Vapaa kuvaus

Aloituksia

298

Kommenttia

700

1. Selänteen haastattelu

Mielestäni mielenkiintoinen jutustelutuokio Aleksi Valavuoren ja Teemu Selänteen välillä. Puhuttiin lätkästä ja urheilu
    Jääkiekko
    1
    52
  2. Hartijasiunaus

Siunaa Johannes hartijamme. Levolle jo laske hartijamme. Vessan kaakeli 24.5.2019; juuri silmin nähtävä skorppijoni käv
    Huuhaa
    0
    51
  3. Hävisin lotossa taas!

Voitto meni uuteen kaupunkiin ja minä asun vanhassa kaupungissa. Kuka on käynyt Uudessakaupungissa? Ei varmaan kukaan, s
    Ajanviete
    0
    49
  4. Marginaalista poimittua

Jussi 69 valittiin vuonna 1992 Suomen laiskimmaksi mieheksi. Hän on haistatellut julkisuuden vakokiilassa siitä lähtien.
    Huuhaa
    1
    49
  5. Näitkö jotain? Olitko paikalla? Kerro meille!

Ihminen ei koskaan voi tietää, että mitä tapahtuu! Tavallinen arkikin voi yllättää euforialla! Itse kävelin noin puolit
    Ajanviete
    0
    48
  6. Iivanan alku on iivanan pelko!

Oletetaan, että Iivana on hyökännyt ja kukaan ei auttanut meitä ja maamme on Iivanan. Miten toimitaan? Iivanan nuolesk
    Huuhaa
    0
    47
  7. 26- vuotias kannibaali roikkui puhelimessa tuntikausia

26- vuotias kannibaali roikkui puhelimessa vuosikausia. Jos tietäisit muutamia tuntia aiemmin, että polliisi tulee suor
    Huuhaa
    0
    47
  8. Rupe anko vand aaliksi?

Jotain sitä olisi leipänsä pidikkeeksi tehtävä. Jos SOTE nyt vihdoin - (viimein) tulee,ja maakuntamalli, niin rupeaisin
    Huuhaa
    0
    47
  9. Tämä tiedetään nyt!

Vapaa valinta on illuusio! Kaikki voi tapahtua vain yhdellä tavalla! Jos toisin olisi, edes yhden pienimminkään hiukkase
    Ajanviete
    0
    47
  10. Huii......

Peloittaa! Peloittavaa! Olen pelännyt korkeita paikkoja ja pelkään edelleen. En pysty viemään päätäni tukevan maantiesil
    Kahvikeskustelut
    0
    47
  11. Sokoksen myyjä pääministeriksi!

Tää vihervassarityttö, joka ei päässyt eduskuntaan, mutta valittiin pääministeriksi oli sellainen. Koulun päästötodistuk
    Huuhaa
    4
    44
  12. Kuolema :D

Eilen tuli taas koruna- ohjelmaa TV:stä. Tuli materiaalia hoivakodista. Ryppyiset, vapisevat, hampaattomat, muistisairaa
    Huuhaa
    16
    39
  13. Ostin kvanttitietokoneen

Sain plussakortilla viiskymppii alennusta. Sähköposti aukeaa huomattavasti nopeammin ja Iltasanomat ja Iltalehti ei enää
    Huuhaa
    0
    37
  14. Luulen - siis elän!

Luinpa äsken oudon asian. Olin vielä äsken uskossa, nyt vain luulossa. Oli Me Naisissa teksti, jossa väitettiin, että po
    Huuhaa
    0
    35
  15. Sisäpalloilualustat ja juotavat juustot

Wuzzup! Jack Cornwell tässä, Cornwellien sukuhaudasta! Passiivi on ehdottanut Suomen uudeksi kansallislauluksi "Finland
    Huuhaa
    1
    30
  16. Sisäpalloilualustat ja juotavat juustot

Wuzzup! Jack Cornwell tässä, Cornwellien sukuhaudasta! Passiivi on ehdottanut Suomen uudeksi kansallislauluksi "Finland
    Huuhaa
    1
    28
  17. lapset venäjällä halua netti pois mutta suomessa aikuiset tekee kielto heidän puolesta

minä luulen että tämä on aika hassu asia. venäjällä nyt lapset itse puhuu että internet ei ole niin hyvä ja haluaa että
    Huuhaa
    0
    12
  18. %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%/%%%%%%

Rekkamiehen hymyä kutsutaan nimellä "trucker grin" tai "trucker smile". Se on leveä, hampaiden näkyvä hymy, jota rekkaku
    Trollaus
    0
    8