Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
roskapostirobotti1
profiilit
roskapostirobotti1
roskapostirobotti1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
289
Kommenttia
696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taolaisuuden+symboli+on+pallo,+joka+on+puoliksi+musta+ja+puoliksi+valkoinen+(jin+ja+Yang).+Nämä+värit+ovat+toistensa+vastakohtia.+Maailmankaikkeus+on+nollasummapeli,+joka+alkoi+tyhjästä.+Tälläisen+tsydeemin+luomiseen+tarvitaan+yhtä+paljon+valkoista+ja+mustaa+tai+pimeää+ja+valoisaa.+Pimeä+aine+tai+pimeä+energia+on+meidän+materiamme+vastakohta+tai+energiajuomista+saamamme+vaikutuksen+vastavaikutus.+Tämä+dualismi+mahdollistaa+kaiken+olemassaolon.+Aine+ja+tyhjyys,+elämä+ja+kuolema,+ääni+ja+hiljaisuus+-+näitä+vastapareja+on+lukemattomia+ja+jos+vaikkapa+ääntä+hidastaa+tarpeeksi,+huomaa,+että+siellä+on+paljon+hiljaisuutta+välissä.+Materiassa+on+massoittain+tyhjyyttä+jne.
Mikään+ei+ole+siis+hukassa.+Brahma+teki+taikuuksiaan+ja+maailmankaikkeus+on+illuusiota+(maya).+On+olemassa+vain+yksi+itse+ja+se+on+Brahma.+Kukin+meistä+tuntevista+olennoista+on+Brahma.+Meillä+on+vaan+kaikilla+hahmoilla+erilaiset+teatterimaskit+päällämme+ja+paneudumme+roolisuoritukseen+niin+voimalla,+että+unohdamme+alkuperämme.+Brahman+kalpa-+ajanjakso,+jonka+aikana+unohdus+vallitsee+kestää+muistaakseni+yli+4+miljoonaa+vuotta+ja+toinen+kalpa-+jakso,+jolloin+herääminen+todellisuuteen+tapahtuu+kestää+osimoilleen+yhtä+pitkään.+Näiden+jaksojen+vaihtelu+kestää+sitten+iäisyyden.
05.04.2021 11:53
Järkeilit+jalkakipusi+johtuvan+teestä+-+jätit+teen+pois+ja+paranit.+Uskosi+on+tehnyt+sinut+terveeksi!+Koet+tämän+ehkä+loukkaavaksi,+mutta+en+sellaiseksi+tarkoittanut.+Ihmiset+ovat+sellaisia+-+placebo-+pillereillä+on+sama+vaikutus+kuin+oikeilla+ja+kun+potilas+uskoo,+että+hänet+on+leikattu,+hän+paranee.+Tämä+pätee+varsinkin+harmittomimpiin+vaivoihimme.+Kipu+ja+aistimukset+syntyvät+aivoissamme+ja+niitä+voi+myös+huijata+onnistuneesti.
03.04.2021 18:50
Tällä+kansainvälisellä+"maailman+onnellisin+maa"-+kilpailulla+ei+ole+mitään+tekemistä+ihmisten+onnellisuuden+kanssa.+Kilpailun+kriteereitä+ovat:+Maan+bruttokansantuote,+eliniän+odote,+ystävyyssuhteet,+terveyspalvelut+,+hyväntekeväisyyteen+käytettävät+rahat+ja+hallinnon+korruptoitumattomuus+sekä+vapaus+päättää+omista+asioista.
Kaikkihan+sen+tietävät,+että+Ambomaan+lantamajoissa+auivat+ihmiset+ovat+suomalaisia+onnellisempia,+mutta+ovat+rutiköyhiä,+asuvat+sotilasjuntan+hallitsemassa+diktatuurissa,+eivätkä+pihiyttään+anna+ropostakaan+hyväntekeväisyyteen.
Ne+tilastot,+joihin+tulisi+katsoa+onnellisuutta+arvioitaessa+ovat:+Itsemurhatilastot,+perheväkivalta,+alkoholin+ja+huumeiden+käyttö,++kiusaaminen,+psyykkiset+sairaudet+ja+naaman+happamuusaste.+Näissä+tilastoissa+Suomi+on+maailman+ykkönen.
03.04.2021 09:29
Ei+ole+sen+rajan+ylittänyttä!
02.04.2021 11:47
Niin+on+multakin+unohtunut+maski+kotiin+joskus.+Saan+silloin+osakseni+murhaavia+katseita.+Näytän+minua+paheksuville+kieltä+ja+irvistän.+Maskipäät+eivät+vastaa+samalla+mitalla+takaisin.
Huomasin+heti+Ilta-+Sanomien+aprillipilan.+Oli+liian+lapsellinen.+Nimittäin+Töölönlahteen+pudonnut+pääsiäistipu+alkoi+vainoamaan+tokkoja.+No+tokkopa...tokkopa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007894991.html
Hesarin+aprillipila+oli,+että+homo+löysi+kaupan+valmissalaattipakkauksesta+30+vuotta+sitten+kadottamansa+vihkisormuksen,+oliivin+ympärilta.
Vesilahdella+30++vuotta+sitten+lähti+mies+viemään+roskia+pihan+roskikseen++ja+katosi+sillä+reissulla.+Eilen+etsintäpartio+löysi+ihmisen+luita+piharoskiksen+edestä.+Epäillään,+että+ne+kuuluisivat+30+vuotta+sitten+kadonneelle+Heikki+Olavi+Virtsavirralle.+Leski+oli+helpottunut+löydöstä+ja+lähetti+kaikille+munarikkaan+pääsiäisen+toivotukset.
01.04.2021 22:19
Monille+on+mennyt+tunteisiin+tuo+rahtialus+Evergreenin+jumitus+tuolla+Suezin+Kanaalissa.+Monet+on+varmaan+nähneet+unta+olevansa+jumissa;+laivassa,+autossa,+junassa+tai+jossain+muussa+sellaisessa,+kun+illan+uutiset+ovat+purkautuneet+alitajunnastamme.
Viime+aamuyönä+heräsin+kauhusta+hikisenä.+Muistan+nähneeni+unta,+jossa+olin+raaka,+koko+kontin+täyttävä+lihanpala,+jossain+noissa+rahtialuksen+tuhansista+konteista.+Oltiin+oltu+paikollaan+monta+päivää+ja+sitten+kuulin+ulkoa+tuttuja+ääniä.+Tunnistin+talonmies+Pikkaraisen,+Pekka+Puupään+ja+Pätkän+äänet.+Äänet+voimistuivat+lähetessään+ja+he+riitelivät+siitä,+että+missä+kontissa+olisi+paras+liha.+Rukoilin+hiljaa+mielessäni,+etteivät+he+huomaisi+minun+konttiani+ja+yritin+olla+täysin+äänettömänä.+Pian+kuitenkin+kuulin,+kun+he+alkoivat+avaamaan+juuri+sitä+konttia,+jossa+olin.+Sitten+heräsin+tuskaisena+ja+hiestä+märkänä.
Kaikki+urheilua+seuraavat+tietävät,+että+And1+on+se+ehkä+kaikista+vaikein+ja+näyttävin+suoritus.+Birminghamin+Alabamasta+kotoisin+oleva+murjaani,+nimeltään+Bill+Cambell+oli+ensimmäinen,+joka+tuon+suorituksen+tempaisi+kotikaupungissaan+amatööriottelussa.+Bill+tuli+sitten+Suomeen+pelaamaan,+Tapiolan+Hongan+maakuntasarja+joukkueeseen.+Tällöin+elettiin+50-+luvun+puoltaväliä+ja+Tapiola+ei+ollut+vielä+tuo+tunkkainen+betonilähiö,+jona+me+sen+tänään+tunnemme.+Silloin+ei+käyty+Helsingissä+töissä,+vaan+elettiin+oman+maatilkun+antimista+ja+navetassa+oli+pari+lehmää+ja+porsasta.
Bill+teki+tuona+kautena+15,+5+pistettä+keskimäärin,+sekä+otti+6,1+levyriä.+Hänen+vahvuutensa+olivat:+pick+and+roll+hyökkäykset,+sekä+stepback+kolmoset.+Puolustajana+hän+oli+melko+onneton.+Honka+sijoittui+kauden+päätteeksi+toiseksi,++Eiran+Kisa-+Veikkojen+jälkeen+ja+sarjanousu+jäi+haaveeksi.+Bill+kuoli+kotonaan,+Alabamassa+vain+36-+vuotiaana,+syötyään+toisen+maailmansodan+aikaisen+räjähtämättömän+käsikranaatin.
28.03.2021 17:29
#jatkoon+#viiskauttaviis
Sitten+laulussa+ainakin+sanotaan++(aiemmin+todetaan+ruusujen+ja+muiden+viljeltyjen+kukkasten+olevan+liian+hienoja+laulun+henkilölle),+että+"kimppuuni+kukkaset+vain,+suuren+tarhurin+tarhasta+sain".+Pitäisikö+tuo+suuri+tarhuri+asettaa+ainakin+väliaikaiseen+kasvienpitokieltoon?+Mitä+tekee+kasvinsuojeluviranomaiset?
27.03.2021 10:19
Olavi+Haraldinpoika+johti+viikinkipurtta,+joka+rantautui+Suomeen+vuonna+1008.+He+rantautuivat+johonkin+länsi-+rannikolle.+He+ryöstelivät+yksittäisiä+taloja+matkalla+syvemmälle+sisämaahan.+Sitten+he+tulivat+erääseen+suurempaan+kylään,+joka+oli+yllättäen+täysin+tyhjillään.+Pian+metsästä+hyökkäsivät+suomalaiset+aivan+yllättäen+ja+monia+viikinkejä+kuoli.+Olavin+venekunta+pakeni,+vaikka+viikingit+olivat+tottuneet+voittamaan+kaikki+vastustajansa.
+Myöhemmin+Olavi+kääntyi+kristinuskoon+ja+hän+loi+nykyisen+Norjan+ja+hänestä+tuli+maan+hallitsija.+Hän+kuoli+1030+ja+puolitoista+vuotta+myöhemmin+arkku+jostain+syystä+avattiin+ja+ruumis+oli+yhtä+tuore+kuin+rymättyläinen+uusi+peruna+toukokuussa.+Paavi+julisti+hänet+pyhimykseksi+ja+Olavi+tunnetaan+nykyään+nimellä+st.+Olaf.+Kirkkoja+on+nimetty+satoja+hänen+mukaansa;+Suomessakin+toistakymmentä,+joista+tunnetuin+lienee+Tyrvään+Pyhän+Olavin+kirkko.+Hänen+työtään+jatkoi+Norjan+kuninkaana+hänen+poikansa+Maunu+Hyvä.
Tuon+Suomen+vierailunsa+kokemuksistaan+rikastuneena+Pyhä+Olavi+piti+suomalaisia+noitina,+jotka+muuttuvat+näkymättömiksi+ja+yllättävät+vierailijat.+Suomi+sai+jäädä+rauhaan,+eikä+päätynyt+skandinaavisten+maiden+joukkoon,+mutta+myöhemmin+kyllä+kelpuutettiin+pohjoismaaksi.
(lähde:+Mustan+Virran+Panimo,+st.+Olaf+olut,+5,5%,+Pale+Ale)
Kupittaan+Cittarin+irtokarkkihyllyllä+on+otettu+käyttöön+persoonakohtaiset+kauhat.+Kauha+otetaan+jostakin+ja+pudotetaan+käytön+jälkeen+reikään.+Karkit+saa+pudottaan+paperipussiin+tai+pahvimukiin.+Noitapilli+taitaa+olla+edelleen+suosituin,+johtuen+tuhatvuotisista+perinteistämme.
Kuolleiden+haisevat+henget+kasaantuvat+hautuumaiden+ylle+haiseviksi+pilviksi+ja+pysyvät+Matti+Huutosen+mukaan+paikoillaan+jopa+tuhat+vuotta,+kunnes+koilinen+ilmavirtaus+tulee+ja+hajottaa+tuon+pilven.+Useat+talot+on+rakennettu+paikoille,+joissa+on+sijainnut+vanhojen+intiaanien+hautausmaa.+Homeeksi+luullun+hajun+alkuperää+ei+tajuta+johtuvan+tästä.
Missä+suomalaisessa+vanhemmassa+hittibiisissä+lauletaan+sana:+"ekkö"?+Eli+juuri+näin+kuin+sen+kirjoitin.
26.03.2021 20:43
Olishan+se+Tukiainen+voinut+valita+huonomminkin.+Muistan,+että+Kanervan+Ike+pommitti+sitä+aikoinaan+tuhansilla+tekstiviesteillä.
Ja+kyllähän+niitä+vääriä+valintoja+löytyy+myös+toisinpäin.+Eli+tämmöinen+otsikko+oli+tänään+Iltsarissa+ja+tämä+liittyy+Maajussille+Morsijan-+ohjelmavormaattiin,+jossa+etsitään+neljälle+ulkomaalaiselle+maajussille+suomalaista+morsijanta:+"Maajussi-+Matthew+hämillään;+morsijanehdokas+pudotti+todellisen+pommin!"
25.03.2021 09:33
Toisen+jäte+on+toisen+kulta!+Olen+katsonut+pohjois-+korealaisen+naisloikkarin+videoita+ja+yhdessä+hän+kertoi+niistä,+että+ihmispaska+on+maassa+arvossaan.
Kaikki+pellot+lannoitetaan+ihmisen+ulosteilla,+koska+ei+ole+varaa+oikeisiin+lannotteisiin+ja+eläimetkin+on+syöty.+Kaikilla+on+valtava+määrä+matoja+sisässään,+jotka+vaativat+aina+vain+lisää+ruokaa.+Koululaisten+pitää+viedä+paskaa+viikottain+tietty+määrä+opettajille,+jotka+sitten+jakavat+sitä+viljelijöille.+Jos+ei+vie+sovittua+määrää,+joutuu+leirille.+Siellä+ei+sisävessoja+arvosteta,+joten+ulkohuussit+ovat+yöaikaan+houkuttelevia+ryöstökohteita+pitkäkyntisille.+Perhe+saattaa+menettää+koko+viikon+paskansa,+kun+voro+tekee+vierailun.
Sitten+positiivisiin+uutisiin.+Pääkaupunki+Pingpongissa+asuu+eliitti+ja+sinne+ruoka+tuodaan+ulkomailta.+Kaupunki+on+muutenkin+näkemieni+videoiden+perusteella+miellyttävä.+Siellä+on+useita+hienoja+huvipuistoja+ja+vesipuistot+ovat+erittäin+suosittuja.+Keilahalleja+ja+muita+huvituksia+rittää,+mutta+oikeus+asua+siellä+on+vain+lojaalimmeilla+ja+karkoitus+maaseudulle+tulee+erittäin+helposti.
22.03.2021 18:55
Joo,+onhan+se+näin!+Ja+sen+voi+havainnollistaa+itselleen+juuri+niin,+että+molemmat+kävelee+puolet+ja+ajaa+puolet.+Mutta+jotenkin+sitä+vaan+ajattelee,+että+ei+nopeuttaisi.
20.03.2021 14:05
Vastatkaan+nyt+perkele+tohon+polkupyörä-+arvoitukseen.+Laittakaa+nyt+kerrankin+ne+kemialliset+sähköimpulssit+siellä+aivoissanne+liikkeelle!
Pertti+Teurajärvi
Tuula+Polvi
Lippo+Koivujuuri
Keijo+Komppa
Leo+Kinnunen
Theodore+Roosevelt
Arja+Rikala+-+missä+on+maikkarin+takavuosien+pääkuuluttaja+Arja+Rikala?+Ei+oo+kuulunut+mitään.+Eikö+oo+enää+maikkarilla+kuuluttajana?
Kyösti+Kallio
Teuvo+Länsivuori
Biden+haukahti+toissapäivänä+Putinia+tappajaksi+-+Putin+toivotti+hänelle+vastaukseksi+hyvää+terveyttä.+Eilen+Biden+kompuroi+lentokoneen+portaissa,+joten+ajattelin+heti,+että+onko+kalsarit+myrkytetty,+kuten+Navalnyilla.+Taitaa+kuitenkin+turvamiehet+pitää+Bidenin+kalsareita+yllään+ainakin+viikon,+ennen+kuin+antavat+presidentille+käyttöön,+Venäjän+mahdollisen+sabotaashin+pelossa.
Kalle+Juurela
Harri+Heliövaara
Kalevi+sarkalahti
Tapani+Ripatti
Sam+Inkinen
Raisiolainen+SIG-+yhtye+oli+suomalainen+vanhaa+tanssimusiikkia+soittava+kokoonpano,+jonka+suurin+hitti+oli+tämä+"Metsurin+Koira":
https://www.youtube.com/watch?v=jObZZNaQ8Ec
Marilyn+Monroe+sanoi,+kun+häntä+hoputettiin+synnytykseen,+että+hänellä+ei+ole+mitään+muuta+auki,+kuin+radio.
Turun+mietelause+on:+"If+you+can't+make+it+here,+you+can't+make+it+anywhere".
Toi+Valtiontalouden+Tarkastuskeskuksen+ylijohtajan+paikka+onkin+tavoittelemisen+arvoinen,+kun+voi+matkustella+ja+ryypätä+veronmaksajien+piikkiin,+eikä+ole+muuta+valvojaa+kuin+itse.
Koska+Heidi+Klum+rupsahtaa+-+oma+veikkaukseni+on+huhtikuu+2025?
20.03.2021 10:59
Kuuluuko+kunnon+ortodoksin+pääsiäiseen+valmistavaan+paastoon+valkosipula,+halpa+olut,+perseen+pärinä+ja+sutinointi+S-+marketin+virkailijoiden+kanssa?+Jos+kuuluu,+niin+olen+minäkin+tietämättäni+kunnon+ortodoksi.
Asiaan!+Veritulppiahan+syntyy,+kun+on+pitkään+paikallaan,+eikä+liiku.+Näin+ollen+sanoisin,+että+Euroopan+ulkonaliikkumiskiellot+ja+kotona+työskentely+selittävät+nämä+kohonneet+tulpat.+Otetaanhan+veneestäkin+se+tulppa+pois,+kun+se+makaa+pitkiä+aikoja+liikkumattomana+kuivalla+maalla,+ettei+se+estä+veden+virtaamista.
Tulpaa+voi+suositella+yhdelle+ihmisryhmälle,+nimittäin+yksinäisille.+Monet+pyrkivätkin+tietoisesti+hankkimaan+tulpan.+Sytytystulpat+sensijaan+estävät+auton+syttymisen+tuleen.
Eihän+se+veritulppa+itsessään+taida+hengenvaarallinen+olla,+kun+se+syntyy+yleensä+alaraajassa.+Sen+kulkeutuminen+keuhkoon+tai+sydämeen+tekee+siitä+vituliaisen.+Kannattaa+pitää+vaan+suonet+niin+tukkoisina,+että+siellä+ei+tulpat+kertakaikkiaan+liiku.
Tiesitkö+#muuten,+että+Japanissa+on+julkisissa+pisuaareissa+yleensä+yläpuolellansa+monitori,+jossa+pyörii+peli.+Pisuaarin+käyttäjät+kilpailevat+joko+edellistä+käyttäjää+vastaan+tai+itsekseen.+Yleensä+kilpaillaan+virtsasuihkun+voimakkuudella+tai+sen+kestolla.+Kannattaa+lukea+säännöt+hyvin+ennen+aloittamista,+että+tietää+oikean+lajin.
https://www.youtube.com/watch?v=z9jKuGI1Jgg
Kontulaan+on+perustettu+oma+panimo,+joka+valmistaa+konstailematonta+suomalaista+perusolutta+Tartossa.+https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000007863433.html
16.03.2021 23:09
Aatelepa+ite+omalta+kohdaltasi!+Eihän+millään+ole+pohjimmiltaan+mitään+tarkoitusta.+Maapallolta+loppuu+elämä+aikanaan+ja+kaikki+maailmankaikkeuden+materia+loittonee+toisistaan+ja+järjestys+muuttuu+epäjärjestykseksi.Kaikki+kehitys+ja+hyvä,+mitä+ihmiset+saavat+aikaan+menettää+täysin+merkityksensä.
Vastaan+kysymykseesi,+että+ei+pidä+olla+huolissaan,+sillä+ainoa+merkitys+elämässä+on+se+elämässä+olemisen+kokemus.+Ei+pidä+arvostaa+hyviä+kokemuksia+parempina,+kuin+huonoja+kokemuksia.+Kaikki+elävät+tasan+sata+vuotta,+niin+raakut+kuin+hedelmäkärpäsetkin+ja+kaikille+meille+tapahtuu+yhtä+paljon+positiivistä,+kuin+negatiivistä.+Biafran+nälkäorvon+ja+Donald+Trumpin+osa+tässä+maailmassa+on+sama.
14.03.2021 22:58
Bostonissa,+Massasuuseksin+maakunnassa,+tarjoiltiin+ensimmäiset+boston-+kakut+näillä+kuuluisilla+teekutsuilla.+Suuri+massitulva+jenkeissä+tapahtui+80+ja+90-+luvun+taitteen+tienoilla.
Kummassa+olisit+ollut+mieluummin?+Hindenburgin+tuhossa+vai+Lapuan+patruunatehtaan+räjähdyksessä?+Entä+Aberfanin+maavyöryssä+vai+Estonian+uppoamisessa?
14.03.2021 17:08
Hejsan!+Saattaisit+olla+kiinnostunut+myös+näistä:+Ähtärin+eläinpuiston+karhuaitauksen+yläpuolelle+on+viritetty+köysi,+jota+pitkin+halukkaat+nuorallakävelijät+voivat+kesällä+liikkua.+https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4a895411-1709-4164-a069-378226692e43
Miika+Nousiainen+aikoo+valloittaa+ensimmäisenä+ihmisenä+K18-+vuoren+ilman+lisähappea.+linkki
14.03.2021 09:15
Seal+of+approval+tälle.+Hylkeitä+ovat.+Ihmiset+ja+helsinkiläisetkin+olivat+ennen+toista+maata!+Venäjälle+kuuluttiin.+Ei+ihme,+että+tollaiset+kaivaituivat+poteroihin+neuvostotankkien+yliajettaviksi+ja+sitten+tuikkasivat+molotovin+koktailin+persiiseen.+Nykyään+ihmiset+ovat+toista+maata.+Belgiasta+kerrotaan,+että+mitä+tehdään.+On+mahdollista,+että+olet+kuvissa+eli+olet+ollut+stadilainen+edellisessä+elämässä,+mutta+tehnyt+jonkin+hirvittävän+teon+ja+joutunut+syntymään+seuraavassa+elämässä+Mankkaalle.+Siitä+haluaisin+kuvamateriaalia,+kun+se+kuuluisa+ensimmäinen+kahvilaiva+saapui+sotien+jälkeen+Turkuun+ja+ihmisiä+oli+miljoona+vastassa.
14.03.2021 08:46
Jumalalla+oli+tylsää!+Ei+tapahtunut+mitään.+Sitten+hän+loi+tämän+pelin,+jossa+hän+esittää+kaikkia+rooleja+tässä+näytelmässä.+Ensin+tietenkin+hän+unohti+täysin+alkuperänsä.
Yksi+pieni+hintti+kaikille!+Kannattaa+kuolla+niin,+että+käyttää+tämän+ruumiinsa+loppuun+eli+yleensä+tämä+tarkoittaa;+rauhassa,+vanhana+ja+jo+kaikesta+valmiiksi+luopuneena.+Näin+meistä+jäävä+energia+voi+siirtyä+uuteen+kehoon+jopa+48:ssa+tunnissa.
Jos+kuolee+onnettomuudessa+tai+sekavassa+tai+liikuttuneessa+mielentilassa,+meistä+jäljelle+jäävä+energia+saattaa+viipyä+tuhat+vuotta+ilman+kehoa.+Tämä+johtuu+siitä,+että+tuo+energia+on+niin+höttöä,+että+siltä+menee+kauan+aikaa,+ennen+kuin+se+pystyy+tiivistymään+taas.+Tuolla+kehottomalla+energialla+ei+ole+päätöksentekokykyä,+eikä+järkeä+päässä,+eikä+päätä+eikä+häntääkään,+joten+sen+täytyy+odottaa+kunnes+fiilis+tasaantuu+itsestään+ja+voi+taas+siirtyä+etiäppäin.
Elämä+on+siis+leikki.+Kärlek+se+on+rakkaus,+lek+se+on+leikki+vain.+
Kauppa+on+handel,+asiakas+kund
Rahat+on+pengar
Piano+on+Westerlund
Olen+onnellinen,+olen+ostanut+sen
Minulla+on+piano
Metsä+on+skog,+salmi+on+sund
Joki+on+å
Piano+on+Westerlund
Minulla+on+piano
Kissa+on+kat,+koira+on+hund
Hevonen+on+häst
Mutta+piano+on+Westerlund
Minulla+on+piano
Ruutu+on+ruta,+suora+on+rak
Pyöreä+on+rund
Mutta+piano+on+Westerlund
Minulla+on+piano.
12.03.2021 18:26
Olen+kanssasi+ehdottomasti+samaa+mieltä!+Vaikka+toisaalta+ei+se+ehkä+niin+olekaan.
Minulla+on+pitkä+historia+psykiatrisen+sairaalan+ylilääkärinä.+Vastuullani+oli+parhaimmillaan+4+suljettua+osastoa+3+avointa+osastoa,+167+avohoitopotilasta,+sairaalan+pesula+ja+nurmikonleikkuu,+joka+toinen+torstai.+Lisäksi+sairaalan+kanttiinin+tiskivuoro+osui+kohdalleni+parittomien+kuukausien+kolmantena+sunnuntaina.
Tiedän+kokemuksesta,+että+päätökset+tulevat+itsestään.+Olen+jumala.+Jos+ihminen+sekaantuu+kollektiivisessa+alitajunnassa+tapahtuviin+päätöksiin,+hän+helposti+sekaantuu.
Kannattaisi+hankkia+zen-+buddhalainen+munkki+opettamaan+härmäläisille+perusjunteille,+että+ajatukset+ovat+turhia.+Suomalaiset+korpifilosofit+miettivät+päissään+syntyjä+syviä,+mutta+oikea+toiminta+on+toimimattomuus+ja+ajatuksettomuus.
Tai+kannattaisi+hankkia+intialainen+harjoittelijaguru+halvalla+jokaiselle+psykiatrisen+sairaalan+osastolle.+Tänäänkin+kaksi+miljoonaa+ihmistä+kylpi+Cannesissa+Kumbh+Mela-+juhlilla+ja+kastoivat+melansa+Cannes-+jokeen,+parantaen+samalla+kaikki+sairautensa,+niin+henkiset+kuin+menttaalisetkin.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007854700.html
11.03.2021 19:17
"Salakala+hyväkala,+kapakala,+makupala,+eikä+voita!"
Ne+tutkii+tullissa+noi+ulkomailta+tulevat+katiskat+tavallisen+tarkkaan,+sen+katiska-+vyyhdin+jälkimainingeissa.+Siinäkin+tapauksessa+yrittettiin+tuoda+katiskoita+maahan+tullaamatta.+Ne+ottaa+kaikki+valtavan+isot,+naisen+takapuolen+muotoiset+ja+hyvin+kevyet+paketit+tarkkaan+syyniin
Minä+kun+en+paljoa+ole+ulkomailta+tilaillut,+mutta+nyt+olisi+tarvetta+hyvin+riippuneelle+skotille.+Löysin+tälläisen+Partykingistä:+https://www.partyking.fi/hyvin-riippunut-skotti-naamiaisasu-12296.html.+Se+maksaa+kuuskymppiä,+mutta+varmaan+Kiinasta+saisi++halvemmalla.+Se+voisi+olla+kiinalainenkin+skotti,+kunhan+on+vain+hyvin+riippunut.
10.03.2021 16:06
12 / 35