Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä on vain asfalttifirmat kuten Lemminkäinen ja pikipojat ym. kun hyötyy nastarenkaista ja siksi he rahoittaa kitkarenkaitten mollaamisen. Kokeilisi nyt moni kitkoja tulisi yllättymään kuten minä n.15 vuotta sitten
16.02.2015 00:56
Teboil on nyt boikotissa, kun sen omistaa putinin kaverit lukoilista. Samoin on jokerit ja koko khl liiga ja tietenkin jäähalli missä jokerit pelaa kotiottelunsa
15.02.2015 00:32
Tuo oikealta ohittaminen koskee jos on ryhmitysmerkit. Esim. Lahden väylällä kun seiska tie erkaantuu Porvooseen päin. Tässä saa ohittaa oikealta, jos esim. rekka on menossa nelostietä Lahteen päin ja sinä ajat Porvooseen.
15.02.2015 00:12
Kuinka toimin kun joku ajaa vain vasenta kaistaa?
1 Ohitan oikealta (kielletty)
2 Jään taakse ja annan valo ja äänimerkkejä tuolle urpolle jos vaikka älyäisi siirtyä oikealle.
3. Ohitan vasemmalta puolelta jos on tilaa. Ei onnistu talvella eikä jos on tehty turhat veronmaksajien rahoja haaskaavat keskikaiteet.
4. Menen oikealle puolelle rinnalle ja odotan että urpolla välähtäisi lampussa mitä pitää nyt tehdä.
5 Ohitan oikealta ja siirryn vasemmalle kaistalle ja hidastan, jotta tämä urpo joutuu myös hidastamaan tai siirtymään oikealle
15.02.2015 00:08
"Kohta saa vaihtaa kesärenkaat autoon, mistäs sitten valitat?"
Luuletko että nastapellet vaihtaa ennen juhannusta. EI IKINÄ
15.02.2015 00:01
Nastavero olisi poikaa. Ja kitka kuskeille vero alea. Esim. tankkauksen yhteydessä automaatti tunnistaisi nastarenkaat ja silloin tulisi aina polttoaine veroon lisäystä. Jo vilkastuisi kitkarenkaiden myynti
14.02.2015 23:59
Pitäisikö minun lähettää Juhlapesun lasku nastapelleille???????
14.02.2015 23:56
"Mikään laki ei velvoita pysähtymään Liikennevaloihin,"
Varmasti velvoittaa, jos punaiset palaa tai jo silloin kun keltainen palaa jos sinulla on riittävästi matkaa valotolppaan.
14.02.2015 23:53
Mutta jos vasemmalla puolella oleville sanotaan MATT.25:41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Eli heidät on pakko herättää kuolleista ja jehovan todistajien mukaan "heidät välittömästi surmataan ikuiseen kuolemaan"
Mikä on tänä päivänä Jehovan antama sana että herätetäänkö sodoma viimeisenä päivänä? Raamatun mukaan on pakkko, mutta Jehovan antaa joka vuosi eri tiedon asiasta.
Jehova päätoimittajana
Nämä jehovan todistajat sanovat, että vartiotorni ja muut on kirjoittanut itte Jehova. Mutta muuttako Jehova sitten sanomaansa näin usein ja vaihtaa mieltänsä. ja peruu aikaisemmat puheet. Mutta todistajat selittävät sen että valo lisääntyy. Kenellä valo lisääntyy? Jehovallako?
Tässä esimerkki
Russell sanoo ensimmäisessä vartiotornissa. ”Sodoma nousee tuomiopäivänä” (sodomalla tarkoitetaan muita kuin jehovan todistajia)
Vartiotorni 1952 elokuu sivu 38 ei nouse tuomiopäiivänä
Uusivalo 1965 1.8 nousee tuomiopäivänä
uusivalo 1988 1.6 sivu 31 ei nouse tuomiopäivänä
Sinä voit elää paratiisissa 1982 sivu 179 jotkut nousee
Sinä voit elää paratiisissa 1990 sivu 179 ei nouse tuomiopäivänä
Pysyttekö perässä??? Minä en pysy ainakaan pysy minä tipuin jo kärryiltä tuossa vartiotorni osassa.
Ja kaikki on Jehovan kirjoittamaa. Eli jehovan todistajien Jehovan muuttaa mieltään useasti että valo lisääntyy
14.02.2015 02:24
Ota huomioon, että sana h.e.l.v.e.t.t.i on aina yksikössä ei koskaan monikossa. Jos olisikin tuo laakso silloin pitäisi näitä h.e.l.v.e.t.t.e.j.ä olla monta eikä yksi. Millä kakki kuolleet kuljetetaan sinne? Siellä olisi aika lieskat jos joka päivä kaikki kuolleet sinne kuljetetaan.
14.02.2015 02:16
Kyllä oikein on että neitsyt tulee raskaaksi
JES.7:14. Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel(2).
14. Therefore the Lord himself shall give you a sign; Behold, a virgin shall conceive, and bear a son, and shall call his name Immanuel.
14.02.2015 02:05
Katolisen kirkon kuva, joka esittää Mariaa taivaan kuningattarena. Taivaan kuningatar oppi tulee Babylonista, joka on pakanallinen oppi eikä Raamatullinen oppi.
Raamatun opetuksen mukaan taivaan kuningatar oppi saa Jumalan vihastumaan, koska se on epäjumalan palvelusta. Rooman katolisen kirkon taivaan kuningatar oppi on epäjumalan palvelusta. Maria ei ole taivaan kuningatar, vaan hän oli nainen, jonka Jumala valitsi synnyttämään Pelastajan Jeesuksen Kristuksen (hebr. Messiaan).
Raamattu opettaa, että Jeesuksella Kristuksella on valtikka sekä kruunu päässä ei Marialla, sillä Jeesus Kristus on kuningasten Kuningas.
14.02.2015 02:01
Esikuva Daavidista ei sovi että nainen hallitsisi taivaassa. Raamatussa on vain, että Jeesukselle on annettu kaikkivalta taivaassa ja maanpäällä ja Jeesus istuu Isän oikealla puolella. MATT.28.18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
MARK.16:19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle
Eikä Johannes nähnyt taivaassa Mariaa hallitsemassa ILM.4:4. Ja valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentä neljä valtaistuinta, ja niillä valtaistuimilla istui kaksikymmentä neljä vanhinta, puettuina valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli päässänsä kultaiset kruunut.
Eli 12 Jaakobin poikaa ja 12 Apostolia ei Mariaa
14.02.2015 01:59
Mikä on varovainen Raamatun lukeminen??? Minä en kyllä varovasti lue. Minä käyn viidessä eri Raamattupiirissä ja moneen kertaan on Raamattu luettu läpi. Eikä yhdessäkään kohtaa mainita, että Maria olisi ikuinen neitsyt ja on otettu taivaaseen eikä paavin virkaa ole Raamatussa asetettu. Oletteko katoliset käyneet läpi Roomalaiskirjeen? Siinä on monta kohtaa mikä sotii teit vastaan ja tulee luterilaisuutta.
14.02.2015 01:53
WV:n korkea öljyn kulutus johtuu wv konsernin mainos kikasta, että voi olla pitkät huoltovälit. Ja ne saadaan pitkiksi, kun öljyä kuluu ja joutuu jatkuvasti lisäämään. Näin öljy pysyy käyttökelpoisena pitkään.
14.02.2015 01:43
VAIKKA Mutta silti toisen nimeä ei saa käyttää jos ei anna omaansa. Ei se oikeuta jos sinun nimi on ollut lehdessä jostain jutussa vaikka urheilukilpailu tuloksissa, että sinun nimen saa vapaasti aina laittaa joka kohtaan.
Minä ole se joka puhuu täyttä totta en valehtele kuten sinä ja siksi uskallan laittaa nimeni tänne ja laittaisin vielä kuvanikin mutta se ei ole tässä uudessa formaatissa mahdollista.
14.02.2015 01:33
SININEN PAKU VAIN JATKOI VASEMMALLLA KAISTALLA AJOA
Tänään olin menossa kohti Tamperetta ja Riihimäen ja Hämeenlinnan välillä saavutin n. klo 12 sinisen pakun missä oli logo paku ovellesi. Ja tämä sininen paku ajoi vain vasenta kaistaa. Mutta nyt ajoi minun poika autoa en minä. Ja hän ei uskaltanut heti ohittaa oikealta vain jäi taakse odottelemaan ja mitään ei tapahtunut paku vain jatkoi kulkuaan melko epätasaisella nopeudella vaihtelu oli suurta. Viimein minun poika siirtyi sitten pakun taakse vasemmalle kaistalle ja vilkutti valoja, kun sekään ei tehonnut oli pakko sitten ohittaa oikealta puolen. Ja minä tietenkin pelkääjän paikalta näytin keskisormea mutta ei ollut huomaavinaan ja joku h.u.o.r.a istui vieressä. Tuollaiset kuljettajat ovat todella vaarallisia. Heiltä pitäisi ottaa kortti pois. Jos joku sanoo että esti ajamasta ylinopeutta!!! Mitä sitten itse teki? Ei pakulla saa ajaa kuin 80km/h tai 100km/h. Emme ole poliiseja vaan autoilijoita joilla on säännöt miten pitää ajaa.
14.02.2015 01:25
Noi vasenta kaistaa ajavat urpot on paha ongelma. Minä olen ratkaissut asian, että ohitan oikealta (vaikka on kielletty) ja tulen tuon urpon eteen ja otan pois vakionopeussäätimen ja annan vauhdin hidastua ja paljon. Joskus tuo urpo siirtyy oikealle kaistalle ja välillä jää taakse, vaikka vauhti on pudonnut melkoisesti.
14.02.2015 01:18
Voi vielä kysyä kuinka tasoristeyksissä? Ajatko ratakiskojen päälle tai pysähdytkö jo liikennemerkille?
14.02.2015 01:13
Merkki on yleensä mahdollisimman lähellä risteystä ettei ole väärin sanoa että pitää pysähtyä merkin kohdalla.
Mihin muuten pysähdyt liikennevaloissa??? Eikö ole sama asia tämä stop merkki?
14.02.2015 01:05
22 / 68