+poistettiin,+Tarkalleen+ottaen+nimimerkki+nasaalinen+on+kommentoinut+klo+10.08+tuohon+toiseen+ketjuun+ja+kommentin+asiasisältö+oli+sama+kuin+tässä.+Mulla+kun+on+tää+rekattu,+niin+tää+kone+ilmoittaa+kaikki+vastaukset+,+että+vaikka+viesti+poistettiin,+niin+jälki+kuitenkin+jää
Mutta+joo,+kunhan+ihmettelin+tuota+kommenttiasi+siltä+pohjalta,+että+kohdistat+vihaasi+myös+seuraaviin+sukupolviin.+Mitä+kyllä+kauheesti+ihmettelen.+
Tarinastasi+muistan,+että+ko.+nainen+on+häiriköinyt+sinua,+mutta+miten+hänen+tyttärensä+ny+liittyy+teidän+kolmiodraamaanne.+Vai+seuraatko+tyttären+elämääkin+niin+tarkasti,+että+sinlla+on+kanttia+esittää+hänestä+moista.+Vai+tarkoitatko+että+se+nainen,+jonka+kanssa+puolisosi+petti+on+se+tytär,+että+tunnet+ja+tiedät+hänen+äitinsäkin
Mitä+tulee+nimmariisi,+niin+outo+ja+kummallinen+valinta+se+toki+on,+
Mutta+en+tiedä+kehen+sillä+viittaat,+itseesikö,?+siihen+naiseen+jonka+kanssa+puolisosi+petti?,+hänen+tyttäreensä?+vaiko+hänen+äitiinsä?
Minulla+ny+ei+ole+tässä+sen+kummemmin+katkeruutta+ja+kaunaa+sen+kummemmin+ketään+ihmistä/+menneisyyttänikään+kohtaan.+
Äitinkin+on+kuollut+jo+2000+luvun+alussa+ja+olen+kiitollinen+siitä,+että+hänenkin+elämänsä+seestyi+ja+sai+elää+monta+vuotta+hyvää+elämää.+Niinikään+entisen+puolisonikin+kanssa+on+ihan+ookoo+välit+ja+mitä+tulee+siihen+tyyppiin,+niin+eipähän+häntäkään+tule+pahemmin+enää+nykyään+muisteltua.+Kaiketi+hänkin+voi+hyvin+uudessa+suhteessaan.
26.09.2018 14:57
Niin,+en+tiedä+teenkö+nyt+jonkin+rikoksen+kun+kopion+pienen+pätkän+jonkun+toisen+ihmisen+kommentista+tuolta+toisaalta,+mutta+sopinee+tähän+aiheeseen/tähän+kohtaan
"Kun+rohkeasti+otin+esiin+lapsuuteni+tapahtumat,+niin+äitini+ilmoitti,+ettei+tarvitse+olla+enää+missään+yhteyksissä+ja+se+oli+lopulta+oikein+vapauttavaa."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15256069/persoonallisuushairion-periytyminen
Käykää+lukemassa+linkistä+ko.+henkilön+kommentti+konaisuudessaan
26.09.2018 14:19
NIih,+ehdin+jo+lukaista+tuosta+toisesta+ketjusta+jotain+tämän+tapaista+ennekuin+ylläpito+poisti+kaikki+siitä+ketjusta+kaikki+tämän+aamuiset+kommentit.+
Ilmeisesti+ny+koit+asiasi+kuitenkin+niin+tärkeäksi,+että+halusit+sitte+tuoda+asian+esiin+tässä+toisessakin+ketjussa.+
Nimimerkkisi+on+myös+tuttu,+olet+se,+jonka+puoliso+on+ollut+uskoton+ja+tämäntapaisia+kommentteja+on+saanut+lukea+sinulta+aiemminkin.+
En+tiedä+kenestä+puhut,+mutta+ainakin+kommentteihisi+liittyy+minun+mielestäni+hyvinkin+nuo+mainitsemasi+mustamaalaus,+katkeruus+ja+pahakielisyys,+joka+tuntuu+ulottuvan+seuraviinkin+sukupolviin.
26.09.2018 11:12
Kappasta+vaan+joku+kuitenkin+otti+kuitenkin+neuvostani++vaarin+ja+käytti+tuota+mainitsemaani+ilmianto+kohtaa+ja+kaikki+tän+aamuiset+kirjoitukset+on+näköjään+poistettu.+
No+ehkä+olis+voinu+poistataa+vaik+koko+ketjun.
26.09.2018 10:47
Niin,+että+kun+tällä+palstalla+kritisoidaan+sinun+toimintaasi,+
Sitä,+että+tukit+loputtomalla+monologillasi+kaikki+ketjut,+viis+veisaten+aloituksen+aiheesta,+niin+kuvittelet,+jopa+uskot,+että+se+kritisointi+johtuu+kateudesta
MItä+lapsellisuuteesi,+niin+se+on+kyllä+tullut+ilmi+tässä+pitkässä+juoksussa+ja+tuo+viittaus,+että+sinua+kadehditaan+kuuluu+myös+siihen+osioon.
Kun+suhde+ny+kuitenkin+näissä+anonyymeissä+"palstakaverisuhteissa"+on+ihan+mielikuvituksen+varassa.+Kun+et+tiedä,+etkä+tunne+ihmistä+,+luot+toisesta+mielikuvaa+pelkästään+hänen+kirjoittamiensa+sanojen+perusteella.+Tuskin+ny+kukaan+kadehtii+sinun+mielikuviesi+pohjalta+ketään.+
Kun+sinulla+on+tiety+mielikuva+toisesta+ihmisestä+ja+toisella+saattaa+olla+hyvinkin+erilainen+mielikuva+siitä+samasta+ihmisestä.+Edelleen+vaikka+itse+olisit+innoissasi+jostain+keskustelusta,+niin+välttämättä+se+toinen(sivullinen)+ei+näe+siinä+mitään+erityisen+hienoa+tai+viisasta,+saati+kadehdittavaa
Me+ihmiset+ollaan+erilaisia,+Arvotamme+asioitakin+eri+tavalla.++Sen+vuoksi+on+ihan+turhaa+alkaa+kuvittelemaan+omien+tunteidensa+pohjalta+tuntemattomien+ihmisten+tunnetiloja.+Varsinkin+jos+ja+kun+kyse+on+ihan+mielikuvien+varassa+olevista+ihmisistä+ja+asioista.+
Jotenkin+ny+tuli+mieleen+semmonenkin,+että+luuletko,+että+ihmiset+ajattelevat/Tuntevat+samalla+lailla+kuin+sinä.+Oletko+sinä+kadehtinut+joskus+jonkun+kahden+välisiä+keskusteluja+täällä?+Siitäkö+tuo+luulosi+on+peräisin+?
Olenhan+minäkin+keskustellut+sinun+kanssasi+hyvinkin+usein.+Tuskin+kukaan+sitäkään+on+kadehtinut.+MIksi+joku+kadehtisi+jonkun+toisen+keskusteluja?
Mutta+joo,+jossain+toisessa+kohtaa+mainisinkin,+että+uusin+virtuaaliystäväsi+vaikuttaa+kyllä+lämminhenkiseltä+ja+ymmärtävän+sinua.+
Iloitse+nyt+hänen+ystävyydestään/keskusteluista+hänen+kanssaan+ilman+että+kuvittelet+siihen+suhteeseen+muita+ihmisiä+ja+negatiivisia+ajatuksia.++
Ajattele+kaikkea+sitä+hyvää+mitä+hänen+palstalle+tulonsa+on+sinulla+antanut.+Erityisen+hienoahan+se+olisi+jos+vaikka+hän+himpun+verran+saisi+sinut+ajattelemaan+ja+toiminta+tapasi/elämänlaatusi+sitä+kautta+parantuisi
Mutta+joo,+tosiaan+ny+kyse+kuitenkin+ns.+virtuaaliystävyydestä,+että+toivoa+sopii+et+löytäisit+myös+ns.+oikeita+ystäviä+sinne+todellisuuteen+missä+elät+ns.+lihaa+ja+verta+olevana+ihmisenä.
26.09.2018 10:36
Sinä+heität+tuon+tapaisen+kommentin+aina+silloin+,+tiedä+sitten+kuinka+tosissasi.+
Luuletko+jollet+peräti+usko+että+sinua+kadehditaan+vai+yritätkö+vaan+provosoida.+Vai+liittyykö+tuo+kieltämättä+hieman+lapselliseen+persoonaasi.+No+oli+kuinka+oli,+niin+ainakin+mun+on+hyvin+vaikea+uskoa,+että+kukaan+kadehtisi+sinua+täällä+mistään+syystä
Osaisitkohan+sä+ny+vaan+yksinkertaisesti+iloita+ja+olla+kiitollinen+noista+nettikavereistasi+liittämättä+niihin+suhteisiin+muita+ihmisiä,+saati+kuvitelmia+siitä,+että+joku+kadehtisi.
Olettasin+että+sen+verran+olisit+tutustunut+palstan+aiheen,+että+tiedät+myös,+että+nimenomaan+tuo+luulo/puheet+siitä,+että+joku+kadehtii+kuuluu+/yritys+lietsoa+kateutta++kuuluu+nimenomaan+narsistin+repertuaariin.
+Että+tiedä+sitte,+onko+se+vanhemmiltasi+perittyä++tapa.
26.09.2018 09:34
En+sanonut,+että+narsismiongelma+olisi+hiipumassa+vaan+kommentoin,+että+aiheen+kiinnostavuus+on+hiipunut+muutaman+vuoden+takaisesta.+
Siitä+ei+puhuta,+eikä+kirjoiteta+tällä+hetkellä+niin+paljon+kuin+jokunen+vuosi+sitten
Mitä+tulee+uuteen+ystävääsi+tällä+palstalla.+Hän+aikuttaa+ymmärtävän+sinua,+olevan+sinun+puolellasi.+Ota+vaarin+hänen+sanoistaan.
25.09.2018 21:01
No+ehkä+se+kiinnostus+aiheeseen+sitte+taas+lisääntyy+täälläkin.+Nykyään+kun+juttuja+yms.+on+aiheesta+vähemmässä+määrin+kuin+joitain+vuosia+sitten,+että+on+hiipunut+on+siittä
25.09.2018 18:08
"En+ole+ainoa,+jolle+tämä+on+ollut+pulmana."
No+minä+olen+ratkaissut+tuon+ongelman+siten,+että+kirjoitan+ensin+vastaukseni+/kommenttini+ja+maalaan/kopion+sen+ja+vasta+sitten+kirjaudun+ja+liitän+kirjoittamani+tekstin+sitten+siihen,+mihin+ny+alunperin+oli+tarkoituskin.
Mutta+tosiaan+rekisteröityneenä+nykyään+pysyy+vain+pienen+tovin,+
et+joutuu+rekisteröitymään+aina+uudelleen+jos+ei+ny+ihan+peräjälkeen+ole+kommentoimassa
25.09.2018 18:03
"Kyseinen+p...+vetää+aina+kanssaan+jonkun+vähän+samanhenkisen+tukemaan+kirjoitteluaan+jossa+sitten+hehkuttavat+toisiaan"
No+tää+viimeinen+vaikuttaa+ihan+fiksulta+ja+lämminhenkiseltä.+
Mitä+narsisteihin+tulee.+Niin+ehkä+aihe+on+vähän+niinku+pois+muodistakin,+ei+enää+niin+kiinnostavaa+kuin+takavuosia,+kun+oli+enemmänkin+otsikoissa.
Sitte+taas+kuka+jaksaa+loputtomiin+jauhaa+päivästä+toiseen+ainakaan+vuosien+takaisia+juttuja.+Se+jos+joku+kertoo+siitä+et+jostain+syystä+jumittunut+elämään+menneisyydessä.
25.09.2018 13:50
LIsään+vielä,+ettei+niin+pahaa+ettei+jotain+hyvääkin.+
Munkin+on+tullu+täällä+vietettyä+vuosien+mittaan++tovi+jos+toinenkin,+joskus+ihan+liikaakin.+
Ny+kun+täällä+ei+ole+sillain+keskustelua,+niin+näytön+äärellä+istuskelu+on+vähentyny+ja+olen+alkanut+enemmän+taas+lukemaan.+
Mut+tosiaan+jos+kuitenkin+on+tarvetta+keskustella+narsismista+niin+onhan+niitä+muitakin+vaihtoehtoja.
Muutenkin+kun+tosiaan+sitä+toista/toisen+ihmisen+käyttäymistä+ei+voi+muttaa+varsinkaan+jos+ja+kun+hän+itse+ei+koe+siihen+tarvetta/näe+itsessään/omassa+toiminnassaan++mitään+vikaa.+
Niin+ainoaksi+vaihtoehdoksi+jää+muuttaa+omaa+toimintaansa,+etsiä+niitä+vaihtoehtoja.+Esim.+tässä+tapauksessa+miten+ja+mistä+löytäisin+paikan+missä+voisin+keskustella+narsismista.
25.09.2018 12:13
52 / 223