Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä kyllä petettiin kuninkaanporttiin tulevia kauppiaita. Heille luvattiin, että alueelle tulee marketit ja näin asiakkaita. Mutta näin ei käynyt ei markketteja eikä asiakkaita ja näin moni kauppa joutui ja joutuu lopettamaan. Kauppiaat oli liian uskovaisia porvoon päättäjiä kohtaan. Heidän olisi ensin pitänyt odottaa markkettien tuloa ja vasta sen jälkeen mennä sinne itse. Näin olisi myös porvoon päättäjienkin ollut pakko pitää lupauksensa, kun ei muuten tule liikkeitä kuninkaanporttiin.
03.07.2014 15:07
Mitä tulee minun pihaan??? Pidä kattisi kiinni näin sanoo myös kaupungin järjestyssääntö. Ei kissat saa mennä oman pihan ulkopuolelle
03.07.2014 14:54
Siihen mennessä jo kehitetään esim. vetyauto. Silloin arabeilta loppuu vaikutusvalta maailmassa ja heillä on vain tyhjät hiekka-aavikot. HIENOA!!!
03.07.2014 14:45
Kyllä on velvollisuus 19§ "Hitaasti kulkevan ajoneuvon kuljettajan on kapealla tai mutkikkaalla ajoradalla tai vastaan tulevan liikenteen ollessa vilkasta ohituksen helpottamiseksi vähennettävä nopeutta ja mahdollisuuksien mukaan annettava tietä. Hän saa tällöin tilapäisesti kuljettaa ajoneuvoa pientareella, jos se voi tapahtua vaaratta ja haitatta."
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1981/19810267#L2P17
03.07.2014 14:39
En ole vielä ainuttakaan kolaria ajanut ja ajan sentään kaiken kokoisia autoja. Että pitäisikö kortti jättää noille kolari kalleille????
03.07.2014 14:31
Hanki uusi. Tai mitä yleensä kissalla on virkaa muuta kuin kuseksii että asunto haisee. Minä ainakin tapan jos tulee minun pihaan kuseksimaan
02.07.2014 13:55
Ei vasemmalle pidä jäädä asumaan vaikka ei ihan heti toisen eteen pidä tullakaan vaikka se kyllä poistuu siitä nopeasti ettei turvaväli ole pieni kuin hetken. Ja myös ei pidä liian aikaisin siirtyä vasemalle erityisesti jos vasemmalla kaistalla on jo joku jonoa ohittava. Usein eteeni tullaan todella törkeästi
02.07.2014 13:46
Auto on kulutustavara ei sijoituskohde. Auto kuluu kokoajan eikä ole käytettynä sama kuin uutena on. ethän kodinkoneistakaan saa mitään senjälkeen kun olet kantanut ne kotiisi.
02.07.2014 13:43
Joo kyllä minäkin olen vetänyt peräkärryä takana ja seurannut peilistä mitä takana oikein tapahtuu. Yritän aina siirtyä pientareelle jos mahdollista ja alan hidastamaan nopeutta, kun ohittaja on rinnallani, jos ei pääse ohi ajan vaikka pysäkille jotta muut pääse ohi minusta
02.07.2014 13:41
Sinulta asennevammaiselta pois kortti. Pitää ottaa muutkin liikenteessä huomioon
02.07.2014 13:38
Ei ole enään huoltoasemia on vain kaljamyymälöitä
02.07.2014 13:30
Tämä on tauti joillakin, että vain vasemalla kaistalla pitää ajaa ja sinne pitää mennä jo liian aikaisin
02.07.2014 13:28
**14. Tuleeko autoilijan antaa tietä jalankulkijalle, joka on astumassa suojatielle kadun toisella puolella?** Tuo kyllä riippu aivan tien leveydestä jos on useampia kaistoja ja jalankulkija astuu toisella puolella kadulle en kyllä minä pysähdy vaan jatkan matkaa, mutta kapealla tiellä kyllä
01.07.2014 14:36
Kaikki oikein paitsi tunnelin kohdalla puuttui pari kohtaa
Tunnelin päättyminen on kyllä maailman turhin merkki
01.07.2014 14:34
Kyllä kuule naiset ovat kaikki vaan sen hienon auton ja moneyn perään jotta ei tarvitse olla miehellä kaksinen pärstä kun autolla naista saa. Ja kaikki naiset ovat vielä noin narsisteja, että itse kuvittelevat vaikka oma ulkomuoto ole mikään että saavat miehen kuin miehen sillä "riemurasialla"
01.07.2014 14:25
Tuo tekniikanmaailman lausahdus on jo menneiltä ajoilta. Kyllä tänäpäivänä jonon aiheuttaja on se jonon ensimmäinen ei toinen. Ainakin jos minun taakse muodostuisi jonoa alkaisi minulla kyllä hälytyskellot soida asiassa ja alkaisin tehdä asian eteen jotain. Ajaisin sitten suurinta sallittua tai alle tai yli sen joka tapauksessa minä huolehtisin, jotta muut pääsee minusta kyllä ohi.
Huvittavinta on, että ohitusjaistan alkaessa nuo jonon vetäjät lisäävät nopeutta ja laskevat sen ohituskaistan päätyttyä. Joten heillä on enemmän kiusan teko kuin liikenteen joustavuus mielessä. Että hoitoon ohjaamisen tarpeessa he ovat. He ovat vaarallisia, koska aiheuttavat vaaratilanteita, kun heistä moni yrittää ohi.
KORRTI POIS MOISILTA AUTOILIJOILTA!!!!
01.07.2014 14:18
Kela ei korvaa kalleinta lääkettä jos on halvempi vaihtoehto olemassa vaikka lääkäri olisi määrännyt kalleimman
30.06.2014 15:43
Tuota imuvaihtoa voisi kyllä sanoa koko vuosituhannen turhakkeeksi. En ymmärrä kun on erittäin yksinkertaista ja helppoa ja nopeata avata pohja roppu ja laittaa kiinni.
30.06.2014 15:37
OIKEALTA ET SAA OHITTAA!!!
Miksi ei voida palata heti ohituksen jälkeen oikealle? Usein näkee ja joutuu perässä ajamaan kun ei palata vaan jatketaan vasemmalla, vaikka seuraavat oikealla kaistalla olevat ovat satojen metrien päässä. Minä usein vaihdan kaistaa ja menen rinnalle oikealle ja näytän tiettyä merkkiä ja joskus vilkutan valoja, mutta ei näytä auttavan
30.06.2014 15:33
Helsingissä joo. Mutta kaikki turkulaisvitsit on rautaa.
30.06.2014 15:28
52 / 68