Vapaa kuvaus

Aloituksia

125

Kommenttia

1352

1. Teboil on nyt boikotissa, kun sen omistaa putinin kaverit lukoilista. Samoin on jokerit ja koko khl liiga ja tietenkin jäähalli missä jokerit pelaa kotiottelunsa
  2. Mutta jos vasemmalla puolella oleville sanotaan MATT.25:41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

Eli heidät on pakko herättää kuolleista ja jehovan todistajien mukaan "heidät välittömästi surmataan ikuiseen kuolemaan"

Mikä on tänä päivänä Jehovan antama sana että herätetäänkö sodoma viimeisenä päivänä? Raamatun mukaan on pakkko, mutta Jehovan antaa joka vuosi eri tiedon asiasta.
    Jehova päätoimittajana

Nämä jehovan todistajat sanovat, että vartiotorni ja muut on kirjoittanut itte Jehova. Mutta muuttako Jehova sitten sanomaansa näin usein ja vaihtaa mieltänsä. ja peruu aikaisemmat puheet. Mutta todistajat selittävät sen että valo lisääntyy. Kenellä valo lisääntyy? Jehovallako?

Tässä esimerkki

Russell sanoo ensimmäisessä vartiotornissa. ”Sodoma nousee tuomiopäivänä” (sodomalla tarkoitetaan muita kuin jehovan todistajia)
    Vartiotorni 1952 elokuu sivu 38 ei nouse tuomiopäiivänä

Uusivalo 1965 1.8 nousee tuomiopäivänä

uusivalo 1988 1.6 sivu 31 ei nouse tuomiopäivänä
    Sinä voit elää paratiisissa 1982 sivu 179 jotkut nousee

Sinä voit elää paratiisissa 1990 sivu 179 ei nouse tuomiopäivänä

Pysyttekö perässä??? Minä en pysy ainakaan pysy minä tipuin jo kärryiltä tuossa vartiotorni osassa.
    Ja kaikki on Jehovan kirjoittamaa. Eli jehovan todistajien Jehovan muuttaa mieltään useasti että valo lisääntyy
  3. Merkki on yleensä mahdollisimman lähellä risteystä ettei ole väärin sanoa että pitää pysähtyä merkin kohdalla.

Mihin muuten pysähdyt liikennevaloissa??? Eikö ole sama asia tämä stop merkki?